| Önceki başlık :: Sonraki başlık |
| Yazar |
Mesaj |
Freddy_myers Forum Hayvanı


Kayıt: Aug 18, 2008 Mesajlar: 1820 Nerden: Köy hizmetlerinin karşısındaki villalar var ya, oranın arkasındaki Apartman
|
Tarih: Prş Nis 23, 2009 3:34 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #621 |
|
| HyperboreaN demiş ki: |
Burzum-Dunkelheit.
Girişi en sevdiğim Mucizevi parçalardandır... |
onda da pis distortion vardı garibim burzum.. |
|
| Başa dön |
|
 |
Sponsor Linkler
|
Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz ! |
: # |
|
|
|
| Başa dön |
|
 |
Brutalia helaygutted

Kayıt: Jan 13, 2009 Mesajlar: 482 Nerden: isvicre
|
Tarih: Cum May 01, 2009 11:19 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #622 |
|
dying fetus blunt force trauma ve pissing in the mainstream _________________ Killer to the left
Killer to the right
Stand up Sit down
Fright Fright Fright |
|
| Başa dön |
|
 |
brtn13 Geçerken Uğrayan


Kayıt: May 29, 2009 Mesajlar: 27
|
Tarih: Sal Hzr 02, 2009 8:00 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #623 |
|
kalmah-hades
açıkcası girişi benim çok hoşuma gidio melodisi harika yaa |
|
| Başa dön |
|
 |
sessizzz Veled-i METAL


Kayıt: Apr 16, 2008 Mesajlar: 186
|
Tarih: Prş Hzr 04, 2009 2:34 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #624 |
|
Anthrax - Be all, end all
fena taktım bu şarkıya... |
|
| Başa dön |
|
 |
kult_ov_azazel Zehir Hafiye


Kayıt: Feb 01, 2008 Mesajlar: 381 Nerden: Hønefoss/Norway
|
Tarih: Cmt Hzr 06, 2009 3:46 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #625 |
|
Taake- Vid VII _________________ Skald Av Satans Sol |
|
| Başa dön |
|
 |
Freddy_myers Forum Hayvanı


Kayıt: Aug 18, 2008 Mesajlar: 1820 Nerden: Köy hizmetlerinin karşısındaki villalar var ya, oranın arkasındaki Apartman
|
Tarih: Pzr Hzr 07, 2009 8:56 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #626 |
|
hatebreed - this is now. pis dalıyor.
Direk mevzuya giriş yapıyor _________________ it can't rain all the time |
|
| Başa dön |
|
 |
metalicrazy Forum Hayvanı


Kayıt: Oct 10, 2007 Mesajlar: 1186 Nerden: En sıkıcı yerden
|
Tarih: Pzr Hzr 07, 2009 10:22 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #627 |
|
HammerFall - Hero's Return ve Metallica - Wherever I May Roamıda unutmamak gerek.. _________________ İğrenç olanlar ölüler değil canlılardır.. |
|
| Başa dön |
|
 |
cutensky Geçerken Uğrayan


Kayıt: Jun 09, 2009 Mesajlar: 36 Nerden: İstanbul/Maltepe
|
Tarih: Pts Hzr 22, 2009 7:05 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #628 |
|
Stratovarius-Destiny Lisedeyken çok arkadaşı zıplatmıştım yerinden=)) _________________ www.myspace.com/expectationband |
|
| Başa dön |
|
 |
finntroll Sebil-i Sübyan


Kayıt: Sep 19, 2007 Mesajlar: 88 Nerden: istanbul bayrampaşa
|
Tarih: Pts Tem 06, 2009 9:16 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #629 |
|
| KİMAERA nın among the dead parçasının girişi en mükemmeldir bence |
|
| Başa dön |
|
 |
bindokuzyuz84 Forum Hayvanı


