| Önceki başlık :: Sonraki başlık |
| Yazar |
Mesaj |
antiquesh OrionTurk

Kayıt: Aug 25, 2007 Mesajlar: 1507 Nerden: Istanbul
|
Tarih: Çrş Ekm 31, 2007 5:55 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #61 |
|
| mesela james...brutal vokal deil ama bence sert bi görünüşüş ve yorumu var bu yüzden çok sewiorum |
|
| Başa dön |
|
 |
Sponsor Linkler
|
Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz ! |
: # |
|
|
|
| Başa dön |
|
 |
sumatra Sebil-i Sübyan


Kayıt: Sep 11, 2007 Mesajlar: 58 Nerden: istanbul
|
Tarih: Pts Arl 03, 2007 5:01 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #62 |
|
| çok sert zaten pek sevmem biraz sertlik olmalı ama tabiki sırf sertlik nereye kadar bi zamandan sonra sıkar asıl set deil insana duyguyu vermesi lazım |
|
| Başa dön |
|
 |
angelofhell Zehir Hafiye


Kayıt: Aug 27, 2007 Mesajlar: 285 Nerden: istanbul
|
Tarih: Pts Arl 03, 2007 9:27 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #63 |
|
| tabiki sertlikte gerekirde.oda biyere kadar tek basına |
|
| Başa dön |
|
 |
Darius Zehir Hafiye


Kayıt: May 21, 2006 Mesajlar: 249 Nerden: İstanbul
|
Tarih: Sal Arl 04, 2007 8:32 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #64 |
|
| sadece sertlik diye cevap verenleri, noisecore, grindocre dinlemeye davet ediyorum. |
|
| Başa dön |
|
 |
HeiroftheMetaL Veled-i METAL

Kayıt: Sep 03, 2005 Mesajlar: 3035
|
Tarih: Sal Arl 04, 2007 9:01 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #65 |
|
| sadece sertlik olmaz tabiikide metal muzigin içindeki o karanlık felsefeyi ve yanlışlara karşı açılan isyanını kavramak gerek.iki sert rif iki tıstısa kendini kaptırmakla olmuyor tabi... anlatılmaz yaşanır cinsten bisey. |
|
| Başa dön |
|
 |
ANCIENT Geçerken Uğrayan


Kayıt: May 28, 2005 Mesajlar: 33 Nerden: istanbul
|
Tarih: Çrş Arl 05, 2007 2:52 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #66 |
|
müzik aynı zamanda insanın ruh halinin bir aynasıdır tabi devamlı devamlı olmaz motoru yakar insan ...
sert, melankoli, hüzün , bunlar dark tranquility de var _________________ Bütün renkler hızla kirleniyordu, birinciliği beyaza verdiler |
|
| Başa dön |
|
 |
Darius Zehir Hafiye


Kayıt: May 21, 2006 Mesajlar: 249 Nerden: İstanbul
|
Tarih: Prş Arl 06, 2007 9:38 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #67 |
|
| little_KoRn demiş ki: |
| sadece sertlik olmaz tabiikide metal muzigin içindeki o karanlık felsefeyi ve yanlışlara karşı açılan isyanını kavramak gerek.iki sert rif iki tıstısa kendini kaptırmakla olmuyor tabi... anlatılmaz yaşanır cinsten bisey. |
büyük ihtimalle black dinliyorsun ve şu saçma sapan felsefe kavramını ortaya atan insanlardan birisin. nedir bu karanlık felsefeler? gorgoroth'un yapmış olduğu poser evil lirikleri mi? veya dark funeral'ın her zaman yaptığı şeytan temasını anlamak mı? yahu bırakın bu gereksiz işleri, müziği seviyorsanız dinlersiniz. bazı insanlar da müziğin içinde olmayı sever, grupların liriklerine de bakar ama onları benimseme gibi bir zihniyet olamaz. etkileniyorsanız kendi sorununuz tabi. norveç black metal'i dinleyip de satanist oluyorsanız veya immortal dinleyerek ateist oluyorsanız, bunlar komik şeyler.
metal müziğin içinde karanlık felsefe falan yoktur, olamaz da. senin dediğin karanlık temaların kullanılmasıdır(liriklerde). felsefe 30 yılla çıkacak bir kavram değildir. felsefeyi bu kadar yabana atmayın, basit değildir bir kültürün, felsefenin oluşması. |
|
| Başa dön |
|
 |
HeiroftheMetaL Veled-i METAL

