| Önceki başlık :: Sonraki başlık |
| Yazar |
Mesaj |
murder_666 Geçerken Uğrayan


Kayıt: May 10, 2007 Mesajlar: 18
|
Tarih: Çrş Eyl 12, 2007 8:41 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #61 |
|
ahahahah çk iimiş yaa son zuhaha ve puhaha zuhahah koptumm ya:D _________________ YaŞaDıĞıN Bu GüNüN TeKrArI YoKk.. |
|
| Başa dön |
|
 |
Sponsor Linkler
|
Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz ! |
: # |
|
|
|
| Başa dön |
|
 |
catamaran Veled-i METAL


Kayıt: Aug 15, 2007 Mesajlar: 144 Nerden: Eskişehir
|
Tarih: Prş Eyl 13, 2007 2:03 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #62 |
|
çok güzel olmşşş hehehe elne sağlık _________________ ....ANGELS ALWAYS DESERVE TO DIE.... |
|
| Başa dön |
|
 |
delilah Küpeli Kurabiye Canavarı

Kayıt: Dec 05, 2004 Mesajlar: 1754 Nerden: Vulcan
|
|
| Başa dön |
|
 |
hardguitar Sebil-i Sübyan


Kayıt: Aug 01, 2007 Mesajlar: 51 Nerden: istanbul
|
Tarih: Cum Eyl 14, 2007 9:32 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #64 |
|
gşifkgkdsşigkflşkgüpe     müthiş bir arastırma...... _________________ metalmilitia......... |
|
| Başa dön |
|
 |
Phoebe Sebil-i Sübyan


Kayıt: Nov 22, 2005 Mesajlar: 86 Nerden: istanbul
|
Tarih: Cum Eyl 14, 2007 9:34 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #65 |
|
Güzelmiş :==) _________________ RoR |
|
| Başa dön |
|
 |
AreYouDeadYet nefosum

Kayıt: Aug 25, 2007 Mesajlar: 410
|
Tarih: Cum Eyl 14, 2007 9:36 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #66 |
|
güselmiş saol |
|
| Başa dön |
|
 |
MDK Geçerken Uğrayan


Kayıt: Sep 09, 2007 Mesajlar: 32 Nerden: İstanbul
|
Tarih: Cum Eyl 14, 2007 9:40 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #67 |
|
amuhahaha var bide ya _________________ Mind your Ed, or be dead..! |
|
| Başa dön |
|
 |
DARKbaby Zehirli Sarmaşık

Kayıt: Sep 01, 2007 Mesajlar: 1255 Nerden: cehennemin dibinden
|
Tarih: Pts Eyl 17, 2007 6:37 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #68 |
|
aman ne iyi  _________________ Smashing your face
Crushing your race
Christraping black metal to satan gives praise |
|
| Başa dön |
|
 |
_13_ Zehir Hafiye


Kayıt: Oct 08, 2005 Mesajlar: 466 Nerden: Raxacoricofallapatorius
|
Tarih: Sal Eyl 25, 2007 10:31 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #69 |
|
ahahaha çok iyi ya
oldukça yaratıcı=) _________________ Delinin tekidir, yazdıklarını okumamanız önerilir. Bir süre sonra kaşıntı, kızarıklık ve kusmaya neden olmaktadır. |
|
| Başa dön |
|
 |
swastika Geçerken Uğrayan


Kayıt: Aug 04, 2006 Mesajlar: 37 Nerden: İstanbul
|
Tarih: Sal Eyl 25, 2007 10:43 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #70 |
|
Şaka gibi  _________________ Benim mi tanrıya inanmamın gerektiğini,yoksa tanrının mı bana inanması gerektiğini bilmiyorum.. |
|
| Başa dön |
|
 |
goremaster Geçerken Uğrayan


Kayıt: Sep 24, 2007 Mesajlar: 44 Nerden: izmit/manisa
|
Tarih: Sal Eyl 25, 2007 11:10 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #71 |
|
ahahahaha resmen uğraşmış harita yapmış heriler ahahaha _________________ bülent guardian vs. lopeth |
|
| Başa dön |
|
 |
orikalkus Geçerken Uğrayan


Kayıt: Sep 26, 2007 Mesajlar: 23 Nerden: ankara
|
Tarih: Sal Eyl 25, 2007 11:17 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #72 |
|
ehueuhuehueue yok mu _________________ ibanez jem bir gün benim oLucaksın!!! |
|
| Başa dön |
|
 |
MoonlanD Ramms+ein Fan

Kayıt: Aug 12, 2006 Mesajlar: 1878
|
Tarih: Çrş Eyl 26, 2007 10:21 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #73 |
|
| ShadoWMessiaH demiş ki: |
zuhahah demek istiorum  |
 _________________ Düşmandan yüz çevirmek korkaklıktır. Benim ikbalim yücedir. Talihsizlik ise düşmanın nasibidir.. |
|
| Başa dön |
|
 |
MeTaWiTcH Veled-i METAL


Kayıt: Mar 21, 2007 Mesajlar: 128
|
Tarih: Çrş Eyl 26, 2007 10:56 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #74 |
|
| Corpse demiş ki: |
Allahım sana geliyorum nasbdnasbndsabndbasdkasjd    |
Ben de geliyorum Allahım!  |
|
| Başa dön |
|
 |
bindokuzyuz84 Forum Hayvanı


Kayıt: Aug 12, 2006 Mesajlar: 3046 Nerden: anKARA
|
Tarih: Çrş Eyl 26, 2007 12:42 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #75 |
|
son puhaha fıstık qibi lan  _________________ ..Notalarına yaklaş aşkın ! |
|
| Başa dön |
|
 |
slipknot_rohat Sebil-i Sübyan


Kayıt: Sep 15, 2007 Mesajlar: 80 Nerden: ankara
|
Tarih: Cmt Eyl 29, 2007 12:16 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #76 |
|
yok artık zuhaha puhaha mahaha muhaha saçma kabileler _________________ rock forever |
|
| Başa dön |
|
 |
nkizilay Zehir Hafiye


Kayıt: Mar 13, 2005 Mesajlar: 266 Nerden: İstanbul
|
Tarih: Cmt Eyl 29, 2007 3:18 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #77 |
|
lan Türlklerin Afrikada işi ne, bıraksalarmış ya adamlar güle eğlene savaşıyomuş... _________________ MEZARKABUL \m/ |
|
| Başa dön |
|
 |
|