fuckthesystem A neverending way

Kayıt: Aug 11, 2005 Mesajlar: 496
|
Tarih: Pzr Eyl 07, 2008 11:53 am Mesaj konusu: İHTİYAÇTAN SATILIK ELEKTRO GİTAR (rockson) |
Mesaj: #1 |
|
Gitarı 8 ay önce aldım. Evden bir kere bile çıkarmadım. Clean&Distortion tonları gayet güzeldir. Manyetikler iki adet Humbucker,kasa Warlock,renk ise siyahtır. Floyd rose mevcuttur. Tek sorunu bir kaç yerinde boyasının kalkmış olmasıdır. Ama o da boya ya da yapıştırma ile rahatlıkla giderilebilir. Sırf bu küçük sorun için 50 ytl lik indirim yaptım ve 250 ytl ye veriyorum.
Pazarlık yapabilirim... _________________ Vokal (slaves of god) |
|