| Önceki başlık :: Sonraki başlık |
| Yazar |
Mesaj |
AFhMeR Geçerken Uğrayan


Kayıt: Nov 07, 2007 Mesajlar: 12
|
Tarih: Çrş Ksm 07, 2007 6:28 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #481 |
|
| One, Unforgiven (açıkçası Unforgiven 2'yi 1 kadar begenmedim.), Frantic, Am I Evil, Fade To Black, St. Anger ... gittikçe uzar:D |
|
| Başa dön |
|
 |
Sponsor Linkler
|
Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz ! |
: # |
|
|
|
| Başa dön |
|
 |
anguish Hylobatidae

Kayıt: Oct 25, 2007 Mesajlar: 3337 Nerden: miklagard(Bakırköy)
|
Tarih: Cum Ksm 09, 2007 8:00 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #482 |
|
LOVERMAN kesinlikle... _________________ Ölüm dansı yapan kelebekler gibi, yüzüm hep ışığa doğru... |
|
| Başa dön |
|
 |
ThEsEA Overkill FAN

Kayıt: Apr 02, 2007 Mesajlar: 418 Nerden: istanbul
|
Tarih: Sal Ksm 20, 2007 1:03 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #483 |
|
seek and destroy
wherever ı may roam _________________ •●...tanımak bir vücudu, yavaşça öğrenmek, alışmak ve kaybetmek..●• |
|
| Başa dön |
|
 |
kertenkelle Geçerken Uğrayan


Kayıt: Nov 20, 2007 Mesajlar: 13 Nerden: istanbul
|
Tarih: Sal Ksm 20, 2007 1:52 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #484 |
|
| adı üstünde one ! |
|
| Başa dön |
|
 |
fussinsaled I didn't lose the game.

Kayıt: Nov 20, 2007 Mesajlar: 72 Nerden: adıyaman
|
|
| Başa dön |
|
 |
Axi Geçerken Uğrayan


Kayıt: Nov 21, 2007 Mesajlar: 3 Nerden: bilinmiyor araştırılıyor...
|
Tarih: Cum Ksm 23, 2007 5:25 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #486 |
|
fade to black ve one  |
|
| Başa dön |
|
 |
DaRCoTuRco Zehir Hafiye


Kayıt: Nov 29, 2007 Mesajlar: 243 Nerden: Nereye...
|
Tarih: Pzr Arl 02, 2007 2:44 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #487 |
|
Hemen Hemen Hepsi ama çalıştığım yerde her gün mutlaka 89 seattle konserinden 5 parça dinlerim
For Whom The Bell Tolls
Blackened
Battery
Master Of Puppets
Creeping Death
Bu Arada bence Metallicanın En iyi Sahne Performansı gösterdiği konserdir... _________________ I cAn n0t Live,I cAn n0t Die... |
|
| Başa dön |
|
 |
ZiTaRoF Geçerken Uğrayan


Kayıt: Dec 14, 2007 Mesajlar: 2 Nerden: AnKaRa
|
Tarih: Pzr Oca 13, 2008 12:13 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #488 |
|
| the unforgiven |
|
| Başa dön |
|
 |
MatraXioN Zehir Hafiye


Kayıt: Jun 28, 2007 Mesajlar: 272 Nerden: Bu da soru mu ? Dünya !
|
Tarih: Pzr Oca 13, 2008 2:17 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #489 |
|
Sad But True _________________ İstediği birşey vardı..
Gün ışığını görmemek.. |
|
| Başa dön |
|
 |
symblc Sebil-i Sübyan


Kayıt: Jan 12, 2008 Mesajlar: 80 Nerden: symbol town
|
Tarih: Pts Oca 14, 2008 12:18 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #490 |
|
hepsi...
sorunu olan ? _________________ Lorelei,
A poet of tragedies, scribe i lauds to death,
Yet who the hell was i to dare?
Lorelei,
Canst thou not see thou to me needful art?
Canst thou not see the loss of loe painful is?
(sen ve ben gerisi yok...) symblc & minerva |
|
| Başa dön |
|
 |
metalicrazy Forum Hayvanı


Kayıt: Oct 10, 2007 Mesajlar: 1186 Nerden: En sıkıcı yerden
|
Tarih: Cmt Oca 26, 2008 8:09 pm Mesaj konusu: TABİKİ EN SEVDİĞİM GRUB METALLİCA EN İYİ ŞARKISI MOTORBREATH |
Mesaj: #491 |
|
| SANA DOĞRU YOLU GÖSTEREN TEK ŞEY ÖLÜMDÜR |
|
| Başa dön |
|
 |
iron_maiden_trooper Dream On...

