Metal TR.NET METALTR INSTAGRAM    
  Giriş veya Kayıt Ol
Menü
 Site
tree-T.gif Ana Sayfa
 Forum
 Haber Gönder
 Haber Arşivi
tree-T.gif Etkinlik Takvimi
tree-T.gif Site Kadrosu
 Extra
 Hosting
 En İyi 10
 İnteraktif
petitrond.gif Demo & Mp3 Arşivi
petitrond.gif Video İzleme
petitrond.gif Fotoğraf Galerisi
 Destek
 Destekleyenler
 Linkekle
 Bizi Öner!
 
INSTAGRAM
 
İçerik
. Yerli Gruplar
. Yabancı Gruplar
. Biyografiler
. Albümler
. Albüm Kritikleri
. Röportajlar
. Köşe Yazıları
. Köşe Yazıları Arşiv
. Dergiler
. Etkinlikler
· Gitar & TAB
 
Albüm Kritikleri
· KORN - The path of totality
· Hypocrisy-A Taste of Extreme Divinity (2009)
· Cyntia - Endless World (2012)
· Tiamat - The Scarred People
· Moonspell Alpha Noir-Omega White.
· Ghost - Opus Eponymous
· Testament - Dark Roots of Earth
· Lamb of God - Resolution
· Volbeat Live From Beyond Hell/Above Heaven
· Pentagram - MMXII
 
METALTR INSTAGRAM
 
Kısa Haberler

[ Haber Arşivi ]
 
Son 10 Haber
· Moonspell yeni albüm öncesi yeni tekli ‘Cross Your Heart’
[ 0 yorum - 121 okuma ]
· Alter Bridge yeni albüm Scales Are Falling
[ 0 yorum - 989 okuma ]
· Black Veil Brides yeni single'ları ''Certainty''
[ 0 yorum - 673 okuma ]
· Gibson imzalı Tony Iommi belgeseli yayında
[ 0 yorum - 837 okuma ]
· Pentagram’ın bir albümü ilk kez plak formatında çıktı
[ 0 yorum - 1378 okuma ]
· MEGADETH, yeni sinema belgeseli Megadeth: Behind The Mask
[ 0 yorum - 1045 okuma ]
· Brezilyalı gitarist Kiko Loureiro, sinema dünyasına ilk adımını attı
[ 0 yorum - 812 okuma ]
· Poppy yeni şarkısı Guardian’ı paylaştı
[ 0 yorum - 2506 okuma ]
· Whitesnake gitaristi yeni bir şarkı yayınladı 'You Can Give'
[ 0 yorum - 2780 okuma ]
· Avenged Sevenfold yeni şarkısı Magic
[ 0 yorum - 3510 okuma ]

[ Devamı Haberler Bölümünde ]
 
Fotoğraf Galerisi

B Noktası



B Noktası



B Noktası



Heretic Soul @ Waldb ...



Heretic Soul



Heretic Soul



Heretic Soul @ Rock ...



Anoreksi Promo 2011



Anoreksi Promo 2011



Anoreksi Promo 2011


[ Fotoğraf Galerisi ]
 
Rastgele Biyografi


Sabhankra
 
MetalTR Arama
 
Üyelik
 
Üye Olun
Kayıp Şifre

Güvenlik Kodu: Güvenlik Kodu
Güvenlik Kodunu Girin:
 
Üyelik:
Bugün: 0
Dün: 0
Bekleyen Üyelik(ler): 0
Toplam Üye: 42,805
En Son Üye: legionsoftheblacklig

Şu An Bağlı:
Misafir(ler): 5,059
Üye(ler): 0
Toplam: 5,059
 
Forumlardan
Last 10 Forum Messages

MOONSPELL yeni albümü Far From God hakkında
Son mesaj atan; KopuK

Kamelot yeni albümü Asylum 2026
Son mesaj atan; KopuK

Can Bonomo
Son mesaj atan; KopuK

Eskiler nerde arkadaşım )
Son mesaj atan; manyamimi

İsa Özkocaman
Son mesaj atan; KopuK

MENTRA
Son mesaj atan; KopuK

Metal müzik grubuna ruhsat kazandırmak için metafizik yöntem
Son mesaj atan; elvistuna

Yeni Evanescence albümü Sanctuary
Son mesaj atan; KopuK

Orbit Culture
Son mesaj atan; blastrula

Faun pagan folk ve Orta Çağ müziği
Son mesaj atan; blastrula


[ Metal TR.NET ]
 
Köşe Yazıları
 
metaltr.net :: Başlığı Görüntüle - Dave Mustaine hakkındaki düşünceleriniz...
 
