| Önceki başlık :: Sonraki başlık |
| Yazar |
Mesaj |
death_neverdies Geçerken Uğrayan


Kayıt: Jun 21, 2005 Mesajlar: 16 Nerden: smyrna[abyss]
|
Tarih: Sal Tem 26, 2005 10:36 am Mesaj konusu: NECROMANCER |
Mesaj: #1 |
|
SLM BEN İZMİRLİ MELLODIC DEATH GRUBU NECROMANCER IN VOKALIYIM
OZELLIKLE IZMIRLI ARKADASLARDAN TARZIMIZLA ILGILI YORUMLARINI
BEKLIORUM EYLULDE YOGUN CALISMALARA GIRECEK OLAN GRUBUMUZUN
DEMO CALISMALARI DA YOLDA BOMBA GIBI YORUMLARINIZI BEKLIORUM  _________________ I stand in the pentagram, invoking the daimons to rise
In the light of a thousand candles,
Shadows dance before my eyes
Naked, and with their lips against mine in an infernal kiss
With my eyes closed I step into the darkest abyss |
|
| Başa dön |
|
 |
Sponsor Linkler
|
Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz ! |
: # |
|
|
|
| Başa dön |
|
 |
BlackGoddess Veled-i METAL


Kayıt: Apr 29, 2005 Mesajlar: 168
|
Tarih: Çrş Tem 27, 2005 8:46 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #2 |
|
Zafercim,sizleri sadece izmir degil,istanbul'da da görmek isteriz.. cok yakında görüp,canlı canlı dinleme fırsatımız olacak zaten.iple çekiyoruz.. Sana ve grubuna bol şanslar,yolunuz açık ..Başarılar. _________________ how can they sleep while their beds are burning? |
|
| Başa dön |
|
 |
danjHaL Sebil-i Sübyan


Kayıt: Feb 01, 2006 Mesajlar: 99 Nerden: izmir
|
Tarih: Çrş Şub 08, 2006 12:00 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #3 |
|
| necroooooomancerrrr melodik deathin değişilmez varlıkları abiiiiiii lunatic charm olarak herzaman arkanızdayızz sizi hep desteklioruz |
|
| Başa dön |
|
 |
Proserpina Phlegethon

Kayıt: Jun 12, 2005 Mesajlar: 2261 Nerden: Klazomenai
|
Tarih: Cmt Hzr 10, 2006 2:38 pm Mesaj konusu: Re: NECROMANCER |
Mesaj: #4 |
|
| death_neverdies demiş ki: |
SLM BEN İZMİRLİ MELLODIC DEATH GRUBU NECROMANCER IN VOKALIYIM
OZELLIKLE IZMIRLI ARKADASLARDAN TARZIMIZLA ILGILI YORUMLARINI
BEKLIORUM EYLULDE YOGUN CALISMALARA GIRECEK OLAN GRUBUMUZUN
DEMO CALISMALARI DA YOLDA BOMBA GIBI YORUMLARINIZI BEKLIORUM  |
naber lem kerata! demo çıksın da sen konserlerde t-shirtlerini yırtmaa devam... _________________ He came to rock...And rocked like no one other with the heart twice the size of Texas,our beloved brother,companion,mentor,idol,and friend...We love you Dime...Until we meet again |
|
| Başa dön |
|
 |
theblackfreja Veled-i METAL


Kayıt: Jun 19, 2006 Mesajlar: 112 Nerden: izmir
|
Tarih: Sal Hzr 20, 2006 4:38 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #5 |
|
sadece show artizlik.... _________________ anti s.o.a.d. |
|
| Başa dön |
|
 |
cannibalism Geçerken Uğrayan


Kayıt: May 26, 2005 Mesajlar: 16 Nerden: Toronto
|
Tarih: Sal Hzr 20, 2006 11:00 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #6 |
|
bu ne ya ne bicim tanitim bu bu isler en krali benim demekle olmaz cikartin demonuzu dinleyelim de ona gore karar werelim _________________ Rahimdeki gobek kordonu boynuna dolanmis vajina ici fetuse dair anal kanama belirtileri |
|
| Başa dön |
|
 |
theblackfreja Veled-i METAL


Kayıt: Jun 19, 2006 Mesajlar: 112 Nerden: izmir
|
Tarih: Sal Hzr 20, 2006 11:48 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #7 |
|
| cannibalism demiş ki: |
| bu ne ya ne bicim tanitim bu bu isler en krali benim demekle olmaz cikartin demonuzu dinleyelim de ona gore karar werelim |
muhaha aynen |
|
| Başa dön |
|
 |
FireBrain Zehir Hafiye


Kayıt: Jun 20, 2006 Mesajlar: 481 Nerden: İzmir / Ankara
|
Tarih: Sal Hzr 20, 2006 11:52 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #8 |
|
| theblackfreja demiş ki: |
| cannibalism demiş ki: |
| bu ne ya ne bicim tanitim bu bu isler en krali benim demekle olmaz cikartin demonuzu dinleyelim de ona gore karar werelim |
muhaha aynen |
aynen.. |
|
| Başa dön |
|
 |
theblackfreja Veled-i METAL


Kayıt: Jun 19, 2006 Mesajlar: 112 Nerden: izmir
|
Tarih: Sal Hzr 20, 2006 11:55 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #9 |
|
| FireBrain demiş ki: |
| theblackfreja demiş ki: |
| cannibalism demiş ki: |
| bu ne ya ne bicim tanitim bu bu isler en krali benim demekle olmaz cikartin demonuzu dinleyelim de ona gore karar werelim |
muhaha aynen |
aynen.. |
+10000000    |
|
| Başa dön |
|
 |
diedie Veled-i METAL


Kayıt: Apr 23, 2006 Mesajlar: 163 Nerden: izmİR
|
Tarih: Çrş Hzr 21, 2006 10:29 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #10 |
|
| theblackfreja demiş ki: |
| FireBrain demiş ki: |
| theblackfreja demiş ki: |
| cannibalism demiş ki: |
| bu ne ya ne bicim tanitim bu bu isler en krali benim demekle olmaz cikartin demonuzu dinleyelim de ona gore karar werelim |
muhaha aynen |
aynen.. |
+10000000    |
tabikide aynen |
|
| Başa dön |
|
 |
TheTrusted Zehir Hafiye


Kayıt: Jun 02, 2005 Mesajlar: 284
|
Tarih: Çrş Hzr 21, 2006 11:41 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #11 |
|
walla bir kere frekansda calışıcakken bizde once calışıyorlardı o zaman izleme fırsatı buldum. iyilerdi cob coverları yapıyolar bence vokal cuk oturmuş guzel, ama işte Turk olarak biraz dunya piyasasının gerisinden gitsekde bizdede artık grupların yaptıkları coverlardan cok besteleri konuşuluyor. (nihayet)
İzlediğim kadarı ile iyi şeyler yapcaklar belki yapmışlardır malesef haberimiz yok bi link verin varsada dinleyelim _________________
www.myspace.com/thetrustedband |
|
| Başa dön |
|
 |
WastingMyHate Bloodline

Kayıt: Jun 03, 2006 Mesajlar: 2176 Nerden: Istanbul...
|
Tarih: Çrş Hzr 21, 2006 11:45 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #12 |
|
istanbula gelirseniz 18 ya$ sInIrI olmasIn bende gelirim  _________________ The Broadcast like their prayers went unanswered and ignored
god, like the rest of the world, just watched in silence |
|
| Başa dön |
|
 |
|