| Önceki başlık :: Sonraki başlık |
| Yazar |
Mesaj |
delilah Küpeli Kurabiye Canavarı

Kayıt: Dec 05, 2004 Mesajlar: 1754 Nerden: Vulcan
|
Tarih: Cum Ksm 30, 2007 10:31 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #121 |
|
orta okulda folklör ekibindeydim.. bi gün gösterimiz vardı elbiseler çok sıkmıştı ve çok susamıştım ama hocayı bekliyorduk hareket için.. adamı köşede gördüm o çarıklarla koşmaya başladım veeeeee asfaltta bi patinaj çekerekten iki seksen yere
bi kere de lisede bi hoca ile takıştım.. geometri hocam onun için gelip
ya dilara salla o kadın evde kaldığı için böyle davranıyo öğrencilerine demişti adam 60 yaşlarnda
lise sonda da o evde kalmış kadından plaket ve başka ödüller de almıştım ki kendisi bana adam olmayacağımı biraz sınıftaki kızları örnek almam gerektiğini falan söylemişti.. _________________ Pattonist here!
http://twitter.com/dilakm
http://pokefarm.org/_ext/user/dilakm#0 |
|
| Başa dön |
|
 |
Sponsor Linkler
|
Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz ! |
: # |
|
|
|
| Başa dön |
|
 |
anomi Sebil-i Sübyan


Kayıt: Jul 10, 2007 Mesajlar: 52 Nerden: Eskisehir
|
Tarih: Cmt Arl 01, 2007 10:38 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #122 |
|
cok sey warda lise sonda 100 sinav olduysak 95 inden kopya cekmisimdir hemde ole bole deil emmeli gommeli walla:D
hepsi 5 ti karnemin hehehe:D |
|
| Başa dön |
|
 |
requ1em Geçerken Uğrayan


Kayıt: May 17, 2007 Mesajlar: 25 Nerden: carentan
|
Tarih: Sal Arl 04, 2007 8:39 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #123 |
|
| ilkokul 4. sınıftı sanırım..bizim 5 6 kişilik grup çıkmadan önce hergün sıraları devirip çıkardık öğlencilere pislik olsun diye uehu..sınıf öğretmeni kızdı tabi bigün bizi müdür yardımcısının yanına götürmüştü.müdür yardımcısı kızıyor nie yaptınız okuldan atıcam sizi vs vs bi baktım bizimkiler öyle bi ağlıyo ki hepsi böyle dudaklarını büze büze ben o görüntüyü görünce yarılmıştım..tabi uzun sürmedi sınıf öğretmeninden tokadı yiyince sustum ama kendimi zor tutuyorum yine..hala hatırlar gülerim ya uheduhuheu |
|
| Başa dön |
|
 |
HyperboreaN Champion of the Darkness

Kayıt: Feb 20, 2007 Mesajlar: 1181 Nerden: Inside of the Darkness...
|
Tarih: Prş Arl 13, 2007 10:15 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #124 |
|
Okul anısı olmadığı için,bunları buraya yazmamıştım fakat neyse... Bence 1 mahsuru yok  _________________ Darkness Always Kill The Light!
Blessed with Blood! |
|
| Başa dön |
|
 |
Coriolis Zehir Hafiye


Kayıt: Jul 25, 2007 Mesajlar: 436
|
Tarih: Cmt Arl 15, 2007 11:32 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #125 |
|
| BoRneo demiş ki: |
| Coriolis demiş ki: |
Bu okul anım degil dershane anım ama olsun bu baslık altında yer alır herhalde.Neyse olaya geciyim.Bi kız vardı iste arkadasımda buna kıl illa dövucek git konus diyo bisey yap diyo ben orda dalıcam falan bizde bunu yaptık ordan baya bi olaylar gelişti bunlar sac bas bi dalıştı yarab o neydi tekme tokatada döndu bizde bu kadar beklemioduk cok feci oldular ayırmaya falan calıs bunlar yapısmıslar ayrılmaz.Bazıları camdan izlio yoldakiler artık diyolar yapmayın evladım ayıp bizde ordan el kol sacma salak ayırmaya calısıoruz ama nerdee..Neyse dershane yöneticileri polis falan cagırmıs nerden nereye m.k Sonra bizimde bi kaçışımız var ama görmeniz lazım haha Polis falan cagırıldı diyince akan sular durdu. |
bu olay hangi olay?bak benim hiç aklıma gelmedi ama yazmış sayılıyım ben dershane diyince hep hocalarla kavga edişim,ayrılıcam bu dersaneden diye bağırışım ve sonra hiç bişey yapamayışım geliyo ama bu hocalara karşı çıkma huyu küçüklükten beri var ilkokuldaykende hep yapardım,sevmediğim hocaları sevmediğimi acayip belli ederdim haha süper  |
anlatırım bi ara neyse  |
|
| Başa dön |
|
 |
Coriolis Zehir Hafiye


