Metal TR.NET METALTR INSTAGRAM    
  Giriş veya Kayıt Ol
Menü
 Site
tree-T.gif Ana Sayfa
 Forum
 Haber Gönder
 Haber Arşivi
tree-T.gif Etkinlik Takvimi
tree-T.gif Site Kadrosu
 Extra
 Hosting
 En İyi 10
 İnteraktif
petitrond.gif Demo & Mp3 Arşivi
petitrond.gif Video İzleme
petitrond.gif Fotoğraf Galerisi
 Destek
 Destekleyenler
 Linkekle
 Bizi Öner!
 
INSTAGRAM
 
İçerik
. Yerli Gruplar
. Yabancı Gruplar
. Biyografiler
. Albümler
. Albüm Kritikleri
. Röportajlar
. Köşe Yazıları
. Köşe Yazıları Arşiv
. Dergiler
. Etkinlikler
· Gitar & TAB
 
Albüm Kritikleri
· KORN - The path of totality
· Hypocrisy-A Taste of Extreme Divinity (2009)
· Cyntia - Endless World (2012)
· Tiamat - The Scarred People
· Moonspell Alpha Noir-Omega White.
· Ghost - Opus Eponymous
· Testament - Dark Roots of Earth
· Lamb of God - Resolution
· Volbeat Live From Beyond Hell/Above Heaven
· Pentagram - MMXII
 
METALTR INSTAGRAM
 
Kısa Haberler

[ Haber Arşivi ]
 
Son 10 Haber
· Moonspell yeni albüm öncesi yeni tekli ‘Cross Your Heart’
[ 0 yorum - 119 okuma ]
· Alter Bridge yeni albüm Scales Are Falling
[ 0 yorum - 986 okuma ]
· Black Veil Brides yeni single'ları ''Certainty''
[ 0 yorum - 670 okuma ]
· Gibson imzalı Tony Iommi belgeseli yayında
[ 0 yorum - 835 okuma ]
· Pentagram’ın bir albümü ilk kez plak formatında çıktı
[ 0 yorum - 1371 okuma ]
· MEGADETH, yeni sinema belgeseli Megadeth: Behind The Mask
[ 0 yorum - 1041 okuma ]
· Brezilyalı gitarist Kiko Loureiro, sinema dünyasına ilk adımını attı
[ 0 yorum - 807 okuma ]
· Poppy yeni şarkısı Guardian’ı paylaştı
[ 0 yorum - 2503 okuma ]
· Whitesnake gitaristi yeni bir şarkı yayınladı 'You Can Give'
[ 0 yorum - 2778 okuma ]
· Avenged Sevenfold yeni şarkısı Magic
[ 0 yorum - 3508 okuma ]

[ Devamı Haberler Bölümünde ]
 
Fotoğraf Galerisi

B Noktası



B Noktası



B Noktası



Heretic Soul @ Waldb ...



Heretic Soul



Heretic Soul



Heretic Soul @ Rock ...



Anoreksi Promo 2011



Anoreksi Promo 2011



Anoreksi Promo 2011


[ Fotoğraf Galerisi ]
 
Rastgele Biyografi


Gojira
 
MetalTR Arama
 
Üyelik
 
Üye Olun
Kayıp Şifre

Güvenlik Kodu: Güvenlik Kodu
Güvenlik Kodunu Girin:
 
Üyelik:
Bugün: 0
Dün: 0
Bekleyen Üyelik(ler): 0
Toplam Üye: 42,805
En Son Üye: legionsoftheblacklig

Şu An Bağlı:
Misafir(ler): 6,996
Üye(ler): 0
Toplam: 6,996
 
Forumlardan
Last 10 Forum Messages

MOONSPELL yeni albümü Far From God hakkında
Son mesaj atan; KopuK

Kamelot yeni albümü Asylum 2026
Son mesaj atan; KopuK

Can Bonomo
Son mesaj atan; KopuK

Eskiler nerde arkadaşım )
Son mesaj atan; manyamimi

İsa Özkocaman
Son mesaj atan; KopuK

MENTRA
Son mesaj atan; KopuK

Metal müzik grubuna ruhsat kazandırmak için metafizik yöntem
Son mesaj atan; elvistuna

Yeni Evanescence albümü Sanctuary
Son mesaj atan; KopuK

Orbit Culture
Son mesaj atan; blastrula

Faun pagan folk ve Orta Çağ müziği
Son mesaj atan; blastrula


[ Metal TR.NET ]
 
Köşe Yazıları
 
metaltr.net :: Başlığı Görüntüle - Eve Bir Studio. Ne lazım?
 
