| Önceki başlık :: Sonraki başlık |
| Yazar |
Mesaj |
Hellcruiser ISAF

Kayıt: Sep 14, 2005 Mesajlar: 1186 Nerden: ...
|
Tarih: Çrş Eyl 28, 2005 11:24 am Mesaj konusu: Dave Mustaine hakkındaki düşünceleriniz... |
Mesaj: #1 |
|
Metallica'dan ayrılışı, Megadeth'i kurma amacı, albümleri, karakteri, gitar stili, grubu dağıtması, The System Has Failed... Kısacası herşey... Ama lütfen objektif olalım (sözüm özellikle Metallica fanlarına)  |
|
| Başa dön |
|
 |
Sponsor Linkler
|
Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz ! |
: # |
|
|
|
| Başa dön |
|
 |
SlAy3R4DooM Veled-i METAL


Kayıt: Aug 14, 2005 Mesajlar: 159 Nerden: Kilyos Sahili
|
Tarih: Çrş Eyl 28, 2005 11:55 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #2 |
|
megadeth seviyosam o adamın buyuk payı wardır emin ol objektifim... _________________ never and ever! |
|
| Başa dön |
|
 |
sentenced_1303 Forum Hayvanı


Kayıt: Aug 04, 2005 Mesajlar: 636 Nerden: Eskişehir
|
Tarih: Çrş Eyl 28, 2005 12:49 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #3 |
|
gelmiş geçmiş en baba gitar vokallerden biri o nası değişik bi sestir aman yarabbim! _________________ R.I.P Miika Tenkula (1974-2009) |
|
| Başa dön |
|
 |
exsaddam Forum Hayvanı


Kayıt: Apr 18, 2005 Mesajlar: 15385 Nerden: Ankara
|
Tarih: Çrş Eyl 28, 2005 1:05 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #4 |
|
Kesinlikle gereklidir bünyenin rahatlamasına sebep olan bir ses tınısı vardır.Şiddetle tavsiye edilir.İşin içine MEGADETH girince anca bu kadar objektif olabiliyorum _________________ http://exsaddam.mybrute.com
 |
|
| Başa dön |
|
 |
killero Veled-i METAL


Kayıt: Dec 13, 2004 Mesajlar: 105 Nerden: GAZ ODASI
|
Tarih: Çrş Eyl 28, 2005 3:09 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #5 |
|
bena MEGADETHi vokali değil sadece iyi enstrüman kullanımı sevdirdi bunda tabiki onunda payı var.vokalini hiçmi sevmiyorsun derseniz az seviyorum ,seviyorum diyemiyecek kadar.. _________________ En Sevdiðim Grup O An Dinlediðimdir (killero) |
|
| Başa dön |
|
 |
MethaL Forum İnsanı

Kayıt: Jun 28, 2005 Mesajlar: 4764 Nerden: İstanbuL
|
Tarih: Çrş Eyl 28, 2005 6:57 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #6 |
|
dave i çok iyi tanırım..Oda beni öle sayarız severiz birbirimizi.Gitar teknikleriyse tam öğrettiğim gibi.Herşey çok güzel.. ( saçma şeyler yazdıgımın tabiki farkındayım,ama insanların saçmalamayada ihtiyacı var )  _________________ Nefrete Sevgiden Daha Çok Güvenirim Dedi ŞeYTaN..ÇÜNKÜ NEFRETİN SAHTESİ OLMAZ..! |
|
| Başa dön |
|
 |
Hellcruiser ISAF

Kayıt: Sep 14, 2005 Mesajlar: 1186 Nerden: ...
|
Tarih: Çrş Eyl 28, 2005 7:08 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #7 |
|
| MethaL demiş ki: |
dave i çok iyi tanırım..Oda beni öle sayarız severiz birbirimizi.Gitar teknikleriyse tam öğrettiğim gibi.Herşey çok güzel.. ( saçma şeyler yazdıgımın tabiki farkındayım,ama insanların saçmalamayada ihtiyacı var )  |
İyi hoş demişsinde, hangi yıldayız??? (madem ihtiyacın var, al o zaman) |
|
| Başa dön |
|
 |
todiefor Geçerken Uğrayan