Kayıt: Jul 25, 2007 Mesajlar: 436
|
Tarih: Çrş Arl 19, 2007 8:27 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #126 |
|
Matematik hocamız bütün sınıfları yazılı yapmış bi bi kez kalmışız işte neyse.Bu anlatıyo diyo kaç tane sınıfı yaptım yok A zor diyolar Yok B zormuş hass... lan ordan bi dedi haha Herkes yarıldı yarabbim bide demez mi hadi derse dönün hem de de sonrada.. |
|
| Başa dön |
|
 |
Karadul Forum Hayvanı


Kayıt: Mar 18, 2005 Mesajlar: 1408 Nerden: İstanbul
|
Tarih: Cmt Arl 22, 2007 12:35 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #127 |
|
dersteyken açık sınıf kapısından içeri köpek girmişti _________________ -Bütün Kadınlar Şeytandır- |
|
| Başa dön |
|
 |
konserve morgoth

Kayıt: Apr 11, 2007 Mesajlar: 3587 Nerden: Prusa
|
Tarih: Cmt Arl 22, 2007 12:57 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #128 |
|
| HyperboreaN demiş ki: |
Sonradan önce ota sonrada kimyasala alıştım |
ee sonra? |
|
| Başa dön |
|
 |
Coriolis Zehir Hafiye


Kayıt: Jul 25, 2007 Mesajlar: 436
|
Tarih: Cum Arl 28, 2007 9:47 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #129 |
|
Hahaha yazarken bile yerlere yatıyorum.sabah işte klasik konuşma tarzı bişeyler yapılır neyse.müdür yardımcımızda konuşmasını yapıyo sonra belli bi gruptan okuldaki öğrencilerden gülüşme geldi.sonra müdür yardımcısına hocalar hşşt pştt falan bişeyler dedilerde ben olayı çakamadım.meğerse fermuarı açıkmış adam bide ellerini cebe sokunca hahaha of ya ne güldük okul olarak.bide içeri gitti çekti fermuarı geri geldi.yüz rengi tabi ilk başlarda kırmızıydı sonradan morarmaya başladı.neyse insanlık hali canım olur böyle şeyler  |
|
| Başa dön |
|
 |
callap Forum Hayvanı


Kayıt: Jul 05, 2007 Mesajlar: 806 Nerden: antalya
|
Tarih: Pts Şub 04, 2008 10:25 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #130 |
|
hoşlandığım kızın bana açılıp çıkma teklifi etmesii...
çok utangaçtım ben en sonunda kız dayanamayıp teklif etmişti  |
|
| Başa dön |
|
 |
kokorecci Sebil-i Sübyan


