| Önceki başlık :: Sonraki başlık |
| Yazar |
Mesaj |
makeanangel Zehir Hafiye


Kayıt: Feb 25, 2009 Mesajlar: 262
|
Tarih: Sal Mar 10, 2009 8:15 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #741 |
|
| ktü--uluslararası ilişkiler.. |
|
| Başa dön |
|
 |
Sponsor Linkler
|
Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz ! |
: # |
|
|
|
| Başa dön |
|
 |
MuRtY Geçerken Uğrayan


Kayıt: Jul 26, 2005 Mesajlar: 4
|
Tarih: Cmt May 16, 2009 6:36 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #742 |
|
| odtü-kıbrıs-1.sınıf inşaat müh. |
|
| Başa dön |
|
 |
comfortinBRUTALiTY Forum Hayvanı


Kayıt: Jul 25, 2006 Mesajlar: 1560
|
Tarih: Çrş May 20, 2009 6:36 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #743 |
|
boğaziçi ünv. _________________ dm.wasp.gen.tr |
|
| Başa dön |
|
 |
metalic_wolf Forum Hayvanı


Kayıt: May 09, 2006 Mesajlar: 838 Nerden: bursaspor şehrinden
|
Tarih: Cum May 22, 2009 10:24 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #744 |
|
anadolu ünivv _________________ bir gün bütün türk devletleri çin seddinin sınırında buluşacak
M.KEMAL ATATÜRK |
|
| Başa dön |
|
 |
callap Forum Hayvanı


Kayıt: Jul 05, 2007 Mesajlar: 806 Nerden: antalya
|
Tarih: Çrş May 27, 2009 12:51 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #745 |
|
20 gün sonra liseden mezun oluyorum freedoooooomm!  |
|
| Başa dön |
|
 |
sessizzz Veled-i METAL


Kayıt: Apr 16, 2008 Mesajlar: 186
|
Tarih: Sal Hzr 02, 2009 3:24 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #746 |
|
| callap demiş ki: |
20 gün sonra liseden mezun oluyorum freedoooooomm!  |
aynen iyi bi üni.ye gitmeli, sonra liseyi aramamalı...  |
|
| Başa dön |
|
 |
Ausnahmetalent Mühendis Hanım

Kayıt: Jun 27, 2007 Mesajlar: 1214
|
Tarih: Sal Hzr 02, 2009 5:31 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #747 |
|
yaklasık 10 yıldır ANADOLU istiyorummm:'(
SİVİL HAVACILIK BEKLE BENİİİİİİİ... çok az kaldı insallah... su sınav da bi geçseydi..
o olmazsa eğer yine anadolu iktisat istiyorummmm
o olmazsa okumuyorm arkadasım.. |
|
| Başa dön |
|
 |
Er2 The Eternal

Kayıt: Sep 20, 2005 Mesajlar: 5606 Nerden: decessoo
|
Tarih: Sal Hzr 02, 2009 5:40 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #748 |
|
| Kocaeli Üniversitesi düşünüyorum. Arkeoloji varmış sanırım.. |
|
| Başa dön |
|
 |
expulse Zehir Hafiye


Kayıt: Feb 08, 2007 Mesajlar: 402 Nerden: İstanbul
|
Tarih: Sal Hzr 02, 2009 10:54 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #749 |
|
sakarya üni mezun... hiç özlemicem seni okul _________________ Dream Theater birdir John Petrucci de onun elçisidir... |
|
| Başa dön |
|
 |
Er2 The Eternal

Kayıt: Sep 20, 2005 Mesajlar: 5606 Nerden: decessoo
|
Tarih: Sal Hzr 02, 2009 11:05 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #750 |
|
| expulse demiş ki: |
| sakarya üni mezun... hiç özlemicem seni okul |
o okul özlenirmi be  |
|
| Başa dön |
|
 |
philia Geçerken Uğrayan


Kayıt: Oct 12, 2008 Mesajlar: 39
|
Tarih: Çrş Hzr 03, 2009 12:15 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #751 |
|
| istanbul bilim-radyoloji |
|
| Başa dön |
|
 |
expulse Zehir Hafiye


Kayıt: Feb 08, 2007 Mesajlar: 402 Nerden: İstanbul
|
Tarih: Çrş Hzr 03, 2009 6:27 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #752 |
|
| Er2 demiş ki: |
| expulse demiş ki: |
| sakarya üni mezun... hiç özlemicem seni okul |
o okul özlenirmi be  |
ahhaa özlenmez tabi ya 4 senemi yedi ömrümden  |
|
| Başa dön |
|
 |
Er2 The Eternal

