| Önceki başlık :: Sonraki başlık |
| Yazar |
Mesaj |
XoLodNaYa_ Zehir Hafiye


Kayıt: Jan 19, 2005 Mesajlar: 367 Nerden: uZakLarDaN:)
|
Tarih: Pzr Nis 17, 2005 9:27 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #81 |
|
topLuLuk içinde parmakLa gösteriLmek..! _________________ It's what I do...
It's who I am...
It's why I'm here...
It's driving the music...
It's playing until I sweat...
It's Packing my gear at 2 a.m. and feeling the night's still young...
IT'S MUCH MORE THAN DRUMMING...
IT'S MY LIFE!!! |
|
| Başa dön |
|
 |
Sponsor Linkler
|
Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz ! |
: # |
|
|
|
| Başa dön |
|
 |
hedon1985 Zehir Hafiye


Kayıt: Feb 28, 2005 Mesajlar: 371 Nerden: ızmıt
|
Tarih: Pzr Nis 17, 2005 11:00 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #82 |
|
geçmişte yasadıgımız olayları hala tartışarak zaman kaybetmemiz ermeni soykırımı gibi iki tarafta birbirini katletmiş işte hala bunu kimse kabul etmiyo cok kızıyorum bu olaya _________________ woe to him whose heart is filled with bitter rue and who drowns in grief.... |
|
| Başa dön |
|
 |
MalleusMaleficarum Zehir Hafiye


Kayıt: Sep 06, 2004 Mesajlar: 255 Nerden: samsun
|
Tarih: Pzr Nis 17, 2005 11:08 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #83 |
|
Legion
| Alıntı: |
| ne tikin war ? mrk ettim |
Kağıtların birbine sürttüğünde çıkan sesten nefret ederim bak yine aklıma geldi böörgg  _________________ Cold be hand and heart and bone,
and cold be sleep under stone. |
|
| Başa dön |
|
 |
medussa

Kayıt: Apr 08, 2005 Mesajlar: -1
|
Tarih: Pzr Nis 17, 2005 11:59 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #84 |
|
| öyle herşeye kızan tiplerden nefret ederim siz hayatınızı mutsuz kılmak için uğraşıosunuz en çok bana kızılmasına böyle başımda car car bağrılmasına uyuz oluyorum ne haklı bağrıolar anlamıorm |
|
| Başa dön |
|
 |
Slicedlower Zehir Hafiye


Kayıt: Apr 16, 2005 Mesajlar: 201 Nerden: Istanbul-Bakırköy
|
Tarih: Pzr Nis 17, 2005 12:07 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #85 |
|
| Hangi enstrüman olduğu önemli değil ben birşey çalmaya çalışırken birinin ellerini sokmasına KIL; SİNİR; falan olurum... |
|
| Başa dön |
|
 |
Karadul Forum Hayvanı


Kayıt: Mar 18, 2005 Mesajlar: 1408 Nerden: İstanbul
|
Tarih: Pzr Nis 17, 2005 12:56 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #86 |
|
geçenlerde eve geliyodum karşıdan hayli yaşlı ve güçlükle yürüyen bir kadıncağız geçiyodu onun arkasından da 5 tane erkek diyeceğim ama aslında insan sıfatını bile layık bulmadığım yaratıklar geliyodu bu öküzler o zavallı kadıncağıza bilerek çarptılar ve ittiler sonra da "Lan az kalsın bu karıyla akraba oluyoduk" dediler hayatımda hiç bu kadar kızdığımı hatırlamıyorum ya kız başıma olmasan hepsinin dişlerini tek tek sökerdim ya yazarken bile sinirlendim bu tür insanlarla aynı ülkede yaşadığım için tiksiniyorum _________________ -Bütün Kadınlar Şeytandır- |
|
| Başa dön |
|
 |
high Zehir Hafiye


Kayıt: Mar 30, 2005 Mesajlar: 383 Nerden: kimsenin gelmedigi yer
|
Tarih: Pzr Nis 17, 2005 1:01 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #87 |
|
+1
bazen utanıyorum bu salaklar yüzünden! _________________ Kronik.. |
|
| Başa dön |
|
 |
Slicedlower Zehir Hafiye


Kayıt: Apr 16, 2005 Mesajlar: 201 Nerden: Istanbul-Bakırköy
|
Tarih: Pzr Nis 17, 2005 1:08 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #88 |
|
| Bizim buralar onlardan çok var. Ama hiçbirşey yapılamıyor. Döv döv nereye kadar???? |
|
| Başa dön |
|
 |
Karadul Forum Hayvanı


Kayıt: Mar 18, 2005 Mesajlar: 1408 Nerden: İstanbul
|
Tarih: Pzr Nis 17, 2005 1:10 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #89 |
|
onlardan bir kaçını elime vercekler (ama elleri kolları bağlı olarak) varya hepsini madara ederim hepsinin vücuduna bal sürüp karınca yuvalarının kenarlarına bırakırım _________________ -Bütün Kadınlar Şeytandır- |
|
| Başa dön |
|
 |
GreenDay Apocalyptica FAN

