| Önceki başlık :: Sonraki başlık |
| Yazar |
Mesaj |
Karadul Forum Hayvanı


Kayıt: Mar 18, 2005 Mesajlar: 1408 Nerden: İstanbul
|
Tarih: Prş Nis 14, 2005 9:10 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #61 |
|
bide pikniğe gittiğimiz ormanda sevgililerin birbirlerine birtakım anlam veremdiğim acayip münasebetlerde bulunması oradalarda çocuklar top falan oynuyo _________________ -Bütün Kadınlar Şeytandır- |
|
| Başa dön |
|
 |
Sponsor Linkler
|
Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz ! |
: # |
|
|
|
| Başa dön |
|
 |
redtaintedsky Forum Hayvanı


Kayıt: Oct 26, 2004 Mesajlar: 576 Nerden: t.dað
|
Tarih: Prş Nis 14, 2005 9:10 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #62 |
|
obbaaaa... _________________ each and everyone would die at my hand.. |
|
| Başa dön |
|
 |
AzO_ Zehir Hafiye


Kayıt: Feb 25, 2005 Mesajlar: 443 Nerden: !KaYBoLDu!
|
Tarih: Prş Nis 14, 2005 9:13 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #63 |
|
ben uyurken gurultuye uyanmaya baya sınır oluyorum! _________________ hep senden ileride olan birileri vardir! |
|
| Başa dön |
|
 |
Karadul Forum Hayvanı


Kayıt: Mar 18, 2005 Mesajlar: 1408 Nerden: İstanbul
|
Tarih: Prş Nis 14, 2005 9:43 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #64 |
|
tarih: 15 Temmuz
mekan : Akdeniz bölgesindeki en sıcak yer
sabah iyice yorulmuşsundur, gecede şöyle bir gezmiş içmiş ve dondurma yemişsindir, üzerinde ve bacaklarında hafif bir yorgunluk vardır yatmaya gidersin ama odaya girince sıcak seni boğar soyunur dökünürsün yatağa uzanırsın hala çooook sıcaktır onca yorgunluğa rağman uyuyamazsın uyuyabilmeği çooooooooook arzularsın önce terlesin ama sonra yavaş yavaş uykuya daldığını hissedersin ama...
TAM O SIRADA ALLAHIN CEZASI PİS BİR SİVRİSİNEK GELİR VE O EN TATLI VE MUTLU ANININ İÇİNE S.ÇIVERİR ÖZELLİKLE KULAĞININ ETRAFINDA UÇARKEN ÇIKARDIĞI SES TAM BİR İŞKENCEDİR DERKEN SAYILARI ARTAR ÖDÜRMEK İSTERSİN BECEREMEZSİN BÜTÜN GECE KAŞINIR VE SESLERDEN RAHATSIZ OLURSUN VE BUNUN ETKİSİ SABAH DA DEVAM EDER ENSEN AĞRIR HUZURSUZSUNDUR EYYYY SİVRİSİNEKLER HAYATIMI MAHVETTİNİZ BENDE SİZİ MAHVEDECEĞİM _________________ -Bütün Kadınlar Şeytandır- |
|
| Başa dön |
|
 |
illnino Forum Hayvanı


Kayıt: Dec 02, 2004 Mesajlar: 3728 Nerden: istanbul
|
Tarih: Cum Nis 15, 2005 11:29 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #65 |
|
metalkan sana katılıyorum hala yunanlaılarla dost olbileceğimizi düşünüolar ya gülüorum _________________ ................. |
|
| Başa dön |
|
 |
draconian Forum Hayvanı


Kayıt: Dec 06, 2004 Mesajlar: 1214 Nerden: LAND OF DARK
|
Tarih: Cum Nis 15, 2005 3:24 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #66 |
|
hikayenin sonu tam gaz yani.kökünü kurutabilirsen sewiniriz .... _________________ !!!!!! \m/ METAL EÃLENCE DEÃÃLDÃR \m/ !!!!!!
Uyarı: Imzaya resim koymak yasaklanmıştır. |
|
| Başa dön |
|
 |
psychastenia Veled-i METAL


Kayıt: Feb 19, 2005 Mesajlar: 110
|
Tarih: Cum Nis 15, 2005 5:56 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #67 |
|
şu forumdaki sewiyesiz aptallardan nefret ediom _________________ gÜneà IþýðI KoyU bu YüzDEn DaimA kÖrÜM.. |
|
| Başa dön |
|
 |
redtaintedsky Forum Hayvanı


Kayıt: Oct 26, 2004 Mesajlar: 576 Nerden: t.dað
|
Tarih: Cum Nis 15, 2005 6:14 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #68 |
|
insanların yuzune gulup arkalarından is cevirenlerden nefret ediorum... _________________ each and everyone would die at my hand.. |
|
| Başa dön |
|
 |
MalleusMaleficarum Zehir Hafiye


Kayıt: Sep 06, 2004 Mesajlar: 255 Nerden: samsun
|
Tarih: Cum Nis 15, 2005 8:00 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #69 |
|
Tikimle uğraşılmasından ve kafama vurulmasından _________________ Cold be hand and heart and bone,
and cold be sleep under stone. |
|
| Başa dön |
|
 |
Legion swampchiLd

