| Önceki başlık :: Sonraki başlık |
| Yazar |
Mesaj |
Kataklysm desiderius

Kayıt: Apr 12, 2005 Mesajlar: 4091 Nerden: Gobi Çölü
|
Tarih: Çrş May 14, 2008 7:41 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #41 |
|
Böyle şeyler ilk okul sıralarında kaldı sanıyordum ...
yok kızlar şöyle iyi ,erkekler kötu geyikleri falan
Ya valla bırakın bu işleri... _________________ http://www.huunhuurtu.com/ |
|
| Başa dön |
|
 |
Sponsor Linkler
|
Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz ! |
: # |
|
|
|
| Başa dön |
|
 |
bloodyslayer Forum Hayvanı


Kayıt: Mar 08, 2008 Mesajlar: 2127 Nerden: oradan buradan
|
Tarih: Cmt May 17, 2008 9:45 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #42 |
|
akşamları hava karardıkdan sonra dışarı çıktığın bi kaç tane ayının laf atma olasığınıda ekleseydin keşke  _________________ Ölümünüz için seçtiğim yol
Yavaş ölüm büyük çöküş
Hayatınızın akıp gittiği duşlar altında... |
|
| Başa dön |
|
 |
dilarock Zehir Hafiye


Kayıt: Dec 02, 2007 Mesajlar: 297 Nerden: istanbul
|
Tarih: Cmt May 17, 2008 2:50 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #43 |
|
heheeh çok ii ya  |
|
| Başa dön |
|
 |
pans_breath Geçerken Uğrayan


Kayıt: Apr 27, 2008 Mesajlar: 36 Nerden: İzmir
|
Tarih: Sal May 20, 2008 12:21 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #44 |
|
| aletheia demiş ki: |
| yukarıdaki bazı noktalar tatmin verebilir ama iyiki de kadınım demiyorum pek fazla, bazen iyi bazen kötü birşey.. erkekler daha üstündür, daha güçlüdür bunu kabul etmek gerek bence. kadınların çoğu ezik. |
asla feminist degilim ama bi insanın kendi hem cinsini ezik diye nitelendirmesi ne derece kendini üstün tutar? tartışılmalı..ezik dedigi kitlenin ezikliğinin sebebi de bu tartışmaya dahil olabilir...  |
|
| Başa dön |
|
 |
_MeT_ ShiniGami

Kayıt: Jul 05, 2005 Mesajlar: 1914 Nerden: Lubnatsİ =)
|
Tarih: Sal May 20, 2008 2:04 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #45 |
|
| azra_il demiş ki: |
iyi ki kadınım demek için böyle saçma sapan nedenler geçerli değil bence.. bu tabi işin espirisi ama gerçekçi düşünelim.. ne "iyi ki kadınım" ı !!
insanların eşitliğine inandığımız halde ( bizler buna kadınlar olarak inanıyoruz tabi sadece) hiç bir zaman erkek ve kadın eşitliği sağlanamadı.. aynı metabolizmaya sahip iki canlı hiç bir zaman bir olamadı.. ezilen çok nadiren erkek oldu.. ezilen hep kadındı.. iyi ki kadınım he.. doğuda hiç suçu olmadığı halde yüzlerce genç kız hatta kız çocuğu asılıyor vuruluyor boğuluyor.. iyi ki kadın mıyız.. ne zaman duydunuz bir erkeğin bir kadın tarafından önce tecavüze uğrayıp sonra öldürüldüğünü.. geçmişte bir olay olmuştu kadının biri kocasını yatağa bağlayıp önce sevişip sonra buçaklamıştı yıllarca konuşulmuştu.. kadınlar halledilir öldürülür bir kenara atılır bir gece haberde çıkar sonra unutulur.. iyi ki kadınız demek.. sadece kadın olduğumuz için çoğumuz ataerkil ailelere sahip olduğumuzdan babamızın çizdiği yola gittik.. ama ben bunu istemiyorum.. ama ben bunu istiyorum yapacaksın deyiverdiler.. iyi ki kadınmışız.. hangi toplumda olursa olsun kadının misyonu hiç değişmedi.. erkeğin kadından beklediği misyon hiç değişmedi daha doğrusu.. kadının ne istediğinin önemi olmadı.. ondan istenilen önemli oldu ve gerçekleşti.. doğdun büyüdün baba sözü dinle abi sözü dinle.. sonra evlenmelisin.. evlenince koca sözü dinle.. kayınpederinin sözünü dinle.. çocuk mu istiyorlar? hemen doğur senin görevin bu.. ama ben daha düşünmüyorum çocuk hem çok büyük sorumluluk.. çeneni kapa ve çocuğu doğur.. bu senin görevin.. temizlik yap.. hizmet et.. yemek pişir.. hasta olunca ilgilen.. doktor ol, temizlikçi ol, hizmetçi ol, çekici ol.. ol ol ol.. biz isteyelim sen ol..
iyi ki kadınız dimi.. |
imparatorluklar, krallıklar, devletler neredeyse çoğu kadınlar yüzünden yok olmuştur hep hep kullanıldıkları için kendimden utanmadım valla ben yapmadım sonuçta ben kullansam yine utanmazdım utanıcağım haltı niye yiyim yani ama azra en büyük seri katil kadın iken şu anda bile bütün kurumlarda en çok sözü geçen kadın iken yada senin dediğin o tecavüz edilen öldürülen kadınları korumak için onlardan önce ölüme giden erkekler ne oluyo sonuçta bunun kadınlıkla erkeklikle hiç bi alakası yok kadın fiziki olarak güçsüzdü hep tarihte ezildi ama kadın güçlü olsaydı emin ol erkekler aynı durumda olurdu önemli olan seninde dediğin gibi aynı metabolizmaya sahip olan insanlar. Kim güçlüyse o hakim olmak ister sadece bu. _________________
Kahpe kızı avlamak.. |
|
| Başa dön |
|
 |
|