Metal TR.NET METALTR INSTAGRAM    
  Giriş veya Kayıt Ol
Menü
 Site
tree-T.gif Ana Sayfa
 Forum
 Haber Gönder
 Haber Arşivi
tree-T.gif Etkinlik Takvimi
tree-T.gif Site Kadrosu
 Extra
 Hosting
 En İyi 10
 İnteraktif
petitrond.gif Demo & Mp3 Arşivi
petitrond.gif Video İzleme
petitrond.gif Fotoğraf Galerisi
 Destek
 Destekleyenler
 Linkekle
 Bizi Öner!
 
INSTAGRAM
 
İçerik
. Yerli Gruplar
. Yabancı Gruplar
. Biyografiler
. Albümler
. Albüm Kritikleri
. Röportajlar
. Köşe Yazıları
. Köşe Yazıları Arşiv
. Dergiler
. Etkinlikler
· Gitar & TAB
 
Albüm Kritikleri
· KORN - The path of totality
· Hypocrisy-A Taste of Extreme Divinity (2009)
· Cyntia - Endless World (2012)
· Tiamat - The Scarred People
· Moonspell Alpha Noir-Omega White.
· Ghost - Opus Eponymous
· Testament - Dark Roots of Earth
· Lamb of God - Resolution
· Volbeat Live From Beyond Hell/Above Heaven
· Pentagram - MMXII
 
METALTR INSTAGRAM
 
Kısa Haberler

[ Haber Arşivi ]
 
Son 10 Haber
· Moonspell yeni albüm öncesi yeni tekli ‘Cross Your Heart’
[ 0 yorum - 123 okuma ]
· Alter Bridge yeni albüm Scales Are Falling
[ 0 yorum - 991 okuma ]
· Black Veil Brides yeni single'ları ''Certainty''
[ 0 yorum - 675 okuma ]
· Gibson imzalı Tony Iommi belgeseli yayında
[ 0 yorum - 840 okuma ]
· Pentagram’ın bir albümü ilk kez plak formatında çıktı
[ 0 yorum - 1381 okuma ]
· MEGADETH, yeni sinema belgeseli Megadeth: Behind The Mask
[ 0 yorum - 1049 okuma ]
· Brezilyalı gitarist Kiko Loureiro, sinema dünyasına ilk adımını attı
[ 0 yorum - 815 okuma ]
· Poppy yeni şarkısı Guardian’ı paylaştı
[ 0 yorum - 2508 okuma ]
· Whitesnake gitaristi yeni bir şarkı yayınladı 'You Can Give'
[ 0 yorum - 2782 okuma ]
· Avenged Sevenfold yeni şarkısı Magic
[ 0 yorum - 3513 okuma ]

[ Devamı Haberler Bölümünde ]
 
Fotoğraf Galerisi

B Noktası



B Noktası



B Noktası



Heretic Soul @ Waldb ...



Heretic Soul



Heretic Soul



Heretic Soul @ Rock ...



Anoreksi Promo 2011



Anoreksi Promo 2011



Anoreksi Promo 2011


[ Fotoğraf Galerisi ]
 
Rastgele Biyografi


Heretic Soul
 
MetalTR Arama
 
Üyelik
 
Üye Olun
Kayıp Şifre

Güvenlik Kodu: Güvenlik Kodu
Güvenlik Kodunu Girin:
 
Üyelik:
Bugün: 0
Dün: 0
Bekleyen Üyelik(ler): 0
Toplam Üye: 42,805
En Son Üye: legionsoftheblacklig

Şu An Bağlı:
Misafir(ler): 12,717
Üye(ler): 0
Toplam: 12,717
 
Forumlardan
Last 10 Forum Messages

MOONSPELL yeni albümü Far From God hakkında
Son mesaj atan; KopuK

Kamelot yeni albümü Asylum 2026
Son mesaj atan; KopuK

Can Bonomo
Son mesaj atan; KopuK

Eskiler nerde arkadaşım )
Son mesaj atan; manyamimi

İsa Özkocaman
Son mesaj atan; KopuK

MENTRA
Son mesaj atan; KopuK

Metal müzik grubuna ruhsat kazandırmak için metafizik yöntem
Son mesaj atan; elvistuna

Yeni Evanescence albümü Sanctuary
Son mesaj atan; KopuK

Orbit Culture
Son mesaj atan; blastrula

Faun pagan folk ve Orta Çağ müziği
Son mesaj atan; blastrula


[ Metal TR.NET ]
 
Köşe Yazıları
 
metaltr.net :: Başlığı Görüntüle - Sadece sertlik yeterli mi?
 
