| Önceki başlık :: Sonraki başlık |
| Yazar |
Mesaj |
gzZzm WhispeR

Kayıt: Jul 20, 2007 Mesajlar: 386 Nerden: izmir
|
Tarih: Sal Tem 31, 2007 1:37 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #461 |
|
nothing else matters
fade to black
one
sad but true  |
|
| Başa dön |
|
 |
Sponsor Linkler
|
Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz ! |
: # |
|
|
|
| Başa dön |
|
 |
HolyDemon Little Varg

Kayıt: Dec 04, 2004 Mesajlar: 985 Nerden: Ankara
|
Tarih: Cmt Ağu 04, 2007 8:58 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #462 |
|
whiskey in the jar _________________ asdfjkdfshfh |
|
| Başa dön |
|
 |
Ezequeel Zehir Hafiye


Kayıt: Aug 10, 2007 Mesajlar: 200 Nerden: Sonsuz karanlıkta br yer?
|
Tarih: Cmt Ağu 11, 2007 8:42 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #463 |
|
To Live Is to Die Vs No leaf clover _________________ Beden ölebilir ama ruh her zaman var olacaktır...
Hayat biter,alem biter,yol biter; çArşı bitmez |
|
| Başa dön |
|
 |
SouLSounD Geçerken Uğrayan


Kayıt: Feb 09, 2007 Mesajlar: 12 Nerden: izmir
|
Tarih: Prş Ağu 23, 2007 5:09 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #464 |
|
master of puppets, one.... _________________ In my dream I can't see you I can't tell you how I feel.... |
|
| Başa dön |
|
 |
AreYouDeadYet nefosum

Kayıt: Aug 25, 2007 Mesajlar: 410
|
Tarih: Cmt Ağu 25, 2007 1:40 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #465 |
|
| nothing else matter-frantic-fade to black |
|
| Başa dön |
|
 |
Otis Geçerken Uğrayan


Kayıt: Aug 25, 2007 Mesajlar: 11
|
Tarih: Cmt Ağu 25, 2007 9:45 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #466 |
|
sad but true, o nasıl bi rifftir. _________________ Superbeast |
|
| Başa dön |
|
 |
WarChant Geçerken Uğrayan


Kayıt: Feb 24, 2007 Mesajlar: 22 Nerden: Trabzon
|
Tarih: Cmt Ağu 25, 2007 10:07 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #467 |
|
kesinlikle one _________________ Eh? |
|
| Başa dön |
|
 |
kaypa Geçerken Uğrayan


Kayıt: Jun 19, 2007 Mesajlar: 10 Nerden: izmir
|
Tarih: Pzr Ağu 26, 2007 1:10 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #468 |
|
| master of popets o da en sevdiğim solo olduğundan |
|
| Başa dön |
|
 |
Chaos_Lord In Flames Mania

Kayıt: Feb 19, 2007 Mesajlar: 445 Nerden: Ankara
|
Tarih: Pts Ağu 27, 2007 8:12 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #469 |
|
the unforgiven 2 - master of puppets - nothing else matters - Whiskey In The Jar böyle uzar bu liste.. _________________
As god's reflection tests my pride |
|
| Başa dön |
|
 |
delilah Küpeli Kurabiye Canavarı

Kayıt: Dec 05, 2004 Mesajlar: 1754 Nerden: Vulcan
|
|
| Başa dön |
|
 |
dewlll Theatres Des Vampires

Kayıt: Jun 16, 2007 Mesajlar: 146
|
Tarih: Çrş Eyl 05, 2007 7:34 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #471 |
|
| delilah demiş ki: |
metallica nın her şarkısını dönem dönem dinlerim ama uzuun zamandır seek and destroy daha güzel geliyo bana  |
aynen  |
|
| Başa dön |
|
 |
Habiss Samsara

Kayıt: Aug 14, 2007 Mesajlar: 424
|
Tarih: Çrş Eyl 05, 2007 7:59 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #472 |
|
Master Of Puppets ilk dinledigim şarkıları :S
Seek and destroy
Turn the Page (Klibini çok severdim ) _________________ I am the black thoughts of the night Deep in the darkness of your mind Always unseen but never far behind |
|
| Başa dön |
|
 |
cucuko Zehir Hafiye


Kayıt: Feb 26, 2007 Mesajlar: 222 Nerden: bursa
|
Tarih: Çrş Eyl 05, 2007 10:32 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #473 |
|
die, die my darling
sad but true
for whom the bell tolls _________________ ill fight the heathens......................................... |
|
| Başa dön |
|
 |
LinElenie Geçerken Uğrayan


Kayıt: May 18, 2007 Mesajlar: 9
|
Tarih: Çrş Eyl 05, 2007 10:38 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #474 |
|
| master of puppets hala bıkmadım.. |
|
| Başa dön |
|
 |
AssAssiN Dying Hopes

Kayıt: Jul 30, 2007 Mesajlar: 703 Nerden: Dreamland..
|
Tarih: Çrş Eyl 05, 2007 10:44 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #475 |
|
unforgiven _________________ Like a thief in the night,
The wind blows so light.
It wars with my tears,
That wont dry for many years.. |
|
| Başa dön |
|
 |
antiquesh OrionTurk

Kayıt: Aug 25, 2007 Mesajlar: 1507 Nerden: Istanbul
|
Tarih: Pzr Ksm 04, 2007 12:41 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #476 |
|
| Kill em All la başladı St.ager la bitti yeni gelcvek albümle devam etcek...şu ana kadar sewmediğim tek metallica şarkısı cure....hepsinn yeri bende ayrı |
|
| Başa dön |
|
 |
Exodar Veled-i METAL


Kayıt: Aug 17, 2006 Mesajlar: 151 Nerden: Ankara
|
Tarih: Pts Ksm 05, 2007 5:40 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #477 |
|
Batery
Fade to black
sanitarium |
|
| Başa dön |
|
 |
Das_AlteLeid Geçerken Uğrayan


Kayıt: Sep 12, 2006 Mesajlar: 41 Nerden: İzmir
|
Tarih: Pts Ksm 05, 2007 8:02 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #478 |
|
| Fade to Black ve my friend of misery |
|
| Başa dön |
|
 |
Das_AlteLeid Geçerken Uğrayan


Kayıt: Sep 12, 2006 Mesajlar: 41 Nerden: İzmir
|
Tarih: Pts Ksm 05, 2007 8:16 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #479 |
|
| Fade to Black ve my friend of misery |
|
| Başa dön |
|
 |
radser Laneth Lucifer

Kayıt: Feb 03, 2006 Mesajlar: 678 Nerden: Sakarya
|
Tarih: Sal Ksm 06, 2007 11:18 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #480 |
|
fade to black
metal militia
seek and destroy
the for horseman
the call of ktulu
enter sandman
blitzkrieg
am ı evil
for whom the (fucking) bell tolls
whiplash
ride the lightning
aklıma gelenler bunlar.dünyanın en iyi grubundan dünyanın en iyi şarkıları _________________ Kendimi başkaları,başkalarını kendim için kurban etmeyeceğime varoluş aşkım üzerine andiçerim...
www.soulflytr.com | Soulfly Türkiye Fan Sitesi |
|
| Başa dön |
|
 |
|