| Önceki başlık :: Sonraki başlık |
| Yazar |
Mesaj |
notr Geçerken Uğrayan


Kayıt: Nov 15, 2004 Mesajlar: 6
|
Tarih: Çrş Oca 18, 2006 5:54 pm Mesaj konusu: Notr |
Mesaj: #1 |
|
Notr, 1999'un son çeyreğinde, gitarist volkan koca ve bassist hakan okan tarafından kuruldu. kardonun değişen müzik anlayışı etkisinde sürekli gelişmesi ancak grubun müziğinin etnik ve modern death metal çatısı altında toplanmasıyla son buldu. notr son kadrosuna 2003'de taner öztonbul'un ( davullar ) ve 2004'de çağrı gürleyük'ün ( bass ) gruba katılmasıyla ulaştı.
Notr'ün "Bowing Down To Destruction" adlı demo albümü piyasaya çıktı. Kayıt evde ve çeşitli stüdyolarla paralel yapıldı ve 1 sene sürecindeki yoğun çalışmalar sonucuda gelişerek son halini aldı. Demoda grubun müzik hakkındaki geniş perspektifini yansıtan, belirli tarzlar altına sıkışmamış müzik icra edilmeye çalışlıyor ve Türk metalinde daha önce denenmemişi denemek bir amaç olarak belirlenmiş.
Tracklist:
1 Human
2 Clockwork Scarlet
3 Parade of Flesh
4 Morphibic Mind
Şarkılarımızdan ikisini dinlemek için myspace sitemize bakabilirsiniz.
www.notr.org
www.myspace.com/notrinity
En son notr tarafından Cmt Ekm 28, 2006 12:26 pm tarihinde değiştirildi, toplamda 2 kere değiştirildi |
|
| Başa dön |
|
 |
Sponsor Linkler
|
Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz ! |
: # |
|
|
|
| Başa dön |
|
 |
notr Geçerken Uğrayan


Kayıt: Nov 15, 2004 Mesajlar: 6
|
Tarih: Çrş Oca 18, 2006 6:08 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #2 |
|
Şu anda "Bowing Down to Destruction" 'u edinebileceğiniz yerler:
Akdeniz Müzik, Tünel (zamanlamanız iyiyse burada volkan'la tanışmakda gayet olası)
Guitar Music Shop, Tünel
Jokerstore, İstiklal, Taksim
Orion Studios, Tophane
Pena Müzik, Beşiktaş
Atlantis Müzik, Akmar, Kadıköy
Bunlar dışında web sayfasından ( www.notr.org ) grup üyeleri ile temasa geçerekde demoyu edinebilirsiniz. |
|
| Başa dön |
|
 |
savas_khan Zehir Hafiye


Kayıt: Jan 27, 2005 Mesajlar: 347 Nerden: istanbul
|
Tarih: Çrş Oca 18, 2006 7:11 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #3 |
|
müzikalite bir bassçıları var... daha öncede beraber çaldık ve yine çalacağız... ayrıca besteleri çok güzel
başarılar diliyorum _________________ SABHANKRA - Guitar/Vocals
En son savas_khan tarafından Sal Tem 11, 2006 6:30 pm tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi |
|
| Başa dön |
|
 |
Skull_KruSher Sebil-i Sübyan


Kayıt: Dec 08, 2004 Mesajlar: 60
|
Tarih: Çrş Oca 18, 2006 8:30 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #4 |
|
Hepsi duygularını doğuştan yüklenmiş, enstumanlarına hakim olup sonrasında da kendilerini müziğe adamış insanlar. İnsanı bir oraya bir buraya savuran şaşırtıcı bestelerinin çok güzel olması dışında, opeth coverlamayı en çok yakıştırdığım grup diyebilirim onlar için. Müzisyenlikleri kadar kişilikleri de gelişmiştir kendilerinin o yüzden ayrı bir yerleri vardır kalbimizde. İki konsere çıktık beraber, çok yakın bir tarihte üçüncüsüne de çıkabiliriz Başarının adınızla anılması dileğiyle....
Murad. |
|
| Başa dön |
|
 |
TanistliN Sith Lord

Kayıt: Apr 16, 2005 Mesajlar: 508 Nerden: Somewhere Far Beyond
|
Tarih: Çrş Oca 18, 2006 10:12 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #5 |
|
baba izmire de yollasanıza iyi gider burlarda da.. _________________ "O thou of little faith, wherefore didst thou doubt?" |
|
| Başa dön |
|
 |
SoulOfArtillery Geçerken Uğrayan


Kayıt: Jul 26, 2005 Mesajlar: 12 Nerden: Istanbul
|
Tarih: Prş Oca 19, 2006 11:03 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #6 |
|
| oooowww cok sevdigim gruptur notr..Parade of flesh bitirir beni,ilk baştaki ritim zaten headbang lik ötesi bir riff.. Başarılar kardeşlerime.. |
|
| Başa dön |
|
 |
redtaintedsky Forum Hayvanı


