| Önceki başlık :: Sonraki başlık |
| Yazar |
Mesaj |
rasluka Geçerken Uğrayan


Kayıt: Jun 28, 2007 Mesajlar: 6 Nerden: izmir
|
Tarih: Çrş Oca 07, 2009 12:01 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #321 |
|
suicidal black,pure black,doom,folk,gothıc dinliyorum..aa bide dark ambient kesinlikle.. _________________ Unholy Black Metal |
|
| Başa dön |
|
 |
Sponsor Linkler
|
Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz ! |
: # |
|
|
|
| Başa dön |
|
 |
bloodyslayer Forum Hayvanı


Kayıt: Mar 08, 2008 Mesajlar: 2127 Nerden: oradan buradan
|
Tarih: Çrş Oca 07, 2009 12:15 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #322 |
|
ne biçim thrashcisin olum amon amarth dinliyon gibi şeylere karşıyım  _________________ Ölümünüz için seçtiğim yol
Yavaş ölüm büyük çöküş
Hayatınızın akıp gittiği duşlar altında... |
|
| Başa dön |
|
 |
Brutalia helaygutted

Kayıt: Jan 13, 2009 Mesajlar: 482 Nerden: isvicre
|
Tarih: Pts Şub 02, 2009 9:22 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #323 |
|
hörm ipod da genelde bol bol brutal death ve grindcore/ gore hep bulunur old school thrash ve nadiren melo death de oluyo bazen arsivdede yine cogunlukta death ve thrash olmak üzere her telden var _________________ Killer to the left
Killer to the right
Stand up Sit down
Fright Fright Fright |
|
| Başa dön |
|
 |
burningangel Veled-i METAL


Kayıt: Sep 02, 2009 Mesajlar: 109 Nerden: Izmir
|
Tarih: Prş Şub 04, 2010 8:39 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #324 |
|
dinlememeye çalışsam da death den vazgeçemiyorum.. _________________ I will be your god !
|
|
| Başa dön |
|
 |
Theoderic Forum Hayvanı


Kayıt: Aug 11, 2007 Mesajlar: 702 Nerden: İstanbul / Avcılar
|
Tarih: Prş Şub 04, 2010 10:10 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #325 |
|
Kesinlikle hayır! Tek bir tür dinlemeyi bıraktım dinlemek istediğim bir sürü alt tür var ki bunu dahada genişletmek amacımdır.Hayatta dinlemem dediğim tarzları dinler oldum. _________________
 |
|
| Başa dön |
|
 |
_moon_ Inside Is Aching

Kayıt: Mar 28, 2010 Mesajlar: 38 Nerden: istanbul
|
Tarih: Cmt Nis 03, 2010 4:46 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #326 |
|
ruh hali meselesi işte burda devreye giriyor =)
bunalım olduğum zamanlarda doom'un dibine vururum.Ama normalde hard/heavy dinlerim.Melodik blackde arada ıyı gıdıyor Catamenia özellikle aşığıyım son album harıka olmuş klibide =) |
|
| Başa dön |
|
 |
comfortinBRUTALiTY Forum Hayvanı


Kayıt: Jul 25, 2006 Mesajlar: 1560
|
Tarih: Pts Nis 05, 2010 4:46 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #327 |
|
British rock da dinlerim deathcore,bdm de dinlerim raw black metal de. Ama dinlemem dediğim türler de vardır belirtmek istemiyorum  _________________ dm.wasp.gen.tr |
|
| Başa dön |
|
 |
MegaMaiden Sebil-i Sübyan


Kayıt: Apr 08, 2010 Mesajlar: 57 Nerden: Bursa
|
Tarih: Prş Nis 08, 2010 10:27 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #328 |
|
Heavy, Thrash, Melodic Death ve Black dinlerim _________________ Uyarı Reklam yasaktır. |
|
| Başa dön |
|
 |
fenrizulv femme poète

