| Önceki başlık :: Sonraki başlık |
| Yazar |
Mesaj |
oceania Zehir Hafiye


Kayıt: Jul 26, 2005 Mesajlar: 212 Nerden: Istanbul /MOda /Metal church
|
Tarih: Sal Eyl 27, 2005 2:56 pm Mesaj konusu: PRATİK İCATLAR |
Mesaj: #1 |
|
misal olaraktan ,
kurutmak ıstedınız bır gıysınızı mıkrodalga ya sokarak 5 dakkada sımsıcak coraplara sahıp olmak
ey gıdı ınsanlar aynştayn hal etmiş uretın haydin  _________________ Fan Of Mark Jansen |
|
| Başa dön |
|
 |
Sponsor Linkler
|
Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz ! |
: # |
|
|
|
| Başa dön |
|
 |
duslemselboyut Forum Hayvanı


Kayıt: Jan 28, 2005 Mesajlar: 1726 Nerden: diye sorarlar adama
|
Tarih: Sal Eyl 27, 2005 3:02 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #2 |
|
benzer olarak.cok yanmıs bır gomlegı deepfreeze bır buzdolabında 5 dkda kullanılabılır hale getırebılırsın.delık melık ıdare edecen artık _________________ www.cemgoksen.net |
|
| Başa dön |
|
 |
aargh Radyatör FANI

Kayıt: Aug 28, 2005 Mesajlar: 1282
|
Tarih: Sal Eyl 27, 2005 3:55 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #3 |
|
Sabah kalktığında, buruş buruş yüzüne ütü basabilirsin mesela. Denemekte fayda var. _________________ Scream dinmez flag of hate inmez!
Haadi hayırlı thrashler! |
|
| Başa dön |
|
 |
Ateist

Kayıt: Sep 24, 2005 Mesajlar: 630
|
Tarih: Sal Eyl 27, 2005 3:59 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #4 |
|
| uzerinde ki esyalar v sende kirlenmissin hic onemli degil . sicak bir dus iyi gelir .. (esyalarinla) |
|
| Başa dön |
|
 |
oheplacivertgiyerdi Metallica FAN

Kayıt: Sep 10, 2005 Mesajlar: 1473 Nerden: izmiT/istanbuL
|
Tarih: Sal Eyl 27, 2005 5:32 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #5 |
|
en iyisi uyku:D _________________ is life over? this life's over! or has it only just begun? |
|
| Başa dön |
|
 |
duslemselboyut Forum Hayvanı


Kayıt: Jan 28, 2005 Mesajlar: 1726 Nerden: diye sorarlar adama
|
Tarih: Sal Eyl 27, 2005 9:06 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #6 |
|
tuvallette cıkardınız zart zort seslerını komsuların duymaması ıcın tuvalette gıtar veya herhangı bır enst.calabılırsınız _________________ www.cemgoksen.net |
|
| Başa dön |
|
 |
exsaddam Forum Hayvanı


Kayıt: Apr 18, 2005 Mesajlar: 15385 Nerden: Ankara
|
Tarih: Çrş Eyl 28, 2005 9:15 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #7 |
|
| demonicdreams demiş ki: |
| şemsiyeyi g*tünüze ters sokarsanız açabilirsiniz |
denemiş olmandan korkuyorum  |
|
| Başa dön |
|
 |
duslemselboyut Forum Hayvanı


Kayıt: Jan 28, 2005 Mesajlar: 1726 Nerden: diye sorarlar adama
|
Tarih: Çrş Eyl 28, 2005 10:52 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #8 |
|
| exsaddam demiş ki: |
| demonicdreams demiş ki: |
| şemsiyeyi g*tünüze ters sokarsanız açabilirsiniz |
denemiş olmandan korkuyorum  |
uzhahahahahahahaha +666 _________________ www.cemgoksen.net |
|
| Başa dön |
|
 |
fosforlu Zehir Hafiye


Kayıt: Apr 12, 2005 Mesajlar: 232 Nerden: manyakistandan
|
Tarih: Çrş Eyl 28, 2005 10:54 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #9 |
|
demonicdreams
gülelimmi acepp ?? _________________ artýk kendime yeni bir dat,yeni bir dokunuþ,yeni bir sürümceme arýyorum... |
|
| Başa dön |
|
 |
Ze_uS Zehir Hafiye


