| Önceki başlık :: Sonraki başlık |
| Yazar |
Mesaj |
Ezequeel Zehir Hafiye


Kayıt: Aug 10, 2007 Mesajlar: 200 Nerden: Sonsuz karanlıkta br yer?
|
Tarih: Cmt Şub 02, 2008 12:55 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #561 |
|
*Soul Sacrifce - August
*Nile - Unas Slayer of The Gods
*Nile - Sarcophagus
*Amon Amarth - Pursuit of Vikings
*Nargaroth - Amarok,Zorn des Lammes III
*Death - Story to Tell
*Lacrimas Profundere - Enchanted And In Silent Beauty
*Marduk - La Grande Dance Macabre,Imago Mortis _________________ Beden ölebilir ama ruh her zaman var olacaktır...
Hayat biter,alem biter,yol biter; çArşı bitmez |
|
| Başa dön |
|
 |
Sponsor Linkler
|
Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz ! |
: # |
|
|
|
| Başa dön |
|
 |
Bazarov Zehir Hafiye


Kayıt: Aug 10, 2006 Mesajlar: 205 Nerden: New York Tanım:Kâhyâ
|
|
| Başa dön |
|
 |
oxygen Geçerken Uğrayan


Kayıt: Jan 31, 2007 Mesajlar: 48
|
Tarih: Sal Şub 05, 2008 4:50 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #563 |
|
metallica-blackened
amon amarth-bloodshed |
|
| Başa dön |
|
 |
inborn_lifeless Forum Hayvanı


Kayıt: Jul 01, 2005 Mesajlar: 1084 Nerden: İstanbul
|
Tarih: Sal Şub 05, 2008 6:38 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #564 |
|
Lamb of God bu konuda pek başarılıdır.
Again we rise, hourglass, descending gibi şarkıların introları dadından yinmezdir. _________________
|
|
| Başa dön |
|
 |
callap Forum Hayvanı


Kayıt: Jul 05, 2007 Mesajlar: 806 Nerden: antalya
|
Tarih: Sal Şub 05, 2008 8:08 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #565 |
|
Annihilator-Liquid Oval
Amon Amarth-Pursuit of Vikings |
|
| Başa dön |
|
 |
diablo_of_metallica NemesiS

Kayıt: Feb 03, 2008 Mesajlar: 202 Nerden: ironmaiden666 kardeşimin karşı evinden yani bursa:D
|
Tarih: Sal Şub 05, 2008 9:46 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #566 |
|
bence godsmack'ten speak şarkısının girişi çook ii _________________ hakkıyla atılan solo öküze müziği sevidirir (alıntıdır )[b] |
|
| Başa dön |
|
 |
cheapthrills Geçerken Uğrayan


Kayıt: Feb 03, 2008 Mesajlar: 49 Nerden: estambul
|
Tarih: Sal Şub 05, 2008 3:53 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #567 |
|
metallica - seek & destroy
skid row - youth gone wild
g'n'r - sweet child o mine
megadeth - wake up dead _________________ encumbered forever by desire and ambition, there's a hunger still unsatisfied.
our weary eyes still stray to the horizon, though down this road we've been so many time... |
|
| Başa dön |
|
 |
Taypan Gore-Grind

Kayıt: Jul 16, 2007 Mesajlar: 2195 Nerden: Kadıköy
|
Tarih: Sal Şub 05, 2008 3:55 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #568 |
|
| lamb of god ın sarkı baslangıclarına bayılırım.ozellıle chris adlerin kesik fst cross larıyla olunca orn:laid to rest |
|
| Başa dön |
|
 |
metalwarriorsbydn Veled-i METAL


Kayıt: Jan 30, 2008 Mesajlar: 147
|
Tarih: Sal Şub 05, 2008 6:40 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #569 |
|
Motorhead-killed by death
gary moore - still got the blues _________________ Ben emekli Kerem im
Aslım dijital olmuş
http://bit.ly/kdsVC1 |
|
| Başa dön |
|
 |
metalwarriorsbydn Veled-i METAL


Kayıt: Jan 30, 2008 Mesajlar: 147
|
Tarih: Sal Şub 05, 2008 6:41 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #570 |
|
| slayer-final six |
|
| Başa dön |
|
 |
mav13 Geçerken Uğrayan


