| Önceki başlık :: Sonraki başlık |
| Yazar |
Mesaj |
MoonlanD Ramms+ein Fan

Kayıt: Aug 12, 2006 Mesajlar: 1878
|
Tarih: Prş Ekm 25, 2007 3:41 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #121 |
|
MoribundOblivion hocam neyi tartisiyorsun yada ne yapmaya calisiyorsun.  _________________ Düşmandan yüz çevirmek korkaklıktır. Benim ikbalim yücedir. Talihsizlik ise düşmanın nasibidir.. |
|
| Başa dön |
|
 |
Sponsor Linkler
|
Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz ! |
: # |
|
|
|
| Başa dön |
|
 |
Linwe_Tiwele Dark Tranquillity

Kayıt: Jul 14, 2005 Mesajlar: 3343 Nerden: Rivendell..
|
Tarih: Prş Ekm 25, 2007 4:42 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #122 |
|
MoribundOblivion acaba ters haç senin için black metal'i ya da satanizm i mi ifade ediyor? Antichrist her grupta ters haç görebilirsin. Venom'un ise lyriclerine bakıldığında satanizm, müziğine bakıldığında thrash metal öğeleri görülür. Thrash/Black olarak adlandırabiliriz.
Okuduğum kadarı ile Venom kendini Black Metal'in başta olmak üzere Thrash, Speed, Death ve Power Metal'in de yaratıcıları olarak görüyor. Şeytan'ın müziğini icra ettiklerini söyleyerek, en büyük Rock'n Roll grubunun da Venom olduğunu belirtip, cümlelerini sona erdiriyorlar Bu yüzden Venom'un tarzını tartışmak gereksiz bence. _________________ hedon!
your children wild and filled with death...
:.::ђανєη
|
|
| Başa dön |
|
 |
desiderius Kataklysm

Kayıt: Aug 29, 2005 Mesajlar: 1128 Nerden: ankara - eskişehir
|
Tarih: Prş Ekm 25, 2007 5:06 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #123 |
|
| MoribundOblivion demiş ki: |
| Foggy demiş ki: |
Venom'a Black diyen adamın müzik kulağından şüphe ederim ben. Hiç mi THRASH METAL denen türü duymadınız dinlemediniz siz? Yani yuh diyorum bir albüm yaptılar adını Black Metal koydular diye taş gibi Thrash metal yapan adamlara Black yapıyorlar deniliyor...
Sözlerinde sizlerin deyimiyle ''satanik öğeler'' kullanmış olabilir, ama sound kesinlikle sapına kadar THRASH. Hala black diyen adam ya hiç Thrash dinlememiştir, yada Black saçmalığını... |
senin kafada var kardes benim ondan hic şüpem yok Tamam thrash metal de var aq Adamlar neden bazı videolarında fln ters haç fln takıolar hic bunu düsündünmü thrash metal yapan adam ters haç takarmı?Git biraz venom videoları izle!  |
git biraz venom videosu izle tamam mı hıh yok abi bence sırf kıllık olsun ya da insanlar gülsün eğlensin yazdıklarına diye üye olmuş arkadaş  _________________ Disconnectus Erectus |
|
| Başa dön |
|
 |
MoribundOblivion Hail Marduk

Kayıt: Aug 07, 2007 Mesajlar: 295 Nerden: HeLL CitY AnKaRa
|
Tarih: Cum Ekm 26, 2007 3:13 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #124 |
|
Tamam black/thrash sözüm yok ama adam black ile alakası yok dior ya ? _________________ __________666__________
__________666__________
__________666__________
__________666__________
__________666__________
_____6____666_____6____
____666___666____666___
__6666666666666666666__
__6666666666666666666__
____666___666____666___
____6 |
|
| Başa dön |
|
 |
ancientsign Forum Hayvanı


Kayıt: Feb 15, 2005 Mesajlar: 583 Nerden: istanbul/kadiköy
|
Tarih: Cum Ekm 26, 2007 3:29 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #125 |
|
| MoribundOblivion demiş ki: |
Tamam black/thrash sözüm yok ama adam black ile alakası yok dior ya ? |
Senin anladığın Black Metal ile alakası olmadığı kesin de.. |
|
| Başa dön |
|
 |
Borlach Evidence

