| Önceki başlık :: Sonraki başlık |
| Yazar |
Mesaj |
DeViLseeD Hayvansal Forum

Kayıt: Jul 25, 2007 Mesajlar: 1191 Nerden: no :23 kat :3
|
Tarih: Pzr Ağu 24, 2008 6:31 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #41 |
|
arkadaşa sattığım char soyulmuş advgfahfacya allah cezasını vermesin bu knightın  _________________ ıssız |
|
| Başa dön |
|
 |
Sponsor Linkler
|
Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz ! |
: # |
|
|
|
| Başa dön |
|
 |
lHellboundl Zehir Hafiye


Kayıt: Jul 31, 2008 Mesajlar: 238
|
Tarih: Pzr Ağu 24, 2008 9:33 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #42 |
|
başına gelebilecek en kötü şeydir. o kadar emek ver diz seti biri çatt alsın gitsin. yazık olmuş. _________________ HELLBOUND(r.i.p.)
www.myspace.com/chopsticksuicide |
|
| Başa dön |
|
 |
konserve morgoth

Kayıt: Apr 11, 2007 Mesajlar: 3587 Nerden: Prusa
|
|
| Başa dön |
|
 |
lHellboundl Zehir Hafiye


Kayıt: Jul 31, 2008 Mesajlar: 238
|
|
| Başa dön |
|
 |
Berkan_MFC Höllenwärter

Kayıt: Sep 29, 2007 Mesajlar: 1512 Nerden: Trabzon
|
Tarih: Pts Ağu 25, 2008 12:07 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #45 |
|
var var knight bu çalan kral olur kutudan cıkan naohla yetinen tek spike'da yatar   |
|
| Başa dön |
|
 |
_MeT_ ShiniGami

Kayıt: Jul 05, 2005 Mesajlar: 1914 Nerden: Lubnatsİ =)
|
Tarih: Pts Ağu 25, 2008 12:17 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #46 |
|
| lHellboundl demiş ki: |
| başına gelebilecek en kötü şeydir. o kadar emek ver diz seti biri çatt alsın gitsin. yazık olmuş. |
Arkadaşın Wow daki karakterin şifresi çalınmıştı üstünden hiç bişey almaya kıyamamış adamlar mail atıyo abi kıyamadık çok güzel charın var helal olsun diye  _________________
Kahpe kızı avlamak.. |
|
| Başa dön |
|
 |
cof_death Zehir Hafiye


Kayıt: May 17, 2008 Mesajlar: 402 Nerden: Eskişehir
|
Tarih: Pts Ağu 25, 2008 8:11 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #47 |
|
Knight,silkroad online,wow,metin-2
Bana çok iyi bi strateji önerebilcek varmı?? _________________ La Historia Me Absolvera-F.Castro |
|
| Başa dön |
|
 |
Skullchukka Kozmik Tesadüf

Kayıt: Sep 25, 2005 Mesajlar: 2869 Nerden: Japonya / Hollanda
|
|
| Başa dön |
|
 |
GkmeN_ Fantastik Rendelenmiş Patetes

Kayıt: Dec 09, 2006 Mesajlar: 278 Nerden: izmir
|
Tarih: Cum Eyl 26, 2008 9:38 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #49 |
|
10 senedir ultima oynuyorum lan varmı dahası.. kafayı kırdım pişirdim şimdi de yeme evresindeyim  _________________ sarıl bana ruhum sar beni..
{Abrogate - Solo Gitar}
http://myspace.com/abrogateband |
|
| Başa dön |
|
 |
R-ainmaker Disturbed FAN

Kayıt: Oct 27, 2007 Mesajlar: 1397 Nerden: North
|
Tarih: Cum Eyl 26, 2008 10:53 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #50 |
|
1,5 sene önce silkroada başladım yaklaşık 2 ay öncede bıraktım iyi bir cardı acıkcası ve bütün günümüde onunla geçirmiyordum sosyalim hala sadece arada lazım böyle seyler günler uzun _________________ My Life İs Metal |
|
| Başa dön |
|
 |
SlAy3R4DooM Veled-i METAL


Kayıt: Aug 14, 2005 Mesajlar: 159 Nerden: Kilyos Sahili
|
Tarih: Cmt Eyl 27, 2008 5:52 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #51 |
|
Artık okula gidicem bi laptop alsam da orda devam etsem diye düşünüyorum arıyorum bakıyorum laptoplara yurtta wireless da var ranza tepesinde bile 4eva  _________________ never and ever! |
|
| Başa dön |
|
 |
R-ainmaker Disturbed FAN

Kayıt: Oct 27, 2007 Mesajlar: 1397 Nerden: North
|
Tarih: Cmt Eyl 27, 2008 2:17 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #52 |
|
| Skullchukka demiş ki: |
Yavaş yavaş bırak mause'u, yüzükü yıka, gerçekliğe uyan  |
 |
|
| Başa dön |
|
 |
666sAINT666 Zehir Hafiye


Kayıt: Aug 07, 2006 Mesajlar: 434 Nerden: ankara
|
|
| Başa dön |
|
 |
Skullchukka Kozmik Tesadüf