 SSSSSS   AramaArama   Üye ListesiÜye Listesi   Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları Üye ListesiCan Sıkıntısı Giderici!   
 ProfilProfil   Özel mesajlarınızı kontrol etmek için login olunÖzel mesajlarınızı kontrol etmek için login olun     GirişGiriş 
GünlüklerGünlükler    Günlük Kontrol PaneliGünlük Kontrol Paneli    GünlüğümGünlüğüm

Sadece sertlik yeterli mi?
Sayfa Önceki  1, 2, 3, 4, 5  Sonraki
 
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    metaltr.net Forum Ana Sayfası -> Metal Genel
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
antiquesh
OrionTurk


Kayıt: Aug 25, 2007
Mesajlar: 1507
Nerden: Istanbul

MesajTarih: Çrş Ekm 31, 2007 5:55 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #61   

mesela james...brutal vokal deil ama bence sert bi görünüşüş ve yorumu var bu yüzden çok sewiorum
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et AIM Adresi Yahoo Messenger Myspace Profil Facebook Profil
Sponsor Linkler







Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari    Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz !
: #   


Başa dön
sumatra
Sebil-i Sübyan
Sebil-i Sübyan


Kayıt: Sep 11, 2007
Mesajlar: 58
Nerden: istanbul

MesajTarih: Pts Arl 03, 2007 5:01 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #62   

çok sert zaten pek sevmem biraz sertlik olmalı ama tabiki sırf sertlik nereye kadar bi zamandan sonra sıkar asıl set deil insana duyguyu vermesi lazım
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
angelofhell
Zehir Hafiye
Zehir Hafiye


Kayıt: Aug 27, 2007
Mesajlar: 285
Nerden: istanbul

MesajTarih: Pts Arl 03, 2007 9:27 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #63   

tabiki sertlikte gerekirde.oda biyere kadar tek basına
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
Darius
Zehir Hafiye
Zehir Hafiye


Kayıt: May 21, 2006
Mesajlar: 249
Nerden: İstanbul

MesajTarih: Sal Arl 04, 2007 8:32 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #64   

sadece sertlik diye cevap verenleri, noisecore, grindocre dinlemeye davet ediyorum.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder MSN Messenger
HeiroftheMetaL
Veled-i METAL


Kayıt: Sep 03, 2005
Mesajlar: 3035


MesajTarih: Sal Arl 04, 2007 9:01 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #65   

sadece sertlik olmaz tabiikide metal muzigin içindeki o karanlık felsefeyi ve yanlışlara karşı açılan isyanını kavramak gerek.iki sert rif iki tıstısa kendini kaptırmakla olmuyor tabi... anlatılmaz yaşanır cinsten bisey.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder Myspace Profil Facebook Profil
ANCIENT
Geçerken Uğrayan
Geçerken Uğrayan


Kayıt: May 28, 2005
Mesajlar: 33
Nerden: istanbul

MesajTarih: Çrş Arl 05, 2007 2:52 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #66   

müzik aynı zamanda insanın ruh halinin bir aynasıdır tabi devamlı devamlı olmaz motoru yakar insan Smile...
sert, melankoli, hüzün , bunlar dark tranquility de var
_________________
Bütün renkler hızla kirleniyordu, birinciliği beyaza verdiler
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
Darius
Zehir Hafiye
Zehir Hafiye


Kayıt: May 21, 2006
Mesajlar: 249
Nerden: İstanbul

MesajTarih: Prş Arl 06, 2007 9:38 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #67   

little_KoRn demiş ki:
sadece sertlik olmaz tabiikide metal muzigin içindeki o karanlık felsefeyi ve yanlışlara karşı açılan isyanını kavramak gerek.iki sert rif iki tıstısa kendini kaptırmakla olmuyor tabi... anlatılmaz yaşanır cinsten bisey.


