| Önceki başlık :: Sonraki başlık |
| Yazar |
Mesaj |
SkyLaRk Zehir Hafiye


Kayıt: Dec 12, 2004 Mesajlar: 236 Nerden: istanbul - bursa
|
Tarih: Sal Arl 14, 2004 11:46 am Mesaj konusu: Eve Bir Studio. Ne lazım? |
Mesaj: #1 |
|
| eve bir studio kurmak için ne lazım? |
|
| Başa dön |
|
 |
Sponsor Linkler
|
Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz ! |
: # |
|
|
|
| Başa dön |
|
 |
siyahkann Geçerken Uğrayan


Kayıt: Nov 13, 2004 Mesajlar: 2 Nerden: Ãzmir
|
Tarih: Cum Arl 17, 2004 3:49 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #2 |
|
Ne lasım olcak önce bi gitar bass gitar davul olayları ndan sorra amfi mixer falan... HA bidee şey war ewe kurcaksan duwarları kaplıcan bi dünyaa yoksa konu komşuyla papaz olursun ayrıca microfon da all..  |
|
| Başa dön |
|
 |
Kain_SARNATH Geçerken Uğrayan


Kayıt: Dec 16, 2004 Mesajlar: 5 Nerden: Ãstanbul
|
Tarih: Cmt Arl 18, 2004 12:27 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #3 |
|
| Bir diğer alternatif de: sağlam bir ses kartı( birkaç tane in ve out çıkışı olan), elektronik davul ( baya kazık ama faydalı), gitar,bass falan filan. Böylece komşularınla papaz da olmazsın. Yalıtıma falan da gerek olmaz.[/b] |
|
| Başa dön |
|
 |
cernunnos Blind FAN

Kayıt: Oct 27, 2004 Mesajlar: 1941 Nerden: Konstantinapolis
|
|
| Başa dön |
|
 |
SkyLaRk Zehir Hafiye


Kayıt: Dec 12, 2004 Mesajlar: 236 Nerden: istanbul - bursa
|
Tarih: Pts Arl 20, 2004 6:42 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #5 |
|
altyapıları elektronik yapcam..
davula mavula gerek yok..
da hani ne bilim böyle salam ses kartı falan..
yada kolonlar..
fiyat miyat olayı yani.. |
|
| Başa dön |
|
 |
siyahkann Geçerken Uğrayan


Kayıt: Nov 13, 2004 Mesajlar: 2 Nerden: Ãzmir
|
Tarih: Sal Arl 21, 2004 8:45 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #6 |
|
Walla büyük marketlerde o tür olaylar satılıyo. emme sanırım bi 300-700 arası (YTL) gözden çıkarcan .. _________________ "Mama,just killed a man,
Put a gun against his head,
Pulled my trigger,now he’s dead,
Mama,life had just begun,
But now I’ve gone and thrown it all away"... |
|
| Başa dön |
|
 |
SkyLaRk Zehir Hafiye


Kayıt: Dec 12, 2004 Mesajlar: 236 Nerden: istanbul - bursa
|
Tarih: Sal Arl 21, 2004 8:53 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #7 |
|
hımmmmmmmm
konuyu çok iyi bilmemem rağmen
herkesin fikrini alıp öle karar vermek istiorum..
performans benim için çok önemli.. |
|
| Başa dön |
|
 |
kopil Forum Hayvanı


Kayıt: Jan 19, 2005 Mesajlar: 590 Nerden: Ãstanbul/Avrupa
|
Tarih: Prş Oca 27, 2005 1:09 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #8 |
|
yaw dostum alacakların belli sağlam bass amfisi ve guitar amfisi + kolon ve klavye kick için mixer ve sağlam kolonlar en az 2 dene bass electro davul duvarlar için 5taş yününden izole yada birinle anlaşırsın sana 3 milyara prof izole yapar ve bi ton bok püs yardım istersen her konuda yardımcı olurum _________________
 |
|
| Başa dön |
|
 |
fadeoutt Geçerken Uğrayan


Kayıt: Jan 30, 2005 Mesajlar: 1
|
Tarih: Pzr Oca 30, 2005 9:09 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #9 |
|
| arkadasım bnce ilk yapacagın sey guzel bir kayıt programı ile ses kartı al bunlar omadn calca bi shit anlamazsın creative in live serisi 7.1 ses kartları var bnde alıcam 100$ ama dunyada sayılı senin omur boyu goturur gitarı direk baglasan bile oluyor 50w amfi gibi 5 tane fln girişi fln var işte arastır ama bide kaytırıkta olsa mixer al gerisi gelir bide ses yalıtımı için o yumurta gorunumundeki sungerlerden al bide istersen bnde kellepir davul var 420 ytl ye veriom aldıgım gibi duruyor gel konusalım istersen sana yardm cı olalım |
|
| Başa dön |
|
 |
punkyboi Geçerken Uğrayan


Kayıt: Feb 06, 2005 Mesajlar: 7
|
Tarih: Pts Şub 07, 2005 10:47 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #10 |
|
| fadeouut doğru solemiş |
|
| Başa dön |
|
 |
illnino Forum Hayvanı


Kayıt: Dec 02, 2004 Mesajlar: 3728 Nerden: istanbul
|
Tarih: Sal Şub 08, 2005 9:00 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #11 |
|
1.si Komşularını ii olması lasım
2.si Bakkal amcadan yumurta kartonları toplaman lasım
3.sü odanın biras küçük olmaı lasım yoksa çok pahalı olur halılar filan bende kurcaktım mwazgeçtim ama senin hevesinide kırmıyim _________________ ................. |
|
| Başa dön |
|
 |
kopil Forum Hayvanı


