| Önceki başlık :: Sonraki başlık |
| Yazar |
Mesaj |
DARKbaby Zehirli Sarmaşık

Kayıt: Sep 01, 2007 Mesajlar: 1255 Nerden: cehennemin dibinden
|
Tarih: Pzr Eyl 02, 2007 4:33 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #21 |
|
kısacası coşkun kendini aşmıştır. _________________ Smashing your face
Crushing your race
Christraping black metal to satan gives praise |
|
| Başa dön |
|
 |
Sponsor Linkler
|
Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz ! |
: # |
|
|
|
| Başa dön |
|
 |
Klaus-Katalyst Forum Hayvanı


Kayıt: Apr 13, 2007 Mesajlar: 1499 Nerden: Isla de Muertos, In The Middle of Nowhere
|
Tarih: Pzr Eyl 02, 2007 5:21 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #22 |
|
GÜZEL OLMUS _________________
 |
|
| Başa dön |
|
 |
metalic_wolf Forum Hayvanı


Kayıt: May 09, 2006 Mesajlar: 838 Nerden: bursaspor şehrinden
|
Tarih: Pzr Eyl 02, 2007 6:11 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #23 |
|
*Coşkun, bastırılmış cinselliğin hıncını hayvanlaşarak almaya
kararlıdır ve 'bayan kıstırma' durumlarındaki biçimsiz kahkahasıyla kendini ele verir
işte o kahkaha müthiş  _________________ bir gün bütün türk devletleri çin seddinin sınırında buluşacak
M.KEMAL ATATÜRK |
|
| Başa dön |
|
 |
kaska Zehir Hafiye


Kayıt: Mar 17, 2007 Mesajlar: 447 Nerden: kartal
|
Tarih: Pzr Eyl 02, 2007 7:15 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #24 |
|
| son madde süper olayı bitirmiş |
|
| Başa dön |
|
 |
causa-sui Forum Hayvanı


Kayıt: Jun 06, 2006 Mesajlar: 560 Nerden: kocaeli-eskişehir
|
Tarih: Prş Ağu 07, 2008 12:58 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #25 |
|
baya bi fark varmış be _________________ İnsan ilişkilerini egoizm yönetiyor. |
|
| Başa dön |
|
 |
konserve morgoth

Kayıt: Apr 11, 2007 Mesajlar: 3587 Nerden: Prusa
|
|
| Başa dön |
|
 |
callap Forum Hayvanı


Kayıt: Jul 05, 2007 Mesajlar: 806 Nerden: antalya
|
Tarih: Prş Ağu 07, 2008 7:46 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #27 |
|
*Coşkun, vasıfsız bir sokak sapığı olarak güdülerinin esiridir...Nuri
abi ise kötülüğü simgeleştiren bir anlayışın ipek bornozundan saten
çarşaflı yuvarlak yatağına kadar tüm teşkilatı tamam gürbüz ve figürdür. kötülüğün görkemine sığınmış bir burjuvadır  |
|
| Başa dön |
|
 |
_MeT_ ShiniGami

Kayıt: Jul 05, 2005 Mesajlar: 1914 Nerden: Lubnatsİ =)
|
Tarih: Prş Ağu 07, 2008 8:10 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #28 |
|
Nuri abinin bizden farkı altın tesbihi kalite viskisiyle başlar. NURİ ALÇO FAN _________________
Kahpe kızı avlamak.. |
|
| Başa dön |
|
 |
deathforangel You Life To Hell

Kayıt: Jun 18, 2008 Mesajlar: 580 Nerden: istanbul-maltepe
|
Tarih: Prş Ağu 07, 2008 8:54 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #29 |
|
*coşkun abimiz fakirdir nuri babamız zengin _________________ HER CANLI BİR GÜN ÖLMÜ TADACAKTIR BUNDAN KAÇIŞ YOKTUR...! |
|
| Başa dön |
|
 |
Dushatar Forum Hayvanı


Kayıt: Jun 30, 2008 Mesajlar: 1233 Nerden: hayatın durduğu yer
|
Tarih: Prş Ağu 07, 2008 11:09 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #30 |
|
*Coşkun, bir toplum kurbanı simgesidir, tedavisi mümkün olabilir. Toplum
ise Nuri abinin kurbanıdır, tedavi mümkün değildir!..
 |
|
| Başa dön |
|
 |
radser Laneth Lucifer

Kayıt: Feb 03, 2006 Mesajlar: 678 Nerden: Sakarya
|
Tarih: Prş Ağu 07, 2008 11:26 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #31 |
|
Çoşkun Metallica'dan fanıdır Nuri Dream Theater'dan ;P _________________ Kendimi başkaları,başkalarını kendim için kurban etmeyeceğime varoluş aşkım üzerine andiçerim...
www.soulflytr.com | Soulfly Türkiye Fan Sitesi |
|
| Başa dön |
|
 |
therockula_666 Zehir Hafiye


Kayıt: Jun 06, 2008 Mesajlar: 222 Nerden: from finland
|
Tarih: Prş Ağu 07, 2008 10:13 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #32 |
|
nuri abi coşkuna on çeker bea adam bi defa profesyonel _________________ ҳ̸Ҳ̸ҳ†ஐThErOcKuLaஐ๑†ҳ̸Ҳ̸ҳ
^^^tHe FreEdOm!!! ^^^Tehlikenin farkında mısınız SİYAH ın adını biz koyduk...^^^ |
|
| Başa dön |
|
 |
thepuke Geçerken Uğrayan


Kayıt: Jul 31, 2008 Mesajlar: 14
|
Tarih: Cmt Ağu 23, 2008 7:47 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #33 |
|
| nuri abimiz kalıcıdır ettiği kızları peşinden süründürür coşkun beyimiz hep barlarda bulduğu kızları edr sonra kızlr onn kıçına tekmyi bsr:) |
|
| Başa dön |
|
 |
blekfakingmetal Geçerken Uğrayan


Kayıt: Aug 13, 2008 Mesajlar: 16 Nerden: İzmir tabi..
|
Tarih: Pzr Ağu 24, 2008 11:34 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #34 |
|
nuri abinin yöntemini denemek istiyorum ben ya  _________________
 |
|
| Başa dön |
|
 |
|