Metal TR.NET METALTR INSTAGRAM    
  Giriş veya Kayıt Ol
Menü
 Site
tree-T.gif Ana Sayfa
 Forum
 Haber Gönder
 Haber Arşivi
tree-T.gif Etkinlik Takvimi
tree-T.gif Site Kadrosu
 Extra
 Hosting
 En İyi 10
 İnteraktif
petitrond.gif Demo & Mp3 Arşivi
petitrond.gif Video İzleme
petitrond.gif Fotoğraf Galerisi
 Destek
 Destekleyenler
 Linkekle
 Bizi Öner!
 
INSTAGRAM
 
İçerik
. Yerli Gruplar
. Yabancı Gruplar
. Biyografiler
. Albümler
. Albüm Kritikleri
. Röportajlar
. Köşe Yazıları
. Köşe Yazıları Arşiv
. Dergiler
. Etkinlikler
· Gitar & TAB
 
Albüm Kritikleri
· KORN - The path of totality
· Hypocrisy-A Taste of Extreme Divinity (2009)
· Cyntia - Endless World (2012)
· Tiamat - The Scarred People
· Moonspell Alpha Noir-Omega White.
· Ghost - Opus Eponymous
· Testament - Dark Roots of Earth
· Lamb of God - Resolution
· Volbeat Live From Beyond Hell/Above Heaven
· Pentagram - MMXII
 
METALTR INSTAGRAM
 
Kısa Haberler

[ Haber Arşivi ]
 
Son 10 Haber
· Moonspell yeni albüm öncesi yeni tekli ‘Cross Your Heart’
[ 0 yorum - 123 okuma ]
· Alter Bridge yeni albüm Scales Are Falling
[ 0 yorum - 991 okuma ]
· Black Veil Brides yeni single'ları ''Certainty''
[ 0 yorum - 675 okuma ]
· Gibson imzalı Tony Iommi belgeseli yayında
[ 0 yorum - 841 okuma ]
· Pentagram’ın bir albümü ilk kez plak formatında çıktı
[ 0 yorum - 1381 okuma ]
· MEGADETH, yeni sinema belgeseli Megadeth: Behind The Mask
[ 0 yorum - 1049 okuma ]
· Brezilyalı gitarist Kiko Loureiro, sinema dünyasına ilk adımını attı
[ 0 yorum - 815 okuma ]
· Poppy yeni şarkısı Guardian’ı paylaştı
[ 0 yorum - 2508 okuma ]
· Whitesnake gitaristi yeni bir şarkı yayınladı 'You Can Give'
[ 0 yorum - 2782 okuma ]
· Avenged Sevenfold yeni şarkısı Magic
[ 0 yorum - 3513 okuma ]

[ Devamı Haberler Bölümünde ]
 
Fotoğraf Galerisi

B Noktası



B Noktası



B Noktası



Heretic Soul @ Waldb ...



Heretic Soul



Heretic Soul



Heretic Soul @ Rock ...



Anoreksi Promo 2011



Anoreksi Promo 2011



Anoreksi Promo 2011


[ Fotoğraf Galerisi ]
 
Rastgele Biyografi


InFIDEL
 
MetalTR Arama
 
Üyelik
 
Üye Olun
Kayıp Şifre

Güvenlik Kodu: Güvenlik Kodu
Güvenlik Kodunu Girin:
 
Üyelik:
Bugün: 0
Dün: 0
Bekleyen Üyelik(ler): 0
Toplam Üye: 42,805
En Son Üye: legionsoftheblacklig

Şu An Bağlı:
Misafir(ler): 9,846
Üye(ler): 0
Toplam: 9,846
 
Forumlardan
Last 10 Forum Messages

MOONSPELL yeni albümü Far From God hakkında
Son mesaj atan; KopuK

Kamelot yeni albümü Asylum 2026
Son mesaj atan; KopuK

Can Bonomo
Son mesaj atan; KopuK

Eskiler nerde arkadaşım )
Son mesaj atan; manyamimi

İsa Özkocaman
Son mesaj atan; KopuK

MENTRA
Son mesaj atan; KopuK

Metal müzik grubuna ruhsat kazandırmak için metafizik yöntem
Son mesaj atan; elvistuna

Yeni Evanescence albümü Sanctuary
Son mesaj atan; KopuK

Orbit Culture
Son mesaj atan; blastrula

Faun pagan folk ve Orta Çağ müziği
Son mesaj atan; blastrula


[ Metal TR.NET ]
 
