| Önceki başlık :: Sonraki başlık |
| Yazar |
Mesaj |
antiquesh OrionTurk

Kayıt: Aug 25, 2007 Mesajlar: 1507 Nerden: Istanbul
|
Tarih: Cum Arl 14, 2007 11:20 pm Mesaj konusu: Eftelya... |
Mesaj: #1 |
|
Kadıköyde rex'in karşısındadır..bilmeyen yoktur heralde..benim merak ettiğim cafenin önünde saatlerce ayakta bekleyenlerin amacı nedir sitede onlardan olan varsa beni aydınlatsın  |
|
| Başa dön |
|
 |
Sponsor Linkler
|
Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz ! |
: # |
|
|
|
| Başa dön |
|
 |
killingismybusiness Zehir Hafiye


Kayıt: Jun 24, 2005 Mesajlar: 368 Nerden: Istanbul
|
Tarih: Pzr Arl 16, 2007 3:49 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #2 |
|
onlardan değilim ama uzun zamandır çözemedik bizde bi kaç kere denedik oralarda durduk falan böyle onlar gibi davranmaya kastık ama bi halt anlamadık sonuçta ne elde edilio amaç ne falan bilmiyorum  _________________ Schizos are never alone |
|
| Başa dön |
|
 |
antiquesh OrionTurk

Kayıt: Aug 25, 2007 Mesajlar: 1507 Nerden: Istanbul
|
Tarih: Pzr Arl 16, 2007 11:33 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #3 |
|
| killingismybusiness demiş ki: |
onlardan değilim ama uzun zamandır çözemedik bizde bi kaç kere denedik oralarda durduk falan böyle onlar gibi davranmaya kastık ama bi halt anlamadık sonuçta ne elde edilio amaç ne falan bilmiyorum  |
 |
|
| Başa dön |
|
 |
dark159 Forum Hayvanı


Kayıt: Jan 12, 2007 Mesajlar: 724 Nerden: Evden,İşten, Cepten,Heryerden...
|
Tarih: Sal Arl 18, 2007 8:34 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #4 |
|
Eftelya benım için en baş köşeye sahip cafedir, cunku istanbul'a geldigim yıllarda ilk sevgilim ile gittigim ilk nargile'li ilk cafe olmuştu, o yuzden sempati duyarım.
Ha karşıda bekleyen insancıkları bende bilmiyorum ne bekliyorlar, sanırım tramwaya bakıyorlar aradan.  _________________ 1.5.9....................159 |
|
| Başa dön |
|
 |
bellemere kokkuro-chi

Kayıt: Aug 15, 2007 Mesajlar: 103 Nerden: istanbul..
|
Tarih: Cmt Ekm 11, 2008 5:10 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #5 |
|
rexx de dikilme olayini bende sevmiyorum ama neden illa bir ornekleme yaparlar anlamam..rexx le iliqili butun forumlarda vardır bu bana bir zararlari yok kimseye yok qoruntu kirliliqi sadece birakin dikilsinler..eftelya ya qelirsek cok kalabalik olabiliyor ama severim^^ _________________ ben sadece insanim..android,voltran yada pokemon degil.. |
|
| Başa dön |
|
 |
|