| Önceki başlık :: Sonraki başlık |
| Yazar |
Mesaj |
anguish Hylobatidae

Kayıt: Oct 25, 2007 Mesajlar: 3337 Nerden: miklagard(Bakırköy)
|
Tarih: Pts Mar 02, 2009 12:03 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #181 |
|
Whisky yerindedir aklıma gelmiyor şöyle zaman verip dinleyeceğim başka bi grup . _________________ Ölüm dansı yapan kelebekler gibi, yüzüm hep ışığa doğru... |
|
| Başa dön |
|
 |
Sponsor Linkler
|
Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz ! |
: # |
|
|
|
| Başa dön |
|
 |
Freddy_myers Forum Hayvanı


Kayıt: Aug 18, 2008 Mesajlar: 1820 Nerden: Köy hizmetlerinin karşısındaki villalar var ya, oranın arkasındaki Apartman
|
Tarih: Pts Mar 02, 2009 12:22 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #182 |
|
Zardan adamı da ekleyelim birde malt ı ekleyelim 7 etti ama neyse _________________ it can't rain all the time |
|
| Başa dön |
|
 |
exsaddam Forum Hayvanı


Kayıt: Apr 18, 2005 Mesajlar: 15385 Nerden: Ankara
|
|
| Başa dön |
|
 |
pacemaker Geçerken Uğrayan


Kayıt: Jun 07, 2008 Mesajlar: 37
|
Tarih: Cmt Nis 18, 2009 8:22 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #184 |
|
Arkadaslar pentagram metal yapıyo rock degiLL.
PENTAGRAM:Thrash metal, Speed metal(ilk dönem)
Heavy Metal, Progressive metal (son dönem)
ben hayko dinlerim sadece rock olarak |
|
| Başa dön |
|
 |
DarkMelankolik Sebil-i Sübyan


Kayıt: Apr 25, 2009 Mesajlar: 77 Nerden: Ankara
|
Tarih: Cmt Nis 25, 2009 9:32 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #185 |
|
-Pentagram.
-Bulutsuzluk Özlemi
-Şebnem Ferah
-Teoman
-Manga-Hayko
Bence budur liste . _________________ Bana yol göstermeni istiyorum
Herhangi biryere götür
Sadece yaşamak istemediğim
Bir gün daha bir rüyada
In Flames |
|
| Başa dön |
|
 |
slayerize Forum Hayvanı


Kayıt: Nov 23, 2006 Mesajlar: 558 Nerden: izmir
|
Tarih: Cmt Eyl 26, 2009 9:51 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #186 |
|
nekropsi
the climb
cem karaca ve apaşlar
athena (one last breath yeter)
malt _________________ Kan çıkmazsa para yok!! |
|
| Başa dön |
|
 |
Zarathustra Sebil-i Sübyan


Kayıt: Dec 08, 2009 Mesajlar: 70 Nerden: Hisarkale
|
Tarih: Prş Arl 10, 2009 1:10 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #187 |
|
Pilli Bebek
Duman
Kesmeşeker
Mavi Sakal
Kurban _________________ Çok kişiyi öldürdüm, cesetlerinde parmak izim yoktu. Soğukluk içimi ürpertti, damar kanım dondu. Bu yeniden başlamasından korktuğum kaçıncı sondu?? |
|
| Başa dön |
|
 |
panik_431 Forum Hayvanı


Kayıt: Oct 13, 2006 Mesajlar: 735
|
Tarih: Cum Arl 18, 2009 11:14 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #188 |
|
Hardal diye bir grup var ki... Gerçekten yurt dışına açılsalardı büyükler kategorisine kafadan girişi yaparlarmış. Sound direk psychedelic/progresiv rock. _________________ I, wanna rock and roll all nite, and party every day |
|
| Başa dön |
|
 |
panik_431 Forum Hayvanı


Kayıt: Oct 13, 2006 Mesajlar: 735
|
Tarih: Cmt Arl 19, 2009 2:01 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #189 |
|
Nasıl? Ne Zaman? albümünü dinle Hardal'ın. Harika o albüm.  _________________ I, wanna rock and roll all nite, and party every day |
|
| Başa dön |
|
 |
KopuK Administrator


Kayıt: Sep 18, 2004 Mesajlar: 7212 Nerden: istanbul
|
Tarih: Çrş Arl 23, 2009 9:37 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #190 |
|
Sizlerin şuraya hardal yazmayı unutmadıklarını görmek ne güzel:)))
mesala azra_il Hardal iskeletleri ramide oturur oğluda bizim nacizane efendi bi kardeşimizdir:)) hardal grubunun demirbaş üyesinle kefken de anılda bira icip maiden ın ilk türkiye den bildiği grubun hardal olduğuna kadar ne sohbetler ederdik.. söyle gidip bi topluca selam cakıp röpmu yapsak paşalarla ahahah
Neyse Kadroma gelince
Kramp
Hardal
Cem Karaca
erkin koray
Cemali ( yuh yuh ) diye parcası vardır kiminiz bilmezsiniz ehehe _________________
▶ Daha fazlası için takipte kalın:👇
▶ Bizi Instagram'da takip edin:
https://www.instagram.com/metaltrnet
https://www.instagram.com/rockmagtr |
|
| Başa dön |
|
 |
KopuK Administrator


Kayıt: Sep 18, 2004 Mesajlar: 7212 Nerden: istanbul
|
|
| Başa dön |
|
 |
panik_431 Forum Hayvanı


Kayıt: Oct 13, 2006 Mesajlar: 735
|
Tarih: Prş Arl 24, 2009 9:52 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #192 |
|
| azra_il demiş ki: |
Albümden "bir yağmur masalı"nı biliyormuşum sadece.. dinledim saol öneri için
Badluck vardı.. |
Badluck ilk çıktığında herkes "bizimde artık bir Bon Jovi miz oldu" demiş. Dağılmalarına en çok üzüldüğüm grup Badluck'tır. Tek albüm yapmaları çok kötü. Keşke bir kaç albüm daha yapsalarmış.
| Alıntı: |
Kramp
Hardal
Cem Karaca
erkin koray
Cemali ( yuh yuh ) diye parcası vardır kiminiz bilmezsiniz ehehe |
Bu listeye Barış Manço'yu da eklemek istiyorum. 80 ve 90'ları değil, 70'li yıllarda çıkardığı albümler harika. Özellikle 2023 ve Yeni Bir Gün albümü. Emre Plak albümleri Cd'ye basarak tecavüz etmiştir. Özellikle 2023 albümde ki "Yine Yol Göründü Gurbete", "Yol Verin Ağalar Beyler" ve "Acıkta Bana Vir" şarkılarını çıkararak, geri kalanı CD'ye basmışlar ve berbat bir kapak yapmışlar. Sonuçta o albümün en önemli parçalarını çıkarmak bana göre tam bir mallık. Hayır CD'ye hepsi sığmıyorsa, yap çift disk, orjinaline, LP'ye sadık kal di mi?
2023 albümünün LP'si elinde olan varsa, kendisi çok şanslıdır. |
|
| Başa dön |
|
 |
Teddy Halkın Emosu!

Kayıt: Nov 13, 2010 Mesajlar: 757 Nerden: istanbul-tekirdağ
|
Tarih: Sal Şub 15, 2011 10:46 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #193 |
|
Şebnem Ferah
Teoman
Dorian
Mor ve Ötesi
Pentagram
Pinhani
Catafalque
Feridun Düzagac
Kurban
Almora
Yavuz Çetin
Olarak sıralar,öperim. _________________ Azıma sıcıyım.evet yapayim bunu.
 |
|
| Başa dön |
|
 |
|