Kayıt: Sep 08, 2005 Mesajlar: 5 Nerden: ist
|
Tarih: Prş Eyl 29, 2005 8:46 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #8 |
|
ii bi gitarist ama metallica dan kovulmasaydı daha ii olurdu.megadeth i kurdu ama acaba onlardan daha ii oldu mu ? hayırrr son derece objektifim deil mi? ayrıca bazı metallica şarkılarını alıp içine zıçtı  |
|
| Başa dön |
|
 |
metalpower Zehir Hafiye


Kayıt: Dec 28, 2004 Mesajlar: 294 Nerden: Hangar 18
|
Tarih: Prş Eyl 29, 2005 5:50 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #9 |
|
bence yer yuzunde en ii vokal partisyonlarını yazan
en ii gitar riffi bulan adamdır
cok buyuk adamdır tapılasıdır
yanına da marty freidman gibi hayvani bi virtuoz geldigi zaman dadından yinmez _________________ Don't turn your back - looser - it's over! |
|
| Başa dön |
|
 |
Hellcruiser ISAF

Kayıt: Sep 14, 2005 Mesajlar: 1186 Nerden: ...
|
Tarih: Prş Eyl 29, 2005 9:09 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #10 |
|
| todiefor demiş ki: |
ii bi gitarist ama metallica dan kovulmasaydı daha ii olurdu.megadeth i kurdu ama acaba onlardan daha ii oldu mu ? hayırrr son derece objektifim deil mi? ayrıca bazı metallica şarkılarını alıp içine zıçtı  |
Eğer kastettiğin "Metallica - The Four Horseman"ı "Mechanix" olarak değiştirmesi ve Killing is My Busieness albümünde kullanması ise, zaten Mechanix, o parçanın ilk oluşturulduğu hali idi...(sözler hariç) Tabii Mechanix daha iyi midir?, değilmidir? bu kişiye köre değişir. Ama umarım Hangar 18'in girişindeki arpejin The Call Of Ktulu'dan çalındığını düşünmüyorsundur... (Not: The Call of Ktulu, 84 albümünde yayınlanmıştır ancak Dave Mustaine'in Metallica'da iken bestelediği enstrümantel bir parçadır...) |
|
| Başa dön |
|
 |
nightlight Sebil-i Sübyan


Kayıt: Dec 16, 2004 Mesajlar: 51 Nerden: İstanbul
|
Tarih: Cum Eyl 30, 2005 7:30 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #11 |
|
herkesin dediğinin aksine çok sevecen ve fanları ile özel olarak ilgilenen ve sana arkadaşıymış gibi davranan özellikle şarkı düzenlemelerine ve vokalin notaları ile rifflerin mükemmel uyumuna hayran olduğum,benim metal müzik dinlememe öncülük eden grubun kv almama sebep olan frontmani... _________________ I'm the Master of Thrash...
http://www.last.fm/music/Vengeful+Ghoul |
|
| Başa dön |
|
 |
robertpaulson Space Monkey

Kayıt: Nov 23, 2004 Mesajlar: 1142
|
Tarih: Cmt Ekm 01, 2005 1:01 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #12 |
|
| Aaazından şçan bir insan resmen..Herkese laf sokup sokup durması dışında 90 ların sonuna doğru iyice kayboldu...Gitardaki karşıdaki dağları ben yaratıım havası da ayrı bir konu tabi(Adam Marty Friedman a laf atacak akdaritici bir insan) sesi derseniz itici geliyor bana..Tek saygı duyduğum yani Kerry king e başlangıç ta gitar hocalığı yapmış olmasdr |
|
| Başa dön |
|
 |
Pathological_Drummer Veled-i METAL


Kayıt: Mar 12, 2005 Mesajlar: 111 Nerden: istanbul
|
Tarih: Cmt Ekm 01, 2005 1:39 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #13 |
|
Test ustası yada kusursuzluk arayan biri
ancak şunu unutmamak lazımdır ki metal müzik yapanlar arasında ki tek dahi : Dave Mustaine VH1 megadeth behind the music belgeselinden
jimy de grasso ya teklif götürmüş ve demişki 3 günün var turneye çıkıcaz..
Al Ptirelli ye ise 15 dakikan var akşam sahneye çıkıyoruz.
iki elemanda bence iyidi bir megadeth fanı olarak megadeth e yakışır elemanlardı (efsanevi kadro diye gelmeyin bu söylem için o ayrı çünkü)
Çok zeki bir adam behind the music i izleyin ne olduğunu anlarsınız _________________ Studyo Nanotech prova-kayıt studyosu Kadıköy/barlar sokağı |
|
| Başa dön |
|
 |
Pathological_Drummer Veled-i METAL