Köşe Yazıları
 
metaltr.net :: Başlığı Görüntüle - Always Rock, Ankara
 
 SSSSSS   AramaArama   Üye ListesiÜye Listesi   Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları Üye ListesiCan Sıkıntısı Giderici!   
 ProfilProfil   Özel mesajlarınızı kontrol etmek için login olunÖzel mesajlarınızı kontrol etmek için login olun     GirişGiriş 
GünlüklerGünlükler    Günlük Kontrol PaneliGünlük Kontrol Paneli    GünlüğümGünlüğüm

Always Rock, Ankara

 
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    metaltr.net Forum Ana Sayfası -> Mekanlar / Pasajlar -> Nereye Gitsek? Cafe, Bar ve Konser Mekanı Tavsiyeleri
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
herPesS-
Forum Hayvanı
Forum Hayvanı


Kayıt: Dec 15, 2005
Mesajlar: 1308


MesajTarih: Prş Nis 10, 2008 6:07 am    Mesaj konusu: Always Rock, Ankara Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #1   

Başlığı açma ihtiyacı duymamın sebebi; özellikle son zamanlarda adını çok kişiden duymam ve hakkında hiç olumsuz eleştiri almamamdır. Yeni yolcudan çıkınca kafanızı kaldırıp gorebılecegınız ve herdaim 80ler, heavy vs calmasıyla kendınden soz ettıren bu mekana kactır nıyetlendım ama gıtmedım. Keyf baslıgında Tolga'nın yazdığını da gorunce always artık ciddi bir mekan haline gelmiş herhalde Ankara'da diyerek, başlığı açtım ve gitmek de farz oldu =P

Mekanı daha iyi bılen arkadasların yapacagı acıklamalar daha aydınlatıcı olacaktır tabi..
Ancak ziya gokalp- sakarya cad. arasında, bayındır ya da inkılap sokak hatırlamıyorum Very Happy Zaten Barkod, Fikrim ya da Shadow u biliyorsanız o sokaktan dumduz ılerleyın, yolcunun yenı yerının barkoddan 100 ıleride solda oldugunu dusunursek, always de 100 metre ılerıde sagda olmalı Very Happy

Tam adres ve bılgılerı yorumları alalım.. Fiyatları, açılış kapanış saatleri...
_________________
breathe is just a clock.ticky.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
Sponsor Linkler







Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari    Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz !
: #   


Başa dön
Ave_Satanas
Zehir Hafiye
Zehir Hafiye


Kayıt: Jun 04, 2007
Mesajlar: 466
Nerden: Sodom&Gomorrah

MesajTarih: Prş Nis 10, 2008 7:29 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #2   

Tolga bana da bahsetmişti.Merak etmedim değil hani Twisted Evil
Merve önce bi gelmek lazım,sonra gitmek lazım Twisted Evil

Saygı.
_________________
Ave S6th6n6s

"Acı çekmenin,tekelinizde olduğunu mu sanıyorsunuz?"
"Merciful,Angel of Death! How you love your precious guilt?"
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder MSN Messenger
devilation
S.A.B.A


Kayıt: Dec 03, 2005
Mesajlar: 1998
Nerden: cehennem - ankara

MesajTarih: Cum Nis 11, 2008 2:21 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #3   

SÜPER BIR MEKAN MUSTAFA ABI ISLETIYOR MEKANI INKILAP SOKAKTA YOLCUNUN KARSISINDA K0 APARTMANDA 3. KATTA BIR APARTMAN DAIRESI FERAH BIR MEKAN
SADECE 80LER ÇALIYOR KIMSE KIMSEYI RAHTSIZ ETMIYOR MUZIK KUTUSU YOK ZATEN GEREK YOK...
FIYATLARDA MAKUL BENCE BIR UGRAYIN DERIM...
ARTIK ISTEN ÇIKINCA STRES ATMANIN EN IYI YOLU...
MERVE BIRGÜN BEN SENI GÖTÜREYIM... CUNKU HERKESI ALMIYORLAR :d
_________________
http://www.myspace.com/sabaontheroads
sabaontheroads@hotmail.com

F.O.X Vokal
Motörhead fan hatta birebir yaşıyor ve yaşatıyor
long live rock n roll
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder MSN Messenger
end_of_twilight
Forum Hayvanı
Forum Hayvanı


