Metal TR.NET METALTR INSTAGRAM    
  Giriş veya Kayıt Ol
Menü
 Site
tree-T.gif Ana Sayfa
 Forum
 Haber Gönder
 Haber Arşivi
tree-T.gif Etkinlik Takvimi
tree-T.gif Site Kadrosu
 Extra
 Hosting
 En İyi 10
 İnteraktif
petitrond.gif Demo & Mp3 Arşivi
petitrond.gif Video İzleme
petitrond.gif Fotoğraf Galerisi
 Destek
 Destekleyenler
 Linkekle
 Bizi Öner!
 
INSTAGRAM
 
İçerik
. Yerli Gruplar
. Yabancı Gruplar
. Biyografiler
. Albümler
. Albüm Kritikleri
. Röportajlar
. Köşe Yazıları
. Köşe Yazıları Arşiv
. Dergiler
. Etkinlikler
· Gitar & TAB
 
Albüm Kritikleri
· KORN - The path of totality
· Hypocrisy-A Taste of Extreme Divinity (2009)
· Cyntia - Endless World (2012)
· Tiamat - The Scarred People
· Moonspell Alpha Noir-Omega White.
· Ghost - Opus Eponymous
· Testament - Dark Roots of Earth
· Lamb of God - Resolution
· Volbeat Live From Beyond Hell/Above Heaven
· Pentagram - MMXII
 
METALTR INSTAGRAM
 
Kısa Haberler

[ Haber Arşivi ]
 
Son 10 Haber
· Moonspell yeni albüm öncesi yeni tekli ‘Cross Your Heart’
[ 0 yorum - 121 okuma ]
· Alter Bridge yeni albüm Scales Are Falling
[ 0 yorum - 989 okuma ]
· Black Veil Brides yeni single'ları ''Certainty''
[ 0 yorum - 673 okuma ]
· Gibson imzalı Tony Iommi belgeseli yayında
[ 0 yorum - 838 okuma ]
· Pentagram’ın bir albümü ilk kez plak formatında çıktı
[ 0 yorum - 1380 okuma ]
· MEGADETH, yeni sinema belgeseli Megadeth: Behind The Mask
[ 0 yorum - 1047 okuma ]
· Brezilyalı gitarist Kiko Loureiro, sinema dünyasına ilk adımını attı
[ 0 yorum - 813 okuma ]
· Poppy yeni şarkısı Guardian’ı paylaştı
[ 0 yorum - 2506 okuma ]
· Whitesnake gitaristi yeni bir şarkı yayınladı 'You Can Give'
[ 0 yorum - 2781 okuma ]
· Avenged Sevenfold yeni şarkısı Magic
[ 0 yorum - 3512 okuma ]

[ Devamı Haberler Bölümünde ]
 
Fotoğraf Galerisi

B Noktası



B Noktası



B Noktası



Heretic Soul @ Waldb ...



Heretic Soul



Heretic Soul



Heretic Soul @ Rock ...



Anoreksi Promo 2011



Anoreksi Promo 2011



Anoreksi Promo 2011


[ Fotoğraf Galerisi ]
 
Rastgele Biyografi


Soulsick
 
MetalTR Arama
 
Üyelik
 
Üye Olun
Kayıp Şifre

Güvenlik Kodu: Güvenlik Kodu
Güvenlik Kodunu Girin:
 
Üyelik:
Bugün: 0
Dün: 0
Bekleyen Üyelik(ler): 0
Toplam Üye: 42,805
En Son Üye: legionsoftheblacklig

Şu An Bağlı:
Misafir(ler): 7,862
Üye(ler): 0
Toplam: 7,862
 
Forumlardan
Last 10 Forum Messages

MOONSPELL yeni albümü Far From God hakkında
Son mesaj atan; KopuK

Kamelot yeni albümü Asylum 2026
Son mesaj atan; KopuK

Can Bonomo
Son mesaj atan; KopuK

Eskiler nerde arkadaşım )
Son mesaj atan; manyamimi

İsa Özkocaman
Son mesaj atan; KopuK

MENTRA
Son mesaj atan; KopuK

Metal müzik grubuna ruhsat kazandırmak için metafizik yöntem
Son mesaj atan; elvistuna

Yeni Evanescence albümü Sanctuary
Son mesaj atan; KopuK

Orbit Culture
Son mesaj atan; blastrula

Faun pagan folk ve Orta Çağ müziği
Son mesaj atan; blastrula


[ Metal TR.NET ]
 