Kayıt: Sep 03, 2005 Mesajlar: 3035
|
Tarih: Prş Arl 06, 2007 5:34 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #68 |
|
| Darius demiş ki: |
| little_KoRn demiş ki: |
| sadece sertlik olmaz tabiikide metal muzigin içindeki o karanlık felsefeyi ve yanlışlara karşı açılan isyanını kavramak gerek.iki sert rif iki tıstısa kendini kaptırmakla olmuyor tabi... anlatılmaz yaşanır cinsten bisey. |
büyük ihtimalle black dinliyorsun ve şu saçma sapan felsefe kavramını ortaya atan insanlardan birisin. nedir bu karanlık felsefeler? gorgoroth'un yapmış olduğu poser evil lirikleri mi? veya dark funeral'ın her zaman yaptığı şeytan temasını anlamak mı? yahu bırakın bu gereksiz işleri, müziği seviyorsanız dinlersiniz. bazı insanlar da müziğin içinde olmayı sever, grupların liriklerine de bakar ama onları benimseme gibi bir zihniyet olamaz. etkileniyorsanız kendi sorununuz tabi. norveç black metal'i dinleyip de satanist oluyorsanız veya immortal dinleyerek ateist oluyorsanız, bunlar komik şeyler.
metal müziğin içinde karanlık felsefe falan yoktur, olamaz da. senin dediğin karanlık temaların kullanılmasıdır(liriklerde). felsefe 30 yılla çıkacak bir kavram değildir. felsefeyi bu kadar yabana atmayın, basit değildir bir kültürün, felsefenin oluşması. |
ne satanistim ne de ateist. millete atıp tutacagına biraz yavasla birader tamam. black dinlemem bugun benim ne satanist nede ateist oldugumu gösterir ayrıca sadece black dinlemiyorum metal muzik çatısı altında bulunan butun turler dahil. ben metal muzige senin gibi geçti gitti oldu bitti yeahhh falan diyip headbang yapıp oldu bittiye getirenlerden degilim. bence kendi yaklasımını abartıp baskalarına siz şusunuz busunuz diyecegine ölçüp tart biraz. benim bahsettigim felsefe tabiikide bir pozitivizm,rasyonalizm,septisizm vs. gibi degil. metal muzik eger bir düşünce ortamıysa metal muzik eylemini gerçekleştirenler(muzisyenler ve biz dinleyenler) kendi düşüncelerini,bakış açılarını,sorgulamalarını, inkar edişlerini, kabul edişlerini yani kendi hayat felsefelerini gözler önüne serenlerdir.bu durumda elbetteki bizlerde kendi bakış açılarımıza benzer yada kendimizden birşeyler buldugumuzu düşünüp bu muzigi dinliyorsak ve bu bizi rahatlatıyorsa olay bitmiştir. seninde çok guzel ifade ettigin gibi eger gorgoroth yada dark funeral dinleyip din degistiren varsa bence hiç yaşamasın.ama dinledigimiz muzikten ötürüde her türlü zırvalığa katlanıcaz diye bir kural yok |
|
| Başa dön |
|
 |
DeViLseeD Hayvansal Forum

Kayıt: Jul 25, 2007 Mesajlar: 1191 Nerden: no :23 kat :3
|
Tarih: Prş Arl 06, 2007 5:51 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #69 |
|
| little_KoRn demiş ki: |
| Darius demiş ki: |
| little_KoRn demiş ki: |
| sadece sertlik olmaz tabiikide metal muzigin içindeki o karanlık felsefeyi ve yanlışlara karşı açılan isyanını kavramak gerek.iki sert rif iki tıstısa kendini kaptırmakla olmuyor tabi... anlatılmaz yaşanır cinsten bisey. |
büyük ihtimalle black dinliyorsun ve şu saçma sapan felsefe kavramını ortaya atan insanlardan birisin. nedir bu karanlık felsefeler? gorgoroth'un yapmış olduğu poser evil lirikleri mi? veya dark funeral'ın her zaman yaptığı şeytan temasını anlamak mı? yahu bırakın bu gereksiz işleri, müziği seviyorsanız dinlersiniz. bazı insanlar da müziğin içinde olmayı sever, grupların liriklerine de bakar ama onları benimseme gibi bir zihniyet olamaz. etkileniyorsanız kendi sorununuz tabi. norveç black metal'i dinleyip de satanist oluyorsanız veya immortal dinleyerek ateist oluyorsanız, bunlar komik şeyler.
metal müziğin içinde karanlık felsefe falan yoktur, olamaz da. senin dediğin karanlık temaların kullanılmasıdır(liriklerde). felsefe 30 yılla çıkacak bir kavram değildir. felsefeyi bu kadar yabana atmayın, basit değildir bir kültürün, felsefenin oluşması. |
ne satanistim ne de ateist. millete atıp tutacagına biraz yavasla birader tamam. black dinlemem bugun benim ne satanist nede ateist oldugumu gösterir ayrıca sadece black dinlemiyorum metal muzik çatısı altında bulunan butun turler dahil. ben metal muzige senin gibi geçti gitti oldu bitti yeahhh falan diyip headbang yapıp oldu bittiye getirenlerden degilim. bence kendi yaklasımını abartıp baskalarına siz şusunuz busunuz diyecegine ölçüp tart biraz. benim bahsettigim felsefe tabiikide bir pozitivizm,rasyonalizm,septisizm vs. gibi degil. metal muzik eger bir düşünce ortamıysa metal muzik eylemini gerçekleştirenler(muzisyenler ve biz dinleyenler) kendi düşüncelerini,bakış açılarını,sorgulamalarını, inkar edişlerini, kabul edişlerini yani kendi hayat felsefelerini gözler önüne serenlerdir.bu durumda elbetteki bizlerde kendi bakış açılarımıza benzer yada kendimizden birşeyler buldugumuzu düşünüp bu muzigi dinliyorsak ve bu bizi rahatlatıyorsa olay bitmiştir. seninde çok guzel ifade ettigin gibi eger gorgoroth yada dark funeral dinleyip din degistiren varsa bence hiç yaşamasın.ama dinledigimiz muzikten ötürüde her türlü zırvalığa katlanıcaz diye bir kural yok |
thrash fanı sağcı var mıdır acaba ? felsefe olayını abartmamak lazım tabi satanik sözlü hangi grubumuzun amacı şeytana tapmak ki zaten .müziğe müzik olarak bakabilmesini bilmeliyiz belki |
|
| Başa dön |
|
 |
HyperboreaN Champion of the Darkness