Kayıt: Jul 19, 2006
Mesajlar: 813
Nerden: ankara

MesajTarih: Pzr Nis 13, 2008 1:49 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #4   

80 lerin yanında 70 ler de var.. Heavy olduğu kadar prog rock mekanı, duvarlardaki Pink Floyd,Jethro Tull dövmeleri mükemmel zaten.. Bardaklarında da böyle güzel grup çıkartmaları var. Çok şirin,sakin kafa dinlenebilecek mekan.. Ses sistemine yapılacak ufak bir restorasyon çalışmasıyla 10 üzerinden 10 alacaktır..
_________________
http://www.lastfm.com.tr/user/end_of_twilight/
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
ironic
Forum Hayvanı
Forum Hayvanı


Kayıt: Jun 06, 2005
Mesajlar: 1737
Nerden: Twitland

MesajTarih: Pzr Nis 13, 2008 8:51 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #5   

Geçenlerde bir arkadaşım davet etmişti ama üşengeçliğim üzerimdeydi gitmedim ,artık bir dahaki sefere keşfederiz neyin nesiymiş Smile
_________________
rêve en noir et blanc ..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder
Lethe_91
Geçerken Uğrayan
Geçerken Uğrayan


Kayıt: Mar 04, 2007
Mesajlar: 20
Nerden: Ankara

MesajTarih: Cum Nis 25, 2008 5:05 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #6   

bnce gereksiz bi mekan bi üst katında exit war oraası dha güzel!(brz pis ama ortam daha ii:))
_________________
Geçici bir döwmesin şeklini çizdi tanrı topraklara waktin gelince silineceksin..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
devilation
S.A.B.A


Kayıt: Dec 03, 2005
Mesajlar: 1998
Nerden: cehennem - ankara

MesajTarih: Pts Nis 28, 2008 9:55 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #7   

Lethe_91 demiş ki:
bnce gereksiz bi mekan bi üst katında exit war oraası dha güzel!(brz pis ama ortam daha ii:))

yaşını hemen belli etmişsin
_________________
http://www.myspace.com/sabaontheroads
sabaontheroads@hotmail.com

F.O.X Vokal
Motörhead fan hatta birebir yaşıyor ve yaşatıyor
long live rock n roll
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder MSN Messenger
KemalARSLAN
Zehir Hafiye
Zehir Hafiye


Kayıt: Jun 07, 2006
Mesajlar: 211
Nerden: Ankara

MesajTarih: Cum Ekm 31, 2008 2:26 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #8   


_________________
www.karakatliam.com
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder MSN Messenger
KemalARSLAN
Zehir Hafiye
Zehir Hafiye


Kayıt: Jun 07, 2006
Mesajlar: 211
Nerden: Ankara

MesajTarih: Cum Ekm 31, 2008 3:05 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #9   


_________________
www.karakatliam.com
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder MSN Messenger
darlene
Zehir Hafiye
Zehir Hafiye


Kayıt: Jul 01, 2008
Mesajlar: 222


MesajTarih: Pzr Ksm 23, 2008 1:40 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #10   

yaş ortalaması 14tü bi gittiğimde.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
sta_N
Zehir Hafiye
Zehir Hafiye


Kayıt: Jun 23, 2008
Mesajlar: 311
Nerden: ankara

MesajTarih: Pzr Ksm 23, 2008 9:07 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #11   

o yaş ortalamasına sahip kesim umursanmadgnda,gayet hoş bi mekan.müzik güzel,70ve80 ler ağırlıklı.sinevizyon olaylarına hiç denk gelmedim,görmek lazım.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder MSN Messenger
delilah
Küpeli Kurabiye Canavarı


Kayıt: Dec 05, 2004
Mesajlar: 1754
Nerden: Vulcan

MesajTarih: Sal Arl 09, 2008 9:08 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #12   

ben sevemedim ama sevemeyişimin sebebi kötü bir yer olması falan değil. bir arkadaşımla bara gittiğimde oranın dolu olmasını,gürültülü olmasını eğlenceli olmasını istediğim için..

sadece müzik dinleyeceksen git tabi. güzel müzik var cidden.
_________________
Pattonist here!

http://twitter.com/dilakm

http://pokefarm.org/_ext/user/dilakm#0
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et Myspace Profil
metalicrazy
Forum Hayvanı
Forum Hayvanı


Kayıt: Oct 10, 2007
Mesajlar: 1186
Nerden: En sıkıcı yerden

MesajTarih: Pzr Nis 19, 2009 7:54 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #13   