büyük ihtimalle black dinliyorsun ve şu saçma sapan felsefe kavramını ortaya atan insanlardan birisin. nedir bu karanlık felsefeler? gorgoroth'un yapmış olduğu poser evil lirikleri mi? veya dark funeral'ın her zaman yaptığı şeytan temasını anlamak mı? yahu bırakın bu gereksiz işleri, müziği seviyorsanız dinlersiniz. bazı insanlar da müziğin içinde olmayı sever, grupların liriklerine de bakar ama onları benimseme gibi bir zihniyet olamaz. etkileniyorsanız kendi sorununuz tabi. norveç black metal'i dinleyip de satanist oluyorsanız veya immortal dinleyerek ateist oluyorsanız, bunlar komik şeyler.

metal müziğin içinde karanlık felsefe falan yoktur, olamaz da. senin dediğin karanlık temaların kullanılmasıdır(liriklerde). felsefe 30 yılla çıkacak bir kavram değildir. felsefeyi bu kadar yabana atmayın, basit değildir bir kültürün, felsefenin oluşması.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder MSN Messenger
HeiroftheMetaL
Veled-i METAL


Kayıt: Sep 03, 2005
Mesajlar: 3035


MesajTarih: Prş Arl 06, 2007 5:34 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #68   

Darius demiş ki:
little_KoRn demiş ki:
sadece sertlik olmaz tabiikide metal muzigin içindeki o karanlık felsefeyi ve yanlışlara karşı açılan isyanını kavramak gerek.iki sert rif iki tıstısa kendini kaptırmakla olmuyor tabi... anlatılmaz yaşanır cinsten bisey.


büyük ihtimalle black dinliyorsun ve şu saçma sapan felsefe kavramını ortaya atan insanlardan birisin. nedir bu karanlık felsefeler? gorgoroth'un yapmış olduğu poser evil lirikleri mi? veya dark funeral'ın her zaman yaptığı şeytan temasını anlamak mı? yahu bırakın bu gereksiz işleri, müziği seviyorsanız dinlersiniz. bazı insanlar da müziğin içinde olmayı sever, grupların liriklerine de bakar ama onları benimseme gibi bir zihniyet olamaz. etkileniyorsanız kendi sorununuz tabi. norveç black metal'i dinleyip de satanist oluyorsanız veya immortal dinleyerek ateist oluyorsanız, bunlar komik şeyler.

metal müziğin içinde karanlık felsefe falan yoktur, olamaz da. senin dediğin karanlık temaların kullanılmasıdır(liriklerde). felsefe 30 yılla çıkacak bir kavram değildir. felsefeyi bu kadar yabana atmayın, basit değildir bir kültürün, felsefenin oluşması.


ne satanistim ne de ateist. millete atıp tutacagına biraz yavasla birader tamam. black dinlemem bugun benim ne satanist nede ateist oldugumu gösterir ayrıca sadece black dinlemiyorum metal muzik çatısı altında bulunan butun turler dahil. ben metal muzige senin gibi geçti gitti oldu bitti yeahhh falan diyip headbang yapıp oldu bittiye getirenlerden degilim. bence kendi yaklasımını abartıp baskalarına siz şusunuz busunuz diyecegine ölçüp tart biraz. benim bahsettigim felsefe tabiikide bir pozitivizm,rasyonalizm,septisizm vs. gibi degil. metal muzik eger bir düşünce ortamıysa metal muzik eylemini gerçekleştirenler(muzisyenler ve biz dinleyenler) kendi düşüncelerini,bakış açılarını,sorgulamalarını, inkar edişlerini, kabul edişlerini yani kendi hayat felsefelerini gözler önüne serenlerdir.bu durumda elbetteki bizlerde kendi bakış açılarımıza benzer yada kendimizden birşeyler buldugumuzu düşünüp bu muzigi dinliyorsak ve bu bizi rahatlatıyorsa olay bitmiştir. seninde çok guzel ifade ettigin gibi eger gorgoroth yada dark funeral dinleyip din degistiren varsa bence hiç yaşamasın.ama dinledigimiz muzikten ötürüde her türlü zırvalığa katlanıcaz diye bir kural yok
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder Myspace Profil Facebook Profil
DeViLseeD
Hayvansal Forum