Köşe Yazıları
 
metaltr.net :: Başlığı Görüntüle - Dream Theater
 
 SSSSSS   AramaArama   Üye ListesiÜye Listesi   Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları Üye ListesiCan Sıkıntısı Giderici!   
 ProfilProfil   Özel mesajlarınızı kontrol etmek için login olunÖzel mesajlarınızı kontrol etmek için login olun     GirişGiriş 
GünlüklerGünlükler    Günlük Kontrol PaneliGünlük Kontrol Paneli    GünlüğümGünlüğüm

Dream Theater
Sayfa 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Sonraki
 
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    metaltr.net Forum Ana Sayfası -> Metal Grupları
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
elothran
Geçerken Uğrayan
Geçerken Uğrayan


Kayıt: Nov 18, 2004
Mesajlar: 36


MesajTarih: Prş Ksm 18, 2004 5:24 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #1   

Dream Theater

Hayatımın grubu diyebilirim.
Dinlediğim an çarpıldığım grup
Her üyesinin virtüözlüğü bile aştığı grup.
Tarihi hakkında elemanlarının hayatı hakkında az araştırma yapmadım.
En son geçen gün Live Scenes From New York'u alarak olayı bitirdim. 3 cdlik bi albüm ve aşmış bir konser. Zaten izlemiştim defalarca videosunu.

İlk albümde (When The Day and Dream Unite) Charles var. Ben charlesın sesini hiç beğenmem. adam karı gibi baırıo açık açık. Neyse albümün kaydını -Mechanic Records yapmış ve albüm kayıt açısından dehşet berbat bi albüm. Yani bizim gidip Taksim'de 30 milyona yaptırdığımız hücum kayıt bile daha kalitelidir emin olun. Albüm grup için gelecek olduğunu göstermekten öte bir başyapıttır. Charles'a rağmen albümdeki her şarkı bir klasik olma niteliğini taşır. Özellikle YTSE JAM mükemmel bir şarkıdır diyebiliriz.(enstrümantel bi şarkı, charlesın işin içinde olmaması daha da güzelleştirmiştir yani şarkıyıSmile) ) dikkat ederseniz farkedeceğiniz üzere YTSE JAM'i ters çevirirseniz MAJESTY ortaya çıkıyor. Majesty dream theater'ın ilk adıdır ve bu da grubun eski gruplarına bağlılılarını ortaya koyar. Ben bu albumden YTSE JAM dışında Only A Matter Of Time'ı ve A Fortune In Lies'ı çok severim ama ne yazık ki ses kalitesi çok kötü olduğundan pek zevk vermio şarkıları dinlemek. Bu albüm pek başarılı olamamıştır onu söyleyeyim(hepsi adi prodüktör yüzünden) New York dışında konser bile verememişler. Reklam falan hiç yok düşünün yani.

Bu albümden sonra Charles öbür grup üyeleri tarafından 1990'da gruptan atılmıştır ve yerine gelecek olan James'e kadar ki iki yıllık süreçte Dream Theater Images&Words albümünü vokalsiz olarak tamamlamıştır. Winter Rose isimli Glam Rock yapan bir gruptan James'in gruba gelmesi ile de 1991'de David Prater prodüktörlüğünde albüm satışa çıkmıştır. Another Day şarkısı bu albümün en ii parçalarından biridir ve de o şarkıdaki saksafonu çalan ilginçtir ki albümün kayıtlarını yapan adamdırSmile (çok ısrar etmiş ben çalıım die:) )

albüm kapağı hakkında DT-Home sitesinden alıntı bir yazı (çok ilginç)
Alıntı:
Konseptini grubun kendisinin hazırlayıp, Larry Freemantle’ın yaptığı kapak bile ayrı bir inceleme konusu.Sağ tarafta beyaz bir gecelik giyen ve elinde bir ayna tutan bir kız çocuğu görüyoruz.Şimdi bir ayrıntı buldum ki ağzınız açık kalacak.Aynaya iyi bakın.Çok ufak bir ayna.Kız alttan tuttuğu için bir haça benziyor gibi ama değil.O aynayı büyütün, evet evet o ayna Awake’in kapağındaki ayna! Awake’de geceyi gündüz, İhtiyar adam heykelini kel bir adam olarak gösteren büyük aynayla aynı dış dizayna sahip.havada ise yanmakta olan ve dikenli tellerle çevrili bir kalp var.Kevin Moore’un fikri olan bu kalp İsa’nın kutsal kalbini,dikenli teller zorlukları ve engelleri, ateş ise tutkusunu ve enerjisini temsil ediyor. Dışarıda dolunay (Awake’de saate dönüşen ay) olmasına karşın bol yıldızlı bir gece, pencere açık olmadığı halde içeri süzülen tuhaf bir atmaca, sol köşede bir vazo, kızın yatağının tepesinde ise DT’nin sembolü bir imza gibi kondurulmuş.

