| Önceki başlık :: Sonraki başlık |
| Yazar |
Mesaj |
songsofdarkness Empyrium Fan

Kayıt: Dec 15, 2004 Mesajlar: 1389 Nerden: istanbul
|
Tarih: Cum Arl 28, 2007 10:36 am Mesaj konusu: Küçük İskender - Bir Çift Siyah Deri Eldiven |
Mesaj: #1 |
|
nereye açacağımı bilemedim bu başlığı, ama elinde bu kitap bulunan arkadaşlar lütfen benimle irtibata geçsin, bulmam gerekiyor bu kitabı...
msn adresimi veriyorum
ulftheodorschwadorf@odetomelancholy.broken _________________ Bütün gerçek fanları bir gün tekrar Empyriumun doğacağına inanıyor ve Empyriumu halen kalplerinde yaşatmaktadırlar.
İŞTE ANLATMAK İSTENİLEN TAM OLARAK BUYDU... |
|
| Başa dön |
|
 |
Sponsor Linkler
|
Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz ! |
: # |
|
|
|
| Başa dön |
|
 |
inflames666 Zehir Hafiye


Kayıt: Jan 14, 2007 Mesajlar: 216 Nerden: in flames
|
Tarih: Cum Arl 28, 2007 12:30 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #2 |
|
wow şiirle ilgilenende varmış buralarda _________________ The ferocity pervades everywhere
Waiting to be released at last
Hear my offering
Ye bastard sons and daughters
Share my sacrifice
Share my sacrifice
|
|
| Başa dön |
|
 |
ahriman Zehir Hafiye


Kayıt: Nov 13, 2004 Mesajlar: 204
|
Tarih: Pts Arl 31, 2007 11:27 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #3 |
|
bende var sasnırım külliyatı var küçük iskenderın sanırım bu da olacak _________________ Kuş öldürenler şair olur.. |
|
| Başa dön |
|
 |
songsofdarkness Empyrium Fan

Kayıt: Dec 15, 2004 Mesajlar: 1389 Nerden: istanbul
|
Tarih: Cum Oca 04, 2008 11:18 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #4 |
|
| ahriman demiş ki: |
| bende var sasnırım külliyatı var küçük iskenderın sanırım bu da olacak |
bu kitaba çok ihtiyacım var _________________ Bütün gerçek fanları bir gün tekrar Empyriumun doğacağına inanıyor ve Empyriumu halen kalplerinde yaşatmaktadırlar.
İŞTE ANLATMAK İSTENİLEN TAM OLARAK BUYDU... |
|
| Başa dön |
|
 |
songsofdarkness Empyrium Fan

Kayıt: Dec 15, 2004 Mesajlar: 1389 Nerden: istanbul
|
Tarih: Çrş Oca 09, 2008 1:58 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #5 |
|
Arkadaşlar, başlığı neden açtığımı sanırım anlamadınız, burda size bana bu kitabı ulaştıracak birilerini aradığımı anlatmaya çalışıyorum,
deli oldum, biri edebiyatta varmış gibisinden boş zırva bir geyik çeviriyor, biriniz gelmişsiniz külliyatı var diyorsunuz, banane sendeki kitaptan, buraya birşey yazmanızı bekledim... ama olmuyor anlamıyorsunuz, ben bu kitabı istiyorum on tane olsun bu kitaptan sende arkadaşım işime yaramadıktan sonra sende bir şekilde bana ulaştırmak istemedikten sonra ben burda sizin neyiniz var yok bunu bilmek istemiyorum, eğer yardım edebilecekseniz eyvallah parasıyla hayrına değil bunuda bana söyletiyorsunuz... kardeşim iyi oku başlığı sonra yazacaksan yaz yazmayacaksan es geç. bi haraket bekledim senden bir yazı kitap hakkında bunca zaman oldu. bu konu hakkında konuşmayacaksan başlığımdan uzak dur..
ve uzak durun bir zahmet. _________________ Bütün gerçek fanları bir gün tekrar Empyriumun doğacağına inanıyor ve Empyriumu halen kalplerinde yaşatmaktadırlar.
İŞTE ANLATMAK İSTENİLEN TAM OLARAK BUYDU... |
|
| Başa dön |
|
 |
|