| Önceki başlık :: Sonraki başlık |
| Yazar |
Mesaj |
Freddy_myers Forum Hayvanı


Kayıt: Aug 18, 2008 Mesajlar: 1820 Nerden: Köy hizmetlerinin karşısındaki villalar var ya, oranın arkasındaki Apartman
|
Tarih: Çrş Eyl 02, 2009 7:44 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #161 |
|
s*****m hedefin anasını şimdi. Sizlere bişey olmasın metaltr ailesi  _________________ it can't rain all the time |
|
| Başa dön |
|
 |
Sponsor Linkler
|
Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz ! |
: # |
|
|
|
| Başa dön |
|
 |
cutensky Geçerken Uğrayan


Kayıt: Jun 09, 2009 Mesajlar: 36 Nerden: İstanbul/Maltepe
|
Tarih: Cum Eyl 04, 2009 5:30 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #162 |
|
torunumla
'tık varmı evlat?
cvp olumsuz
lan ben senin yaşındayken dam üstünde eşek zikiodum diyebilmek aslkjhlkasd=) _________________ www.myspace.com/expectationband |
|
| Başa dön |
|
 |
achil Sebil-i Sübyan


Kayıt: Sep 14, 2009 Mesajlar: 77 Nerden: Uzaktan Çok Uzak Bi Yerlerde Büyülü Bir Masal Kentinde
|
Tarih: Cmt Eyl 19, 2009 2:00 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #163 |
|
kiralık katil olmak yolunda emin adımlarla yürüyor... _________________ Yaratmak Dert Değil Tanrı İçin.... |
|
| Başa dön |
|
 |
achil Sebil-i Sübyan


Kayıt: Sep 14, 2009 Mesajlar: 77 Nerden: Uzaktan Çok Uzak Bi Yerlerde Büyülü Bir Masal Kentinde
|
Tarih: Cmt Eyl 19, 2009 2:08 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #164 |
|
| achil demiş ki: |
| kiralık katil olmak yolunda emin adımlarla yürüyor... |
 _________________ Yaratmak Dert Değil Tanrı İçin.... |
|
| Başa dön |
|
 |
ToLiveIsToDie Forum Hayvanı


Kayıt: May 25, 2005 Mesajlar: 1702 Nerden: Gonya
|
Tarih: Cum May 07, 2010 9:41 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #165 |
|
Roland TD-20 alabilmek.. _________________ ..:: nightmare ::.. |
|
| Başa dön |
|
 |
karaphum Seçici Geçirgen

Kayıt: May 31, 2007 Mesajlar: 647 Nerden: Senin geldiğin yerden
|
Tarih: Cum May 07, 2010 9:52 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #166 |
|
hayalimdeki stüdyoyu kurmak.... _________________ Şu anki hislerin, oluşmakta olanın mükemmel yansımasıdır.
Emerson |
|
| Başa dön |
|
 |
burningangel Veled-i METAL


Kayıt: Sep 02, 2009 Mesajlar: 109 Nerden: Izmir
|
Tarih: Prş Tem 01, 2010 7:24 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #167 |
|
adam gibi bi üniversitede ingiliz dili ve edebiyatı akademisyenliği yapmak _________________ I will be your god !
|
|
| Başa dön |
|
 |
shadowStorm Geçerken Uğrayan


Kayıt: Jun 27, 2010 Mesajlar: 25 Nerden: İzmir
|
Tarih: Prş Tem 01, 2010 9:07 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #168 |
|
| Ünivi bitirmek(zaten seneye bitiyor),itü control mühendisliğinde yüksek yapmak askere gidip işe girdikten sonra önce matematikte yüksek yapmak ardından astrofizikte yüksek yapmak sonra ölsem de olur artık. |
|
| Başa dön |
|
 |
Brutalia helaygutted

Kayıt: Jan 13, 2009 Mesajlar: 482 Nerden: isvicre
|
Tarih: Cum Tem 02, 2010 12:30 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #169 |
|
okul biter bitmez türkiye ye gelebilsem artik O.o _________________ Killer to the left
Killer to the right
Stand up Sit down
Fright Fright Fright |
|
| Başa dön |
|
 |
BitliBezelye Forum Bitkisi

Kayıt: Dec 22, 2005 Mesajlar: 634 Nerden: nereye
|
Tarih: Cum Tem 02, 2010 1:07 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #170 |
|
drizzt do'urden'i öldürmek  _________________ Ben ölünce ne yapacaksın tanrım? Yitireceksin anlamını; benim anlamımı yitirişimle. / rilke / |
|
| Başa dön |
|
 |
Dazzlingoo Sebil-i Sübyan


