Metal TR.NET METALTR INSTAGRAM    
  Giriş veya Kayıt Ol
Menü
 Site
tree-T.gif Ana Sayfa
 Forum
 Haber Gönder
 Haber Arşivi
tree-T.gif Etkinlik Takvimi
tree-T.gif Site Kadrosu
 Extra
 Hosting
 En İyi 10
 İnteraktif
petitrond.gif Demo & Mp3 Arşivi
petitrond.gif Video İzleme
petitrond.gif Fotoğraf Galerisi
 Destek
 Destekleyenler
 Linkekle
 Bizi Öner!
 
INSTAGRAM
 
İçerik
. Yerli Gruplar
. Yabancı Gruplar
. Biyografiler
. Albümler
. Albüm Kritikleri
. Röportajlar
. Köşe Yazıları
. Köşe Yazıları Arşiv
. Dergiler
. Etkinlikler
· Gitar & TAB
 
Albüm Kritikleri
· KORN - The path of totality
· Hypocrisy-A Taste of Extreme Divinity (2009)
· Cyntia - Endless World (2012)
· Tiamat - The Scarred People
· Moonspell Alpha Noir-Omega White.
· Ghost - Opus Eponymous
· Testament - Dark Roots of Earth
· Lamb of God - Resolution
· Volbeat Live From Beyond Hell/Above Heaven
· Pentagram - MMXII
 
METALTR INSTAGRAM
 
Kısa Haberler

[ Haber Arşivi ]
 
Son 10 Haber
· Moonspell yeni albüm öncesi yeni tekli ‘Cross Your Heart’
[ 0 yorum - 126 okuma ]
· Alter Bridge yeni albüm Scales Are Falling
[ 0 yorum - 993 okuma ]
· Black Veil Brides yeni single'ları ''Certainty''
[ 0 yorum - 675 okuma ]
· Gibson imzalı Tony Iommi belgeseli yayında
[ 0 yorum - 843 okuma ]
· Pentagram’ın bir albümü ilk kez plak formatında çıktı
[ 0 yorum - 1383 okuma ]
· MEGADETH, yeni sinema belgeseli Megadeth: Behind The Mask
[ 0 yorum - 1068 okuma ]
· Brezilyalı gitarist Kiko Loureiro, sinema dünyasına ilk adımını attı
[ 0 yorum - 818 okuma ]
· Poppy yeni şarkısı Guardian’ı paylaştı
[ 0 yorum - 2511 okuma ]
· Whitesnake gitaristi yeni bir şarkı yayınladı 'You Can Give'
[ 0 yorum - 2784 okuma ]
· Avenged Sevenfold yeni şarkısı Magic
[ 0 yorum - 3515 okuma ]

[ Devamı Haberler Bölümünde ]
 
Fotoğraf Galerisi

B Noktası



B Noktası



B Noktası



Heretic Soul @ Waldb ...



Heretic Soul



Heretic Soul



Heretic Soul @ Rock ...



Anoreksi Promo 2011



Anoreksi Promo 2011



Anoreksi Promo 2011


[ Fotoğraf Galerisi ]
 
Rastgele Biyografi


Empyrium
 
MetalTR Arama
 
Üyelik
 
Üye Olun
Kayıp Şifre

Güvenlik Kodu: Güvenlik Kodu
Güvenlik Kodunu Girin:
 
Üyelik:
Bugün: 0
Dün: 0
Bekleyen Üyelik(ler): 0
Toplam Üye: 42,805
En Son Üye: legionsoftheblacklig

Şu An Bağlı:
Misafir(ler): 10,197
Üye(ler): 0
Toplam: 10,197
 
Forumlardan
Last 10 Forum Messages

MOONSPELL yeni albümü Far From God hakkında
Son mesaj atan; KopuK

Kamelot yeni albümü Asylum 2026
Son mesaj atan; KopuK

Can Bonomo
Son mesaj atan; KopuK

Eskiler nerde arkadaşım )
Son mesaj atan; manyamimi

İsa Özkocaman
Son mesaj atan; KopuK

MENTRA
Son mesaj atan; KopuK

Metal müzik grubuna ruhsat kazandırmak için metafizik yöntem
Son mesaj atan; elvistuna