Kayıt: Feb 26, 2005 Mesajlar: 384 Nerden: Dünyadan
|
Tarih: Pzr Nis 17, 2005 1:24 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #90 |
|
yere tükürülmesi
hakyykkkk ! püüüü....hımkkkkk ... hımmkkkk. püüüü igrenç yaaa |
|
| Başa dön |
|
 |
proZzaC Geçerken Uğrayan


Kayıt: Apr 09, 2005 Mesajlar: 49 Nerden: istanbul
|
Tarih: Pzr Nis 17, 2005 2:28 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #91 |
|
| ben cok cabukı sınırlenırım o yuzden bana bulasmamanızı tavsıye ederım bırazda delıyım ama illakı bulasıcam dıyen delıkanlı varsa gelsın |
|
| Başa dön |
|
 |
illnino Forum Hayvanı


Kayıt: Dec 02, 2004 Mesajlar: 3728 Nerden: istanbul
|
Tarih: Pts Nis 18, 2005 1:05 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #92 |
|
yapmacık insanlardan _________________ ................. |
|
| Başa dön |
|
 |
Holmes Zehir Hafiye


Kayıt: Apr 11, 2005 Mesajlar: 337
|
Tarih: Pts Nis 18, 2005 1:08 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #93 |
|
| gayserisporun son dakkadaki dandik golü... |
|
| Başa dön |
|
 |
GreenDay Apocalyptica FAN

Kayıt: Feb 26, 2005 Mesajlar: 384 Nerden: Dünyadan
|
Tarih: Pts Nis 18, 2005 1:33 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #94 |
|
| Tormentor demiş ki: |
| GreenDay demiş ki: |
yere tükürülmesi
hakyykkkk ! püüüü....hımkkkkk ... hımmkkkk. püüüü igrenç yaaa |
ben sewerim |
aferim size |
|
| Başa dön |
|
 |
draconian Forum Hayvanı


Kayıt: Dec 06, 2004 Mesajlar: 1214 Nerden: LAND OF DARK
|
Tarih: Pts Nis 18, 2005 3:43 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #95 |
|
| GreenDay demiş ki: |
yere tükürülmesi
hakyykkkk ! püüüü....hımkkkkk ... hımmkkkk. püüüü igrenç yaaa |
walla bizim burda cooookkk.bi de deişik modelleri war bunların.
yere sümkürüp elini agaca silenler
özelliklede bunu camiden cıkan amcalar yapıyo..... |
|
| Başa dön |
|
 |
churchofsatan Forum Hayvanı


Kayıt: Feb 10, 2005 Mesajlar: 762 Nerden: burdan
|
Tarih: Pts Nis 18, 2005 3:46 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #96 |
|
| draconian demiş ki: |
| GreenDay demiş ki: |
yere tükürülmesi
hakyykkkk ! püüüü....hımkkkkk ... hımmkkkk. püüüü igrenç yaaa |
walla bizim burda cooookkk.bi de deişik modelleri war bunların.
yere sümkürüp elini agaca silenler
özelliklede bunu camiden cıkan amcalar yapıyo..... |
gercek muslumanlar  |
|
| Başa dön |
|
 |
Dean r.i.p

Kayıt: Apr 11, 2005 Mesajlar: 2290
|
Tarih: Pts Nis 18, 2005 3:46 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #97 |
|
| en güzeli gamsız olmak abi takmıcan kafaya |
|
| Başa dön |
|
 |
churchofsatan Forum Hayvanı


Kayıt: Feb 10, 2005 Mesajlar: 762 Nerden: burdan
|
Tarih: Pts Nis 18, 2005 3:48 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #98 |
|
| Anima demiş ki: |
| en güzeli gamsız olmak abi takmıcan kafaya |
+1 |
|
| Başa dön |
|
 |
gotcha Sebil-i Sübyan


Kayıt: Nov 29, 2004 Mesajlar: 66 Nerden: izmir/elm street
|
Tarih: Pts Nis 18, 2005 5:13 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #99 |
|
sokaktan geçen her karıyı miker gibi seyredip dört karıyı hak gören, temiz titiz geçinip sakalında bit yürüyen ,yukardaki örnek gibi cami soorası sokağa tüküren ,gelişimi sanatı şeytan işi diye nitelendiren,teknolojiye ve onu üreten adamlara bok atıp tüm nimetlerini kullanan,gördüğü her uzun saçlı küpeli süyah giymiş adama satanist muamelesi yapan ve metale ön yargıyla yaklaşan sahıslar beni fazlasyla kızdırıyo boklarında boğulurlar işallaaaah  _________________ herþey Fear Of The Dark ile baþladý... |
|
| Başa dön |
|
 |
draconian Forum Hayvanı


Kayıt: Dec 06, 2004 Mesajlar: 1214 Nerden: LAND OF DARK
|
Tarih: Sal Nis 19, 2005 10:05 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #100 |
|
tikimle uğraşılmatından
adım da tüleyman bu arada...  _________________ !!!!!! \m/ METAL EÃLENCE DEÃÃLDÃR \m/ !!!!!!
Uyarı: Imzaya resim koymak yasaklanmıştır. |
|
| Başa dön |
|
 |
|