Kayıt: Jan 28, 2008 Mesajlar: 54
|
Tarih: Sal Şub 05, 2008 12:47 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #131 |
|
şimdii!!sene geçen sene lise 2 yani yalova and. öğretmen lisesi tm 2 sınıfı ders din murat sie bi arkadasım var canı sıkılmış herifin bizim din kulturu oğrtmenide cok kafa adamdı ya bole sıkmazdı adamı relax olurdun benide cok severdi.murat dediki emir dersi kaynat ii dedim kaynatiim o sıada aklıma bi fikirgeldi hocam dedim bi soru sorabilirmiyim tabi emir sor dedi ben=''hocam zina yabtık çocuk olmadı gunah mı??'' diye bi soru yonelttim adama ama adam beni çok pis g*t etti
ben soruyu bitirdim sınıf bi koptu sustukları anda hoca püüü beceriksiz dedi bana:D
bide bu murat okuzu edebiyat dersinde konusunca edebiyat hocası buna olum muat nalınmı düştü diodu:D bigun bu murat hayvanı nalbura gitmiş nal almış bildiimiz at nalı ders sessiz sakin hoca dersanlatıo ben bile susmuşum ben en arkada bi köşede oturom muratta our koşede obur koseden cangur cungur bi ses geldi herkes murata bakıo hoca murat noluo olum dedi murat cok sakin yerden bi cisim kaldırarak hocam nalım dustu dedi:D
kopkopkop
son olarak tolga die bi mal vardı sınıfta hala var gerçi cografyacı odev vermiş biz yabmadık hocada kontrol etmedi bu malda sıasına oturmamış hoca bunun sırasına oturdu cografya kitabı sıranın ustunde actı baktı tolga odevi yabmamışsın fln hocam işte soz haftaya yabcam falan fıstık ertei hafta olum ben odevi yabmadım dedi birşey olmaz cemreninkini alırız dedim((cemre sınıfın calıskanlarından mat ortalaması 94 )) aldık biz yanyana oturuoruz bu gittti hocaya cemrenin odevi fln gosterdi cemre basladı benim kitabı km aldı die sormaya sus diorum kıza ben sus dedikçe daaa cok barıyo nie aldınız die lan diorum sus sus yok nie aldınız nabtınız falan hoca gordu cemre noluo dedi ve tolganın bittigi an hocam tolga kitaplarımızı deiştirmişte nedenini anlamaya ugrasıorum:D e haliylen tolga cografyadan kaldı
oh be ne gusel yazdım _________________
If I CoULd Fly LiKe KiNg Of ThE Sky!!!! |
|
| Başa dön |
|
 |
kokorecci Sebil-i Sübyan


Kayıt: Jan 28, 2008 Mesajlar: 54
|
Tarih: Sal Şub 05, 2008 12:57 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #132 |
|
aa ikokuldaız pingpong oynardım ozmanlar yalovada yarısmaya gitcez okulun onunde fotograf cektirioruz okul mudurundende nefret ederdik bole mal bişeydi:D neyse merdivenlere dizildik falan yanımda samet die bi arkadasım var ben konusuorum samet dediki olum mudur lan dedi bnde o anki havaylamıdır nedir mudurdn **ına koyyim dedim ama oanda omzumda kıllı bi cisim hissetmem bir oldu hadi cocuklar hadi resim cekilcez fn yabıo gerizekalı
bizm okul dagın basında bole yanda at falan otluyo ol bi doal ortamımız var bole toprak bi yol var okulun onunde bulunduu koye cıkan bi yol yol toprak cukurlu mukurlu ama adı muthiş ''PARİS SOKAK'' ayrıca arkada bi dere var kışın taşıo bu:D bzm bi arkadas bu senenin basında dereye dustu cok komikti ya:Dıslak ıslak gezdi butun gun okulda:D
bide bi hocamız var isim vermiiom nolur nolmaz cunku pek ii seyler yazmıcam bi kız arkadas bzm sınıfta lolipop yiyo koridorda sınıfa geliyor hocamız erkek bizim arkadasa yonelttigi cumle sen ne guzel yalıosun ole olmuş ole bi yaşam formu oda nabalım ne zorluklarla okuoruz işte:D
bende baya kaptırdım he bende daa varda bosverin smdi:D _________________
If I CoULd Fly LiKe KiNg Of ThE Sky!!!! |
|
| Başa dön |
|
 |
callap Forum Hayvanı


Kayıt: Jul 05, 2007 Mesajlar: 806 Nerden: antalya
|
Tarih: Sal Şub 05, 2008 8:30 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #133 |
|
| rahmetli ingilizce öğretmenim grip olmuştu adam bize ayıp olmasın diye perdenin arkasında burnunu siliyordu zöhkk!! biz sıralara yatıyoruz gülmekten... |
|
| Başa dön |
|
 |
diablo_of_metallica NemesiS

