| Önceki başlık :: Sonraki başlık |
| Yazar |
Mesaj |
Altair The Rover

Kayıt: Sep 16, 2007 Mesajlar: 882 Nerden: Büyükçekmece
|
Tarih: Çrş Ekm 03, 2007 8:12 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #21 |
|
'bitti mi yar kendin kal' güzel olmus:D _________________ Back on German soil.. |
|
| Başa dön |
|
 |
Sponsor Linkler
|
Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz ! |
: # |
|
|
|
| Başa dön |
|
 |
Linwe_Tiwele Dark Tranquillity

Kayıt: Jul 14, 2005 Mesajlar: 3343 Nerden: Rivendell..
|
Tarih: Çrş Ekm 03, 2007 8:15 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #22 |
|
Hmm tebessüm dahi edemedim, sütü seven kamyoncu ekibi kadar olamaz hiçbiri, çok çakma olmuş =) _________________ hedon!
your children wild and filled with death...
:.::ђανєη
|
|
| Başa dön |
|
 |
AssAssiN Dying Hopes

Kayıt: Jul 30, 2007 Mesajlar: 703 Nerden: Dreamland..
|
Tarih: Çrş Ekm 03, 2007 8:38 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #23 |
|
izlemiştim bnmde aynen aklıma hemen sütü seven kamyoncu ekibi geldi onlar kadar olamamış ama işte öle baktım geçtim.) _________________ Like a thief in the night,
The wind blows so light.
It wars with my tears,
That wont dry for many years.. |
|
| Başa dön |
|
 |
rock_manyah Veled-i METAL


Kayıt: Apr 03, 2007 Mesajlar: 123
|
Tarih: Çrş Ekm 03, 2007 9:03 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #24 |
|
olayy budurr heeee hiç gülesim yoktuu ii _________________ Beyazın kaderi kırlenmek siyahın kaderi suçlanmaktırr... Bilinç altımızdaki genel ewleri hangimiz ziyaret etmiyoruzkiii???.. |
|
| Başa dön |
|
 |
Belorin Forum Hayvanı


Kayıt: Dec 16, 2006 Mesajlar: 922 Nerden: Ankara
|
Tarih: Çrş Ekm 03, 2007 9:41 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #25 |
|
LOL _________________ Death, Gore, Grind.
Father, Gamer, Linebacker, Tactical Shooter |
|
| Başa dön |
|
 |
opethizm Sebil-i Sübyan


Kayıt: Jun 20, 2006 Mesajlar: 91 Nerden: istanbul
|
Tarih: Pzr Ekm 07, 2007 9:39 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #26 |
|
hehehe walla güzel olmuş söyleee falan çok ii özellikle  |
|
| Başa dön |
|
 |
angelofhell Zehir Hafiye


Kayıt: Aug 27, 2007 Mesajlar: 285 Nerden: istanbul
|
Tarih: Çrş Ekm 10, 2007 8:55 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #27 |
|
| ilk başta ne bu falan diye düşündüm ama sonradan jeton düştü.ahaha koptum aksam aksam süper xD |
|
| Başa dön |
|
 |
the_cursed_01 Sebil-i Sübyan


Kayıt: Sep 15, 2007 Mesajlar: 68 Nerden: heryer
|
Tarih: Çrş Ekm 10, 2007 11:23 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #28 |
|
| mehmedim:D super olmus haaa |
|
| Başa dön |
|
 |
cyanide Geçerken Uğrayan


Kayıt: Oct 13, 2007 Mesajlar: 43
|
Tarih: Cmt Ekm 13, 2007 10:53 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #29 |
|
süpermiş la  _________________ ayı soldurabilen tüm gece,
şimdi sessizliğin beraatinde
engellenir neredeyse söz sarf etmen
vururum anca duvarlara
yırttığım bu kuruntularda |
|
| Başa dön |
|
 |
|