Kayıt: Sep 20, 2005 Mesajlar: 5606 Nerden: decessoo
|
Tarih: Çrş Hzr 03, 2009 7:22 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #753 |
|
| expulse demiş ki: |
| Er2 demiş ki: |
| expulse demiş ki: |
| sakarya üni mezun... hiç özlemicem seni okul |
o okul özlenirmi be  |
ahhaa özlenmez tabi ya 4 senemi yedi ömrümden  |
40 dakkada geliyoruz yerleşkeye istanbuldan bi orası keyifli  |
|
| Başa dön |
|
 |
Letse Geçerken Uğrayan


Kayıt: Mar 23, 2009 Mesajlar: 17
|
Tarih: Prş Hzr 04, 2009 11:15 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #754 |
|
| Dpü |
|
| Başa dön |
|
 |
___MaNSoN___ Sebil-i Sübyan


Kayıt: Apr 08, 2009 Mesajlar: 75
|
Tarih: Cum Hzr 05, 2009 7:35 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #755 |
|
| tire kutsan anadolu lisesi.. |
|
| Başa dön |
|
 |
deathalive Geçerken Uğrayan


Kayıt: Dec 20, 2007 Mesajlar: 40
|
Tarih: Cum Hzr 05, 2009 7:59 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #756 |
|
istanbul kavram myo..bilen yoktur tahminimce,dershane falanda diil ayrıca:D ... |
|
| Başa dön |
|
 |
deathforangel You Life To Hell

Kayıt: Jun 18, 2008 Mesajlar: 580 Nerden: istanbul-maltepe
|
Tarih: Cum Hzr 05, 2009 9:36 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #757 |
|
maltepe orhangazi anadolu ve fen lisesi ŞAKA la ŞAKA maltepe orhangazi lisesi ama seneye (tam belli değil şartlara bağlı) anakent kolejinden burs alabilirim lise 1 bitcek  _________________ HER CANLI BİR GÜN ÖLMÜ TADACAKTIR BUNDAN KAÇIŞ YOKTUR...! |
|
| Başa dön |
|
 |
sound Sound Of Hannibal

Kayıt: Aug 01, 2005 Mesajlar: 3976 Nerden: İstanbul-İzmir-Ankara
|
Tarih: Pts Hzr 08, 2009 3:23 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #758 |
|
önceden yazdım mı bilmiyorum kapadokya meslek yüksek okulu şarap üretim teknolojisi ve bağcılık
okula öss ile gelicek arkadaş varsa indiği otobüse geri bindirip hayatını da kurtarıcam  _________________ <a href="http://about.me/cagrisarap">Kimdir? Nedir?</a>
<a href="http://sarapdunyasi.wordpress.com">Şarap mı dedin?</a> |
|
| Başa dön |
|
 |
sacrifice_of_lucifer Zehir Hafiye


Kayıt: Jun 20, 2007 Mesajlar: 432 Nerden: anka-ra
|
Tarih: Pts Hzr 08, 2009 7:14 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #759 |
|
| hanibal_king demiş ki: |
önceden yazdım mı bilmiyorum kapadokya meslek yüksek okulu şarap üretim teknolojisi ve bağcılık
okula öss ile gelicek arkadaş varsa indiği otobüse geri bindirip hayatını da kurtarıcam  |
şarapçılık yapıyorsun işte çağrı ötesi var mı kendi şarabını kendin üretirsin en olmadı   _________________ Aeternus Libertus |
|
| Başa dön |
|
 |
sound Sound Of Hannibal

Kayıt: Aug 01, 2005 Mesajlar: 3976 Nerden: İstanbul-İzmir-Ankara
|
Tarih: Sal Hzr 09, 2009 1:21 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #760 |
|
be yaktım kendimi başkası yakmasın diye uğraşıyorum bi ara dora gelmeyi düşünüyordu ama ciddiyim geleni tanırsam geri postalıyacam gelmeyin laaan  _________________ <a href="http://about.me/cagrisarap">Kimdir? Nedir?</a>
<a href="http://sarapdunyasi.wordpress.com">Şarap mı dedin?</a> |
|
| Başa dön |
|
 |
|