Kayıt: Feb 03, 2008 Mesajlar: 202 Nerden: ironmaiden666 kardeşimin karşı evinden yani bursa:D
|
Tarih: Sal Şub 05, 2008 10:20 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #134 |
|
benim şöle bi anım var olaydaki diğer kişi gine bu siteye üye olan ironmaiden666'tır
bu arkadaş okulda iç iç iç oraya buraya kus sonra yanındakiler beni çağırdılar gittim eve dönerken buldum bunu yanında 4-5 tane kız bu gelirken yolda işemiş falan rezilik yani sonra ben evime götürdüm sabaha kadar uyudu aslında bu o arkın anısı oldu ama kusura bakmayın ben o dostumdan ayrılmanın üzüntüsünü yaşıyorum.. _________________ hakkıyla atılan solo öküze müziği sevidirir (alıntıdır )[b] |
|
| Başa dön |
|
 |
IronMaiden666 Fear Of The Dark

Kayıt: Jul 01, 2007 Mesajlar: 813 Nerden: Ankara(Gönül ister İzmir)
|
Tarih: Sal Şub 05, 2008 10:23 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #135 |
|
| diablo_of_metallica demiş ki: |
benim şöle bi anım var olaydaki diğer kişi gine bu siteye üye olan ironmaiden666'tır
bu arkadaş okulda iç iç iç oraya buraya kus sonra yanındakiler beni çağırdılar gittim eve dönerken buldum bunu yanında 4-5 tane kız bu gelirken yolda işemiş falan rezilik yani sonra ben evime götürdüm sabaha kadar uyudu aslında bu o arkın anısı oldu ama kusura bakmayın ben o dostumdan ayrılmanın üzüntüsünü yaşıyorum.. |
Valla kardeşim bende hiçbirşey hatırlamıyorum o güne dair ama onun derdini çektik okulda ya disiplin fln ama bu benim anım kendine başka birşey bull   |
|
| Başa dön |
|
 |
diablo_of_metallica NemesiS

Kayıt: Feb 03, 2008 Mesajlar: 202 Nerden: ironmaiden666 kardeşimin karşı evinden yani bursa:D
|
Tarih: Çrş Şub 06, 2008 2:06 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #136 |
|
zoruna mı gitti len anlatınca:D _________________ hakkıyla atılan solo öküze müziği sevidirir (alıntıdır )[b] |
|
| Başa dön |
|
 |
AreYouDeadYet nefosum

Kayıt: Aug 25, 2007 Mesajlar: 410
|
Tarih: Çrş Şub 06, 2008 3:25 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #137 |
|
O kadar da zaman geçmedi ama gene söylemek istedim. Başkan ve başkan yardımcısı olarak sınıf defterini inat edip idareye bırakmamıştık. Sabah geldiğimizde defter yoktu. Defter kaybetmenin cezası okuldan şutlanmak ee malum lise. Mal müdür yardımcısı saklamış bize defteri bulun diyodu . Sonunda çıkardı defteri ortalığa bizde görevden atılsakta aslında istifa etttik       _________________ Tanrının hepimiz için bir planı vardır .. Sanırım ben B planıyım. |
|
| Başa dön |
|
 |
antiquesh OrionTurk

Kayıt: Aug 25, 2007 Mesajlar: 1507 Nerden: Istanbul
|
Tarih: Çrş Şub 06, 2008 3:28 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #138 |
|
Hiç unutmam okulun arka bahçesinde kız arkadaşlarımla otururken müdür yardımcısının bizi basması ve aileme şikayet etmesi  |
|
| Başa dön |
|
 |
SchismetaL Forum Hayvanı


Kayıt: Feb 10, 2006 Mesajlar: 1104 Nerden: İzmir
|
Tarih: Prş Şub 07, 2008 2:36 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #139 |
|
okulcana konferansa gitmiştik..öğretmenlerde konferanstan evlere gidebilirisiniz diye izin vermişti..ben ve kız aradaşım okula geri döndük, s bizim sınıfa girip iyi takılmıştık biri gelcek diye acayip korkmustum D:
bilmiyom anlattımmı...din dersinde hoca videolu odaya indirdi bişeler izletcekti...biden baktım satanizm.herkes bana bakmaya başladı ne alaka aq metalciyiz ya..videoyu izliom oha cradle of filth (sevmem ama) YEAHHHH fln yapmaya başladım hoca bakıyo  zuahah |
|
| Başa dön |
|
 |
OrodReth Veled-i METAL


Kayıt: Dec 10, 2007 Mesajlar: 148 Nerden: İzmir
|
Tarih: Pts Mar 17, 2008 1:29 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #140 |
|
anlatmakla biteceğini sanmıyorum  |
|
| Başa dön |
|
 |
|