| Önceki başlık :: Sonraki başlık |
| Yazar |
Mesaj |
nobodies Marilyn FAN

Kayıt: Dec 04, 2004 Mesajlar: 2766
|
Tarih: Pts Oca 24, 2005 12:31 pm Mesaj konusu: lakaplar |
Mesaj: #1 |
|
| benim marilyn :p |
|
| Başa dön |
|
 |
Sponsor Linkler
|
Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz ! |
: # |
|
|
|
| Başa dön |
|
 |
draconian Forum Hayvanı


Kayıt: Dec 06, 2004 Mesajlar: 1214 Nerden: LAND OF DARK
|
Tarih: Pts Oca 24, 2005 12:33 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #2 |
|
baba _________________ !!!!!! \m/ METAL EÃLENCE DEÃÃLDÃR \m/ !!!!!!
Uyarı: Imzaya resim koymak yasaklanmıştır. |
|
| Başa dön |
|
 |
illnino Forum Hayvanı


Kayıt: Dec 02, 2004 Mesajlar: 3728 Nerden: istanbul
|
Tarih: Pts Oca 24, 2005 12:41 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #3 |
|
benimki dörtçü:dört postadan dolayı zaten tanıyanlar dökülür _________________ ................. |
|
| Başa dön |
|
 |
draconian Forum Hayvanı


Kayıt: Dec 06, 2004 Mesajlar: 1214 Nerden: LAND OF DARK
|
Tarih: Pts Oca 24, 2005 12:43 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #4 |
|
| becomedamp demiş ki: |
| benimki dörtçü:dört postadan dolayı zaten tanıyanlar dökülür |
o kadar sık calışma zaralıymıs.....
aman sakata binersin sonra..!!!!
hiii eywah eywah..... |
|
| Başa dön |
|
 |
KINGBALROG Veled-i METAL


Kayıt: Nov 20, 2004 Mesajlar: 172 Nerden: under etenal stars
|
Tarih: Pts Oca 24, 2005 6:14 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #5 |
|
tolgardo(dave lombardo'dan geliyo desem de alakamız yok ama bi gün bende onun gibi çalcam.....) _________________ Your eyes. Your smile
No more laughter again
We were something
No more. Nothing to me.. |
|
| Başa dön |
|
 |
Legion swampchiLd

Kayıt: Oct 20, 2004 Mesajlar: 928
|
Tarih: Pts Oca 24, 2005 6:41 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #6 |
|
banada gecenin oğlu dio bunlar hadi bakalıM   |
|
| Başa dön |
|
 |
XoLodNaYa_ Zehir Hafiye


Kayıt: Jan 19, 2005 Mesajlar: 367 Nerden: uZakLarDaN:)
|
Tarih: Pts Oca 24, 2005 8:59 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #7 |
|
) _________________ It's what I do...
It's who I am...
It's why I'm here...
It's driving the music...
It's playing until I sweat...
It's Packing my gear at 2 a.m. and feeling the night's still young...
IT'S MUCH MORE THAN DRUMMING...
IT'S MY LIFE!!! |
|
| Başa dön |
|
 |
nobodies Marilyn FAN

Kayıt: Dec 04, 2004 Mesajlar: 2766
|
Tarih: Pts Oca 24, 2005 9:23 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #8 |
|
| benimde marilyn millet marilyn die cagırıo :p |
|
| Başa dön |
|
 |
illnino Forum Hayvanı


Kayıt: Dec 02, 2004 Mesajlar: 3728 Nerden: istanbul
|
Tarih: Sal Oca 25, 2005 7:33 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #9 |
|
ok bizde sana marilyn dicez heyyyyyyyy marilyn _________________ ................. |
|
| Başa dön |
|
 |
illnino Forum Hayvanı


Kayıt: Dec 02, 2004 Mesajlar: 3728 Nerden: istanbul
|
Tarih: Sal Oca 25, 2005 7:34 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #10 |
|
baba die lakapmı olur _________________ ................. |
|
| Başa dön |
|
 |
nobodies Marilyn FAN

Kayıt: Dec 04, 2004 Mesajlar: 2766
|
Tarih: Sal Oca 25, 2005 9:03 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #11 |
|
| becomedamp demiş ki: |
| ok bizde sana marilyn dicez heyyyyyyyy marilyn |
diiiiin tabi hehehe  |
|
| Başa dön |
|
 |
Scourge_Of_God UÇK GRIND

Kayıt: Dec 21, 2004 Mesajlar: 589
|
Tarih: Sal Oca 25, 2005 9:57 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #12 |
|
primitive: ilkel
primitir: "ilker"
böyle saçma bi lakabim var.. nerden buldularsa... ilkel ve ilker ayni anda... bazi arkadaslar balyoz der |
|
| Başa dön |
|
 |
draconian Forum Hayvanı


Kayıt: Dec 06, 2004 Mesajlar: 1214 Nerden: LAND OF DARK
|
Tarih: Sal Oca 25, 2005 9:58 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #13 |
|
| becomedamp demiş ki: |
| baba die lakapmı olur |
maniviyattan kaynaklı.uzun hikaye.
eskiden di bu lakap.su an yok... |
|
| Başa dön |
|
 |
illnino Forum Hayvanı


Kayıt: Dec 02, 2004 Mesajlar: 3728 Nerden: istanbul
|
Tarih: Sal Oca 25, 2005 10:22 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #14 |
|
he yani biras dayılığa özenen bi nik o açıdan _________________ ................. |
|
| Başa dön |
|
 |
cernunnos Blind FAN

Kayıt: Oct 27, 2004 Mesajlar: 1941 Nerden: Konstantinapolis
|
|
| Başa dön |
|
 |
illnino Forum Hayvanı


Kayıt: Dec 02, 2004 Mesajlar: 3728 Nerden: istanbul
|
Tarih: Çrş Oca 26, 2005 12:56 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #16 |
|
güzel bi nik _________________ ................. |
|
| Başa dön |
|
 |
dethshared Veled-i METAL


Kayıt: Jan 24, 2005 Mesajlar: 103 Nerden: istanbul
|
Tarih: Çrş Oca 26, 2005 1:19 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #17 |
|
Bbenim yok noolcak şimdi! _________________ prýnce off the dark... |
|
| Başa dön |
|
 |
nightmare Anathema FAN

Kayıt: Nov 30, 2004 Mesajlar: 2819 Nerden: 3.boyut
|
Tarih: Çrş Oca 26, 2005 7:28 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #18 |
|
tÖz (çok bilen) derlerdi LiSede _________________ ..::To Live Is To Die ::.. |
|
| Başa dön |
|
 |
illnino Forum Hayvanı


Kayıt: Dec 02, 2004 Mesajlar: 3728 Nerden: istanbul
|
Tarih: Prş Oca 27, 2005 10:56 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #19 |
|
DEATH SANA NİK TAKALIM angry(sinirli) foggy(sisli) seç hangisi _________________ ................. |
|
| Başa dön |
|
 |
amymone Sebil-i Sübyan


Kayıt: Jan 25, 2005 Mesajlar: 67
|
Tarih: Prş Oca 27, 2005 6:26 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #20 |
|
| walla bana karadul diolar |
|
| Başa dön |
|
 |
|