| Önceki başlık :: Sonraki başlık |
| Yazar |
Mesaj |
CrossOver Geçerken Uğrayan


Kayıt: Nov 17, 2006 Mesajlar: 2
|
Tarih: Sal Şub 06, 2007 9:49 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #21 |
|
ulan en iyisi biz bi yer açalım heryer böyle oluyo yavaş yavaş |
|
| Başa dön |
|
 |
Sponsor Linkler
|
Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz ! |
: # |
|
|
|
| Başa dön |
|
 |
redeath333 Slipknot FAN

Kayıt: Oct 22, 2004 Mesajlar: 4538 Nerden: İZmir
|
Tarih: Prş Şub 22, 2007 2:47 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #22 |
|
anasını satim,yok adam gibi bi yer,bornovaya gidiyom artık ark.larla bar yalan vala izmirde,
opusta öle vala;yalan olmuş |
|
| Başa dön |
|
 |
silentmelody Veled-i METAL


Kayıt: Mar 13, 2007 Mesajlar: 181 Nerden: izmir
|
Tarih: Prş Mar 15, 2007 6:50 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #23 |
|
tek opus deilki bi sürü öle mekan var..mesela punta nerde alsancaa yeni takılan ortam yapma derdinde olan ortam bozuntusu....ve kendine sevgili ayrlamak içen giden abaza ve mal kızlarla kaynıo 1 veya 2 defa gittim ve tek punta deil bi sürü yer var böyle yada tek opus deil..şimdilk bu kdr:D:Dayrıca bnde bornvada oturuom ordada bi bok yok artk:D |
|
| Başa dön |
|
 |
saksak Geçerken Uğrayan


Kayıt: Apr 21, 2005 Mesajlar: 24 Nerden: izmir
|
Tarih: Cmt May 05, 2007 9:51 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #24 |
|
çoluk çocuğa meyve suyu eşliğinde müzik dinletilen yegane mekan Bornovanında tadı kalmadı artık.mekanlar yavaş yavaş yozlaşıyo. |
|
| Başa dön |
|
 |
Belorin Forum Hayvanı


Kayıt: Dec 16, 2006 Mesajlar: 922 Nerden: Ankara
|
Tarih: Cmt May 05, 2007 10:00 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #25 |
|
Genelde Okul ve Punk Grupları çıkıo Ama Önemli Olan benc eMekanın nasıl oldugu Deil Organizasyonları kimlerin yaptıgı Sorusunun Cevabıdır Arkadaşlar ... Befrockla Yaptıgımız organizasyonlar orda Güzeldi .... Bir 2 kere oranın organizasytonu nu almış başka bi arkadaşla Yaptık ismini unuttum elemanın Kopmple punk doludu bilet Saatırmaya kalktı satmadık falan Sadec eBilet Derdinde olan insanlar oraya grup çıkarmaya kalktıgı zaman Cacık olmuo bunu burdan acıkca söliyebilirim yani .... Hiç bişey yapamayan Grupları bile çıkarıolar o yuzden bence mekan eleştirmekle bitmez .. gibime geliyor Teşekkür Ederim . _________________ Death, Gore, Grind.
Father, Gamer, Linebacker, Tactical Shooter |
|
| Başa dön |
|
 |
angelofdeath_ironman Veled-i METAL


Kayıt: Apr 20, 2007 Mesajlar: 176 Nerden: izmir
|
Tarih: Çrş May 16, 2007 11:15 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #26 |
|
opusa gitmedim gitmemde merakta etmiorum belli zaten milletin ağzından 1 tane güzel laf cıkmıo o bar hakkında...
DUNGEON dan şaşmayın derim ben bornovadaki barlar en iyisi hiç olmazsa çoluk çocuk yok üniversteli gençlik orda.
DUNGEON DA HER ÇARŞAMBA CUMA MAKİNE GRUBU ÇIKMAKTADIR ŞİDDETLE TAVSİYE EDERİM.
KONSER SAAT 01.00 gbi BAŞLIYOR 05 .00 te BİTİYOR.
ben o saatte uyurum demeyin bende öyle diordum hastası oldum grubun valla. _________________ angel of death |
|
| Başa dön |
|
 |
_-cadaveria-_

Kayıt: Mar 06, 2007 Mesajlar: 150 Nerden: izmirr
|
Tarih: Pts May 21, 2007 1:00 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #27 |
|
15yasındaki arkadaslarımızın organizasyon yaptığı genelde lise gruplarının cıktıgı, caldıkları tarzın yapmaya calıstıkları ve adına müzik koydukları seyin daha tam olarak ne oldugunu anlayamadığım bi mekan..
nası bi cümle oldu bu:) _________________ demekki buraya kadarmış... |
|
| Başa dön |
|
 |
denifs DevilHorn

Kayıt: Feb 03, 2008 Mesajlar: 137 Nerden: izmir
|
Tarih: Pzr Şub 03, 2008 9:05 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #28 |
|
| opus öyle guzel mekanki arasıra hande yener gibi garip popcuların gelip konser verdigi bi yer (ooze venueyede gecen yıl gelmişti sanırım hande yener komik seyler ) |
|
| Başa dön |
|
 |
slayerize Forum Hayvanı


Kayıt: Nov 23, 2006 Mesajlar: 558 Nerden: izmir
|
Tarih: Çrş May 28, 2008 10:33 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #29 |
|
çıkartsın metal gruplarını akşamları, gidelim. aksi halde güzel konser olmadıkça işimizin olmayacağı bir mekan. tıpkı izmirdeki diğer tüm mekanlar gibi maalesef.. _________________ Kan çıkmazsa para yok!! |
|
| Başa dön |
|
 |
swamphell Geçerken Uğrayan


Kayıt: Jul 31, 2007 Mesajlar: 18 Nerden: İskenderun
|
Tarih: Pts Hzr 30, 2008 10:06 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #30 |
|
| a.q. kazık yeri gidilmez |
|
| Başa dön |
|
 |
|