Kayıt: Sep 25, 2005 Mesajlar: 2869 Nerden: Japonya / Hollanda
|
|
| Başa dön |
|
 |
Zoolica Zehir Hafiye


Kayıt: Aug 28, 2007 Mesajlar: 338 Nerden: Salem
|
Tarih: Çrş Ekm 01, 2008 3:42 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #55 |
|
sizi bilmem ama ole saatlerce (15 saat gıbı) bır oyuna baglanmak sacma aa bak ben felanca lvl falan o ne yav ders notu gıbı _________________ O Gerçekten Konuşuyor... |
|
| Başa dön |
|
 |
lHellboundl Zehir Hafiye


Kayıt: Jul 31, 2008 Mesajlar: 238
|
Tarih: Pts Ekm 27, 2008 5:49 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #56 |
|
| Zoolica demiş ki: |
| sizi bilmem ama ole saatlerce (15 saat gıbı) bır oyuna baglanmak sacma aa bak ben felanca lvl falan o ne yav ders notu gıbı |
Doğru... Ama adı üstünde değilmi? BAĞIMLILIK. sigara içmekte saçma ona bakarsan  _________________ HELLBOUND(r.i.p.)
www.myspace.com/chopsticksuicide |
|
| Başa dön |
|
 |
el-kafirun Kafir Kitabesi

Kayıt: Apr 08, 2008 Mesajlar: 721 Nerden: Ankara
|
Tarih: Pts Ekm 27, 2008 5:53 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #57 |
|
Bigisayarı sırf knight için alan iki arkadaşım var. Artık en sonunda hasta olunca anladılar. Bağımlı oldular ve ayrıca uyku yoktu onlarda.
Bir de edebiyat öğretmenim İpek Hoca'm vardı. Ne zaman msn de bir şey soracak olsam knight oynuyor olurdu. Özellikle bu durum bana mı rastlıyordu? Orasını da bilemem... _________________ Ey!.. Ademoğlu..
Ben sizin tapmakta olduklarınıza tapmam.
Siz de benim taptığıma tapmıyorsunuz.
Ben de sizin taptıklarınıza asla tapacak değilim.
Sizin dininiz size, benim dinim banadır... |
|
| Başa dön |
|
 |
Habiss Samsara

Kayıt: Aug 14, 2007 Mesajlar: 424
|
Tarih: Pts Ekm 27, 2008 5:54 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #58 |
|
| HyperboreaN demiş ki: |
Ultima Online 1998den beri ve sonrasında sırayla Lineage WOW ve Age of Conan oynadım.
Ogame,Omerta,Hattrick,Popmundo,Monsters Game.
Battlefield serisi,Sniper Elite,DOTA gibi 1 çok oyunu oynadım.  |
Sende kendimi gördüm  _________________ I am the black thoughts of the night Deep in the darkness of your mind Always unseen but never far behind |
|
| Başa dön |
|
 |
ancientsign Forum Hayvanı


Kayıt: Feb 15, 2005 Mesajlar: 583 Nerden: istanbul/kadiköy
|
Tarih: Pts Ekm 27, 2008 6:01 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #59 |
|
Online oyun bağımlılığı reddedilemez bir gerçek..
Sosyallik-asosyallik olayı kişiye göre değişir..Ben çok bilgisayar oynayan birine verilen tepkiyi anlmıyorum açıkçası,öyle mutlu oluyorsa kendi bileceği birşey bu eğer belli bir yaşa gelmişse hele,tepki vermek daha da abesle iştigal..
Benim uzun süreli oynadığım tek online oyun WoW'du onu da Eylül başı bıraktım..Bana daha fazla zaman kaldığını reddedemem,başka oyunlar sayesinde kurduğum dostluk ya da arkadaşlıkları da kuramadım ama eğer boşlukta olduğum zamanı onunla doldurmasaydım daha kötü olabilirdi..Şu anda da pek düzelmedi aslında ama daha büyük bir güç etkisindeyim..Single Player bağımlılığı
Şu an bilgisayarımdaki yüklü ve aktif olarak oynadıklarım Settlers 1-2,Simcity Dos Version,Lost Vikings,Lemmings ve de şahsi kanaatim dünyanın gelmiş geçmiş en bağımlılık yapan oyunu.."All Praises to Diablo,The Lord of Terror" Diablo-Hellfire-Diablo2 LoD olmak üzere türlü türlü etkinlikler olmakta boş zamanlarımda  _________________ Good friendly violent fun in store for all..
Hammer of Justice Crushes You,Overpower
I Cant Believe The Things You Say
I Cant Believe
I Cant Believe The Price You Pay
Nothing Can Save You
Justice Is Lost
Justice Is Rape
Justice IS Gone.. |
|
| Başa dön |
|
 |
sta_N Zehir Hafiye


Kayıt: Jun 23, 2008 Mesajlar: 311 Nerden: ankara
|
Tarih: Pts Ekm 27, 2008 8:35 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #60 |
|
| an itibariyle biten hastalıgım. |
|
| Başa dön |
|
 |
|