Menelvagor Geçerken Uğrayan


Kayıt: Sep 03, 2006 Mesajlar: 19 Nerden: İstanbul-Bursa-Ankara
|
Tarih: Çrş Ekm 08, 2008 3:32 pm Mesaj konusu: Satılık Elektro Gitar - 180 lira |
Mesaj: #1 |
|
Elektro gitarımı satıyorum , -pazarlıksız- 180 lira , bordo Washburn X20 , çiziği kazığı hiçbir şeyi yok ,
Gövde: Akçaağaç
Sap: Gül Ağacı
Perde: 24 perde
Donanım: Krom
Köprü: Flushtrem
Düğmeler: Krom
Manyetikler:
WB630 Humbucker, Single single
Kontroller: 5 yollu manyetik sseçme anahtarı
1 ton, 1 ses
orjinal haliyle durmakta , kılıf + 3mlik kablosunu da veriyorum. Bu arada İstanbul'dayım fakat Bursa ve Ankara'ya da gitarı götürebilme olanağım var. İlgilenenler özel mesaj atabilirler. _________________ http://www.fullblack.net |
|