Pull me Under'a ise laf yok ne diim.
Ama albümün asıl şarkısı Metropolis'tir. Kimse bu şarkıya bişey diyemez. İdolum olan John Myungun hızlı solosu Petrucci, Moore, Labrie, portnoy hepsi virtüözlüklerini ve engin nota bilgilerini bu şarkıda göstermişlerdir.
Learning To Live grubun 8 telli bas çalan suskun basistinin liriklerini yazdığı bir parça ve o ana kadarki en uzun DT şarkısı.Sözler AIDS’ten yola çıkılarak yazılmış.Albümün en progressive ve kompleks şarkısı.

1994 Mart’ında 3. albüm için stüdyoya kapandı grup. Eski albümlerde vokalistler olmaz önce beste yapılır sora vokalist devreye girerdi ama bu albumde James tam anlamıyla işin içinde bulundu. Bu albüm awake albumudur. İçinde Dream Theater'ın beni ruhsal anlamda vurduğu şarkı SPACE DYE VEST bulunmaktadır. Cidden herkesin dinlemesini tavsiye ederim. Erotomania, Lie, 6:00, voices cidden süper şarkılardır. Ben ne hikmetse voicesın nakarat kısımlarını mor ve ötesi denen grubun sevda çiçeği adlı şarkısına benzetiyorum. gerçi o şarkı çok eski bi şarkıymıs duyduuma göre ama yine de ne biliim tıpa tıp o. O şarkının en sevdiğim yanlarından biri de John Petrucci'nin back vokalidir. Sesi James'in sesinin arkasına o kadar yakışmış ki. Theres a spider in the window... Smile

Albümün asıl önemli olayı kayıt sırasında John Petruccinin cocukluktan arkadası olan Kevin Moore'un gruptan ayrılma isteği olmuştur. Dahi bir klavyeci olan Kevin ayrılık nedenini başka müzik türlerine duyduğu ilgi ve bunları Dream Theater'da gerçekleştiremeyeceği düşüncesine dayandırmıstır. 6.00 şarkısının sözlerini de Kevin Moore yazmıştır.
Albüm mükemmel:) sanki best of yani. biillboardlarda 30-32 ye falan(hatırlamıorum tam olarak) yukselmiş bir albumdur ve de sırf almanyada 50 bin satmıstır(almanların bu yönüne tapıoorum:) )

Kevin Moore gitmişti anlattığım gibi. Onun koltuğunu Jordan Rudess oturmustur ancak sonradan jordan baska bir gruba gitmiştir. yerine de Derek Sherinian gelir. Derek Kiss ile ve Alice Cooper ile çalışmış bir isimdir.

1995 Nisan’ında “I&W”ün prodüktörü David Prater’la 23 dakikalık “A Change Of Seasons” şarkısını kaydetmek için stüdyoya kapanırlar.Mike Portnoy’un ilk yazdığı sözler olan bu şarkı sanırım grubun çok eski zamanlarından kalma.İyi ki onu tozlu kayıtlardan çıkartıp bize sunmuşlar.1995 Eylül’ünde “A Change Of Seasons” piyasaya çıkar. BU albümde en çok hoşuma giden şey eski bir queen fanı olduğumdan ötürü The Big Medley şarkısının bazı bölümlerindeki Freedy Mercury tarzı vokallerdir. Cidden La brie coşmuş bırakmış yani.

