| Önceki başlık :: Sonraki başlık |
| Yazar |
Mesaj |
Shatraug Nargaroth

Kayıt: Apr 24, 2005 Mesajlar: 594 Nerden: Trabzon,Samsun
|
Tarih: Prş May 19, 2005 6:01 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #21 |
|
en sevdiğim Trainspotting
en berbatları Cüneyt arkın serisi _________________ bknz ( fak yu) |
|
| Başa dön |
|
 |
Sponsor Linkler
|
Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz ! |
: # |
|
|
|
| Başa dön |
|
 |
xsenon Forum Hayvanı


Kayıt: May 18, 2005 Mesajlar: 3767 Nerden: ağrı dağı eteğinden
|
Tarih: Prş May 19, 2005 6:15 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #22 |
|
en müthiş
-bütün emrah, tarkan ve karamurat serileri
dalgayı geçeyim favorilerim
-cesur yürek, fight club, seven, 12 maymun, anlat istanbul, kayıp nişanlı, donnie darko, yarından sonra...vb
nefret ettiklerim
-pi, köy, garez, matrix 2-3, korkunç bir film 2 |
|
| Başa dön |
|
 |
LonelinessofDarkness Geçerken Uğrayan


Kayıt: Jul 01, 2005 Mesajlar: 28 Nerden: somewhere far beyond
|
Tarih: Cum Tem 01, 2005 11:37 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #23 |
|
esaretin bedeli mükemmeldi
blair cadısı ise hayatımda gördüğüm en saçma sapan filmdi sanırım hayatımda islediğim en boş şeydi _________________ FOR THE LİFE THAT I HATE |
|
| Başa dön |
|
 |
sylph Slipknot FAN

Kayıt: Feb 15, 2005 Mesajlar: 687
|
Tarih: Pzr Tem 03, 2005 10:46 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #24 |
|
en sevdigim cok var
en tiksindigim film ladykillers miydi neydi adi tom hanks oynuodu filmin 3 dkkasi sadece guldum ama cok guldum koptum hatta gerisi cöp cok kotuydu |
|
| Başa dön |
|
 |
sepultribe Geçerken Uğrayan


Kayıt: Jan 26, 2005 Mesajlar: 22
|
Tarih: Sal Tem 12, 2005 6:09 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #25 |
|
şu amerikan gençlik filmleri var ya kılım işte hepsine onların. başı road trip çeker aslında filmi izledim ama ben biliyom kıl olurum ben. bi kere bu gavurların espri anlayışı farklı bizden be abi bizim çok daha iyi komedi filmlerimiz var kibar feyzomuz var tosun paşamız var bissürü var yani _________________ behold the flesh and the power it holds |
|
| Başa dön |
|
 |
lanetli_gece Veled-i METAL


Kayıt: Mar 11, 2005 Mesajlar: 146 Nerden: kainatin derinliklerinden
|
Tarih: Cmt Ağu 06, 2005 7:56 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #26 |
|
en nefret ettiğim gora denen zımbırtı _________________ Dolunayin getirdigim Mor Rüzgarlar.. |
|
| Başa dön |
|
 |
GlooM Güven Ceylan Photography

Kayıt: Apr 10, 2005 Mesajlar: 6088 Nerden: İstanbul
|
Tarih: Pzr Ağu 07, 2005 4:10 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #27 |
|
balans ve manevra en nefret ettiğim en sevdiğim değilde etkilendiğim çığlık serisi _________________ [url=http://www.guvenceylan.net]
[url=http://www.kapakmagazin.com] |
|
| Başa dön |
|
 |
skuggor "ut ur graven"

Kayıt: Sep 04, 2004 Mesajlar: 4758 Nerden: dunia.
|
Tarih: Pzr Ağu 07, 2005 4:11 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #28 |
|
GuWeN dile geldi Kültü / Sanat forumu şenlendi
hakkaten balans ve manevra tıpkı Cradle of Fear gbi .o Dani nin tatmin yöntemiydi.. bu Teoman ın. _________________ silence... |
|
| Başa dön |
|
 |
GlooM Güven Ceylan Photography

Kayıt: Apr 10, 2005 Mesajlar: 6088 Nerden: İstanbul
|
Tarih: Pzr Ağu 07, 2005 4:12 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #29 |
|
ha bide garez vardı ordaki kadını asla unutamam sürünüyo falan yerlerde acayip tırstım o filmde _________________ [url=http://www.guvenceylan.net]
[url=http://www.kapakmagazin.com] |
|
| Başa dön |
|
 |
missdanifilth Veled-i METAL


Kayıt: Aug 05, 2005 Mesajlar: 130
|
|
| Başa dön |
|
 |
missdanifilth Veled-i METAL