Kayıt: Aug 12, 2006 Mesajlar: 3046 Nerden: anKARA
|
Tarih: Sal Tem 07, 2009 2:05 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #630 |
|
This too Will Pass - MezarKabul (PENTAGRAM) ! _________________ ..Notalarına yaklaş aşkın ! |
|
| Başa dön |
|
 |
Freddy_myers Forum Hayvanı


Kayıt: Aug 18, 2008 Mesajlar: 1820 Nerden: Köy hizmetlerinin karşısındaki villalar var ya, oranın arkasındaki Apartman
|
Tarih: Sal Tem 07, 2009 3:27 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #631 |
|
sentenced - Broken _________________ it can't rain all the time |
|
| Başa dön |
|
 |
Freddy_myers Forum Hayvanı


Kayıt: Aug 18, 2008 Mesajlar: 1820 Nerden: Köy hizmetlerinin karşısındaki villalar var ya, oranın arkasındaki Apartman
|
Tarih: Sal Tem 14, 2009 7:33 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #632 |
|
sentenced - The Way I Wanna Go
Öffff manyyak bir giriş var yavvv! _________________ it can't rain all the time |
|
| Başa dön |
|
 |
Sarginen Geçerken Uğrayan


Kayıt: Feb 25, 2009 Mesajlar: 42 Nerden: Istanbul
|
|
| Başa dön |
|
 |
zirtapoz Zehir Hafiye


Kayıt: Nov 22, 2007 Mesajlar: 325 Nerden: ízmir
|
Tarih: Prş Tem 16, 2009 5:46 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #634 |
|
| Testament -Over the Wall' ın girişi mükemmeldir(the Legacy albümünden) |
|
| Başa dön |
|
 |
Darkthrone Veled-i METAL


Kayıt: Dec 11, 2004 Mesajlar: 147 Nerden: Aasgard
|
Tarih: Pzr Tem 19, 2009 9:49 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #635 |
|
| Deströyer 666 - I Am The Wargod |
|
| Başa dön |
|
 |
_bloodstone_ Veled-i METAL


Kayıt: Aug 19, 2008 Mesajlar: 111 Nerden: adana
|
Tarih: Sal Tem 21, 2009 8:31 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #636 |
|
in flames- biosphere
iron maiden-charlotte the harlot
megadeth-dread and the fugitive mint
twisted sister-I wanna rock
three inches of blood-balls of ıce _________________ kırık mızraklar yollarda yatıyor,, keder içinde saçlarımızı yolduk. artık evler çatısız ve duvarları kana boyandı... |
|
| Başa dön |
|
 |
black_saviour Geçerken Uğrayan


Kayıt: Jun 25, 2008 Mesajlar: 26 Nerden: Ankara
|
Tarih: Pzr Tem 26, 2009 10:38 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #637 |
|
arch enemy -- vultures _________________ Stay Death! Stay Brutal!
Rock'n'Troll |
|
| Başa dön |
|
 |
Skjaldmaer ss...

Kayıt: Jun 07, 2007 Mesajlar: 1520
|
Tarih: Pzr Tem 26, 2009 10:42 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #638 |
|
Valravn-Krummi
bugün farkettim. gerçekten güzel _________________ boris olshansky |
|
| Başa dön |
|
 |
biohazard67 Geçerken Uğrayan


Kayıt: Aug 04, 2008 Mesajlar: 43
|
Tarih: Çrş Ağu 26, 2009 12:11 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #639 |
|
Ozzy Osbourne-Mister Crowley
yıllardan beri bunun gibi intro çıkaramadılar _________________ -Tek Kilit Nokta ve Salt Oluşum-
HEAVY METAL |
|
| Başa dön |
|
 |
HybStyLe Geçerken Uğrayan


Kayıt: Sep 14, 2009 Mesajlar: 3
|
Tarih: Sal Eyl 15, 2009 9:28 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #640 |
|
| Therion - The wand of abaris |
|
| Başa dön |
|
 |
|