Sıradaki albümün kayıtlarını Iron Maiden'ın o zamanki prodüktörü Kevin Shirley yapmıştır. BU sırada Metropolis 2000 şarkısını yazmışlardır ancak albume koymaktan vazgecmişlerdir. (Keşke koysalarmıs). Bu albümün yani Falling In To Infınıty'nin kayıtları öbür albumlerdn farklı yapılmıstır. Öbür albumlerde hep enstrümanlar ayrı ayrı kaydedilip sonra birleştirilmiştir yani bizim anlayacagımız üzere kanal kayıt yapmışlardır(joker Studyo dunyanın parasını istedi bunun için bizden:) )

26 Ekim 1999’da Dream Theater’ın son albümü “Metropolis Part 2:Scenes From A Memory” çıkar.Kapak dizaynında eski logolarına ve fotoğraftan resim tarzına geri dönerler.Baştan sona mükemmel bir konsept albüm yaratırlar.Kısaca söz etmem gerekirse;Dream Theater’ın en sert kısımlara yer verdiği,yer yer Liquid Tension Experiment’ı anımsatacak delirtici ustalıklarla dolu,şarkı sözlerinde daha anlaşılır bir anlatım kullanarak hikayeyi ön plana iten gelmiş geçmiş en iyi konsept albümlerden biri.Sadece DT ve progresif fanlarının değil,her Heavy Metal dinleyicisinin hatta her kaliteli müzik dinleyicisinin sevebileceği bir albüm olarak da diğer albümlerinden ayrılıyor.
Beyond This Life ve Home gibi süper şarkıları bulunduran album işte bu:)
neise geçelim bunları
bu albumden sonra Six degrees of inner turbulence albumu cıktı arkadaslar. kasım 2002 de bostancı gösteri merkezine gelen dream theaterın o konserde caldıı album yani:) 2 cd den olusuyor ve train of thought a doğru giden değişimleri gösteriyor bize. war inside my mind, the greate debate bu albumun baba sarkılarından
ve sıra geliyor en değişik ve son dt albumune:)
TRAIN OF THOUGHT
dreamtheater çizgisinden uzak olmasına karşın çok sevdiğim bir albumdur bu. MUHTEŞEM diyebilirim. Power progressive thrash metal diebiliriz bu albume. 5. şarkı(vacant) dışındaki bütün şarkılar uzun sürüyor. 5. şarkıda klavye ön planda ve yavaş bi şarkı. As I Am albumun ilk parçası ve hit parçası bence. Endless Sacrifice ise Dream Theater'ın klavye-gitar kombinasyonunu ne derece aşmış bi hale gösterdiğine en büyük örnek. Geçişler o kadar süper olmuş ki anlayamıyorsunuz. Honor Thy Father hoş bir atakla başlıyor ve Mike Portnoy'un şarkısı diebileceğimiz kadar güzel davul ritimleriyle devam ediyor.
Stream of Consciousness albumun enstrümantel parçası. Bu albumu aldığımda dinlediğim ilk şarkı ve şarkı bitince HÖST diip bizim gitaristi arayıp 14 şubat 2004 teki konserin manyak geçeceğini söylemiştim ancak sonra bu konser hazirana ve ardından kasıma ertelendi şu anda da hiç bir açıklama yapılmadan mazi olduğunu söyleyebiliriz konserin.. (Fil Yapım'a öLüMSmile ) Blackçi de deathçi de thrashçi de doomcu da bu şarkıdan mahrum kalmamalı diorum baska birşey demiorum. dream theaterın en ii 5 şarkısını söle deseler kesin içinde olurdu.
In the name of god dinlerken ayakla ve kafayla tempo tutmamak imkansız birşey. başka birşey demiorum:)

Saygılar
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
Sponsor Linkler







Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari    Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz !
: #   


Başa dön
home_in_despair
Moderator


Kayıt: Nov 11, 2004
Mesajlar: 63
Nerden: Ãzmir

MesajTarih: Prş Ksm 18, 2004 5:47 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #2   

elothran ın yazısına ne eklenebilir ki? Açıkçası Dream Theater için söylenen bir çok lafı kulak arkası ediyorum.
En başta bir dergide çıkan " 4 Virtüözün mastürbasyonu " nitelendirmesini.
Enstrümanlarını çok iyi çaldıkları şüphesiz. Ama ruhsuz demek büyük bir yanılgı.
Dream Theater in Tüm şarkıları hikayedir ve iyice dinlenilmesi gerekir.
Bilip bilmeden adamların iyi çaldığını ama ruhları olmadığını söylerseniz sadece başka taraflarıyla gülerler size ki bunda da haklı olurlar ...
Açıkçası Dream Theater için elothran +111222223213 diyerekten hayatımın grubu diyebilirim.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder Yahoo Messenger MSN Messenger
elothran
Geçerken Uğrayan
Geçerken Uğrayan