Kayıt: Jun 25, 2010 Mesajlar: 55
|
Tarih: Cum Tem 02, 2010 2:04 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #171 |
|
Drizzt do'urdenin intikamını almak ! (zamanı gelince)  |
|
| Başa dön |
|
 |
redeath333 Slipknot FAN

Kayıt: Oct 22, 2004 Mesajlar: 4538 Nerden: İZmir
|
Tarih: Cum Tem 02, 2010 6:45 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #172 |
|
eğlenmek  |
|
| Başa dön |
|
 |
_skinless_ Randomly Raped Rectum

Kayıt: Aug 18, 2005 Mesajlar: 1994 Nerden: Kadıköy
|
Tarih: Cum Tem 02, 2010 8:10 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #173 |
|
calıstıgım bölümün Müdürü olmazk _________________ paran varsa range rover paran yoksa game over
http://www.fuckitter.com |
|
| Başa dön |
|
 |
ToLiveIsToDie Forum Hayvanı


Kayıt: May 25, 2005 Mesajlar: 1702 Nerden: Gonya
|
Tarih: Cum Tem 02, 2010 10:35 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #174 |
|
hatunla tatil.
sonrasinda evlenip coluk cocuga karismak.
standart bi hayat istiyorum arkadas atraksiyonu az olan yaslandim mi ne? _________________ ..:: nightmare ::.. |
|
| Başa dön |
|
 |
nightmare Anathema FAN

Kayıt: Nov 30, 2004 Mesajlar: 2819 Nerden: 3.boyut
|
Tarih: Cum Tem 02, 2010 2:48 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #175 |
|
| ToLiveIsToDie demiş ki: |
hatunla tatil.
sonrasinda evlenip coluk cocuga karismak.
standart bi hayat istiyorum arkadas atraksiyonu az olan yaslandim mi ne? |
Tamam yeri ve zamanı belirle  _________________ ..::To Live Is To Die ::.. |
|
| Başa dön |
|
 |
Dazzlingoo Sebil-i Sübyan


Kayıt: Jun 25, 2010 Mesajlar: 55
|
Tarih: Cmt Tem 03, 2010 5:36 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #176 |
|
| Şu andaki amacım zeytinli rock feste para biriktirip o festivale gitmek. (arkadaşlarımla birlikte.) |
|
| Başa dön |
|
 |
metabolic DNA

Kayıt: Nov 20, 2004 Mesajlar: 1397 Nerden: istanbul
|
Tarih: Pzr Tem 04, 2010 8:46 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #177 |
|
4 yıllık üniversiteyi bitirip Gümrük müşavirliğiden A karne almak. Tek amacım bu şu anda. Ne kadar mı başarılıyım. 2 nci sınıfım şu anda.. 4 yıl bitecek sonra 3 yıl staj ve sınav sonrası bakalım. Torpil lazım bana.  _________________ bin schon zu alt und zähl sie doch
kein Engel kommt um euch zu rächen
Heimlich werd ich auferstehen
Gott weiß ich will kein Engel sein |
|
| Başa dön |
|
 |
Zarathustra Sebil-i Sübyan


Kayıt: Dec 08, 2009 Mesajlar: 70 Nerden: Hisarkale
|
Tarih: Prş Tem 08, 2010 2:14 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #178 |
|
ölmek _________________ Çok kişiyi öldürdüm, cesetlerinde parmak izim yoktu. Soğukluk içimi ürpertti, damar kanım dondu. Bu yeniden başlamasından korktuğum kaçıncı sondu?? |
|
| Başa dön |
|
 |
SMITD Unutulan Adam

Kayıt: Sep 02, 2005 Mesajlar: 2420 Nerden: Ankara ve Diğerleri
|
Tarih: Prş Tem 08, 2010 2:39 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #179 |
|
Mr.Nobody filmini izledim...Sonu bana çok saçma gelse de güzel bir filmdi...8/10 veriyorum... _________________ SMITD HER HAKKI SAKLIDIR
Kirâmen kâtib-în
Fem
Work |
|
| Başa dön |
|
 |
SMITD Unutulan Adam

Kayıt: Sep 02, 2005 Mesajlar: 2420 Nerden: Ankara ve Diğerleri
|
Tarih: Prş Tem 08, 2010 2:41 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #180 |
|
Evet aslında durdurmaya çalıştım ama olmadı... _________________ SMITD HER HAKKI SAKLIDIR
Kirâmen kâtib-în
Fem
Work |
|
| Başa dön |
|
 |
|