Kayıt: Nov 09, 2006 Mesajlar: 2898 Nerden: Ankara
|
Tarih: Cum Ekm 26, 2007 3:58 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #126 |
|
ancientsign arkadaşım..
Sana 70 yaşında huysuz bir dede gelse,black metali anlatmaya kalksa sana yalan yanlış,ona laf anlatmaya çalışmazsın değilmi? Neden? cahildir bu konu hakkında.. Ve anlatsan da anlamaycaktır..
Bu yüzden yorma kendini kardeş..
Ne yaşlı dedeye,ne inatçı çocuğa laf anlatabilirsin..  |
|
| Başa dön |
|
 |
MoribundOblivion Hail Marduk

Kayıt: Aug 07, 2007 Mesajlar: 295 Nerden: HeLL CitY AnKaRa
|
Tarih: Cum Ekm 26, 2007 4:12 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #127 |
|
| ancientsign demiş ki: |
| MoribundOblivion demiş ki: |
Tamam black/thrash sözüm yok ama adam black ile alakası yok dior ya ? |
Senin anladığın Black Metal ile alakası olmadığı kesin de.. |
Dogrudur !  _________________ __________666__________
__________666__________
__________666__________
__________666__________
__________666__________
_____6____666_____6____
____666___666____666___
__6666666666666666666__
__6666666666666666666__
____666___666____666___
____6 |
|
| Başa dön |
|
 |
Todes_Engel _NamarhaK_

Kayıt: Feb 27, 2005 Mesajlar: 1292
|
Tarih: Cum Ekm 26, 2007 4:27 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #128 |
|
NWOBHM/Black/Thrash Metal
Tarzı budur Venom un.Saf black değildir black denmez,NWOBHM dur özünde.Bu tarzı alıp black yapanlar ise BATHORY dir.Bence... _________________ ]\[a]v[aR]-[a]{
Amduscias |
|
| Başa dön |
|
 |
Foggy Geçerken Uğrayan


Kayıt: Oct 06, 2007 Mesajlar: 38 Nerden: 5. boyuttan
|
Tarih: Cmt Ekm 27, 2007 1:54 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #129 |
|
| desiderius demiş ki: |
| MoribundOblivion demiş ki: |
| Foggy demiş ki: |
Venom'a Black diyen adamın müzik kulağından şüphe ederim ben. Hiç mi THRASH METAL denen türü duymadınız dinlemediniz siz? Yani yuh diyorum bir albüm yaptılar adını Black Metal koydular diye taş gibi Thrash metal yapan adamlara Black yapıyorlar deniliyor...
Sözlerinde sizlerin deyimiyle ''satanik öğeler'' kullanmış olabilir, ama sound kesinlikle sapına kadar THRASH. Hala black diyen adam ya hiç Thrash dinlememiştir, yada Black saçmalığını... |
senin kafada var kardes benim ondan hic şüpem yok Tamam thrash metal de var aq Adamlar neden bazı videolarında fln ters haç fln takıolar hic bunu düsündünmü thrash metal yapan adam ters haç takarmı?Git biraz venom videoları izle!  |
git biraz venom videosu izle tamam mı hıh yok abi bence sırf kıllık olsun ya da insanlar gülsün eğlensin yazdıklarına diye üye olmuş arkadaş  |
Doğrudur... Çok komiğim gerçekten, çok da aptalımdır böyle. Kıçımdan uyduruyorum boşverin... okumayın siz benim yazdıklarımı...
Okusanız da anlayamıyorsunuz ya zaten...
Neyse efsane ''Black''/Thrash grubunuz Venom'dan devam ==> _________________ Keep The Heavy Metal Faith! |
|
| Başa dön |
|
 |
Linwe_Tiwele Dark Tranquillity

Kayıt: Jul 14, 2005 Mesajlar: 3343 Nerden: Rivendell..
|
Tarih: Cmt Ekm 27, 2007 8:57 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #130 |
|
Foggy thrash olduğu konusunda haklısın, yalnız biraz da liriklere bakmak gerek sanırım. Ki önceki sayfada da söylediğim gibi, Venom kendini bu tarzın yaratıcısı olarak görüyor. Sen ne kadar sadece thrash dersen de, hatta bu forumdaki insanların hepsi böyle dese bile, onlar kendilerini böyle adlandırıyorlar. _________________ hedon!
your children wild and filled with death...
:.::ђανєη
|
|
| Başa dön |
|
 |
desiderius Kataklysm