Kayıt: Feb 20, 2007 Mesajlar: 1181 Nerden: Inside of the Darkness...
|
Tarih: Cum Arl 07, 2007 6:37 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #70 |
|
Gerektiğinde sert olmalı gerektiğinde ağır ve damardan olmalı sanki bir kepçe gibi ağır ağır tırmalasın
1 grubun müziği,istediğimi veriyorsa dinlerim.Vermiyorsa dinlemem.Zaman kaybedemem o grupla daha öğrenilecek 1 sürü albüm,grup var... Kötüyle oyalanıp,güzeli kaçırmak olmaz! _________________ Darkness Always Kill The Light!
Blessed with Blood! |
|
| Başa dön |
|
 |
nilesrock Zehir Hafiye


Kayıt: Jul 29, 2007 Mesajlar: 216
|
Tarih: Cmt Oca 19, 2008 5:18 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #71 |
|
tabii ki sertlik tek kaldiginda yetmiyoo icnde melodik olmasi lazim elbet parcanin sozleride onemli bunlar birlestigi zamn iste o zamn tadina doyum olmuyoo.... _________________ Awaiting the hour of reprisal
Your time slips away..
|
|
| Başa dön |
|
 |
JoNeS Veled-i METAL


Kayıt: Nov 06, 2006 Mesajlar: 190 Nerden: Zaman zaman Hatay/Zaman zaman Antalya
|
Tarih: Prş Oca 24, 2008 1:33 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #72 |
|
çok güzel bi konuya değindiniz,sertlik tek başına bi şey ifade etmez,sertliğin içine melodi katıp şarkılara bi anlam yüklerseniz işte o zaman gerçek metal müziği elde etmiş olursunuz. _________________ Welcome to deep of my Hades |
|
| Başa dön |
|
 |
callap Forum Hayvanı


Kayıt: Jul 05, 2007 Mesajlar: 806 Nerden: antalya
|
Tarih: Cmt Şub 02, 2008 7:40 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #73 |
|
opeth ve dt'nin parçalarını hayranlıkla dinliyoruz,ama sertler mi? hayır... gerek sololarında gerek vokallerindeki etkiden,güzellikten dolayı dinliyoruz,ha kimine göre serttir elbet ama bu iki grup bana hiç sert gelmiyor,hoş bi etki bırakıyor insanda...
yani sertlik değil şekil önemli,şekli sertlikle birleştirirsen zaten 1 numarasındır. bkz. Death(Chuck Shuldiner)  |
|
| Başa dön |
|
 |
diablo_of_metallica NemesiS

Kayıt: Feb 03, 2008 Mesajlar: 202 Nerden: ironmaiden666 kardeşimin karşı evinden yani bursa:D
|
Tarih: Çrş Şub 06, 2008 11:01 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #74 |
|
| hedon1985 demiş ki: |
| melodik ve sert tıpkı OPETH gibi |
çook ii demişsin bravo _________________ hakkıyla atılan solo öküze müziği sevidirir (alıntıdır )[b] |
|
| Başa dön |
|
 |
callap Forum Hayvanı


Kayıt: Jul 05, 2007 Mesajlar: 806 Nerden: antalya
|
Tarih: Çrş Şub 06, 2008 11:55 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #75 |
|
Opeth sert deil bea at the gates bence yukardaki tanıma en çok yakışan grup... sert ve melodik diye ona derim ben  |
|
| Başa dön |
|
 |
|