 SSSSSS   AramaArama   Üye ListesiÜye Listesi   Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları Üye ListesiCan Sıkıntısı Giderici!   
 ProfilProfil   Özel mesajlarınızı kontrol etmek için login olunÖzel mesajlarınızı kontrol etmek için login olun     GirişGiriş 
GünlüklerGünlükler    Günlük Kontrol PaneliGünlük Kontrol Paneli    GünlüğümGünlüğüm

Eve Bir Studio. Ne lazım?
Sayfa 1, 2  Sonraki
 
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    metaltr.net Forum Ana Sayfası -> Müzik Aletleri
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
SkyLaRk
Zehir Hafiye
Zehir Hafiye


Kayıt: Dec 12, 2004
Mesajlar: 236
Nerden: istanbul - bursa

MesajTarih: Sal Arl 14, 2004 11:46 am    Mesaj konusu: Eve Bir Studio. Ne lazım? Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #1   

eve bir studio kurmak için ne lazım?
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
Sponsor Linkler







Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari    Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz !
: #   


Başa dön
siyahkann
Geçerken Uğrayan
Geçerken Uğrayan


Kayıt: Nov 13, 2004
Mesajlar: 2
Nerden: Ãzmir

MesajTarih: Cum Arl 17, 2004 3:49 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #2   

Ne lasım olcak önce bi gitar bass gitar davul olayları ndan sorra amfi mixer falan... HA bidee şey war ewe kurcaksan duwarları kaplıcan bi dünyaa yoksa konu komşuyla papaz olursun ayrıca microfon da all.. Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Mr. Green
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
Kain_SARNATH
Geçerken Uğrayan
Geçerken Uğrayan


Kayıt: Dec 16, 2004
Mesajlar: 5
Nerden: Ãstanbul

MesajTarih: Cmt Arl 18, 2004 12:27 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #3   

Bir diğer alternatif de: sağlam bir ses kartı( birkaç tane in ve out çıkışı olan), elektronik davul ( baya kazık ama faydalı), gitar,bass falan filan. Böylece komşularınla papaz da olmazsın. Yalıtıma falan da gerek olmaz.[/b]
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
cernunnos
Blind FAN


Kayıt: Oct 27, 2004
Mesajlar: 1941
Nerden: Konstantinapolis

MesajTarih: Cmt Arl 18, 2004 9:47 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #4   

Bu stüdyo işini bende yapıcam en geç yaza bitmesini planlıyomda bu yalıtım işini nasıl hallederim??kim yapar???ne gerekir??Ve tabii kaça patlar.
Bodrumda bu arada zemine yalıtım gerekmiyor.Ve üst katında biz varız yani çok ekstra bişey olmasa da olur.Bu işlerle uğraşmış biri yardım etse iyi olur be???
_________________
I've seen the moon
And the first sunrise
I'll leave it to the memories
And kiss the wind goodbye...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
SkyLaRk
Zehir Hafiye
Zehir Hafiye


Kayıt: Dec 12, 2004
Mesajlar: 236
Nerden: istanbul - bursa

MesajTarih: Pts Arl 20, 2004 6:42 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #5   

altyapıları elektronik yapcam..
davula mavula gerek yok..
da hani ne bilim böyle salam ses kartı falan..
yada kolonlar..
fiyat miyat olayı yani..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
siyahkann
Geçerken Uğrayan
Geçerken Uğrayan


Kayıt: Nov 13, 2004
Mesajlar: 2
Nerden: Ãzmir

MesajTarih: Sal Arl 21, 2004 8:45 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #6   

Walla büyük marketlerde o tür olaylar satılıyo. emme sanırım bi 300-700 arası (YTL) gözden çıkarcan ..
_________________
"Mama,just killed a man,
Put a gun against his head,
Pulled my trigger,now he’s dead,
Mama,life had just begun,
But now I’ve gone and thrown it all away"...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
SkyLaRk
Zehir Hafiye
Zehir Hafiye


Kayıt: Dec 12, 2004
Mesajlar: 236
Nerden: istanbul - bursa

MesajTarih: Sal Arl 21, 2004 8:53 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #7   

hımmmmmmmm
konuyu çok iyi bilmemem rağmen
herkesin fikrini alıp öle karar vermek istiorum..
performans benim için çok önemli..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
kopil
Forum Hayvanı
Forum Hayvanı