Kayıt: Aug 29, 2005 Mesajlar: 1128 Nerden: ankara - eskişehir
|
Tarih: Pzr Ekm 28, 2007 2:36 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #131 |
|
| Foggy demiş ki: |
| desiderius demiş ki: |
| MoribundOblivion demiş ki: |
| Foggy demiş ki: |
Venom'a Black diyen adamın müzik kulağından şüphe ederim ben. Hiç mi THRASH METAL denen türü duymadınız dinlemediniz siz? Yani yuh diyorum bir albüm yaptılar adını Black Metal koydular diye taş gibi Thrash metal yapan adamlara Black yapıyorlar deniliyor...
Sözlerinde sizlerin deyimiyle ''satanik öğeler'' kullanmış olabilir, ama sound kesinlikle sapına kadar THRASH. Hala black diyen adam ya hiç Thrash dinlememiştir, yada Black saçmalığını... |
senin kafada var kardes benim ondan hic şüpem yok Tamam thrash metal de var aq Adamlar neden bazı videolarında fln ters haç fln takıolar hic bunu düsündünmü thrash metal yapan adam ters haç takarmı?Git biraz venom videoları izle!  |
git biraz venom videosu izle tamam mı hıh yok abi bence sırf kıllık olsun ya da insanlar gülsün eğlensin yazdıklarına diye üye olmuş arkadaş  |
Doğrudur... Çok komiğim gerçekten, çok da aptalımdır böyle. Kıçımdan uyduruyorum boşverin... okumayın siz benim yazdıklarımı...
Okusanız da anlayamıyorsunuz ya zaten...
Neyse efsane ''Black''/Thrash grubunuz Venom'dan devam ==> |
auheueh iyi de sen niye alındın ki orda benım lafım moribundoblivion aydı amann neyse.... _________________ Disconnectus Erectus |
|
| Başa dön |
|
 |
ironic Forum Hayvanı


Kayıt: Jun 06, 2005 Mesajlar: 1737 Nerden: Twitland
|
Tarih: Pzr Ksm 04, 2007 2:33 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #132 |
|
thrashmiş deathmiş bütün extrem türlerin öncüsü.ayrıca metalin müzikal olarak özünü oluşturan rock'n roll ve blues öğelerini her daim müziğinde barındırması da ayrı bir güzellik. _________________ rêve en noir et blanc .. |
|
| Başa dön |
|
 |
Manndaudsvinter BlackMetalist

Kayıt: May 14, 2007 Mesajlar: 266 Nerden: Bergen
|
Tarih: Pzr Ksm 04, 2007 8:20 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #133 |
|
Venom tarz olarak thrash metal'dir.Bazı parçalarında söz ve melodi olarak black metalimsi bir hava yakaladığı ve BLACK METAL adlı parçayı oluşturdukları içüünnnnn, kendilerine bazı metal müzik dinleyicileri(!) tarafından Black Metal'in şahı,babası,anası,yaratıcısı,küreği,kemiği vs... gibi sıfatlar yakıştırılmıştır.Yanlıştır .!
Adamlar bal gibi thrash metal yapıyorlar.Günümüz gerçek black metalini 1993-94 senelerinde Mayhem oluşturmuştur. _________________ Senin çıplak cesetin
Güneşin batışı kadar güzel, güneşin ilk ışıklarıyla
Fakat senin soyulmuş, ağarmış kemiklerindi
Benim gerçekten nefesimi kesen |
|
| Başa dön |
|
 |
Linwe_Tiwele Dark Tranquillity

Kayıt: Jul 14, 2005 Mesajlar: 3343 Nerden: Rivendell..
|
Tarih: Pzr Ksm 04, 2007 8:33 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #134 |
|
Bu sıfatların dinleyicileri tarafından yakıştırıldığına emin misin? Bir grup kendini hangi tarza yakıştırıyorsa odur, ki bunu en iyi kendileri bilirler. Hayranlarının görevi de bunu bilip, bilmeyenlerin de bilmelerini sağlamaktır bir nevi.
''Venom, the original inventers and founders of Black Metal, the creators of Thrash, Speed, Death and Power Metal, the deadliest force ever to hit the music scene, the original sinners playing the Devil's music at its highest intensity, the ultimate Rock n' Roll band, Venom.''
Venom Official Web Sitesi'nden alıntıdır. Biraz daha tarz tartışması olursa gerçekten güleceğim bu duruma =))) _________________ hedon!
your children wild and filled with death...
:.::ђανєη
|
|
| Başa dön |
|
 |
Manndaudsvinter BlackMetalist