Kayıt: Oct 26, 2004 Mesajlar: 576 Nerden: t.dað
|
Tarih: Pts Oca 23, 2006 3:25 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #7 |
|
cok ei bi gruptur, 9/8lik death ritmleryle kndmzden gecirirler bizi.. umarm tutunurlar yoksa yazık olur bu adamlara valla... _________________ each and everyone would die at my hand.. |
|
| Başa dön |
|
 |
notr Geçerken Uğrayan


Kayıt: Nov 15, 2004 Mesajlar: 6
|
Tarih: Pts Oca 23, 2006 6:57 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #8 |
|
29012006 notr @ dorock rock bar
hepinizi bekleriz... |
|
| Başa dön |
|
 |
TanistliN Sith Lord

Kayıt: Apr 16, 2005 Mesajlar: 508 Nerden: Somewhere Far Beyond
|
Tarih: Pts Oca 23, 2006 10:13 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #9 |
|
o değil de dorock çok sağlam mekan oldu:) _________________ "O thou of little faith, wherefore didst thou doubt?" |
|
| Başa dön |
|
 |
Skull_KruSher Sebil-i Sübyan


Kayıt: Dec 08, 2004 Mesajlar: 60
|
Tarih: Sal Oca 24, 2006 10:55 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #10 |
|
| notr demiş ki: |
29012006 notr @ dorock rock bar
hepinizi bekleriz... |
Tam bunu yacaktım lan  |
|
| Başa dön |
|
 |
silentdisaster Geçerken Uğrayan


Kayıt: Jan 11, 2006 Mesajlar: 13
|
Tarih: Çrş Oca 25, 2006 12:18 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #11 |
|
| Kaçmaz gibi geliyor bu konser bana hele notr de öküz vokal volkan olunca:) bu arada morhipic mind vokaller çok gaz olmuş. inşallah orda olmaya çalışcam. |
|
| Başa dön |
|
 |
notr Geçerken Uğrayan


Kayıt: Nov 15, 2004 Mesajlar: 6
|
Tarih: Çrş Oca 25, 2006 12:57 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #12 |
|
19022006 notr @ neva rock bar, beyoglu
 |
|
| Başa dön |
|
 |
herPesS- Forum Hayvanı


Kayıt: Dec 15, 2005 Mesajlar: 1308
|
Tarih: Çrş Şub 15, 2006 9:29 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #13 |
|
| 22ocakta caravanda dınledım ilk kez, dedım helal olsun 3 kısı,death vs.. gayet sağlamdı |
|
| Başa dön |
|
 |
_DiM_ Zehir Hafiye


Kayıt: Jun 07, 2005 Mesajlar: 423
|
Tarih: Sal Şub 21, 2006 1:21 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #14 |
|
| Şarkılarınızı dinledim.Müzik güzel,tebrik ederim..Aynı sahneyi paylaşacağız zaten..Başarılar.. |
|
| Başa dön |
|
 |
Notrinity Geçerken Uğrayan


Kayıt: Dec 18, 2005 Mesajlar: 31 Nerden: istanbul
|
Tarih: Sal Şub 21, 2006 1:41 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #15 |
|
Çok teşekkürler beğenin, yorumun için... Aynı sahneyi paylaşmak hoş olucak gerçekten.. afişimizde çıkmış hayırlı olsun o da... Başarılar Skinless Disposal olarak sizlere. |
|
| Başa dön |
|
 |
KopuK Administrator


Kayıt: Sep 18, 2004 Mesajlar: 7212 Nerden: istanbul
|
|
| Başa dön |
|
 |
Notrinity Geçerken Uğrayan


Kayıt: Dec 18, 2005 Mesajlar: 31 Nerden: istanbul
|
Tarih: Prş Şub 23, 2006 10:22 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #17 |
|
Evet Kopuk'un da sööledii üzere, biz NOTR olarak bekleriz hepinizi.. Kadıköy tayfasının yoğun bi istilasının olucağa söyleniyo.. Bu istilayı Bakırköy ve Taksim deki arkadaşlardan da bekliyoruz ... Görüşmek üzere konserde... |
|
| Başa dön |
|
 |
_DiM_ Zehir Hafiye


Kayıt: Jun 07, 2005 Mesajlar: 423
|
Tarih: Cum Şub 24, 2006 11:34 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #18 |
|
| Grubum adına size tekrardan başarılar dilerim... |
|
| Başa dön |
|
 |
Notrinity Geçerken Uğrayan


Kayıt: Dec 18, 2005 Mesajlar: 31 Nerden: istanbul
|
Tarih: Cum Şub 24, 2006 12:13 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #19 |
|
| Grubum adına tekrardan teşekkür ederim:)... aynı dilekler bizden sizlere... |
|
| Başa dön |
|
 |
Notrinity Geçerken Uğrayan


Kayıt: Dec 18, 2005 Mesajlar: 31 Nerden: istanbul
|
Tarih: Cum Şub 24, 2006 5:31 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #20 |
|
Saolasın lombardo kardeş ... Merakınızı gidericeez hiç merak etmeyin.. |
|
| Başa dön |
|
 |
|