Yeni Evanescence albümü Sanctuary
Son mesaj atan; KopuK

Orbit Culture
Son mesaj atan; blastrula

Faun pagan folk ve Orta Çağ müziği
Son mesaj atan; blastrula


[ Metal TR.NET ]
 
Köşe Yazıları
 
metaltr.net :: Başlığı Görüntüle - unutamadığınız okul anınız nedir?
 
 SSSSSS   AramaArama   Üye ListesiÜye Listesi   Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları Üye ListesiCan Sıkıntısı Giderici!   
 ProfilProfil   Özel mesajlarınızı kontrol etmek için login olunÖzel mesajlarınızı kontrol etmek için login olun     GirişGiriş 
GünlüklerGünlükler    Günlük Kontrol PaneliGünlük Kontrol Paneli    GünlüğümGünlüğüm

unutamadığınız okul anınız nedir?
Sayfa Önceki  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Sonraki
 
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    metaltr.net Forum Ana Sayfası -> Geyik
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
delilah
Küpeli Kurabiye Canavarı


Kayıt: Dec 05, 2004
Mesajlar: 1754
Nerden: Vulcan

MesajTarih: Cum Ksm 30, 2007 10:31 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #121   

orta okulda folklör ekibindeydim.. bi gün gösterimiz vardı elbiseler çok sıkmıştı ve çok susamıştım ama hocayı bekliyorduk hareket için.. adamı köşede gördüm o çarıklarla koşmaya başladım veeeeee asfaltta bi patinaj çekerekten iki seksen yere Very Happy


bi kere de lisede bi hoca ile takıştım.. geometri hocam onun için gelip

ya dilara salla o kadın evde kaldığı için böyle davranıyo öğrencilerine demişti adam 60 yaşlarnda Very Happy

lise sonda da o evde kalmış kadından plaket ve başka ödüller de almıştım ki kendisi bana adam olmayacağımı biraz sınıftaki kızları örnek almam gerektiğini falan söylemişti..
_________________
Pattonist here!

http://twitter.com/dilakm

http://pokefarm.org/_ext/user/dilakm#0
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et Myspace Profil
Sponsor Linkler







Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari    Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz !
: #   


Başa dön
anomi
Sebil-i Sübyan
Sebil-i Sübyan


Kayıt: Jul 10, 2007
Mesajlar: 52
Nerden: Eskisehir

MesajTarih: Cmt Arl 01, 2007 10:38 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #122   

cok sey warda lise sonda 100 sinav olduysak 95 inden kopya cekmisimdir hemde ole bole deil emmeli gommeli walla:D

hepsi 5 ti karnemin hehehe:D
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder MSN Messenger
requ1em
Geçerken Uğrayan
Geçerken Uğrayan


Kayıt: May 17, 2007
Mesajlar: 25
Nerden: carentan

MesajTarih: Sal Arl 04, 2007 8:39 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #123   

ilkokul 4. sınıftı sanırım..bizim 5 6 kişilik grup çıkmadan önce hergün sıraları devirip çıkardık öğlencilere pislik olsun diye uehu..sınıf öğretmeni kızdı tabi bigün bizi müdür yardımcısının yanına götürmüştü.müdür yardımcısı kızıyor nie yaptınız okuldan atıcam sizi vs vs bi baktım bizimkiler öyle bi ağlıyo ki hepsi böyle dudaklarını büze büze ben o görüntüyü görünce yarılmıştım..tabi uzun sürmedi sınıf öğretmeninden tokadı yiyince sustum ama kendimi zor tutuyorum yine..hala hatırlar gülerim ya uheduhuheu
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
HyperboreaN
Champion of the Darkness


Kayıt: Feb 20, 2007
Mesajlar: 1181
Nerden: Inside of the Darkness...