Kayıt: Jul 25, 2007
Mesajlar: 1191
Nerden: no :23 kat :3

MesajTarih: Prş Arl 06, 2007 5:51 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #69   

little_KoRn demiş ki:
Darius demiş ki:
little_KoRn demiş ki:
sadece sertlik olmaz tabiikide metal muzigin içindeki o karanlık felsefeyi ve yanlışlara karşı açılan isyanını kavramak gerek.iki sert rif iki tıstısa kendini kaptırmakla olmuyor tabi... anlatılmaz yaşanır cinsten bisey.


büyük ihtimalle black dinliyorsun ve şu saçma sapan felsefe kavramını ortaya atan insanlardan birisin. nedir bu karanlık felsefeler? gorgoroth'un yapmış olduğu poser evil lirikleri mi? veya dark funeral'ın her zaman yaptığı şeytan temasını anlamak mı? yahu bırakın bu gereksiz işleri, müziği seviyorsanız dinlersiniz. bazı insanlar da müziğin içinde olmayı sever, grupların liriklerine de bakar ama onları benimseme gibi bir zihniyet olamaz. etkileniyorsanız kendi sorununuz tabi. norveç black metal'i dinleyip de satanist oluyorsanız veya immortal dinleyerek ateist oluyorsanız, bunlar komik şeyler.

metal müziğin içinde karanlık felsefe falan yoktur, olamaz da. senin dediğin karanlık temaların kullanılmasıdır(liriklerde). felsefe 30 yılla çıkacak bir kavram değildir. felsefeyi bu kadar yabana atmayın, basit değildir bir kültürün, felsefenin oluşması.


ne satanistim ne de ateist. millete atıp tutacagına biraz yavasla birader tamam. black dinlemem bugun benim ne satanist nede ateist oldugumu gösterir ayrıca sadece black dinlemiyorum metal muzik çatısı altında bulunan butun turler dahil. ben metal muzige senin gibi geçti gitti oldu bitti yeahhh falan diyip headbang yapıp oldu bittiye getirenlerden degilim. bence kendi yaklasımını abartıp baskalarına siz şusunuz busunuz diyecegine ölçüp tart biraz. benim bahsettigim felsefe tabiikide bir pozitivizm,rasyonalizm,septisizm vs. gibi degil. metal muzik eger bir düşünce ortamıysa metal muzik eylemini gerçekleştirenler(muzisyenler ve biz dinleyenler) kendi düşüncelerini,bakış açılarını,sorgulamalarını, inkar edişlerini, kabul edişlerini yani kendi hayat felsefelerini gözler önüne serenlerdir.bu durumda elbetteki bizlerde kendi bakış açılarımıza benzer yada kendimizden birşeyler buldugumuzu düşünüp bu muzigi dinliyorsak ve bu bizi rahatlatıyorsa olay bitmiştir. seninde çok guzel ifade ettigin gibi eger gorgoroth yada dark funeral dinleyip din degistiren varsa bence hiç yaşamasın.ama dinledigimiz muzikten ötürüde her türlü zırvalığa katlanıcaz diye bir kural yok


thrash fanı sağcı var mıdır acaba ? felsefe olayını abartmamak lazım tabi satanik sözlü hangi grubumuzun amacı şeytana tapmak ki zaten .müziğe müzik olarak bakabilmesini bilmeliyiz belki
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
HyperboreaN
Champion of the Darkness


Kayıt: Feb 20, 2007
Mesajlar: 1181
Nerden: Inside of the Darkness...