Kayıt: Oct 20, 2004 Mesajlar: 928
|
Tarih: Cum Nis 15, 2005 10:13 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #70 |
|
ne tikin war ? mrk ettim |
|
| Başa dön |
|
 |
Strange_Dejavu Zehir Hafiye


Kayıt: Jan 23, 2005 Mesajlar: 464 Nerden: kim bilir nerden
|
Tarih: Cmt Nis 16, 2005 9:14 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #71 |
|
Annemi en yakın ark.ımla lise hayatımız boyunca yer yer küfürlü yazılar da içeren yazışmaların olduğu kağıtları okuduktan sonra yırtıp yırtıp atarken görgüğümde cinnet geçirmiştim _________________ ne zaman içime biraz fazla baksam yükseklik korkum depreşir... |
|
| Başa dön |
|
 |
proZzaC Geçerken Uğrayan


Kayıt: Apr 09, 2005 Mesajlar: 49 Nerden: istanbul
|
Tarih: Cmt Nis 16, 2005 4:21 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #72 |
|
| herseye cok cabuk sınırlenırım o yuzden bana bulasmamanızı tavsıye ederım benı tanıyan bılır sakın oyle bır hata yapmayın hayatınızın en buyuk hatası olur bastan soylıyımde sonra yok ben duymadım yok ben bılmıyodum demeyın |
|
| Başa dön |
|
 |
punky_sputnik Forum Hayvanı


Kayıt: Dec 22, 2004 Mesajlar: 5592 Nerden: dnzli
|
Tarih: Cmt Nis 16, 2005 5:54 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #73 |
|
töbee prozzac sende amma iddalısın ya ne bu hiddet bu celal _________________ Alive with the sounds of the pain, I die to want to live. |
|
| Başa dön |
|
 |
redtaintedsky Forum Hayvanı


Kayıt: Oct 26, 2004 Mesajlar: 576 Nerden: t.dað
|
Tarih: Cmt Nis 16, 2005 6:28 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #74 |
|
harbi heee.. biraz sakin ol...... _________________ each and everyone would die at my hand.. |
|
| Başa dön |
|
 |
ermanmen Veled-i METAL


Kayıt: Nov 11, 2004 Mesajlar: 159
|
Tarih: Cmt Nis 16, 2005 6:53 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #75 |
|
bole yaslı kadınların hıc kapanmıyan cenelerı bıde otobus vb. kamusal alanlar da senı gosterıp konusan ınsanlar tabııı bıde sınıfımız dakı bır tane bıle metal sarkısı dınlemedıgı halde kendını metaqlcı sanan aynı zaman tkp ozentısı olan oldurmeyı en cok ıstedıgım kısının elıyle metal ısaratı yapması ve onurumuzu ayaklar altına alması ((((((((((((( _________________ damýzlýk domuz |
|
| Başa dön |
|
 |
unrealdamn Forum Hayvanı


Kayıt: Nov 14, 2004 Mesajlar: 632
|
Tarih: Cmt Nis 16, 2005 7:15 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #76 |
|
abii bi konu hakkında ısrar edilmesin baana yaa hayır dediysem cevabım hayırdırr!!! _________________ :)= |
|
| Başa dön |
|
 |
thereisnoescape Forum Hayvanı


Kayıt: Apr 06, 2005 Mesajlar: 2093
|
Tarih: Cmt Nis 16, 2005 8:03 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #77 |
|
herşeyi geçin de kaçan insan deli eder beni
böyle 1 numara olan kendinçe, hani açıklama bi lütuftur onuniçin!!!
cehennemin dibine ya gerçi... _________________ b i r n a s ý l ý a r ý y o r u m _
bir insan bir insaný öldürebiliyorsa..bir diðerini nasýl sevebilir_?
ps.ye girer: engeli yemek.. komik. sadece bu. dahasý kaçaný kovalasýn.. |
|
| Başa dön |
|
 |
churchofsatan Forum Hayvanı


Kayıt: Feb 10, 2005 Mesajlar: 762 Nerden: burdan
|
Tarih: Cmt Nis 16, 2005 8:36 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #78 |
|
ya aslinda herseye cok kizdim ozel bisey yok cok fazla seye kizabilme potansiyelim var _________________ ??NedeN??
??Neden?? |
|
| Başa dön |
|
 |
ImmortaL Zehir Hafiye


Kayıt: Jan 26, 2005 Mesajlar: 231 Nerden: by the side of The ImmortaL
|
Tarih: Cmt Nis 16, 2005 10:06 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #79 |
|
baba yürüken burnunu karıştıranlar yokmu höst beeeeeeeee _________________ Yaþayacaklarýmýz için kimse gökten ayet indirmedi bize.Onu biz kendimiz vaat ettik kendimize. |
|
| Başa dön |
|
 |
churchofsatan Forum Hayvanı


Kayıt: Feb 10, 2005 Mesajlar: 762 Nerden: burdan
|
Tarih: Pzr Nis 17, 2005 7:52 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #80 |
|
bi nevi sakiz cignerken merdiven cikamamak gibi  _________________ ??NedeN??
??Neden?? |
|
| Başa dön |
|
 |
|