Kayıt: Apr 15, 2007 Mesajlar: 721
|
Tarih: Cmt Oca 26, 2008 9:30 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #492 |
|
Seek and Destroy
Hit the Lights
For Whom the Bell Tolls
The Four Horsemen
Battery
Master of Puppets
Sanitarium
Sad but True
Wherever I May Roam
Ride the Lightning
Fade to Black
Creeping Death
ilk 5 albümünde sevmediğim parça sayısı azdır aslında..bunlar en sevdiklerim.. _________________ Words escape me when i try to speak... |
|
| Başa dön |
|
 |
Aslaseure Angélique

Kayıt: Sep 05, 2006 Mesajlar: 813 Nerden: izmir - ankara arası dönüp durmakta
|
Tarih: Pzr Oca 27, 2008 9:50 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #493 |
|
unforgiven
loverman
fade to black
to live is to die _________________ ....ben kendi gözümün içindeki saç teliyim.
www.furisdead.com
www.thehungersite.com
LİNKLERE LÜTFEN BAKINIZ! |
|
| Başa dön |
|
 |
callap Forum Hayvanı


Kayıt: Jul 05, 2007 Mesajlar: 806 Nerden: antalya
|
Tarih: Pts Oca 28, 2008 8:23 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #494 |
|
| Battery-Enter Sandman-Wherever i may roam |
|
| Başa dön |
|
 |
Ezequeel Zehir Hafiye


Kayıt: Aug 10, 2007 Mesajlar: 200 Nerden: Sonsuz karanlıkta br yer?
|
Tarih: Cmt Şub 02, 2008 11:59 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #495 |
|
No leaf clover
Bleeding me
Turn the page _________________ Beden ölebilir ama ruh her zaman var olacaktır...
Hayat biter,alem biter,yol biter; çArşı bitmez |
|
| Başa dön |
|
 |
metalwarriorsbydn Veled-i METAL


Kayıt: Jan 30, 2008 Mesajlar: 147
|
Tarih: Cmt Şub 02, 2008 3:55 pm Mesaj konusu: Re: Metallica'nın en sevdiğiniz şarkısı hangisi ? |
Mesaj: #496 |
|
| MetalZap demiş ki: |
Beyler selamlar...
Metallica'nın en sevdiğiniz albumu hangisi??
Veyahut en çok dinlediğiniz grubun sizce en iyi şarkısı ???
 |
metalica nın kesinlikle one
en sevdiğinm grup yok. belki Manowar onların en iyi şarkısı yok |
|
| Başa dön |
|
 |
TritoNSpideR Veled-i METAL


Kayıt: Feb 06, 2008 Mesajlar: 114 Nerden: İStanbul
|
Tarih: Cum Şub 08, 2008 9:02 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #497 |
|
King nothing
wherever i may roam metallicadan
This love cemetery gates cowboys from hell panteradan
blacklist exodustan
symphony of destruction megadeth'den=)
nein otep'ten =) _________________ Rhythm Guitarist of CogReSS |
|
| Başa dön |
|
 |
BlackbATu Zehir Hafiye


Kayıt: Mar 16, 2007 Mesajlar: 481 Nerden: Bursa&İstanbul
|
Tarih: Cum Şub 15, 2008 9:32 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #498 |
|
kill'em all komple
the call of ktulu
damage inc.
sanitarium
one |
|
| Başa dön |
|
 |
halitkin All I want is You

Kayıt: Jan 11, 2006 Mesajlar: 735
|
Tarih: Cmt Şub 16, 2008 12:26 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #499 |
|
the four horsemen.
tek gecerim. _________________ Bazıları müzik dinler, bazıları müzik yapar ama bazıları vardır ki onlar müzik yaratır - Charles Schuldiner |
|
| Başa dön |
|
 |
antiquesh OrionTurk

Kayıt: Aug 25, 2007 Mesajlar: 1507 Nerden: Istanbul
|
Tarih: Cmt Şub 16, 2008 12:41 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #500 |
|
| halitkin demiş ki: |
the four horsemen.
tek gecerim. |
san diego konserinde the four horsemen çalınırken şarkının ortasındaki geçişte Lars'ın bir davuldan diğer davula geçme şovu vardır süperdir...
youtube'a Lars Ulrich Drum Stunt yazın çıkar bilmeyenler için...  |
|
| Başa dön |
|
 |
|