Kayıt: Nov 18, 2004
Mesajlar: 36


MesajTarih: Prş Ksm 18, 2004 6:29 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #3   

saol:)
dream theater'a duygusuz diyenler sözlerini bi incelesin bence önce.
müzikte duyguyu sözler ile yakalayabilirsiniz, beste ise o duygunun insana işlenişi için gereklidir. dream theater progressive olmasından ve kendi türünde de ayrı bir çerçeveye konulması gerektiğinden herkesin sevebileceği bir grup değildir. sevmeyen insanların sırf sevmedikleri için duygusuz demesi çok saçma. Fink'ten bahsetmiyorum. Fink sen bi bakıma haklısın aslında. Benim yazıda da verdiğim albüm kapağı benzerliği örneğindeki gibi awakete ve images&words te bir bağlılık vardır (gerçi dt'nin herşeyinde bi bağlılık var) Sen I&W'den sonraki değişikliği kevin moore'a bağlıyorsun. awaketen sonra ayrılan kevin moore'un yerine rudess gelmiştir ve moore'un ayrılmasının nedeni Dream Theater'ı kendi müzik zevkine tam anlamı ile oturtamamasıdır. Dolayısıyla arada bir değişiklik olduğu doğrudur DT'nin müziği açısından ama ben senin bu değişikliğin duygusuzluğa yol açtığını düşüncene katılmıyorum açıkçası; çünkü dediğim gibi bence duygu müziğin sözlerinde eğer anlarsanız(çünkü sözleri anlaması da içindeki edebi derinlikten dolayı bi hayli zordur) ve rudess'ın gelmesinden sonra DT'nin müziği daha bir komplikeleşmiştir.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
home_in_despair
Moderator


Kayıt: Nov 11, 2004
Mesajlar: 63
Nerden: Ãzmir

MesajTarih: Prş Ksm 18, 2004 6:36 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #4   

Örneğin Dream Theater Metropolis bunu iyice dinlerseniz tüm şarkıların birbirleriyle bağlantılı olduğunu ve bir hikayeyi anlattığını görürsünüz.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder Yahoo Messenger MSN Messenger
elothran
Geçerken Uğrayan
Geçerken Uğrayan


Kayıt: Nov 18, 2004
Mesajlar: 36


MesajTarih: Prş Ksm 18, 2004 7:19 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #5   

Metropolis - Part I - "The Miracle And The Sleeper"

[Images: Dream Theater]
[Words: Petrucci]

The smile of dawn
Arrived early May
She carried a gift from her
home
The night shed a tear
To tell her of fear
And of sorrow and pain
She'll never outgrow

Death is the first dance, eternal

There's no more freedom
The both of you will be
confined to this mind

I was told there's miracle for
each day that I try
I was told there's a new love
that's born for each one that
has died
I was told there'd be no one to
call on when I feel alone and
afraid
I was told if you dream of the
next world
You'll find yourself swimming
in a lake of fire

As a child, I thought I could
live without pain without
sorrow
As a man I've found it's all
caught up with me
I'm asleep yet I'm so afraid

Somewhere like a scene from a
memory
There's a picture worth a
thousand words
Eluding stares from faces
before me
It hides away and will never be
heard of again

Deceit is the second without end

The city's cold blood teaches us
to survive
Just keep my heart in your eyes
and we'll stay alive

The third arrives...

Before the leaves have fallen
Before we lock the doors
There must be the third and
last dance
This one will last forever
Metropolis watches and
thoughtfully smiles
She's taken you to your home

It can only take place
When the struggle between
our children has ended
Now the Miracle and the
Sleeper know that the third
is love

Love is the Dance of Eternity


Şarkının son sözü the dance of eternity. Öle bi şarkısı da var dt'nin sonradan çıkmışSmile
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
Fink
Zehir Hafiye
Zehir Hafiye


Kayıt: Nov 14, 2004
Mesajlar: 302
Nerden: 22 Acacia Avenue

MesajTarih: Prş Ksm 18, 2004 8:08 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #6   