 SSSSSS   AramaArama   Üye ListesiÜye Listesi   Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları Üye ListesiCan Sıkıntısı Giderici!   
 ProfilProfil   Özel mesajlarınızı kontrol etmek için login olunÖzel mesajlarınızı kontrol etmek için login olun     GirişGiriş 
GünlüklerGünlükler    Günlük Kontrol PaneliGünlük Kontrol Paneli    GünlüğümGünlüğüm

Dave Mustaine hakkındaki düşünceleriniz...
Sayfa 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Sonraki
 
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    metaltr.net Forum Ana Sayfası -> Metal Genel
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
Hellcruiser
ISAF


Kayıt: Sep 14, 2005
Mesajlar: 1186
Nerden: ...

MesajTarih: Çrş Eyl 28, 2005 11:24 am    Mesaj konusu: Dave Mustaine hakkındaki düşünceleriniz... Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #1   

Metallica'dan ayrılışı, Megadeth'i kurma amacı, albümleri, karakteri, gitar stili, grubu dağıtması, The System Has Failed... Kısacası herşey... Ama lütfen objektif olalım (sözüm özellikle Metallica fanlarına)
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
Sponsor Linkler







Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari    Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz !
: #   


Başa dön
SlAy3R4DooM
Veled-i METAL
Veled-i METAL


Kayıt: Aug 14, 2005
Mesajlar: 159
Nerden: Kilyos Sahili

MesajTarih: Çrş Eyl 28, 2005 11:55 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #2   

megadeth seviyosam o adamın buyuk payı wardır emin ol objektifim...
_________________
never and ever!
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder
sentenced_1303
Forum Hayvanı
Forum Hayvanı


Kayıt: Aug 04, 2005
Mesajlar: 636
Nerden: Eskişehir

MesajTarih: Çrş Eyl 28, 2005 12:49 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #3   

gelmiş geçmiş en baba gitar vokallerden biri o nası değişik bi sestir aman yarabbim!
_________________
R.I.P Miika Tenkula (1974-2009)
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
exsaddam
Forum Hayvanı
Forum Hayvanı


Kayıt: Apr 18, 2005
Mesajlar: 15385
Nerden: Ankara

MesajTarih: Çrş Eyl 28, 2005 1:05 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #4   

Kesinlikle gereklidir bünyenin rahatlamasına sebep olan bir ses tınısı vardır.Şiddetle tavsiye edilir.İşin içine MEGADETH girince anca bu kadar objektif olabiliyorum
_________________
http://exsaddam.mybrute.com

Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger Myspace Profil Facebook Profil
killero
Veled-i METAL
Veled-i METAL


Kayıt: Dec 13, 2004
Mesajlar: 105
Nerden: GAZ ODASI

MesajTarih: Çrş Eyl 28, 2005 3:09 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #5   

bena MEGADETHi vokali değil sadece iyi enstrüman kullanımı sevdirdi bunda tabiki onunda payı var.vokalini hiçmi sevmiyorsun derseniz az seviyorum ,seviyorum diyemiyecek kadar..
_________________
En Sevdiðim Grup O An Dinlediðimdir (killero)
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder
MethaL
Forum İnsanı


Kayıt: Jun 28, 2005
Mesajlar: 4764
Nerden: İstanbuL

MesajTarih: Çrş Eyl 28, 2005 6:57 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #6   

dave i çok iyi tanırım..Oda beni öle sayarız severiz birbirimizi.Gitar teknikleriyse tam öğrettiğim gibi.Herşey çok güzel.. Smile ( saçma şeyler yazdıgımın tabiki farkındayım,ama insanların saçmalamayada ihtiyacı var ) Very Happy
_________________
Nefrete Sevgiden Daha Çok Güvenirim Dedi ŞeYTaN..ÇÜNKÜ NEFRETİN SAHTESİ OLMAZ..!
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder MSN Messenger
Hellcruiser
ISAF


Kayıt: Sep 14, 2005
Mesajlar: 1186
Nerden: ...