Kayıt: Mar 12, 2005 Mesajlar: 111 Nerden: istanbul
|
Tarih: Cmt Ekm 01, 2005 1:40 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #14 |
|
yağız sen daha iyi bilirsin ama kerry king e hocalık yaptığını sanmıyorum ikiside aynı yaştalar nerdeyse yardım olbilirde hocalık sanmam.. _________________ Studyo Nanotech prova-kayıt studyosu Kadıköy/barlar sokağı |
|
| Başa dön |
|
 |
robertpaulson Space Monkey

Kayıt: Nov 23, 2004 Mesajlar: 1142
|
Tarih: Cmt Ekm 01, 2005 2:07 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #15 |
|
abi valla Dave daha eski die biliom ya ama 4 5 sende çok farkedio valla yardım ders karışımı bişe diyelim biz ona  |
|
| Başa dön |
|
 |
VentoR Zehir Hafiye


Kayıt: Dec 05, 2004 Mesajlar: 381 Nerden: bandırma/izmit
|
Tarih: Cmt Ekm 01, 2005 10:01 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #16 |
|
vokali yüzünden bir türlü ısınamadığım bir adam.ne biliyim sevemedim bi türlü o dişlerini sıkıp ıkınarak yaptığı vokali. _________________ antiAnathema |
|
| Başa dön |
|
 |
metalpower Zehir Hafiye


Kayıt: Dec 28, 2004 Mesajlar: 294 Nerden: Hangar 18
|
Tarih: Cmt Ekm 01, 2005 1:20 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #17 |
|
| Pathological_Drummer demiş ki: |
iki elemanda bence iyidi bir megadeth fanı olarak megadeth e yakışır elemanlardı (efsanevi kadro diye gelmeyin bu söylem için o ayrı çünkü)
|
katılıyorum abi all pitrelli bi freidman olamaz ama sunu da unutmamak lazım freidman ın yazıdıgı soloları da kolay kolay kimse atamaz
pitrelli gitar dizinde kolaylıkla kalkıo du bu isin altından aynı sekilde jimmy de menza yı aratmadı
her donem saglam adamlarla calısmıstır mustaine |
|
| Başa dön |
|
 |
nightlight Sebil-i Sübyan


Kayıt: Dec 16, 2004 Mesajlar: 51 Nerden: İstanbul
|
Tarih: Cmt Ekm 01, 2005 3:25 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #18 |
|
yok walla hiçte laf falan soktuğu yok.sadece espri yapar.onada laf sokmak denmez.çünkü yaptığı esprilerle kızdırmıyor ya da seni küçük düşürmüyor. _________________ I'm the Master of Thrash...
http://www.last.fm/music/Vengeful+Ghoul |
|
| Başa dön |
|
 |
MethaL Forum İnsanı

Kayıt: Jun 28, 2005 Mesajlar: 4764 Nerden: İstanbuL
|
Tarih: Cmt Ekm 01, 2005 3:32 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #19 |
|
İyi bir Gitarist.Başka da bi özelliğini göremedim.. _________________ Nefrete Sevgiden Daha Çok Güvenirim Dedi ŞeYTaN..ÇÜNKÜ NEFRETİN SAHTESİ OLMAZ..! |
|
| Başa dön |
|
 |
sorumsuz Zehir Hafiye


Kayıt: May 18, 2005 Mesajlar: 371 Nerden: ist
|
Tarih: Cmt Ekm 01, 2005 5:56 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #20 |
|
bu adam harika bir gitarist ve müzisyen....ama ben bu adamı megoloman birisi olarak görüyorum...... _________________ ölüm için yaşa yaşam için öl! |
|
| Başa dön |
|
 |
|