| Önceki başlık :: Sonraki başlık |
| Yazar |
Mesaj |
Nymphetamine_e Zehir Hafiye


Kayıt: Mar 02, 2006 Mesajlar: 270 Nerden: İstanbul
|
Tarih: Prş Mar 27, 2008 9:59 pm Mesaj konusu: İst - Cort x-2 Elektro gitar ve Ibanez 10 w Anfi |
Mesaj: #1 |
|
Arkadaşlar nakite ihtiyacım olduğundan dolayı 2 ay kullandığım temiz Cort X-2 (Siyah) Elektro gitar ve Ibanez 10 W Anfi (Overdrive-clean çift kanallı) satıyorum. Anfinin kutusu, hatta jelatinleri bile durmaktadır. Fiyat olarak 325 YTL düşünüyorum.
URL=http://www.imageturk.com/goster.php?res=a49f8268e85fccbab8a22.JPG] [/URL]
 |
|
| Başa dön |
|
 |
Sponsor Linkler
|
Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz ! |
: # |
|
|
|
| Başa dön |
|
 |
Nymphetamine_e Zehir Hafiye


Kayıt: Mar 02, 2006 Mesajlar: 270 Nerden: İstanbul
|
Tarih: Sal May 13, 2008 8:27 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #2 |
|
| Anfi ayrı olarak satıldığı için gitar + kılıfı+ askısı+ dijital akord cihazı + gitar eğitim kitabı hepsini 200 ytl ye bırakıyorum. İstanbul içi elden teslim edebilirim.. |
|
| Başa dön |
|
 |
|