MesajTarih: Prş Arl 13, 2007 10:15 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #124   

Okul anısı olmadığı için,bunları buraya yazmamıştım fakat neyse... Bence 1 mahsuru yok Very Happy
_________________
Darkness Always Kill The Light!

Blessed with Blood!
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
Coriolis
Zehir Hafiye
Zehir Hafiye


Kayıt: Jul 25, 2007
Mesajlar: 436


MesajTarih: Cmt Arl 15, 2007 11:32 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #125   

BoRneo demiş ki:
Coriolis demiş ki:
Bu okul anım degil dershane anım ama olsun bu baslık altında yer alır herhalde.Neyse olaya geciyim.Bi kız vardı iste arkadasımda buna kıl illa dövucek git konus diyo bisey yap diyo ben orda dalıcam falan bizde bunu yaptık ordan baya bi olaylar gelişti bunlar sac bas bi dalıştı yarab o neydi tekme tokatada döndu bizde bu kadar beklemioduk cok feci oldular ayırmaya falan calıs bunlar yapısmıslar ayrılmaz.Bazıları camdan izlio yoldakiler artık diyolar yapmayın evladım ayıp bizde ordan el kol sacma salak ayırmaya calısıoruz ama nerdee..Neyse dershane yöneticileri polis falan cagırmıs nerden nereye m.k Sonra bizimde bi kaçışımız var ama görmeniz lazım haha Very Happy Polis falan cagırıldı diyince akan sular durdu.

bu olay hangi olay?bak benim hiç aklıma gelmedi ama yazmış sayılıyım Very Happy ben dershane diyince hep hocalarla kavga edişim,ayrılıcam bu dersaneden diye bağırışım ve sonra hiç bişey yapamayışım geliyo Very Happy ama bu hocalara karşı çıkma huyu küçüklükten beri var ilkokuldaykende hep yapardım,sevmediğim hocaları sevmediğimi acayip belli ederdim haha süper


anlatırım bi ara neyse Smile
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
Coriolis
Zehir Hafiye
Zehir Hafiye


Kayıt: Jul 25, 2007
Mesajlar: 436


MesajTarih: Çrş Arl 19, 2007 8:27 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #126   

Matematik hocamız bütün sınıfları yazılı yapmış bi bi kez kalmışız işte neyse.Bu anlatıyo diyo kaç tane sınıfı yaptım yok A zor diyolar Yok B zormuş hass... lan ordan bi dedi haha Very Happy Herkes yarıldı yarabbim bide demez mi hadi derse dönün hem de de sonrada..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
Karadul
Forum Hayvanı
Forum Hayvanı


Kayıt: Mar 18, 2005
Mesajlar: 1408
Nerden: İstanbul

MesajTarih: Cmt Arl 22, 2007 12:35 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #127   

dersteyken açık sınıf kapısından içeri köpek girmişti
_________________
-Bütün Kadınlar Şeytandır-
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder MSN Messenger
konserve
morgoth


Kayıt: Apr 11, 2007
Mesajlar: 3587
Nerden: Prusa

MesajTarih: Cmt Arl 22, 2007 12:57 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #128   

HyperboreaN demiş ki:
Sonradan önce ota sonrada kimyasala alıştım Smile

ee sonra?
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
Coriolis
Zehir Hafiye
Zehir Hafiye


Kayıt: Jul 25, 2007
Mesajlar: 436


MesajTarih: Cum Arl 28, 2007 9:47 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #129   

