| Önceki başlık :: Sonraki başlık |
| Yazar |
Mesaj |
Altair The Rover

Kayıt: Sep 16, 2007 Mesajlar: 882 Nerden: Büyükçekmece
|
Tarih: Cum Oca 18, 2008 10:04 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #181 |
|
Dark Tranquillity tabiki
bide sahne şovları hoşuma gittiği içi Slipknot olabilir _________________ Back on German soil.. |
|
| Başa dön |
|
 |
Sponsor Linkler
|
Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz ! |
: # |
|
|
|
| Başa dön |
|
 |
dark_sun Sebil-i Sübyan


Kayıt: Feb 16, 2007 Mesajlar: 97 Nerden: bılınmeyenden
|
Tarih: Cum Oca 18, 2008 11:01 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #182 |
|
behemoth.....=)
hayalı bıle fena sayılmass _________________ ne kadar yükselirsen, o kadar küçük görünürsün uçmak bilmeyenlere NIETZCSHE... |
|
| Başa dön |
|
 |
exsaddam Forum Hayvanı


Kayıt: Apr 18, 2005 Mesajlar: 15385 Nerden: Ankara
|
|
| Başa dön |
|
 |
cthulhu- Geçerken Uğrayan


Kayıt: Jan 12, 2008 Mesajlar: 4
|
Tarih: Cmt Oca 19, 2008 2:37 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #184 |
|
| death ciyim tamm ama . Accept le sahneye çıkmyı çok isterdim . dehşetengiz sahne performansları var . |
|
| Başa dön |
|
 |
MORBID_SAINT Veled-i METAL


Kayıt: Jan 25, 2008 Mesajlar: 111
|
Tarih: Pts Şub 04, 2008 4:00 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #185 |
|
the great kat...katherine ile karşılıklı kim daha iyi solo atar havasına aynı sahnede gitar çalmak isterdim... _________________ http://thrashnroll-barbarous.blogspot.com/
THRASH - ROCKNROLL OR DIE |
|
| Başa dön |
|
 |
down_of_death Forum Hayvanı


Kayıt: Jun 04, 2007 Mesajlar: 662 Nerden: İsveç (yersen:D)
|
Tarih: Pts Şub 04, 2008 10:36 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #186 |
|
death,sepultura....vee arch enemy daniel bagetin olim  |
|
| Başa dön |
|
 |
diablo_of_metallica NemesiS

Kayıt: Feb 03, 2008 Mesajlar: 202 Nerden: ironmaiden666 kardeşimin karşı evinden yani bursa:D
|
Tarih: Sal Şub 05, 2008 10:28 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #187 |
|
ben hangisiyle olursa olsun paylaşmak isterdim o sahnede kafa sallamak için bile elimden geleni yapardım _________________ hakkıyla atılan solo öküze müziği sevidirir (alıntıdır )[b] |
|
| Başa dön |
|
 |
R-ainmaker Disturbed FAN

Kayıt: Oct 27, 2007 Mesajlar: 1397 Nerden: North
|
Tarih: Sal Şub 05, 2008 10:33 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #188 |
|
disturbed-dark tranquility _________________ My Life İs Metal |
|
| Başa dön |
|
 |
silentenigma Zehir Hafiye


Kayıt: Mar 06, 2005 Mesajlar: 295 Nerden: izmir
|
|
| Başa dön |
|
 |
von_black Geçerken Uğrayan


Kayıt: Feb 07, 2008 Mesajlar: 17
|
Tarih: Cum Şub 08, 2008 2:03 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #190 |
|
| Darkthrone ve behexen.offf süper olurdu |
|
| Başa dön |
|
 |
denifs DevilHorn

Kayıt: Feb 03, 2008 Mesajlar: 137 Nerden: izmir
|
Tarih: Cum Şub 08, 2008 2:33 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #191 |
|
slayer, cannibal corpse, mayhem  _________________ herkes kutu kutu pense oynarken ben kutu kutu bira içiyodum |
|
| Başa dön |
|
 |
wASp Forum Hayvanı


Kayıt: Jan 05, 2005 Mesajlar: 555 Nerden: Istanbul
|
Tarih: Cum Şub 08, 2008 2:47 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #192 |
|
Dark Tranquillity - MAIDEN - ( Empyrium -Death ) _________________ ağlayın su yükselsin, belki kurtulur gemi.. |
|
| Başa dön |
|
 |
antiquesh OrionTurk

Kayıt: Aug 25, 2007 Mesajlar: 1507 Nerden: Istanbul
|
Tarih: Cum Şub 08, 2008 3:33 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #193 |
|
| Epica ve Overkill... |
|
| Başa dön |
|
 |
bindokuzyuz84 Forum Hayvanı


Kayıt: Aug 12, 2006 Mesajlar: 3046 Nerden: anKARA
|
Tarih: Çrş Şub 13, 2008 7:37 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #194 |
|
ıced earth  _________________ ..Notalarına yaklaş aşkın ! |
|
| Başa dön |
|
 |
Islamic_Heavy_Metal Zehir Hafiye


Kayıt: Aug 23, 2007 Mesajlar: 225 Nerden: Marmara Ereğlisi/Tekirdağ
|
Tarih: Çrş Şub 13, 2008 5:35 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #195 |
|
slayeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar.!!!!!!! _________________ MARMARA EREĞLİSİ / TEKİRDAĞ |
|
| Başa dön |
|
 |
JusTice4aLL Geçerken Uğrayan


Kayıt: Feb 19, 2008 Mesajlar: 6
|
Tarih: Çrş Şub 20, 2008 6:44 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #196 |
|
Cliff burton'lı metallica _________________ biR eLimde gökyüzü var haLa.
öteknde kaYıp gideN yıldızLar.
korkuLarda benim, umutLarda... |
|
| Başa dön |
|
 |
Berkan_MFC Höllenwärter

Kayıt: Sep 29, 2007 Mesajlar: 1512 Nerden: Trabzon
|
Tarih: Çrş Şub 20, 2008 8:35 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #197 |
|
Hiçbiriyle... Sadece ben olmalıyım sahnede herkes benimle kopmalı
bu ruyayı dun gece gordum...  |
|
| Başa dön |
|
 |
DarXouL Pankreas Band Vokal

Kayıt: Jan 15, 2007 Mesajlar: 81 Nerden: TURKEY !
|
Tarih: Çrş Şub 20, 2008 10:50 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #198 |
|
IRON MAIDEN - metallica - whskey _________________ YAŞAM ; beyninde yarattığın sonsuz bir yalandır...!!! |
|
| Başa dön |
|
 |
FaLLeNDeviL Geçerken Uğrayan


Kayıt: Feb 25, 2008 Mesajlar: 20
|
Tarih: Sal Şub 26, 2008 9:43 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #199 |
|
| Kesinlikle Slipknot Corey ile beraber karsılıklı bağırmak isterdim.. |
|
| Başa dön |
|
 |
yAmyAmcEsEt Zehir Hafiye


Kayıt: Aug 16, 2006 Mesajlar: 492
|
Tarih: Cum Şub 29, 2008 2:23 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #200 |
|
cannibal corpse
kreator
in flames
dark funeral
king diamond _________________ Ölümle haşır-neşir olmanın en iyi yolu, onu ahlaksız bir fikirle bağdaştırmaktır (!) |
|
| Başa dön |
|
 |
|