elothran demiş ki:
saol:)
dream theater'a duygusuz diyenler sözlerini bi incelesin bence önce.
müzikte duyguyu sözler ile yakalayabilirsiniz, beste ise o duygunun insana işlenişi için gereklidir. dream theater progressive olmasından ve kendi türünde de ayrı bir çerçeveye konulması gerektiğinden herkesin sevebileceği bir grup değildir. sevmeyen insanların sırf sevmedikleri için duygusuz demesi çok saçma. Fink'ten bahsetmiyorum. Fink sen bi bakıma haklısın aslında. Benim yazıda da verdiğim albüm kapağı benzerliği örneğindeki gibi awakete ve images&words te bir bağlılık vardır (gerçi dt'nin herşeyinde bi bağlılık var) Sen I&W'den sonraki değişikliği kevin moore'a bağlıyorsun. awaketen sonra ayrılan kevin moore'un yerine rudess gelmiştir ve moore'un ayrılmasının nedeni Dream Theater'ı kendi müzik zevkine tam anlamı ile oturtamamasıdır. Dolayısıyla arada bir değişiklik olduğu doğrudur DT'nin müziği açısından ama ben senin bu değişikliğin duygusuzluğa yol açtığını düşüncene katılmıyorum açıkçası; çünkü dediğim gibi bence duygu müziğin sözlerinde eğer anlarsanız(çünkü sözleri anlaması da içindeki edebi derinlikten dolayı bi hayli zordur) ve rudess'ın gelmesinden sonra DT'nin müziği daha bir komplikeleşmiştir.


En sevdiğim adam grupta Kevin Moore'du.Hangi şarkısına tapsam altından Moore çıkıyordu.Ve adamı gruptan şu anda olmadığını öğrendiğimde açıkçası yıkıldım.Sözlere gelince sözleride katıyorum işin içine.Hangi şarkıya tapıp yazana baksam altından Kevin Moore çıktı.Pull Me Under ve Space Dye Vest özelliklede.(yanlış anlamayın.Diğerlerinin kötü şarkı yazdıklarını söylemiyorum.Ama benim için onun saydığım iki şarkı ve Metropolis I zirve)

Asıl Kevin'a bağlamamın nedeni sanki onunla olan albümlerinde Petrucci ile Portnoy daha duyguya yöneliyor biraz şovdan kaçınıyor gibi geldi enstruman kullanımında.Ama o ayrıldıktan sonra da teknik farkettiysen giderek artıyor.Özellikle de son üç albüm.Dediğim gibi o iki albümde hissetiklerimi bir daha hissedemedim.Grubun albümünü alıyorum,dinliyorum,gazlanıyorum ama bir şey hissedemiyorum.Sadece hayranlıkla dinlersinya öyle.Mesela Once In A Live Time konserindeki,Portnoy'un drum solosunu hatırlarsın.Vay be diyosun.Herif ne çalmış be.Ama bir şey hissetmiyorsun.İşte son albümlerindeki hissettiklerim o drum solo gibi.Grup sanki L. Tension albümlerinin vokalli haline bürünüyor gibi bir his var.Haa şuda var.LaBrie'nin çok kaliteli ve eğitilmiş bir sesi var ama ses tonu beni pek açmıyor.Bu grup fanlığını bıraktığımdan beri daha çok rahatsız ediyor..

Konser için süper ama gerisi artık benim zevklerime uymuyor.Ha bu benim zevkim benim algı anlayışım.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder MSN Messenger
Fink
Zehir Hafiye
Zehir Hafiye


Kayıt: Nov 14, 2004
Mesajlar: 302
Nerden: 22 Acacia Avenue

MesajTarih: Prş Ksm 18, 2004 8:13 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #7   

Bu arada Kevin Moore'u ucuza dinlemek isteyenler için bir tavsiye.Kendisi bir sene önce türk filmi OKUL'un müziklerini yapmıştır.Filmi beğenmeseniz bile müziklerini alın bi dinleyin derim çok iyi Moore imzalı şarkılar.
7,5 milyon TL.Yurt Dışında Ghost Book adında satılıyor.Yani yerli albüm fiyatına yabancı albüm.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder MSN Messenger
elothran
Geçerken Uğrayan
Geçerken Uğrayan


Kayıt: Nov 18, 2004
Mesajlar: 36


MesajTarih: Prş Ksm 18, 2004 8:21 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #8   

zevklere her zaman saygı vardırSmile

labrie'nin sesi biraz farklıdır doğru. Başka grupta solistlik yapsa hiç beenmem ama dt'nin tarzına çok yakışıo bence. Gay Vokal diolar bi de ona:)