MesajTarih: Çrş Eyl 28, 2005 7:08 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #7   

MethaL demiş ki:
dave i çok iyi tanırım..Oda beni öle sayarız severiz birbirimizi.Gitar teknikleriyse tam öğrettiğim gibi.Herşey çok güzel.. Smile ( saçma şeyler yazdıgımın tabiki farkındayım,ama insanların saçmalamayada ihtiyacı var ) Very Happy


İyi hoş demişsinde, hangi yıldayız??? (madem ihtiyacın var, al o zaman)
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
todiefor
Geçerken Uğrayan
Geçerken Uğrayan


Kayıt: Sep 08, 2005
Mesajlar: 5
Nerden: ist

MesajTarih: Prş Eyl 29, 2005 8:46 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #8   

ii bi gitarist ama metallica dan kovulmasaydı daha ii olurdu.megadeth i kurdu ama acaba onlardan daha ii oldu mu ? hayırrr son derece objektifim deil mi? ayrıca bazı metallica şarkılarını alıp içine zıçtı Very Happy
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder MSN Messenger
metalpower
Zehir Hafiye
Zehir Hafiye


Kayıt: Dec 28, 2004
Mesajlar: 294
Nerden: Hangar 18

MesajTarih: Prş Eyl 29, 2005 5:50 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #9   

bence yer yuzunde en ii vokal partisyonlarını yazan
en ii gitar riffi bulan adamdır
cok buyuk adamdır tapılasıdır
yanına da marty freidman gibi hayvani bi virtuoz geldigi zaman dadından yinmez
_________________
Don't turn your back - looser - it's over!
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder MSN Messenger
Hellcruiser
ISAF


Kayıt: Sep 14, 2005
Mesajlar: 1186
Nerden: ...

MesajTarih: Prş Eyl 29, 2005 9:09 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #10   

todiefor demiş ki:
ii bi gitarist ama metallica dan kovulmasaydı daha ii olurdu.megadeth i kurdu ama acaba onlardan daha ii oldu mu ? hayırrr son derece objektifim deil mi? ayrıca bazı metallica şarkılarını alıp içine zıçtı Very Happy

Eğer kastettiğin "Metallica - The Four Horseman"ı "Mechanix" olarak değiştirmesi ve Killing is My Busieness albümünde kullanması ise, zaten Mechanix, o parçanın ilk oluşturulduğu hali idi...(sözler hariç) Tabii Mechanix daha iyi midir?, değilmidir? bu kişiye köre değişir. Ama umarım Hangar 18'in girişindeki arpejin The Call Of Ktulu'dan çalındığını düşünmüyorsundur... (Not: The Call of Ktulu, 84 albümünde yayınlanmıştır ancak Dave Mustaine'in Metallica'da iken bestelediği enstrümantel bir parçadır...)
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
nightlight
Sebil-i Sübyan
Sebil-i Sübyan


Kayıt: Dec 16, 2004
Mesajlar: 51
Nerden: İstanbul

MesajTarih: Cum Eyl 30, 2005 7:30 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #11   

herkesin dediğinin aksine çok sevecen ve fanları ile özel olarak ilgilenen ve sana arkadaşıymış gibi davranan özellikle şarkı düzenlemelerine ve vokalin notaları ile rifflerin mükemmel uyumuna hayran olduğum,benim metal müzik dinlememe öncülük eden grubun kv almama sebep olan frontmani...
_________________
I'm the Master of Thrash...
http://www.last.fm/music/Vengeful+Ghoul
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
robertpaulson
Space Monkey


Kayıt: Nov 23, 2004
Mesajlar: 1142


MesajTarih: Cmt Ekm 01, 2005 1:01 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #12   

Aaazından şçan bir insan resmen..Herkese laf sokup sokup durması dışında 90 ların sonuna doğru iyice kayboldu...Gitardaki karşıdaki dağları ben yaratıım havası da ayrı bir konu tabi(Adam Marty Friedman a laf atacak akdaritici bir insan) sesi derseniz itici geliyor bana..Tek saygı duyduğum yani Kerry king e başlangıç ta gitar hocalığı yapmış olmasdr
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
Pathological_Drummer
Veled-i METAL
Veled-i METAL


Kayıt: Mar 12, 2005
Mesajlar: 111
Nerden: istanbul

MesajTarih: Cmt Ekm 01, 2005 1:39 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #13   

Test ustası yada kusursuzluk arayan biri
ancak şunu unutmamak lazımdır ki metal müzik yapanlar arasında ki tek dahi : Dave Mustaine VH1 megadeth behind the music belgeselinden

jimy de grasso ya teklif götürmüş ve demişki 3 günün var turneye çıkıcaz..