Kayıt: Jan 19, 2005
Mesajlar: 590
Nerden: Ãstanbul/Avrupa

MesajTarih: Prş Oca 27, 2005 1:09 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #8   

yaw dostum alacakların belli sağlam bass amfisi ve guitar amfisi + kolon ve klavye kick için mixer ve sağlam kolonlar en az 2 dene bass electro davul duvarlar için 5taş yününden izole yada birinle anlaşırsın sana 3 milyara prof izole yapar ve bi ton bok püs yardım istersen her konuda yardımcı olurum
_________________
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder MSN Messenger
fadeoutt
Geçerken Uğrayan
Geçerken Uğrayan


Kayıt: Jan 30, 2005
Mesajlar: 1


MesajTarih: Pzr Oca 30, 2005 9:09 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #9   

arkadasım bnce ilk yapacagın sey guzel bir kayıt programı ile ses kartı al bunlar omadn calca bi shit anlamazsın creative in live serisi 7.1 ses kartları var bnde alıcam 100$ ama dunyada sayılı senin omur boyu goturur gitarı direk baglasan bile oluyor 50w amfi gibi 5 tane fln girişi fln var işte arastır ama bide kaytırıkta olsa mixer al gerisi gelir bide ses yalıtımı için o yumurta gorunumundeki sungerlerden al bide istersen bnde kellepir davul var 420 ytl ye veriom aldıgım gibi duruyor gel konusalım istersen sana yardm cı olalım
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
punkyboi
Geçerken Uğrayan
Geçerken Uğrayan


Kayıt: Feb 06, 2005
Mesajlar: 7


MesajTarih: Pts Şub 07, 2005 10:47 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #10   

fadeouut doğru solemiş
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
illnino
Forum Hayvanı
Forum Hayvanı


Kayıt: Dec 02, 2004
Mesajlar: 3728
Nerden: istanbul

MesajTarih: Sal Şub 08, 2005 9:00 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #11   

1.si Komşularını ii olması lasım
2.si Bakkal amcadan yumurta kartonları toplaman lasım
3.sü odanın biras küçük olmaı lasım yoksa çok pahalı olur halılar filan bende kurcaktım mwazgeçtim ama senin hevesinide kırmıyim
_________________
.................
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
kopil
Forum Hayvanı
Forum Hayvanı


Kayıt: Jan 19, 2005
Mesajlar: 590
Nerden: Ãstanbul/Avrupa

MesajTarih: Sal Şub 08, 2005 11:50 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #12   

yumurta kartonları hiç bi b.ka yaramıyo ben söyleyeyim
_________________
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder MSN Messenger
erotic_alchemy
Geçerken Uğrayan
Geçerken Uğrayan


Kayıt: Feb 09, 2005
Mesajlar: 3


MesajTarih: Cum Şub 11, 2005 9:14 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #13   

ya tek basına yumurta kapları hakkaten hic bi b..a yaramıo yumurta kabı sadece akustik acıdan yardm edeblr sana cunku sesi biras yutuo. mutlaka yalıtım yapman lasm ben yaptrdm yalıtım 800 ytl tek basına ise yaramıo bide bana sessiz davul derisi lasım calan varmı sessiz deriyle?yada fiyatı hakkında bilgi verebilrsenis sevinirim
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
Patroclus
Forum Hayvanı
Forum Hayvanı


Kayıt: Dec 06, 2004
Mesajlar: 517
Nerden: Valinor

MesajTarih: Cum Şub 11, 2005 9:26 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #14   

1-) İstediiniz kadar yalıtım yapın, düşük freq sesleri yalıtamassınız ve komşularınız elinde odunla kapıya dayanır
2-) Kayıt için profesyonel ses kartı lazım ki bu evdeki bilgisayarının oyun performansının ölmesi demek (Audigy 2 Platinium flan olmaz, yamahanın mesela kayıt kartları var...)
3-) Amfi-Gitar olayı dışında sağlam bi mixer lazım kayıt için, pahalı Smile
4-) İlle yalıtıcam derseniz 500 YTL en az...
5-) Monitörler falan da baya para tutar...