Hahaha yazarken bile yerlere yatıyorum.sabah işte klasik konuşma tarzı bişeyler yapılır neyse.müdür yardımcımızda konuşmasını yapıyo sonra belli bi gruptan okuldaki öğrencilerden gülüşme geldi.sonra müdür yardımcısına hocalar hşşt pştt falan bişeyler dedilerde ben olayı çakamadım.meğerse fermuarı açıkmış adam bide ellerini cebe sokunca hahaha of ya ne güldük okul olarak.bide içeri gitti çekti fermuarı geri geldi.yüz rengi tabi ilk başlarda kırmızıydı sonradan morarmaya başladı.neyse insanlık hali canım olur böyle şeyler Razz
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
callap
Forum Hayvanı
Forum Hayvanı


Kayıt: Jul 05, 2007
Mesajlar: 806
Nerden: antalya

MesajTarih: Pts Şub 04, 2008 10:25 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #130   

hoşlandığım kızın bana açılıp çıkma teklifi etmesii...
çok utangaçtım ben en sonunda kız dayanamayıp teklif etmişti Very Happy
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder MSN Messenger
kokorecci
Sebil-i Sübyan
Sebil-i Sübyan


Kayıt: Jan 28, 2008
Mesajlar: 54


MesajTarih: Sal Şub 05, 2008 12:47 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #131   

şimdii!!sene geçen sene lise 2 yani yalova and. öğretmen lisesi tm 2 sınıfıSmile ders din murat sie bi arkadasım var canı sıkılmış herifin bizim din kulturu oğrtmenide cok kafa adamdı ya bole sıkmazdı adamı relax olurdun benide cok severdi.murat dediki emir dersi kaynat ii dedim kaynatiim o sıada aklıma bi fikirgeldi hocam dedim bi soru sorabilirmiyim tabi emir sor dedi ben=''hocam zina yabtık çocuk olmadı gunah mı??'' diye bi soru yonelttim adama ama adam beni çok pis g*t etti Very Happy
ben soruyu bitirdim sınıf bi koptu sustukları anda hoca püüü beceriksiz dedi bana:DVery Happy

bide bu murat okuzu edebiyat dersinde konusunca edebiyat hocası buna olum muat nalınmı düştü diodu:D bigun bu murat hayvanı nalbura gitmiş nal almış bildiimiz at nalı ders sessiz sakin hoca dersanlatıo ben bile susmuşum ben en arkada bi köşede oturom muratta our koşede obur koseden cangur cungur bi ses geldi herkes murata bakıo hoca murat noluo olum dedi murat cok sakin yerden bi cisim kaldırarak hocam nalım dustu dedi:DVery Happy


kopkopkop

son olarak tolga die bi mal vardı sınıfta hala var gerçi cografyacı odev vermiş biz yabmadık hocada kontrol etmedi bu malda sıasına oturmamış hoca bunun sırasına oturdu cografya kitabı sıranın ustunde actı baktı tolga odevi yabmamışsın fln hocam işte soz haftaya yabcam falan fıstık ertei hafta olum ben odevi yabmadım dedi birşey olmaz cemreninkini alırız dedim((cemre sınıfın calıskanlarından mat ortalaması 94 )) aldık biz yanyana oturuoruz bu gittti hocaya cemrenin odevi fln gosterdi cemre basladı benim kitabı km aldı die sormaya sus diorum kıza ben sus dedikçe daaa cok barıyo nie aldınız die lan diorum sus sus yok nie aldınız nabtınız falan hoca gordu cemre noluo dedi ve tolganın bittigi an hocam tolga kitaplarımızı deiştirmişte nedenini anlamaya ugrasıorum:DVery Happy e haliylen tolga cografyadan kaldıVery HappyVery Happy


oh be ne gusel yazdımVery Happy
_________________



If I CoULd Fly LiKe KiNg Of ThE Sky!!!!
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
kokorecci
Sebil-i Sübyan
Sebil-i Sübyan