Kayıt: Aug 14, 2006 Mesajlar: 496 Nerden: Prisonnier des yeux bridés
|
Tarih: Cum Tem 09, 2010 1:54 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #329 |
|
Tek bir tür mü ?
elbette hayır, bu mümkün olmaz zaten,
hiç kimse'nin tek bir türe saplandığını tasavvur edemem,
metal müzik' tercihlerim az çok bilinir ama,
bunun dışında 50 ve 60 senelerine ait müzisyenleri keşfediyorum şimdilerde,
italyan ve fransız müzisyenleri ilk tercihim mesela.
yunan ve portekiz asıllı sanatçıları ise yeni yeni keşfetmekteyim. _________________ 'Her şeyin başına dönelim mümkünse yaradılışın,
çünkü ben sana adını sormayı unuttum..' |
|
| Başa dön |
|
 |
Teddy Halkın Emosu!

Kayıt: Nov 13, 2010 Mesajlar: 757 Nerden: istanbul-tekirdağ
|
Tarih: Cmt Ksm 13, 2010 4:40 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #330 |
|
Death-Doom-Grindcore-Goregrind-Trancore-Metalcore-Emocore-Nadiren Black,thrash-Hardcore-Alternative-Punk-Trip-hop-Ambient-Türk Rock(bence diğer türlerden apayrı bi sound a sayibiz,hepimiz bi türk sarkının cıktıgını kesin türk gruptur bu diyoruz,anlıyoruz sanırım)-Acid-Heavy Metal-Grunge Rock(Jack of Jill en sevdiğim,tabi yeni gruplarıylada iyi işler yapiyorlar,Scaring) vs. vs. işte dinlemedigim tür yok diyelim,tabi hepsi hakkında süper sonik bilgiye sahip değilim. _________________ Azıma sıcıyım.evet yapayim bunu.
 |
|
| Başa dön |
|
 |
Gate_of_Nanna Zehir Hafiye


Kayıt: Apr 26, 2007 Mesajlar: 286 Nerden: Istanbul/Beylikdüzü
|
Tarih: Pts Ksm 15, 2010 11:25 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #331 |
|
Heavy Metal'in (gayleştirilmeye çalışılanları hariç) tamamı uygundur.Aralarda sıkışıp kalınca Thrash tercih. _________________ And just look at these men: their eye saith it- they know nothing better on earth than to lie with a woman.Filth is at the bottom of their souls; and alas! if their filth hath still spirit in it! |
|
| Başa dön |
|
 |
ThrashingManiac Geçerken Uğrayan


Kayıt: Nov 17, 2010 Mesajlar: 7 Nerden: Şanlıurfa
|
Tarih: Çrş Ksm 17, 2010 3:56 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #332 |
|
1 Thrash
2 Death
ondan sonra diğerleri,ama Black çok nadiren dinlerim |
|
| Başa dön |
|
 |
blookajj Geçerken Uğrayan


Kayıt: Oct 23, 2010 Mesajlar: 34 Nerden: BURSA (UK-BG)
|
Tarih: Pzr Arl 05, 2010 9:59 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #333 |
|
herksn piskljk haline gore degseblr dinlycegi sarkida.. asil kisligine hitap eden insanin elbet bi tarz vardr agir basan.. ama asla tek turle sinrli olmamali.. ki sadece ben misal. death metl dinliorm dien xd yalan soluodr.. ama ruhuma agir basan.. thrash metal  _________________ ---/\---
---\/--- If you do dont care
---[]--- Shut the hell up!
---[]--- ^乃レ_●●ズムフフ
--/[]\--
-/._. \- ♛
/_/ \_\
╔══╦═╦══╦═ |
|
| Başa dön |
|
 |
roamas Geçerken Uğrayan


Kayıt: Nov 05, 2012 Mesajlar: 4 Nerden: Trabzon
|
Tarih: Pts Ksm 05, 2012 1:42 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #334 |
|
| melodic death, thrash ve rock ın çok fazla türü punk dan alternative e ... |
|
| Başa dön |
|
 |
WiLD_PoWeR Geçerken Uğrayan


Kayıt: May 21, 2013 Mesajlar: 10
|
Tarih: Pzr May 26, 2013 3:26 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #335 |
|
Her çeşidini dinliyorum
galiba  |
|
| Başa dön |
|
 |
|