Kayıt: Jan 19, 2005 Mesajlar: 590 Nerden: Ãstanbul/Avrupa
|
Tarih: Sal Şub 08, 2005 11:50 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #12 |
|
yumurta kartonları hiç bi b.ka yaramıyo ben söyleyeyim _________________
 |
|
| Başa dön |
|
 |
erotic_alchemy Geçerken Uğrayan


Kayıt: Feb 09, 2005 Mesajlar: 3
|
Tarih: Cum Şub 11, 2005 9:14 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #13 |
|
| ya tek basına yumurta kapları hakkaten hic bi b..a yaramıo yumurta kabı sadece akustik acıdan yardm edeblr sana cunku sesi biras yutuo. mutlaka yalıtım yapman lasm ben yaptrdm yalıtım 800 ytl tek basına ise yaramıo bide bana sessiz davul derisi lasım calan varmı sessiz deriyle?yada fiyatı hakkında bilgi verebilrsenis sevinirim |
|
| Başa dön |
|
 |
Patroclus Forum Hayvanı


Kayıt: Dec 06, 2004 Mesajlar: 517 Nerden: Valinor
|
Tarih: Cum Şub 11, 2005 9:26 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #14 |
|
1-) İstediiniz kadar yalıtım yapın, düşük freq sesleri yalıtamassınız ve komşularınız elinde odunla kapıya dayanır
2-) Kayıt için profesyonel ses kartı lazım ki bu evdeki bilgisayarının oyun performansının ölmesi demek (Audigy 2 Platinium flan olmaz, yamahanın mesela kayıt kartları var...)
3-) Amfi-Gitar olayı dışında sağlam bi mixer lazım kayıt için, pahalı
4-) İlle yalıtıcam derseniz 500 YTL en az...
5-) Monitörler falan da baya para tutar...
Yani, iyi bi stüdyo için:
1-) Davul (+ ziller) 1500
2-) 2 amfi (avt50 direk ) 1500
3-) Bass amp 500
4-) Yalıtım 500
5-) Monitörler 400
6-) Mikrofon x2 150
bunun boku püsürü toplam aşşaa yukarı 5000$ tutuyo... Bence bi daha düşünün  _________________ Lord of all Noldor...
"...A star in the night and a bearer of hope
He rides into his glorious battle alone
Farewell to the valiant warlord..." |
|
| Başa dön |
|
 |
voxodoo Geçerken Uğrayan


Kayıt: Nov 23, 2004 Mesajlar: 15
|
Tarih: Cmt Şub 26, 2005 7:50 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #15 |
|
sadece gitarın için kayıt stüdyosu kurucaksan ki bilgisayara filan bağlıycağını düşünerek söylüyorum,mixer cart curt gitar ve bil . hariç 2000 $ en az sağlam birşey için ki bide o sisteme les paul lazım o da 3000$... kolay gelsin ama bi mixer alıp bilgisayara bağlayıpta çözebilirsin işi )) |
|
| Başa dön |
|
 |
Patroclus Forum Hayvanı


Kayıt: Dec 06, 2004 Mesajlar: 517 Nerden: Valinor
|
Tarih: Cmt Şub 26, 2005 7:52 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #16 |
|
Yok yok, enstrümanlar hariç 5000 $ tutuyo... Yoksa hiçbi işe yaramaz o stüdyo... _________________ Lord of all Noldor...
"...A star in the night and a bearer of hope
He rides into his glorious battle alone
Farewell to the valiant warlord..." |
|
| Başa dön |
|
 |
power_slave Geçerken Uğrayan


Kayıt: Jan 25, 2005 Mesajlar: 6
|
Tarih: Pts Mar 28, 2005 8:33 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #17 |
|
| pod xt live sipriş et cok para deil bu malzemelerin arasında istedigin amfi siminde kayıt alırsın ama onemli olan ses kartı bide o yumurta kartonu deil o sekilde sunger cok işe yarıyor |
|
| Başa dön |
|
 |
kirkmaster Geçerken Uğrayan


Kayıt: Mar 25, 2005 Mesajlar: 22
|
Tarih: Prş Mar 31, 2005 5:30 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #18 |
|
Walla biz olayın kolayını bulduk. Arkadaşın prefabrik evleri var boş bir arazide... Bütün aletleri taşıdık... Son ses çalıyoruz. Kimse yok etrafta kimse rahatsız olmuyor  _________________ Uyarı: Imzaya resim koymak yasaktır.
Fight Fire With Fire |
|
| Başa dön |
|
 |
lesdevins Geçerken Uğrayan


Kayıt: Apr 06, 2005 Mesajlar: 3 Nerden: izmir
|
Tarih: Sal Nis 05, 2005 11:24 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #19 |
|
paranı söle ona göre konuşalım yoksa ne desen boş.... _________________ www.lesdevins.tk |
|
| Başa dön |
|
 |
Slicedlower Zehir Hafiye


Kayıt: Apr 16, 2005 Mesajlar: 201 Nerden: Istanbul-Bakırköy
|
Tarih: Cmt Nis 16, 2005 9:36 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #20 |
|
Ya ben yazlığa kurdum. Sistem şöyle:
Tama set (1 kick 3 tom 1 trampet)+ istanbul ziller (1 hi-hat, 1 sweet crash, 1rock ride)
1 tane Marshall Valvestate elektro amfisi (100 Watt)
1 tane Marshall Valvestate bass amfisi (100 Watt)
2 tane panther kolon
25-30 tane jack
10 girişli mixer (cd'ye kayıt yapıyor!!!!)
1 normal, 4 tane amfinin önüne konandan mikrofon
Halı
Duvar ve tavan yalıtımı
Bunların hepsi bana 7000 USD'ye patladı haberiniz ola... |
|
| Başa dön |
|
 |
|