| Önceki başlık :: Sonraki başlık |
| Yazar |
Mesaj |
nightfall_ Geçerken Uğrayan


Kayıt: Apr 05, 2007 Mesajlar: 34
|
Tarih: Pzr Oca 13, 2008 9:05 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #361 |
|
Blind Guardian- Barbara Ann
Dimmu Borgir- Metal Heart
Crematory- Temple of Love
Guns N'Roses- Knocking on Heaven's Door
Malmsteen- Mr Crowley (coverdı galiba )
şimdilik aklıma gelenler bunlar, bu arda COF'un bazı kavırları hakkaten iğrenç _________________ gone |
|
| Başa dön |
|
 |
Sponsor Linkler
|
Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz ! |
: # |
|
|
|
| Başa dön |
|
 |
antiquesh OrionTurk

Kayıt: Aug 25, 2007 Mesajlar: 1507 Nerden: Istanbul
|
Tarih: Pzr Oca 13, 2008 9:13 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #362 |
|
| nightfall_ demiş ki: |
Malmsteen- Mr Crowley (coverdı galiba ) |
ozzy osbourne cover  |
|
| Başa dön |
|
 |
symblc Sebil-i Sübyan


Kayıt: Jan 12, 2008 Mesajlar: 80 Nerden: symbol town
|
Tarih: Pts Oca 14, 2008 3:20 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #363 |
|
bullet for my valentine - sanitarium
sahsen cok cok cok ii olmus.ama james ın vokali olmadan olmuo
ancak sevdim cok iyi bence _________________ Lorelei,
A poet of tragedies, scribe i lauds to death,
Yet who the hell was i to dare?
Lorelei,
Canst thou not see thou to me needful art?
Canst thou not see the loss of loe painful is?
(sen ve ben gerisi yok...) symblc & minerva |
|
| Başa dön |
|
 |
symblc Sebil-i Sübyan


Kayıt: Jan 12, 2008 Mesajlar: 80 Nerden: symbol town
|
Tarih: Pts Oca 14, 2008 3:22 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #364 |
|
six feet under - tnt
brutal cok ii gitmis _________________ Lorelei,
A poet of tragedies, scribe i lauds to death,
Yet who the hell was i to dare?
Lorelei,
Canst thou not see thou to me needful art?
Canst thou not see the loss of loe painful is?
(sen ve ben gerisi yok...) symblc & minerva
En son symblc tarafından Pts Oca 14, 2008 3:25 pm tarihinde değiştirildi, toplamda 2 kere değiştirildi |
|
| Başa dön |
|
 |
symblc Sebil-i Sübyan


Kayıt: Jan 12, 2008 Mesajlar: 80 Nerden: symbol town
|
Tarih: Pts Oca 14, 2008 3:23 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #365 |
|
children of bodom - silent scream
buda süperdir.scream cok yakısmıs. _________________ Lorelei,
A poet of tragedies, scribe i lauds to death,
Yet who the hell was i to dare?
Lorelei,
Canst thou not see thou to me needful art?
Canst thou not see the loss of loe painful is?
(sen ve ben gerisi yok...) symblc & minerva |
|
| Başa dön |
|
 |
gorath Zehir Hafiye


Kayıt: Nov 30, 2005 Mesajlar: 240 Nerden: Uzaklardan
|
Tarih: Sal Oca 15, 2008 2:45 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #366 |
|
| Cannibal corpse - No remorse |
|
| Başa dön |
|
 |
PnTgRm11 Sebil-i Sübyan


Kayıt: Jun 27, 2007 Mesajlar: 52 Nerden: Eskişehir
|
Tarih: Sal Oca 15, 2008 8:04 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #367 |
|
Children of bodom - One
Children of bodom - Fear of the dark
Pantera - Enemy of god _________________ Are You Dead Yet? |
|
| Başa dön |
|
 |
masduh Sebil-i Sübyan


Kayıt: Feb 21, 2005 Mesajlar: 80 Nerden: istanbul
|
Tarih: Pts Oca 21, 2008 10:19 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #368 |
|
BRİTNE SPEARS IN BAYAĞI Bİ ŞARKISINI Bİ ÇOK GRUP COVERLADI HEPSİDE ORJİNALİNDEN GÜZEL OLMUŞ  |
|
| Başa dön |
|
 |
bindokuzyuz84 Forum Hayvanı


Kayıt: Aug 12, 2006 Mesajlar: 3046 Nerden: anKARA
|
Tarih: Cum Şub 01, 2008 7:29 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #369 |
|
my number one - DreamEvil (şu eurovisyon türküsü)
ve
big in japan - GUANO APES _________________ ..Notalarına yaklaş aşkın ! |
|
| Başa dön |
|
 |
DaRCoTuRco Zehir Hafiye


Kayıt: Nov 29, 2007 Mesajlar: 243 Nerden: Nereye...
|
Tarih: Prş Şub 07, 2008 4:51 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #370 |
|
Orjinalinden sağlam mı bilemem ama Iced Earth-Electric Funeral cidden sağlam cover olmuş _________________ I cAn n0t Live,I cAn n0t Die... |
|
| Başa dön |
|
 |
Zombie_Attack Fabulous Disaster

Kayıt: Dec 15, 2007 Mesajlar: 321 Nerden: Belirsiz
|
Tarih: Prş Şub 07, 2008 8:02 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #371 |
|
Orjinal' in den öteki şarkı yoktur. Cover bahane ! _________________ Saddam Hussein is Rock' N 'Roll |
|
| Başa dön |
|
 |
callap Forum Hayvanı


Kayıt: Jul 05, 2007 Mesajlar: 806 Nerden: antalya
|
Tarih: Prş Şub 07, 2008 8:13 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #372 |
|
hadi ordan  |
|
| Başa dön |
|
 |
kurupilav Geçerken Uğrayan


Kayıt: Feb 17, 2008 Mesajlar: 46
|
Tarih: Pts Şub 18, 2008 8:45 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #373 |
|
bi remin wardı unuutum
here comes therain again -- hypnogaja
hatırladım şöyle ki : Graveworm - Losing my Religion(REM Cover) |
|
| Başa dön |
|
 |
metalicrazy Forum Hayvanı


Kayıt: Oct 10, 2007 Mesajlar: 1186 Nerden: En sıkıcı yerden
|
Tarih: Sal Şub 19, 2008 11:42 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #374 |
|
metallica-turn the page _________________ İğrenç olanlar ölüler değil canlılardır.. |
|
| Başa dön |
|
 |
dark_lore Zehir Hafiye


Kayıt: Sep 23, 2007 Mesajlar: 267 Nerden: aydın
|
Tarih: Sal Şub 19, 2008 7:37 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #375 |
|
crematory - temple of love (the sisters of mercy cover) _________________ perennial sophia |
|
| Başa dön |
|
 |
ZciErman Sebil-i Sübyan


Kayıt: Jun 12, 2006 Mesajlar: 76 Nerden: Ç.KALE
|
Tarih: Çrş Şub 20, 2008 3:12 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #376 |
|
cradle of filth_hallowed be thy name
childeren of bodom_the final countdown |
|
| Başa dön |
|
 |
nilesrock Zehir Hafiye


Kayıt: Jul 29, 2007 Mesajlar: 216
|
Tarih: Pts Şub 25, 2008 12:35 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #377 |
|
metallica_turn the page _________________ Awaiting the hour of reprisal
Your time slips away..
|
|
| Başa dön |
|
 |
|