| Önceki başlık :: Sonraki başlık |
| Yazar |
Mesaj |
antiquesh OrionTurk

Kayıt: Aug 25, 2007 Mesajlar: 1507 Nerden: Istanbul
|
Tarih: Cum Ksm 02, 2007 1:53 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #141 |
|
| bastardnation demiş ki: |
| yuh be abi mustaine le kirk ümü kıyaslamışsınız kirk kim yahu:Dyani eywallah iyide dave yanında fosss dave motor gibi |
dur bak sen beni ynlş anlamşsn ben kirk sadece daha iyi çalıo demek istedim...olaya müzik adamı açısından bakmadım ...öle bakarsak tabikide dave daha iyi bi mzk adamı fena şarkılar yazıo ama çalma açısından kirk bence daha iyi...ynlş anlaşılma olmasın...  |
|
| Başa dön |
|
 |
Sponsor Linkler
|
Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz ! |
: # |
|
|
|
| Başa dön |
|
 |
antiquesh OrionTurk

Kayıt: Aug 25, 2007 Mesajlar: 1507 Nerden: Istanbul
|
Tarih: Cmt Ksm 03, 2007 8:47 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #142 |
|
| bastardnation demiş ki: |
bu eleman sanane bananelerle gün kurtarıyo komik çocuk ben sana cevap verenin taaaaaa .............. kendim için bu laf |
insanı bıktırıosun abi ben napiiim sonuçta sanane benim zevkim demek geliyor içimden  |
|
| Başa dön |
|
 |
ironic Forum Hayvanı


Kayıt: Jun 06, 2005 Mesajlar: 1737 Nerden: Twitland
|
Tarih: Pzr Ksm 04, 2007 12:55 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #143 |
|
Aklını fena halde neo-con zırvalarıyla bozmuş anti-metallica adamı. Sağa sola laf atmak yerine oturup son albümde söyledikleri üzerine düşünse daha akıllıca bir hareket yapmış olur. Ah pardon, aklını bozmuş zaten. Takılsın o zaman kafasına göre ! _________________ rêve en noir et blanc .. |
|
| Başa dön |
|
 |
antiquesh OrionTurk

Kayıt: Aug 25, 2007 Mesajlar: 1507 Nerden: Istanbul
|
Tarih: Pzr Ksm 04, 2007 9:36 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #144 |
|
abi sen harbi aRIzasın yemin edorum yada numara yapıosun başlık
Dave Mustaine hakkındaki düşünceleriniz...
heralde herkes iyi kötü düşüncelerini yazcak ya sen bellikki çok sewiosun koruosun kötü yazılan şelrrden sora...Tamam saygı duyuyorumda bi yere kadar herkese sataşma ya....
he bide her yazında benle uraşma harbi görüntün çirkefleşio  |
|
| Başa dön |
|
 |
antiquesh OrionTurk

Kayıt: Aug 25, 2007 Mesajlar: 1507 Nerden: Istanbul
|
Tarih: Pzr Ksm 04, 2007 1:00 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #145 |
|
| bastardnation demiş ki: |
| sen kendini kanıtlamışsın be dostum:D ben sana ne anlatıcam |
seni zavallı ya harbiden senn sewiyene düşülmez bundan sora da sana cvp yazmıcam....  |
|
| Başa dön |
|
 |
Berkan_MFC Höllenwärter

Kayıt: Sep 29, 2007 Mesajlar: 1512 Nerden: Trabzon
|
Tarih: Pzr Ksm 04, 2007 7:51 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #146 |
|
başlığı kirletmesek tartışmanızı aranızda yapın da başkaları rahatsız olmasın keske anket olsaydı 10000kere evet derdim (diyebilseydim) öle bi eleman DAVE (+yönde) |
|
| Başa dön |
|
 |
rock_hard Geçerken Uğrayan


Kayıt: Oct 14, 2004 Mesajlar: 15 Nerden: Bursa
|
Tarih: Sal Ksm 06, 2007 6:35 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #147 |
|
| O bir Kral... |
|
| Başa dön |
|
 |
MegaMaiden Sebil-i Sübyan


Kayıt: Apr 08, 2010 Mesajlar: 57 Nerden: Bursa
|
Tarih: Cmt Nis 10, 2010 3:18 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #148 |
|
Çok severim kendisini en büyük idollerimden birisidir  _________________ Uyarı Reklam yasaktır. |
|
| Başa dön |
|
 |
|