Al Ptirelli ye ise 15 dakikan var akşam sahneye çıkıyoruz.

iki elemanda bence iyidi bir megadeth fanı olarak megadeth e yakışır elemanlardı (efsanevi kadro diye gelmeyin bu söylem için o ayrı çünkü)

Çok zeki bir adam behind the music i izleyin ne olduğunu anlarsınız
_________________
Studyo Nanotech prova-kayıt studyosu Kadıköy/barlar sokağı
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder MSN Messenger
Pathological_Drummer
Veled-i METAL
Veled-i METAL


Kayıt: Mar 12, 2005
Mesajlar: 111
Nerden: istanbul

MesajTarih: Cmt Ekm 01, 2005 1:40 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #14   

yağız sen daha iyi bilirsin ama kerry king e hocalık yaptığını sanmıyorum ikiside aynı yaştalar nerdeyse yardım olbilirde hocalık sanmam..
_________________
Studyo Nanotech prova-kayıt studyosu Kadıköy/barlar sokağı
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder MSN Messenger
robertpaulson
Space Monkey


Kayıt: Nov 23, 2004
Mesajlar: 1142


MesajTarih: Cmt Ekm 01, 2005 2:07 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #15   

abi valla Dave daha eski die biliom ya ama 4 5 sende çok farkedio valla yardım ders karışımı bişe diyelim biz ona Smile
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
VentoR
Zehir Hafiye
Zehir Hafiye


Kayıt: Dec 05, 2004
Mesajlar: 381
Nerden: bandırma/izmit

MesajTarih: Cmt Ekm 01, 2005 10:01 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #16   

vokali yüzünden bir türlü ısınamadığım bir adam.ne biliyim sevemedim bi türlü o dişlerini sıkıp ıkınarak yaptığı vokali.
_________________
antiAnathema
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder MSN Messenger
metalpower
Zehir Hafiye
Zehir Hafiye


Kayıt: Dec 28, 2004
Mesajlar: 294
Nerden: Hangar 18

MesajTarih: Cmt Ekm 01, 2005 1:20 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #17   

Pathological_Drummer demiş ki:

iki elemanda bence iyidi bir megadeth fanı olarak megadeth e yakışır elemanlardı (efsanevi kadro diye gelmeyin bu söylem için o ayrı çünkü)


katılıyorum abi all pitrelli bi freidman olamaz ama sunu da unutmamak lazım freidman ın yazıdıgı soloları da kolay kolay kimse atamaz
pitrelli gitar dizinde kolaylıkla kalkıo du bu isin altından aynı sekilde jimmy de menza yı aratmadı
her donem saglam adamlarla calısmıstır mustaine
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder MSN Messenger
nightlight
Sebil-i Sübyan
Sebil-i Sübyan


Kayıt: Dec 16, 2004
Mesajlar: 51
Nerden: İstanbul

MesajTarih: Cmt Ekm 01, 2005 3:25 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #18   

yok walla hiçte laf falan soktuğu yok.sadece espri yapar.onada laf sokmak denmez.çünkü yaptığı esprilerle kızdırmıyor ya da seni küçük düşürmüyor.
_________________
I'm the Master of Thrash...
http://www.last.fm/music/Vengeful+Ghoul
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
MethaL
Forum İnsanı


Kayıt: Jun 28, 2005
Mesajlar: 4764
Nerden: İstanbuL

MesajTarih: Cmt Ekm 01, 2005 3:32 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #19   

İyi bir Gitarist.Başka da bi özelliğini göremedim..
_________________
Nefrete Sevgiden Daha Çok Güvenirim Dedi ŞeYTaN..ÇÜNKÜ NEFRETİN SAHTESİ OLMAZ..!
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder MSN Messenger
sorumsuz
Zehir Hafiye
Zehir Hafiye


Kayıt: May 18, 2005
Mesajlar: 371
Nerden: ist

MesajTarih: Cmt Ekm 01, 2005 5:56 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #20   

bu adam harika bir gitarist ve müzisyen....ama ben bu adamı megoloman birisi olarak görüyorum......
_________________
ölüm için yaşa yaşam için öl!
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
Mesajları göster:   
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    metaltr.net Forum Ana Sayfası -> Metal Genel Tüm saatler GMT +1 Saat
Sayfa 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Sonraki
1. sayfa (Toplam 9 sayfa)


 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Türkçe Çeviri : Onur Turgay & Erdem Çorapçıoğlu
phpBB template by Spectre :: Ported for PHP-Nuke by nukemods.com
Forums ©
MetalTR.NET'de yayınlanan tercümeler, biyografiler, köşe yazıları, resimler ve sair materyaller izinsiz ve kaynak gösterilmeksizin kullanılamaz.
Copyright © 2004-2012 MetalTR.NET
| Yasal Uyarı



Sitemap - forumtags - Radar Müzik Haber - Yeni Müzik Haber - cybersecurity news Yüzdeyüz Müzik,Yüzdeyüz, Müzik
Web site engine code is Copyright © 2003 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Sayfa Üretimi: 0.51 Saniye
Untitled Document