MesajTarih: Cum Arl 07, 2007 6:37 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #70   

Gerektiğinde sert olmalı gerektiğinde ağır ve damardan olmalı sanki bir kepçe gibi ağır ağır tırmalasın Very Happy

1 grubun müziği,istediğimi veriyorsa dinlerim.Vermiyorsa dinlemem.Zaman kaybedemem o grupla daha öğrenilecek 1 sürü albüm,grup var... Kötüyle oyalanıp,güzeli kaçırmak olmaz!
_________________
Darkness Always Kill The Light!

Blessed with Blood!
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
nilesrock
Zehir Hafiye
Zehir Hafiye


Kayıt: Jul 29, 2007
Mesajlar: 216


MesajTarih: Cmt Oca 19, 2008 5:18 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #71   

tabii ki sertlik tek kaldiginda yetmiyoo icnde melodik olmasi lazim elbet parcanin sozleride onemli bunlar birlestigi zamn iste o zamn tadina doyum olmuyoo....
_________________
Awaiting the hour of reprisal
Your time slips away..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
JoNeS
Veled-i METAL
Veled-i METAL


Kayıt: Nov 06, 2006
Mesajlar: 190
Nerden: Zaman zaman Hatay/Zaman zaman Antalya

MesajTarih: Prş Oca 24, 2008 1:33 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #72   

çok güzel bi konuya değindiniz,sertlik tek başına bi şey ifade etmez,sertliğin içine melodi katıp şarkılara bi anlam yüklerseniz işte o zaman gerçek metal müziği elde etmiş olursunuz.
_________________
Welcome to deep of my Hades
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder MSN Messenger
callap
Forum Hayvanı
Forum Hayvanı


Kayıt: Jul 05, 2007
Mesajlar: 806
Nerden: antalya

MesajTarih: Cmt Şub 02, 2008 7:40 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #73   

opeth ve dt'nin parçalarını hayranlıkla dinliyoruz,ama sertler mi? hayır... gerek sololarında gerek vokallerindeki etkiden,güzellikten dolayı dinliyoruz,ha kimine göre serttir elbet ama bu iki grup bana hiç sert gelmiyor,hoş bi etki bırakıyor insanda...

yani sertlik değil şekil önemli,şekli sertlikle birleştirirsen zaten 1 numarasındır. bkz. Death(Chuck Shuldiner) Very Happy
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder MSN Messenger
diablo_of_metallica
NemesiS


Kayıt: Feb 03, 2008
Mesajlar: 202
Nerden: ironmaiden666 kardeşimin karşı evinden yani bursa:D

MesajTarih: Çrş Şub 06, 2008 11:01 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #74   

hedon1985 demiş ki:
melodik ve sert tıpkı OPETH gibi

çook ii demişsin bravo
_________________
hakkıyla atılan solo öküze müziği sevidirir (alıntıdırVery HappyVery Happy)[b]
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder MSN Messenger
callap
Forum Hayvanı
Forum Hayvanı


Kayıt: Jul 05, 2007
Mesajlar: 806
Nerden: antalya

MesajTarih: Çrş Şub 06, 2008 11:55 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #75   

Opeth sert deil bea at the gates bence yukardaki tanıma en çok yakışan grup... sert ve melodik diye ona derim ben Wink
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder MSN Messenger
Mesajları göster:   
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    metaltr.net Forum Ana Sayfası -> Metal Genel Tüm saatler GMT +1 Saat
Sayfa Önceki  1, 2, 3, 4, 5  Sonraki
4. sayfa (Toplam 5 sayfa)


 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Türkçe Çeviri : Onur Turgay & Erdem Çorapçıoğlu
phpBB template by Spectre :: Ported for PHP-Nuke by nukemods.com
Forums ©
MetalTR.NET'de yayınlanan tercümeler, biyografiler, köşe yazıları, resimler ve sair materyaller izinsiz ve kaynak gösterilmeksizin kullanılamaz.
Copyright © 2004-2012 MetalTR.NET
| Yasal Uyarı



Sitemap - forumtags - Radar Müzik Haber - Yeni Müzik Haber - cybersecurity news Yüzdeyüz Müzik,Yüzdeyüz, Müzik
Web site engine code is Copyright © 2003 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Sayfa Üretimi: 0.34 Saniye
Untitled Document