Yani, iyi bi stüdyo için:

1-) Davul (+ ziller) 1500
2-) 2 amfi (avt50 direk Smile) 1500
3-) Bass amp 500
4-) Yalıtım 500
5-) Monitörler 400
6-) Mikrofon x2 150

bunun boku püsürü toplam aşşaa yukarı 5000$ tutuyo... Bence bi daha düşünün Smile
_________________
Lord of all Noldor...
"...A star in the night and a bearer of hope
He rides into his glorious battle alone
Farewell to the valiant warlord..."
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
voxodoo
Geçerken Uğrayan
Geçerken Uğrayan


Kayıt: Nov 23, 2004
Mesajlar: 15


MesajTarih: Cmt Şub 26, 2005 7:50 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #15   

sadece gitarın için kayıt stüdyosu kurucaksan ki bilgisayara filan bağlıycağını düşünerek söylüyorum,mixer cart curt gitar ve bil . hariç 2000 $ en az sağlam birşey için ki bide o sisteme les paul lazım o da 3000$... kolay gelsin ama bi mixer alıp bilgisayara bağlayıpta çözebilirsin işiSmile))
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
Patroclus
Forum Hayvanı
Forum Hayvanı


Kayıt: Dec 06, 2004
Mesajlar: 517
Nerden: Valinor

MesajTarih: Cmt Şub 26, 2005 7:52 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #16   

Yok yok, enstrümanlar hariç 5000 $ tutuyo... Yoksa hiçbi işe yaramaz o stüdyo...
_________________
Lord of all Noldor...
"...A star in the night and a bearer of hope
He rides into his glorious battle alone
Farewell to the valiant warlord..."
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
power_slave
Geçerken Uğrayan
Geçerken Uğrayan


Kayıt: Jan 25, 2005
Mesajlar: 6


MesajTarih: Pts Mar 28, 2005 8:33 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #17   

pod xt live sipriş et cok para deil bu malzemelerin arasında istedigin amfi siminde kayıt alırsın ama onemli olan ses kartı bide o yumurta kartonu deil o sekilde sunger cok işe yarıyor
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
kirkmaster
Geçerken Uğrayan
Geçerken Uğrayan


Kayıt: Mar 25, 2005
Mesajlar: 22


MesajTarih: Prş Mar 31, 2005 5:30 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #18   

Walla biz olayın kolayını bulduk. Arkadaşın prefabrik evleri var boş bir arazide... Bütün aletleri taşıdık... Son ses çalıyoruz. Kimse yok etrafta kimse rahatsız olmuyor Smile
_________________
Uyarı: Imzaya resim koymak yasaktır.

Fight Fire With Fire
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
lesdevins
Geçerken Uğrayan
Geçerken Uğrayan


Kayıt: Apr 06, 2005
Mesajlar: 3
Nerden: izmir

MesajTarih: Sal Nis 05, 2005 11:24 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #19   

paranı söle ona göre konuşalım yoksa ne desen boş....
_________________
www.lesdevins.tk
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
Slicedlower
Zehir Hafiye
Zehir Hafiye


Kayıt: Apr 16, 2005
Mesajlar: 201
Nerden: Istanbul-Bakırköy

MesajTarih: Cmt Nis 16, 2005 9:36 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #20   

Ya ben yazlığa kurdum. Sistem şöyle:

Tama set (1 kick 3 tom 1 trampet)+ istanbul ziller (1 hi-hat, 1 sweet crash, 1rock ride)
1 tane Marshall Valvestate elektro amfisi (100 Watt)
1 tane Marshall Valvestate bass amfisi (100 Watt)
2 tane panther kolon
25-30 tane jack
10 girişli mixer (cd'ye kayıt yapıyor!!!!)
1 normal, 4 tane amfinin önüne konandan mikrofon
Halı
Duvar ve tavan yalıtımı


Bunların hepsi bana 7000 USD'ye patladı haberiniz ola...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
Mesajları göster:   
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    metaltr.net Forum Ana Sayfası -> Müzik Aletleri Tüm saatler GMT +1 Saat
Sayfa 1, 2  Sonraki
1. sayfa (Toplam 2 sayfa)


 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Türkçe Çeviri : Onur Turgay & Erdem Çorapçıoğlu
phpBB template by Spectre :: Ported for PHP-Nuke by nukemods.com
Forums ©
MetalTR.NET'de yayınlanan tercümeler, biyografiler, köşe yazıları, resimler ve sair materyaller izinsiz ve kaynak gösterilmeksizin kullanılamaz.
Copyright © 2004-2012 MetalTR.NET
| Yasal Uyarı



Sitemap - forumtags - Radar Müzik Haber - Yeni Müzik Haber - cybersecurity news Yüzdeyüz Müzik,Yüzdeyüz, Müzik
Web site engine code is Copyright © 2003 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Sayfa Üretimi: 1.29 Saniye
Untitled Document