Kevin Moore cidden de çok başarılıydı. (Rudess çok daha ii çalıo ama tabi ki başarı ii çalmak demek deil) Ama naaparsın ayrıldı işte:) eger cok seviosan onun solo calısmaları falan olması lazım. Örnein OKUL filminin soundtrack'ini o yaptı ne ilginç di mi?
Son 3 albümde zaten dream theater deişti. Son album train of thoughtta daha sert bir hava var ve progressive'in yanında sololar ile power ton ile de thrash bi hava var. Öbür albumlere nazaran da daha sert bi albüm(yani dt çapında)
6 degrees of inner turbulence de ise ilk defa 7 telli gitar kullanıo petrucci. deneyselleşio olay yani(Train of thoughta'da öyle).
Ama bana sorarsan DT'nin en iyi 3 albümü şöyle:
1-awake
2-TOT
3-I&W
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
Fink
Zehir Hafiye
Zehir Hafiye


Kayıt: Nov 14, 2004
Mesajlar: 302
Nerden: 22 Acacia Avenue

MesajTarih: Cum Ksm 19, 2004 11:16 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #9   

Benim İçin de
1-Images And Words:Değişmez Lider.Metropolis,Take My Time,Pull Me Under da favorilerim
2-Awake:Bu da değişmez ikinci:)Space Dye Vest'in yerini hiç biri tutmaz ama Mirror ve Silent Man de uzun süre dilimden düşmemişti.
3-Change Of Season:İlk ikinin yanına bile yaklaşamaz ama severim kendilerini.

En Sevmediğim ise
Train Of Thought:Belki DT'ye şu anda bu kadar sinir olmama neden olan albüm.DT'de her zaman thrash etkisi vardı ama bu kadar öne çıkması tarzlarına hiç mi hiç yakışmadığını düşünüyorum.

Son bir tavsiye Metallica'nın Master Of Puppets'ı baştan sona coverladıkları konserlerden birini bulabilirseniz dinleyin(yada izleyin).Seyirciler öyle bir eşlik ediyor ki Labrie'nin sesi zor duyuluyor.Süper.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder MSN Messenger
home_in_despair
Moderator


Kayıt: Nov 11, 2004
Mesajlar: 63
Nerden: Ãzmir

MesajTarih: Cum Ksm 19, 2004 11:44 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #10   

Train Of Thought bence Labrie'nin sesini en iyi kullandigi albümdür bana göre.
Ve sahsen begendiim bir albümdür.
Aç1kças1 Dream Theater in en sert albümüdür ve sözleriyle olsun müziiyle olsun thrash de yapabileceklerini ispatlad1klar1 bir albümdür.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder Yahoo Messenger MSN Messenger
elothran
Geçerken Uğrayan
Geçerken Uğrayan


Kayıt: Nov 18, 2004
Mesajlar: 36


MesajTarih: Cum Ksm 19, 2004 5:21 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #11   

master of puppets'ın calındığı konser hakkında başka bi forumda şöle okumuştum:
elamanlar sahneye çalıo edio bitirio herkes bitti die gitmee baslıo sora elemanlar birden metallica çalmaya başlıo herkes huoop nooluos dio:) nasL?
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
Fink
Zehir Hafiye
Zehir Hafiye


Kayıt: Nov 14, 2004
Mesajlar: 302
Nerden: 22 Acacia Avenue

MesajTarih: Pzr Ksm 21, 2004 9:17 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #12   

Benzerini Yunanistan konserinde yaptıklarını biliyorum.Konser bitiyor.Herkes yavaş yavaş dağılıyor.Birden Petrucci gitarını alıyor ve Iron Maiden-The Trooper'ına giriyor ve ortalık darma duman oluyor(Festivadeki Iron Maiden konserinin iptal edildiğini de düşününce)

Benim dediğim Master Of Puppets albümünü baştan sona ayrı bir konser olarak yorumluyor.Ama şarkılara eşliği hayal edemezsin.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder MSN Messenger
elothran
Geçerken Uğrayan
Geçerken Uğrayan


Kayıt: Nov 18, 2004
Mesajlar: 36


MesajTarih: Pzr Ksm 21, 2004 12:09 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #13   

master of puppets ve sanitarium'unkileri izledim. yani coverladıkları o ikisini. ben metallica için yaptıklarını okumustum bi yerde ama demek ki iron maiden mışSmile zaten buuk bi iron maiden metallica hayranlıkları var.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
grokzurbdruk
Forum Hayvanı
Forum Hayvanı


Kayıt: Oct 27, 2004
Mesajlar: 652
Nerden: ankara - antalya

MesajTarih: Pzr Ksm 21, 2004 8:43 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #14   

master of puppets albümünün tamamını çaldıkları bi kaydı var bende dinledim.. dinlerken şaştım.. afalladım falan... garip grup ya... walla...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder
Fink
Zehir Hafiye
Zehir Hafiye


Kayıt: Nov 14, 2004
Mesajlar: 302
Nerden: 22 Acacia Avenue

MesajTarih: Sal Ksm 23, 2004 6:46 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #15   

O konserin kapağı.Bir fan tarafından mı hazırlanmış yoksa başka bir şey mi bilmiyorum.Ama yaratıcılık süper.mezarın üzerindeki ölüm tarihine dikkat.

Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder MSN Messenger
grokzurbdruk
Forum Hayvanı
Forum Hayvanı


Kayıt: Oct 27, 2004
Mesajlar: 652
Nerden: ankara - antalya

MesajTarih: Sal Ksm 23, 2004 6:53 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #16   

fink müthişsin ya... Very Happy nerden buldun bunu hahahahah süper....
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder
Nonserviam
I$e|Yaramaz|Cop|Kutusu


Kayıt: Sep 03, 2004
Mesajlar: 105
Nerden: Zîna-âdan..

MesajTarih: Sal Ksm 23, 2004 7:04 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #17   

Eh sevdigim gruplardan biri..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder MSN Messenger
cernunnos
Blind FAN


Kayıt: Oct 27, 2004
Mesajlar: 1941
Nerden: Konstantinapolis

MesajTarih: Cmt Arl 11, 2004 11:08 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #18   

bence grup elemanları açısından real madrid e benziyor.
Hepsi mükemmel.Oturup virtüöz dinlersin buları dinlerken.
Ama bi grup olamıyorlar bence.Yani bi blind guardian dan bi metallica dan aldığım o hazı bunlardan alamıorum.
Ama yetenek ayrı bi olaydır.Saygı duyulur.Petrucci kirk ten bin kat iyi çalar ama unforgivenın solosunu yazamaz.O ayrı bi yetenektir.
Bu arada grubun tüm elemanları çeşitli üniversitlerde öğretim üyesi.
( sanırım )
_________________
I've seen the moon
And the first sunrise
I'll leave it to the memories
And kiss the wind goodbye...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
elothran
Geçerken Uğrayan
Geçerken Uğrayan


Kayıt: Nov 18, 2004
Mesajlar: 36


MesajTarih: Pts Arl 13, 2004 5:24 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #19   

müziğini beğenmiyorsanız böyle konusmaın beceremio falan diye. O tip müzikten hoslanan var hoslanmayan var. Ben bi erotomania solosunu unforgiven solosundan daha cok severim şahsen. DT'de ruh yok bşi yok diyenlerle dolup taştı ortalık. Herkes öküz gibi çalıp bi türlü beste yapamayan grup diyo. DT'deki bestelerin verdiği hazı Blind Guardian denilen grup veremez bana. Zaten ikisi karşılaştırılabilecek şeyler değil.
hem petrucci onu da yazar sen merak etme Wink ama bu kalkıp Iron Maiden'ın brutal kullanması gibi birşey olur Wink
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
Jolly_Roger
Geçerken Uğrayan
Geçerken Uğrayan


Kayıt: Dec 09, 2004
Mesajlar: 15
Nerden: Ãstanbul

MesajTarih: Pts Arl 13, 2004 6:27 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #20   

dürüm tiyetır.
_________________
Heavy Metal insanlara, düzenbazlýk ve para ile yönetilen bu dünyada, kendine inanma ve onurunu koruma gücü verir.
Jack STARR (Burning Starr)
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
Mesajları göster:   
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    metaltr.net Forum Ana Sayfası -> Metal Grupları Tüm saatler GMT +1 Saat
Sayfa 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Sonraki
1. sayfa (Toplam 11 sayfa)


 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Türkçe Çeviri : Onur Turgay & Erdem Çorapçıoğlu
phpBB template by Spectre :: Ported for PHP-Nuke by nukemods.com
Forums ©
MetalTR.NET'de yayınlanan tercümeler, biyografiler, köşe yazıları, resimler ve sair materyaller izinsiz ve kaynak gösterilmeksizin kullanılamaz.
Copyright © 2004-2012 MetalTR.NET
| Yasal Uyarı



Sitemap - forumtags - Radar Müzik Haber - Yeni Müzik Haber - cybersecurity news Yüzdeyüz Müzik,Yüzdeyüz, Müzik
Web site engine code is Copyright © 2003 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Sayfa Üretimi: 0.51 Saniye
Untitled Document