Kayıt: Jul 31, 2005 Mesajlar: 233
|
Tarih: Çrş Eyl 28, 2005 11:06 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #10 |
|
Özellıkle ogrencı yurtlarında kalanlar ıcın ; utude tost pısırmek ve çamasır makınesı rezıstanslarıyla kay kahve falan yapmak oldukca yararlı ıcadlar bence _________________ HaYaTıMı YaŞaNıLaBiLiR KıLMaK iÇiN uGRuNa öLüNeCeK BiŞeY aRıYoRuM...!
|
|
| Başa dön |
|
 |
duslemselboyut Forum Hayvanı


Kayıt: Jan 28, 2005 Mesajlar: 1726 Nerden: diye sorarlar adama
|
Tarih: Çrş Eyl 28, 2005 11:22 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #11 |
|
| Ze_uS demiş ki: |
| Özellıkle ogrencı yurtlarında kalanlar ıcın ; utude tost pısırmek ve çamasır makınesı rezıstanslarıyla kay kahve falan yapmak oldukca yararlı ıcadlar bence |
++kahve yaptıgın 1,5ytl degerındekı ısıtıcılarda yumurta ve makarna yapmak _________________ www.cemgoksen.net |
|
| Başa dön |
|
 |
sscb1972 Veled-i METAL


Kayıt: Jun 04, 2005 Mesajlar: 179 Nerden: Burdan,Surdan,Ordan...
|
Tarih: Çrş Eyl 28, 2005 1:44 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #12 |
|
Oy,oy,oy turk zekası walla bravoooo... _________________ FoR SoWyEt PeoPLe!!!!!....... |
|
| Başa dön |
|
 |
sputnik_771 Zehir Hafiye


Kayıt: May 31, 2005 Mesajlar: 271 Nerden: istanbuL
|
Tarih: Çrş Eyl 28, 2005 2:24 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #13 |
|
özeL kişiLeRis oLm:P _________________ sLn iste... Kendi haLinde bi metaLci.... |
|
| Başa dön |
|
 |
jaka_satma Geçerken Uğrayan


Kayıt: Oct 20, 2006 Mesajlar: 32
|
Tarih: Çrş Arl 12, 2007 11:32 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #14 |
|
| duslemselboyut demiş ki: |
| exsaddam demiş ki: |
| demonicdreams demiş ki: |
| şemsiyeyi g*tünüze ters sokarsanız açabilirsiniz |
denemiş olmandan korkuyorum  |
uzhahahahahahahaha +666 |
manyak cvb olmus:DD:D         |
|
| Başa dön |
|
 |
devils_N_angels Forum Hayvanı


Kayıt: Apr 23, 2006 Mesajlar: 1537
|
Tarih: Çrş Oca 16, 2008 2:06 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #15 |
|
exsaddam kopardın aq beni  _________________ Öyle büyük ki içimdeki boşluğum,ne koyarsam koyayım dolmuyor... |
|
| Başa dön |
|
 |
radser Laneth Lucifer

Kayıt: Feb 03, 2006 Mesajlar: 678 Nerden: Sakarya
|
Tarih: Çrş Oca 16, 2008 2:51 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #16 |
|
su ısıtıcısında kestane yapmıştım güzelde oluyo tavsiye ederim _________________ Kendimi başkaları,başkalarını kendim için kurban etmeyeceğime varoluş aşkım üzerine andiçerim...
www.soulflytr.com | Soulfly Türkiye Fan Sitesi |
|
| Başa dön |
|
 |
BitliBezelye Forum Bitkisi

Kayıt: Dec 22, 2005 Mesajlar: 634 Nerden: nereye
|
Tarih: Prş Oca 17, 2008 2:10 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #17 |
|
yiğenimin icadı bu : sabah uyanmakta zorluk çekenler için kesin çözüm adı alarm beresi
malzemeler çeptelefonu (alarmlı) lastık saç bantı sıkı bir bere ve her posizyonda uyuya bilme kabiliyeti gerektiriyor.
şöyle telefonu kurup kulağınızın üstüne yerleştirin lastik bantla kafanıza tutturun bereyide gözünüze kadar kafanıza geçirin garanti uyanırsınız
bu da benim içadım
adı kolay tost makinesi.
gerekenler aleminyum tava içi su dolu caydanlık tavayla uyumlu metal küçük tepsi yada porselen tabak
kullanış gayet basit
tavaya tost olacak ekmeği yatırın üstüne tepsiyi tada tabağı koyun onun üstünede içi dolu çaydanlığı olay tamam biraz sabrederseniz tostu yersiniz
daha varda bi sürü yazarım ara ara çok uykum var _________________ Ben ölünce ne yapacaksın tanrım? Yitireceksin anlamını; benim anlamımı yitirişimle. / rilke / |
|
| Başa dön |
|
 |
|