Kayıt: Mar 21, 2007 Mesajlar: 14
|
Tarih: Cum Şub 08, 2008 3:09 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #571 |
|
| mayhem-life eternal |
|
| Başa dön |
|
 |
antiquesh OrionTurk

Kayıt: Aug 25, 2007 Mesajlar: 1507 Nerden: Istanbul
|
Tarih: Cum Şub 08, 2008 3:37 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #572 |
|
Çok düşündüm bir çok şarkı bu kategoriye giricek ama ne olursa olsun en iyisi
Fade To Black şaheser nitelğinde |
|
| Başa dön |
|
 |
gede Geçerken Uğrayan


Kayıt: Feb 07, 2008 Mesajlar: 20 Nerden: istanbul
|
Tarih: Cum Şub 08, 2008 7:30 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #573 |
|
celestial season - for eternity
officium triste - your eyes[/b] _________________ Cry for the heart who surrenders to pain for the solitude of those left behind |
|
| Başa dön |
|
 |
TritoNSpideR Veled-i METAL


Kayıt: Feb 06, 2008 Mesajlar: 114 Nerden: İStanbul
|
Tarih: Cum Şub 08, 2008 7:52 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #574 |
|
metallica
wherever i may roam
pantera
cowboy's from hell
megadeth
symphony of destruction _________________ Rhythm Guitarist of CogReSS |
|
| Başa dön |
|
 |
kurupilav Geçerken Uğrayan


Kayıt: Feb 17, 2008 Mesajlar: 46
|
Tarih: Pts Şub 18, 2008 8:47 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #575 |
|
Engaged with Destiny
dimension ZERO |
|
| Başa dön |
|
 |
halitkin All I want is You

Kayıt: Jan 11, 2006 Mesajlar: 735
|
Tarih: Pts Şub 18, 2008 9:28 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #576 |
|
accept - glad to be alone
judas priest - rock hard ride free
virgin steele - Flames Of The Black Star
helloween - perfect gentleman
angel dust - bleed
bon jovi - price of love
amorphis - The Exile Of The Sons Of Uisliu
immortal - at the heart of winter
illnath - angelic voices calling
Lacrimas Profundere - Perfume Of Withered Roses
the cult - painted on my heart _________________ Bazıları müzik dinler, bazıları müzik yapar ama bazıları vardır ki onlar müzik yaratır - Charles Schuldiner |
|
| Başa dön |
|
 |
kokorecci Sebil-i Sübyan


Kayıt: Jan 28, 2008 Mesajlar: 54
|
Tarih: Pts Şub 25, 2008 8:38 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #577 |
|
lethe bnce bide dimmu borgir-prutania _________________
If I CoULd Fly LiKe KiNg Of ThE Sky!!!! |
|
| Başa dön |
|
 |
kugu_golu_pogosu Opeth FAN

Kayıt: Aug 18, 2006 Mesajlar: 367 Nerden: kocaeli / Sakarya
|
Tarih: Prş Nis 10, 2008 5:21 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #578 |
|
D.T. - Lethe
In Flames - Biosphere
Benigted - Foetus _________________ ŞEREFSİZLERE, RUH HASTALARINA, KALLEŞLERE, ADİLERE, RUHSUZLARA, İKİ YÜZLÜLERE, KARAKTERSİZLERE, KORKAKLARA, YALANCILARA RAĞMEN, DURMADAN, YILMADAN.. `METAL` |
|
| Başa dön |
|
 |
bloodyslayer Forum Hayvanı


Kayıt: Mar 08, 2008 Mesajlar: 2127 Nerden: oradan buradan
|
Tarih: Cum Nis 11, 2008 1:10 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #579 |
|
megadeth in paranoid de girişi çok harika olmuş
Amon Amarth -the pursuit of viking
Amon Amarth- versus the world
ceremonial oath -hallowed be by the name _________________ Ölümünüz için seçtiğim yol
Yavaş ölüm büyük çöküş
Hayatınızın akıp gittiği duşlar altında... |
|
| Başa dön |
|
 |
bindokuzyuz84 Forum Hayvanı


Kayıt: Aug 12, 2006 Mesajlar: 3046 Nerden: anKARA
|
Tarih: Pzr Nis 13, 2008 3:53 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #580 |
|
Magilum - İnsanlık Suçu
gerçekten müthiş bi giriş.. _________________ ..Notalarına yaklaş aşkın ! |
|
| Başa dön |
|
 |
|