Kayıt: Jan 28, 2008
Mesajlar: 54


MesajTarih: Sal Şub 05, 2008 12:57 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #132   

aa ikokuldaız pingpong oynardım ozmanlar yalovada yarısmaya gitcez okulun onunde fotograf cektirioruz okul mudurundende nefret ederdik bole mal bişeydi:D neyse merdivenlere dizildik falan yanımda samet die bi arkadasım var ben konusuorum samet dediki olum mudur lan dedi bnde o anki havaylamıdır nedir mudurdn **ına koyyim dedim ama oanda omzumda kıllı bi cisim hissetmem bir oldu hadi cocuklar hadi resim cekilcez fn yabıo gerizekalı


bizm okul dagın basında bole yanda at falan otluyo ol bi doal ortamımız var bole toprak bi yol var okulun onunde bulunduu koye cıkan bi yol yol toprak cukurlu mukurlu ama adı muthiş ''PARİS SOKAK'' ayrıca arkada bi dere var kışın taşıo bu:D bzm bi arkadas bu senenin basında dereye dustu Very Happy cok komikti ya:Dıslak ıslak gezdi butun gun okulda:D


bide bi hocamız var isim vermiiom nolur nolmaz cunku pek ii seyler yazmıcam bi kız arkadas bzm sınıfta lolipop yiyo koridorda sınıfa geliyor hocamız erkek bizim arkadasa yonelttigi cumle sen ne guzel yalıosun ole olmuş Surprised ole bi yaşam formu oda nabalım ne zorluklarla okuoruz işte:D


bende baya kaptırdım he bende daa varda bosverin smdi:D
_________________



If I CoULd Fly LiKe KiNg Of ThE Sky!!!!
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
callap
Forum Hayvanı
Forum Hayvanı


Kayıt: Jul 05, 2007
Mesajlar: 806
Nerden: antalya

MesajTarih: Sal Şub 05, 2008 8:30 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #133   

rahmetli ingilizce öğretmenim grip olmuştu adam bize ayıp olmasın diye perdenin arkasında burnunu siliyordu zöhkk!! biz sıralara yatıyoruz gülmekten...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder MSN Messenger
diablo_of_metallica
NemesiS


Kayıt: Feb 03, 2008
Mesajlar: 202
Nerden: ironmaiden666 kardeşimin karşı evinden yani bursa:D

MesajTarih: Sal Şub 05, 2008 10:20 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #134   

benim şöle bi anım var olaydaki diğer kişi gine bu siteye üye olan ironmaiden666'tır
bu arkadaş okulda iç iç iç oraya buraya kus sonra yanındakiler beni çağırdılar gittim eve dönerken buldum bunu yanında 4-5 tane kız bu gelirken yolda işemiş falan rezilik yani sonra ben evime götürdüm sabaha kadar uyudu aslında bu o arkın anısı oldu ama kusura bakmayın ben o dostumdan ayrılmanın üzüntüsünü yaşıyorum..
_________________
hakkıyla atılan solo öküze müziği sevidirir (alıntıdırVery HappyVery Happy)[b]
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder MSN Messenger
IronMaiden666
Fear Of The Dark


Kayıt: Jul 01, 2007
Mesajlar: 813
Nerden: Ankara(Gönül ister İzmir)

MesajTarih: Sal Şub 05, 2008 10:23 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #135   

diablo_of_metallica demiş ki:
benim şöle bi anım var olaydaki diğer kişi gine bu siteye üye olan ironmaiden666'tır
bu arkadaş okulda iç iç iç oraya buraya kus sonra yanındakiler beni çağırdılar gittim eve dönerken buldum bunu yanında 4-5 tane kız bu gelirken yolda işemiş falan rezilik yani sonra ben evime götürdüm sabaha kadar uyudu aslında bu o arkın anısı oldu ama kusura bakmayın ben o dostumdan ayrılmanın üzüntüsünü yaşıyorum..

