Metal TR.NET METALTR INSTAGRAM    
  Giriş veya Kayıt Ol
Menü
 Site
tree-T.gif Ana Sayfa
 Forum
 Haber Gönder
 Haber Arşivi
tree-T.gif Etkinlik Takvimi
tree-T.gif Site Kadrosu
 Extra
 Hosting
 En İyi 10
 İnteraktif
petitrond.gif Demo & Mp3 Arşivi
petitrond.gif Video İzleme
petitrond.gif Fotoğraf Galerisi
 Destek
 Destekleyenler
 Linkekle
 Bizi Öner!
 
INSTAGRAM
 
İçerik
. Yerli Gruplar
. Yabancı Gruplar
. Biyografiler
. Albümler
. Albüm Kritikleri
. Röportajlar
. Köşe Yazıları
. Köşe Yazıları Arşiv
. Dergiler
. Etkinlikler
· Gitar & TAB
 
Albüm Kritikleri
· KORN - The path of totality
· Hypocrisy-A Taste of Extreme Divinity (2009)
· Cyntia - Endless World (2012)
· Tiamat - The Scarred People
· Moonspell Alpha Noir-Omega White.
· Ghost - Opus Eponymous
· Testament - Dark Roots of Earth
· Lamb of God - Resolution
· Volbeat Live From Beyond Hell/Above Heaven
· Pentagram - MMXII
 
METALTR INSTAGRAM
 
Kısa Haberler

[ Haber Arşivi ]
 
Son 10 Haber
· Moonspell yeni albüm öncesi yeni tekli ‘Cross Your Heart’
[ 0 yorum - 116 okuma ]
· Alter Bridge yeni albüm Scales Are Falling
[ 0 yorum - 982 okuma ]
· Black Veil Brides yeni single'ları ''Certainty''
[ 0 yorum - 664 okuma ]
· Gibson imzalı Tony Iommi belgeseli yayında
[ 0 yorum - 826 okuma ]
· Pentagram’ın bir albümü ilk kez plak formatında çıktı
[ 0 yorum - 1363 okuma ]
· MEGADETH, yeni sinema belgeseli Megadeth: Behind The Mask
[ 0 yorum - 1036 okuma ]
· Brezilyalı gitarist Kiko Loureiro, sinema dünyasına ilk adımını attı
[ 0 yorum - 802 okuma ]
· Poppy yeni şarkısı Guardian’ı paylaştı
[ 0 yorum - 2501 okuma ]
· Whitesnake gitaristi yeni bir şarkı yayınladı 'You Can Give'
[ 0 yorum - 2774 okuma ]
· Avenged Sevenfold yeni şarkısı Magic
[ 0 yorum - 3505 okuma ]

[ Devamı Haberler Bölümünde ]
 
Fotoğraf Galerisi

B Noktası



B Noktası



B Noktası



Heretic Soul @ Waldb ...



Heretic Soul



Heretic Soul



Heretic Soul @ Rock ...



Anoreksi Promo 2011



Anoreksi Promo 2011



Anoreksi Promo 2011


[ Fotoğraf Galerisi ]
 
Rastgele Biyografi


Mahzen
 
MetalTR Arama
 
Üyelik
 
Üye Olun
Kayıp Şifre

Güvenlik Kodu: Güvenlik Kodu
Güvenlik Kodunu Girin:
 
Üyelik:
Bugün: 0
Dün: 0
Bekleyen Üyelik(ler): 0
Toplam Üye: 42,805
En Son Üye: legionsoftheblacklig

Şu An Bağlı:
Misafir(ler): 10,336
Üye(ler): 0
Toplam: 10,336
 
Forumlardan
Last 10 Forum Messages

MOONSPELL yeni albümü Far From God hakkında
Son mesaj atan; KopuK

Kamelot yeni albümü Asylum 2026
Son mesaj atan; KopuK

Can Bonomo
Son mesaj atan; KopuK

Eskiler nerde arkadaşım )
Son mesaj atan; manyamimi

İsa Özkocaman
Son mesaj atan; KopuK

MENTRA
Son mesaj atan; KopuK

Metal müzik grubuna ruhsat kazandırmak için metafizik yöntem
Son mesaj atan; elvistuna

Yeni Evanescence albümü Sanctuary
Son mesaj atan; KopuK

Orbit Culture
Son mesaj atan; blastrula

Faun pagan folk ve Orta Çağ müziği
Son mesaj atan; blastrula


[ Metal TR.NET ]
 
Köşe Yazıları
 
metaltr.net :: Başlığı Görüntüle - Türk Gruplarının Demoları Hakkında!
 