Kayıt: May 14, 2007 Mesajlar: 266 Nerden: Bergen
|
Tarih: Pzr Ksm 04, 2007 8:39 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #135 |
|
Manga denilen grupta numetal yaptığını söylüyor.Bir grup kendini hangi tarza yakıştırıyorsa odur demek dünyanın en saçma şeyi İnsanın kendine yakışanı giymesi gibi oldu tıpkı..neyse..
Tartışmaya girmicem konu hakkında.Herkesin doğrusu kendine zaten.Fikirler paylaştıkça güzel,değiştirmeye değil paylaşmaya geldik. _________________ Senin çıplak cesetin
Güneşin batışı kadar güzel, güneşin ilk ışıklarıyla
Fakat senin soyulmuş, ağarmış kemiklerindi
Benim gerçekten nefesimi kesen |
|
| Başa dön |
|
 |
Manndaudsvinter BlackMetalist

Kayıt: May 14, 2007 Mesajlar: 266 Nerden: Bergen
|
Tarih: Pts Ksm 05, 2007 10:59 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #136 |
|
Ona ortaya laf atma denmez yorum yazmak denir.Yorum yazarkende sana soracak değiliz herhalde.
Hayatında Black Metal dinlememiş,sağdan soldan,kulaktan dolma,kolpadan,kürekten laflarla buraya birşeyler karalamadan önce,günümüz BLACK METAL'in içinde nelerin olduğuna,neleri barındırdığına bakarsın.Sonra Venom'u adam gibi dinler,yapmış olduğu müzik tarzına bakarsın.Sonra gelir karşıma Black Metal hakkında konuşursun.
Hayatında Venom - Black Metal parçası dışında bişey dinlememiş adamlar için Venom Black Metalin babasıdır,hak veriyorum. _________________ Senin çıplak cesetin
Güneşin batışı kadar güzel, güneşin ilk ışıklarıyla
Fakat senin soyulmuş, ağarmış kemiklerindi
Benim gerçekten nefesimi kesen |
|
| Başa dön |
|
 |
Linwe_Tiwele Dark Tranquillity

Kayıt: Jul 14, 2005 Mesajlar: 3343 Nerden: Rivendell..
|
Tarih: Sal Ksm 06, 2007 6:05 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #137 |
|
Ben de onu anlatmaya çalıştım ama Manga da kendine nu metal diyormuş gibi bir cevapla karşılaşınca üstelemedim =)) Herneyse kimseyi kararından döndürücek değiliz, Manga falan umrumda değil 3-5 müziği bilmeyen herifin bir araya gelip yapmaya çalıştığı şeyler, lakin burda en doğrusunu Venom biliyor, dinlemenin yanı sıra biraz da araştırmak gerek. Ben official sitede ne okuyorsam ona inanıyorum.. _________________ hedon!
your children wild and filled with death...
:.::ђανєη
|
|
| Başa dön |
|
 |
Manndaudsvinter BlackMetalist