Valla kardeşim bende hiçbirşey hatırlamıyorum o güne dair ama onun derdini çektik okulda ya disiplin fln ama bu benim anım kendine başka birşey bull RazzRazz
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder MSN Messenger
diablo_of_metallica
NemesiS


Kayıt: Feb 03, 2008
Mesajlar: 202
Nerden: ironmaiden666 kardeşimin karşı evinden yani bursa:D

MesajTarih: Çrş Şub 06, 2008 2:06 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #136   

zoruna mı gitti len anlatınca:DVery Happy
_________________
hakkıyla atılan solo öküze müziği sevidirir (alıntıdırVery HappyVery Happy)[b]
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder MSN Messenger
AreYouDeadYet
nefosum


Kayıt: Aug 25, 2007
Mesajlar: 410


MesajTarih: Çrş Şub 06, 2008 3:25 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #137   

O kadar da zaman geçmedi ama gene söylemek istedim. Başkan ve başkan yardımcısı olarak sınıf defterini inat edip idareye bırakmamıştık. Sabah geldiğimizde defter yoktu. Defter kaybetmenin cezası okuldan şutlanmak Very Happy ee malum lise. Mal müdür yardımcısı saklamış bize defteri bulun diyodu . Sonunda çıkardı defteri ortalığa bizde görevden atılsakta aslında istifa etttik Very HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery Happy
_________________
Tanrının hepimiz için bir planı vardır .. Sanırım ben B planıyım.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
antiquesh
OrionTurk


Kayıt: Aug 25, 2007
Mesajlar: 1507
Nerden: Istanbul

MesajTarih: Çrş Şub 06, 2008 3:28 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #138   

Hiç unutmam okulun arka bahçesinde kız arkadaşlarımla otururken müdür yardımcısının bizi basması ve aileme şikayet etmesi Very Happy
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et AIM Adresi Yahoo Messenger Myspace Profil Facebook Profil
SchismetaL
Forum Hayvanı
Forum Hayvanı


Kayıt: Feb 10, 2006
Mesajlar: 1104
Nerden: İzmir

MesajTarih: Prş Şub 07, 2008 2:36 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #139   

okulcana konferansa gitmiştik..öğretmenlerde konferanstan evlere gidebilirisiniz diye izin vermişti..ben ve kız aradaşım okula geri döndük, s bizim sınıfa girip iyi takılmıştık Very Happy biri gelcek diye acayip korkmustum D:

bilmiyom anlattımmı...din dersinde hoca videolu odaya indirdi bişeler izletcekti...biden baktım satanizm.herkes bana bakmaya başladı ne alaka aq metalciyiz ya..videoyu izliom oha cradle of filth (sevmem ama) YEAHHHH fln yapmaya başladım Very Happy hoca bakıyo Very HappyVery Happy zuahah
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
OrodReth
Veled-i METAL
Veled-i METAL


Kayıt: Dec 10, 2007
Mesajlar: 148
Nerden: İzmir

MesajTarih: Pts Mar 17, 2008 1:29 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #140   

anlatmakla biteceğini sanmıyorum Very Happy
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
Mesajları göster:   
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    metaltr.net Forum Ana Sayfası -> Geyik Tüm saatler GMT +1 Saat
Sayfa Önceki  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Sonraki
7. sayfa (Toplam 8 sayfa)


 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Türkçe Çeviri : Onur Turgay & Erdem Çorapçıoğlu
phpBB template by Spectre :: Ported for PHP-Nuke by nukemods.com
Forums ©
MetalTR.NET'de yayınlanan tercümeler, biyografiler, köşe yazıları, resimler ve sair materyaller izinsiz ve kaynak gösterilmeksizin kullanılamaz.
Copyright © 2004-2012 MetalTR.NET
| Yasal Uyarı



Sitemap - forumtags - Radar Müzik Haber - Yeni Müzik Haber - cybersecurity news Yüzdeyüz Müzik,Yüzdeyüz, Müzik
Web site engine code is Copyright © 2003 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Sayfa Üretimi: 1.39 Saniye
Untitled Document