 SSSSSS   AramaArama   Üye ListesiÜye Listesi   Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları Üye ListesiCan Sıkıntısı Giderici!   
 ProfilProfil   Özel mesajlarınızı kontrol etmek için login olunÖzel mesajlarınızı kontrol etmek için login olun     GirişGiriş 
GünlüklerGünlükler    Günlük Kontrol PaneliGünlük Kontrol Paneli    GünlüğümGünlüğüm

Türk Gruplarının Demoları Hakkında!
Sayfa 1, 2, 3  Sonraki
 
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    metaltr.net Forum Ana Sayfası -> Yerli Metal Grupları
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
Urea
Geçerken Uğrayan
Geçerken Uğrayan


Kayıt: Oct 03, 2005
Mesajlar: 39
Nerden: Istanbul/Kadıköy

MesajTarih: Pzr Oca 08, 2006 11:54 pm    Mesaj konusu: Türk Gruplarının Demoları Hakkında! Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #1   

Arkadaşlar siteyi takip etmekteyim,herkes bir destek gazında,fakat aylardır Pena Muzik ile temastayım ve 10larca demo götürdüm,bir çok grubun, ve hiç biri satılmadı,neyse bu bu kadar önemli değil,ama burada bu kadar insan destek gazındayken bu demoların satmaması bir soru işareti oluşturdu kafamda, Pena Müziğin sahibi malum kişi Pentagram'dan Cenk, böyle giderse demo satmayı birakacağını söyledi,neler düşünüyorsunuz bu mevzu hakkında?
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
Sponsor Linkler







Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari    Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz !
: #   


Başa dön
TanistliN
Sith Lord


Kayıt: Apr 16, 2005
Mesajlar: 508
Nerden: Somewhere Far Beyond

MesajTarih: Pts Oca 09, 2006 12:20 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #2   

Bu konuda tekleyen noktalardan biri bence de,demoların fiyatları da hakkaten ucuz ilgi gösterilmesi en azından gruplara burda boş konuşmaktan daha yararlı olacaktır..
_________________
"O thou of little faith, wherefore didst thou doubt?"
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
TheExit



Kayıt: Aug 05, 2005
Mesajlar: -4
Nerden: bass player

MesajTarih: Pts Oca 09, 2006 2:26 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #3   

bu tarz demoların sadece üç büyük şehirde satılması büyük dezavantaj...
çünkü zaten ist-izmir-ve ankara da zaten eksik olmayan tek şey bir grubun daha çıkaracağı demo...insanların çoğu netten download ediyor,internetin bu kadar yayılması da dezavantaj.bunun yanında grupların demo satması da komik geliyor bana, yani insanlar ünlü kişilerin albümlerini bile almıyorlar, korsan idare ediyorlar, ki gidip amatör bir grubun demosunu alsınlar..gibi gibi

ayrıca uşak'ta bir mekan açtık, procell müzik, grupkara dedik, gönderin demolarınızı, satalım, yada çoğaltıp dağıtalım, 4-5 grup haricinde gönderen olmadı...grupların aklı ve hedefi başka! galiba...

ben demonun satılmaması aksine bedavaya çoğaltılıp dağıtılması tarftarıyım.Amatörsen para amacı gütmiceksin!! bence.....
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
Urea
Geçerken Uğrayan
Geçerken Uğrayan


Kayıt: Oct 03, 2005
Mesajlar: 39
Nerden: Istanbul/Kadıköy

MesajTarih: Pts Oca 09, 2006 2:51 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #4   