Kayıt: Aug 05, 2005 Mesajlar: 130
|
|
| Başa dön |
|
 |
Baseggio Forum Hayvanı


Kayıt: Jul 10, 2005 Mesajlar: 635 Nerden: Ankara
|
Tarih: Pts Ağu 08, 2005 3:41 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #32 |
|
apocalypse now, reservoir dogs en beğendiğiklerim.izlediğim en iğrenc filmde coyote ugly. _________________ Thrash Till Death!!! |
|
| Başa dön |
|
 |
liquid Zehir Hafiye


Kayıt: Jun 07, 2005 Mesajlar: 352
|
Tarih: Pts Ağu 08, 2005 8:27 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #33 |
|
en baba:
upon a time in america - bir zamanlar amerika
unbreakable - kırılmaz (özellikle tavsiye edilir.)
en tırt:
matrix ve lord of the ring serileri |
|
| Başa dön |
|
 |
samara666 Zehir Hafiye


Kayıt: Apr 11, 2005 Mesajlar: 300 Nerden: Antalya
|
Tarih: Cmt Ağu 13, 2005 3:04 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #34 |
|
garez kadar ırencc bı fılm bulmak zor:)
yapımcılarn bıze garezı olacakkı ole bı fılm yapmıslar afıs yapıp ızlettrdıler bıze paramamı uzuleymm geen gereksz zamanımamı uzıılım bılemedım _________________ Virginity has been stolen at very young ages
And the extinguisher loses it’s immunity
Morbid abuse of power in the garden of eden
Where the apple gets a youthful face
I am here
in the lost souls shop... |
|
| Başa dön |
|
 |
EwReNioS Forum Hayvanı


Kayıt: Oct 16, 2004 Mesajlar: 1454 Nerden: LaNetLiKöy Tanım:Les Légions Noires
|
Tarih: Cum Eyl 02, 2005 2:32 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #35 |
|
saymakal bitmezzaten,beğenmediklerim; ama sakın ola bi hata yapıp da CURSED-LANET die bi film izlemeyin..... b*ktan, b*ktan öte bi film yaa
kurt adamımız yetmedi bunda da gerzek bi kurt kadın var, hemde orta parmak göstern, selülitlerinden muzdarip bi kurt kadın....
hahahahaha _________________ Savaş barıştır
Kölelik özgürlüktür
Bilgisizlik kuvvettir |
|
| Başa dön |
|
 |
Endtime Veled-i METAL


Kayıt: Aug 19, 2005 Mesajlar: 118
|
Tarih: Pts Eyl 05, 2005 7:12 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #36 |
|
favori filmlerim fazladır ama vanilla sky kadar saçma bi film izlediğimi hatırlamıyorum. _________________ ...archaic pearls of sleep and death
the voice of december losing its breath
and the floweryard of white and grey is haunted... |
|
| Başa dön |
|
 |
KhetAmenti Geçerken Uğrayan


Kayıt: Sep 07, 2005 Mesajlar: 32 Nerden: Mars
|
Tarih: Çrş Eyl 07, 2005 10:23 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #37 |
|
Aklıma güzel film olarak Tarafsız Bölge geliyor....
Sonra...hmm...Yüzüklerin Efendisi Serisi iyidir...
Bi Fransız filmi vardı adını unuttum; güzel gördüğü taşı cebine atan kız, atılan fotoğrafları toplayan adam gibi ilginç tipler vardı, o da hoş...Fransız filmleri kalitelidir zaten.
Yaban da iyidir...
Tiksinti ise Hollywood filmlerinin çoğudur... |
|
| Başa dön |
|
 |
Viagra Veled-i METAL


Kayıt: May 28, 2006 Mesajlar: 120
|
Tarih: Pzr Hzr 18, 2006 5:24 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #38 |
|
akıl oyunları cok ii film _________________ -The Headless Children
-The screams that fill the night,fill the night |
|
| Başa dön |
|
 |
seyra Geçerken Uğrayan


Kayıt: Jun 20, 2006 Mesajlar: 10 Nerden: adana
|
Tarih: Çrş Hzr 21, 2006 1:38 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #39 |
|
sewdklerm
akıl oyunları
istanbul hatırası
pi
otomatik portakal
the hours
big fish
esaretin bedeli
dövüş klübü
geçmişin gölgesinde
emeğe saygım var ama balans ve manevradan nfrt ediom _________________ bir meyhane keşfettim mezarlıın tam karşısında.. bigün pop dinlersem meyhanedeyim ya tam karşısındaa hehehühü.......... |
|
| Başa dön |
|
 |
xerxar Forum Hayvanı


Kayıt: Jan 08, 2005 Mesajlar: 517 Nerden: Souk ve karanlık biyerden
|
Tarih: Çrş Hzr 21, 2006 5:06 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #40 |
|
son samurayı sevmiştim hababam sınıfının yeni versiyonlarını ise hiç sevmemiştim.. _________________ Gelenler korkmayanlardır...
Korkanlar gelmediler... |
|
| Başa dön |
|
 |
|