Son 3 aydır hiç uğramadığım bir mekan.. Gitmememin sebebi de yaş ortalaması ve sürekli kıyafet sohbeti yapan gençler..
_________________
İğrenç olanlar ölüler değil canlılardır..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
DarkMelankolik
Sebil-i Sübyan
Sebil-i Sübyan


Kayıt: Apr 25, 2009
Mesajlar: 77
Nerden: Ankara

MesajTarih: Cmt Nis 25, 2009 10:55 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #14   

hımm merak ettim ya bi gidip göreyim arkadaşlarla
Not=Yaş ortalaması küçükse kalsın baba ya o ne öyle dır dır dır offff saçma saçma konularuyuz oluyorum sonra.
_________________
Bana yol göstermeni istiyorum
Herhangi biryere götür
Sadece yaşamak istemediğim
Bir gün daha bir rüyada


In Flames
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
KemalARSLAN
Zehir Hafiye
Zehir Hafiye


Kayıt: Jun 07, 2006
Mesajlar: 211
Nerden: Ankara

MesajTarih: Pts Hzr 22, 2009 11:32 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #15   

Evet yaş sıkıntısı vardı saat 6 dan sonra almıyorlardı gerçi ama şimdi 18 yaş altını hiç almıyoruz diyorlar. Uzunca bir süredir de çorcocuk görmedim.
Onun dışında sakince biranı içip müziğini dinliyebileceğin hoş bir mekan
_________________
www.karakatliam.com
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder MSN Messenger
0cy
Geçerken Uğrayan
Geçerken Uğrayan


Kayıt: Jul 22, 2009
Mesajlar: 7


MesajTarih: Çrş Tem 22, 2009 11:27 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #16   

güzel bi yer...
_________________
RİP DİME
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
Quorthon
Geçerken Uğrayan
Geçerken Uğrayan


Kayıt: Jul 23, 2009
Mesajlar: 5


MesajTarih: Cmt Ksm 14, 2009 3:35 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #17   

Arkadaşlar Ankara'da düzenlenen Dark Tranquility konseri ve İstanbul'da düzenlenen Wasp konser biletleri Always Rock Bar'da satılmakta..

Dark Tranquility - 32 ytl (normalde 35'tir,en ucuzu burada =) )

Ayrıca;

Always Rock Bar W.A.S.P konseri için istanbula otobüs kaldıracaktır. sadece ulaşımda yararlanmak isteyen arkadaşlar Always Rock Bar'a müracat etsin.Sadece gidiş-dönüş 45 tl dir..
_________________
Bathory
BM
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
MFH
Sebil-i Sübyan
Sebil-i Sübyan


Kayıt: Oct 28, 2007
Mesajlar: 62
Nerden: Ankara

MesajTarih: Cum Mar 05, 2010 5:03 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #18   

ne zaman gitsem cok kalabalik degildi, hele sigara yasaginin basladigi ilk günlerde mekan nerdeyse bombostu bi balkonda 5-10 kisi vardi
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder MSN Messenger
iron-first
Geçerken Uğrayan
Geçerken Uğrayan


Kayıt: Oct 24, 2010
Mesajlar: 2
Nerden: Ankara

MesajTarih: Pzr Ekm 24, 2010 3:45 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #19   

Birası iyi müzikde gayet güzel. Çalışanarda sıcakkanlı adamlar gidilesi bir yer.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
Mesajları göster:   
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    metaltr.net Forum Ana Sayfası -> Mekanlar / Pasajlar -> Nereye Gitsek? Cafe, Bar ve Konser Mekanı Tavsiyeleri Tüm saatler GMT +1 Saat
1. sayfa (Toplam 1 sayfa)


 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Türkçe Çeviri : Onur Turgay & Erdem Çorapçıoğlu
phpBB template by Spectre :: Ported for PHP-Nuke by nukemods.com
Forums ©
MetalTR.NET'de yayınlanan tercümeler, biyografiler, köşe yazıları, resimler ve sair materyaller izinsiz ve kaynak gösterilmeksizin kullanılamaz.
Copyright © 2004-2012 MetalTR.NET
| Yasal Uyarı



Sitemap - forumtags - Radar Müzik Haber - Yeni Müzik Haber - cybersecurity news Yüzdeyüz Müzik,Yüzdeyüz, Müzik
Web site engine code is Copyright © 2003 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Sayfa Üretimi: 1.10 Saniye
Untitled Document