Para amacı güdülmüyor tabiki,demolar sembolik fiyatlara satılıyori,buda en azından yaptıgı masrafın karşılığı,atıyorum bir demoyu 1.50 lira ya satıyoruz,ama kimse almıyor,grup kalitesizmi oluyor, ya da hiç mi yaptıgı masrafı hak etmiyor,download diyorsunuz,ama cdleri satmaya götürdüğümüzde dükkanın sahibi,demoları getiriyorsunuz güzel bunlar ama internette herkes birbirine yolluyor,kimse almıyor diyor,garip... insanlar kayıt parası harcıyor ,yeri geliyor bu paralar yüzlerce lirayı buluyor, en azından yaptığı demo 1 lirayı hak etmiyormu size,herşey sanal mı olmalı, demonun bir albenisi vardır,alırsın dinlersin,rafına koyarsın,yıllar geçer,takar dinlersin...


neyse ben sadece bir temmenni de bulundum,ayrıca kadıköy dolaylarında olan arkadaşlar,kadıköyde demo satan bir yer varmı,ben bilmiyorum...akmar içerisinde satılmıyor,ama 3 sene öncesinde herşey normaldi,demo olayı korsana girdiği için hiç bir yer satmak istemiyor...

Gruplar kendini tanıtmak için bu tip siteleri seçiyor bunada karşı değilim,ama en azından yapılan demoları alan arkadaşlar çeşitli sitelere upload edip grubu bitirmesinler...

teşekkürler...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
TheExit



Kayıt: Aug 05, 2005
Mesajlar: -4
Nerden: bass player

MesajTarih: Pts Oca 09, 2006 3:03 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #5   

grubun demoyu 1 milyona satması kalitesiz olduğunu gösterir demedim ben, sadece şuanda profesyonellerin bile albümü satılmıyor, herşey internete ve korsana döküldü diyorum.
şu dönemde 10.000 lerce basılan albümlerden bile sanatçıların geliri olmuyor ki..bu yüzden amatör grupların demo satarak kazanç beklemesi bence anaormal bir durum..bir şekilde şarkıyı yapacaklar, isteyen download eder, isteyen alır, isteyen başka yollarla temin eder.şarkılarının kailtesini ortaya koyacaklar, amaç giderleri sıfırmlamak olmamalı.

bence amatörlerin tek maddi kazanç sağlayabileceği şey konserlerdir.demo satmak isteyen çoğu grup günümüz türkiyesinde kayıt masraflarını bile karşılayamaz.acı ama gerçek bu..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
Urea
Geçerken Uğrayan
Geçerken Uğrayan


Kayıt: Oct 03, 2005
Mesajlar: 39
Nerden: Istanbul/Kadıköy

MesajTarih: Pts Oca 09, 2006 3:16 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #6   

bir çok konserde tezgah açıp demo satmayı denemiş biri olarak, bu ve bunun gibi tepkilerle karşılaştıktan sonra ve son olarak pena müzikten,b öyle giderse demo satmayı bırakıcaz cevabını aldıktan sonra, Turk gruplarına çok sahip çıkan bir site olarak gözüken bu yerde bu başlığı açmayı uygun gördüm...

hmmm bir kaç konserde şöyle tepkiler aldım,

- şu şu grupların demoları tezgahta duruyor
-fiyat ne kadar
- 1.5 lira ,
-ben ona para verceğime bira içerim abi
- tamam para vermesende olur
- olsun ozamanda olmaz

bunu bizzat yaşamış biriyim...bir çok defa hemde...

Çelişki yaşıyor insanlar bira mı içsem demo mu alsam,beleş veriyor adam ,almıyım ayıp olacak,gibi... Neyse daha fazla yazmıyacağım,eğer tartışma konusu yaratabilip bir şeylerin farkına varılmasına yol açtıysam ne mutlu bana, sen gelmiş profesyonellerin bile albümleri satılmıyor diyorsun, profesyonellerin albümlerine adamlar para harcamıyorlar,şirketlerin bütçeleri ile yapılıyor o albümler, ve satılmaması tamamen şirketlerin satış /pazarlama sorunları,evet internet te büyük bir etmen bu yadsınamaz,ama gerçekten ilgili olan insanlar peşini bırakmayıp gerekirse endonesyalı distrodan bulup albümleri satın alıyor...