Kayıt: May 14, 2007 Mesajlar: 266 Nerden: Bergen
|
Tarih: Sal Ksm 06, 2007 8:49 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #138 |
|
Tartışmaya lüzum yok.Öyle sitede Black Metal yazıyor diye babasıdır,tanrısıdır diyip asıl kara cahilliğinizi belli etmenizede gerek yok.Offical siteyi görüp okumakla olmaz,bilip dinlemek lazım.
Biraz büyüyüp serpilin şöyle birkaç Black Metal grubu dinleyin illa yiyip yutmaya gerek yok sadece death metal dinleyip bilmediğiniz konular üzerine ahkam kesmezseniz iyi bi başlangıç yaparsınız kendiniz için
Edit:Son olarak tekrardan yazıyım madem dinleyip değil okuyup öğreniyor arkadaşlar bundanda feyz alsınlar
Günümüz Black Metal'inin tanrısı diye tanımladığınız grup Mayhem'dir.Venom'un tarzı tamamen thrash metaldir,sadece Black Metal parçasını yaptıkları için bu tarzın babasıymış gibi görünmeleri olayı yanlıştır (zaten bu yüzden tartışılmamalıdır herkesin görüşü bu noktada aynı değildir).Ama kesin olan şudur ki Venom'un parçalarında distortionlanmış gitarlar yoktur,ayrıca parçalar melodiktir.
Oysaki Black Metal'de distortion gitarlar,sıfır melodi ve sadece tam gaz ritm bulunur (DAVUL,GITAR vs..) Bunları barındıran 3 tane Venom parçası yoktur.Bunu yapan ilk grup Mayhem'dir.Ve günümüz Black Metal'inin yaratıcılarıda onlardır.
Yani bu tamamen kişiden kişiye değişen birşey.Burda kimseye sen Venom'a black metalin bilmem nesidir demişsin hayır deme hemen değiştir demiyoruz.Herkesin bilgisi kendine.Sen Sitede öyle görüyorsan ve öyle kabul ediyorsan banane.Bana görede o yanlıştır doğru olan budur.Bende kendi yorumumu yaptım.Kimseye cevap vermedim ya da laf atmıyorum.Neden alınıp bilmediğiniz konular üzerinde polemik yapıyorsunuz anlamış değilim.
Kimsenin kimseye müziği bilmeyen herif,anlayışı kıt vs.. gibi sokak ağızıyla hitap etmesinede gerek yok.Burda müzik konuşuluyor,bişeyler biliyorsanız ve paylaşıcaksanız konuşun bilmiyorsanızda sokak ağızlarını bırakın,susunda bişeyler bildiğinizi sansınlar. _________________ Senin çıplak cesetin
Güneşin batışı kadar güzel, güneşin ilk ışıklarıyla
Fakat senin soyulmuş, ağarmış kemiklerindi
Benim gerçekten nefesimi kesen |
|
| Başa dön |
|
 |
Linwe_Tiwele Dark Tranquillity

Kayıt: Jul 14, 2005 Mesajlar: 3343 Nerden: Rivendell..
|
Tarih: Sal Ksm 06, 2007 5:36 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #139 |
|
Burada kimsenin ne kadar black metal ne kadar death metal dinlediğini tartışmıyoruz sanırım. Ki bunu kimse de bilemez, kendinden bu kadar emin konuşamaz =) Burda amaç sadece paylaşım, kimsenin fikrini değiştirmesine gerek yok lakin üslup konusunda daha dikkatli olmak gerek diye düşünüyorum. Venom Black Metal'in adını ilk olarak kullanan grup olduğu için ve biraz da lyriclere bakıldığında ( ve biraz da biyografileri okunduğunda) böyle bir yorumun yapılması gayet doğal. Savunduğumuz şey Venom'un sound unun şimdiki black metal grupları ile aynı olduğu değil, Black Metal ''ideolojisini'' ortaya atan grup olduğu. En az sizin kadar müzikden anlıyoruz sanırım.. Bunlar benim görüşlerim ki burada yazan herkesin görüşüne de saygılıyım. _________________ hedon!
your children wild and filled with death...
:.::ђανєη
|
|
| Başa dön |
|
 |
Manndaudsvinter BlackMetalist

Kayıt: May 14, 2007 Mesajlar: 266 Nerden: Bergen
|
Tarih: Çrş Ksm 07, 2007 9:06 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #140 |
|
| dzlvarv demiş ki: |
| venom black metalmidir evet black metaldir |
| Swedish_Death demiş ki: |
| Venom Pure Thrash'tir |
| dzlvarv demiş ki: |
| ama tek başına türün yaratıcısı değildir |
| Swedish_Death demiş ki: |
| Ama kurucusu tektir..O da Venom'dur |
Komik... Cidden komik... _________________ Senin çıplak cesetin
Güneşin batışı kadar güzel, güneşin ilk ışıklarıyla
Fakat senin soyulmuş, ağarmış kemiklerindi
Benim gerçekten nefesimi kesen |
|
| Başa dön |
|
 |
|