herkese iyi muhabbetler...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
Urea
Geçerken Uğrayan
Geçerken Uğrayan


Kayıt: Oct 03, 2005
Mesajlar: 39
Nerden: Istanbul/Kadıköy

MesajTarih: Pts Oca 09, 2006 3:32 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #7   

şunu ekliyeyim amaç satış değil bunu anlatamadım ben sizlere,sadece gruba saygı ve müziğe saygı idi, tabiki günümüz teknolojisinde demo satışı beklemekte çok saçma bir olgu olmaya başladı,en azından çok sembolik sayıda üretilen 50-100 gibi demolar ,çok çok ucuz (grubun hak etmiyeceği) fiyatlara satılırken,internet ten sadece tanıtım olsun diye indirilmesi bana saçma gelmekte,dediğin gibi gothic konserlerde satılmakta ama bir çok muhabbeti de bir arada götürmekte....

demonun manevi değeri var benim gözümde,bunu yakalayan insanlar vardır elbet...herneyse burada söylenmiyeceğim,sadece bu denli üyesi bol olan forumda 100-200 tane sembolik sayıda basılan demoların havada kapılması gerektiğini düşünmekteyim,zira 20 bin küsür üye var,100 demo bu üye sayısına göre hiç bişy olmaması gerekmekte....


herkese müzik ve konser hayatlarında başarılar...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
VentoR
Zehir Hafiye
Zehir Hafiye


Kayıt: Dec 05, 2004
Mesajlar: 381
Nerden: bandırma/izmit

MesajTarih: Pts Oca 09, 2006 3:43 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #8   

demonun fiyatı pek önemli bir unsur gibi gelmesede örneklerinde bu baya bir ilgi çekici hal alıyor.mesela courtyard demoyu çıkardığında o dönem gruplardan solitude,crossfire,pain,discrapency hep 3milyondan demo satarken courtyard 1milyona sattı hatta bana satan adam bile "al hoşuna gitmezse atarsın 1milyon nolucak" demişti:).ve bildiğim kadarıyla courtyard 500 demo satmıştı.demodan para beklemek tanıtım amaçlı bu olaya göre biraz ters aslında yani demolar bedava yapılmıyo biliyorum ama en azından grupların demodan kazandığı paraları hesapladığınıda pek sanmıyorum yada burdan gelecek paraya belbağladıklarını tanıtım sonuçta giderin bol olacak ama senide insanlar tanıyacak gelen gideni karşılamalı diye bişey yok yani.bu para olayına ben kafa yormam sonuçta 3 milyon veririm benim gibi birçok insanda kafa yormaz para babası falan deiliz ama kaliteli müzik yapan yerli gruplar için 3milyon gayet rahat veririz ama çoğunluk bunun hesabını yapar.mesela zardanadam denilen grup ilk iki albümü beleş dağıttı penadan albüm aldığım zaman cenk torbaya onlarında albümünü atıyodu ve bir çok insan grubu böyle tanıdı.

tabi bu arada kayıtta önemli aldığı bir iki demonun kayıtları boktan diye birdaha demo falan almam diyen insanlar tanıyorum.emek harcanan demo her halinden belli oluyor ve alıcısınıda buluyor.solitude un demosunu deli gibi arıyıp sadece rock station cafenin demo vitrininde bulduğum günleride biliyorum yada crossfireın demosunun elden ele dolaştığınıda.

bunlardan önce gelen sorun ise artık demonun satışı korsandan sayılması ve yurdum metalcisinin yerli gruplara bakış açısı.demonun korsan sayılması dağıtımı engelliyor ve buna yapılacak birşey yok ama yeni tayfa metal dinliyenlerin yerli gruplara bakış açısı zamanla ve değişeceğini umduğum bir olay.yeni ve kaliteli gruplar çıktıkça buda çözülecek büyük ihtimal ve insanlar kendi ülkesinin gruplarına destek vermeye çekinmicek duruma gelecekler.
_________________
antiAnathema
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder MSN Messenger
TheExit



Kayıt: Aug 05, 2005
Mesajlar: -4
Nerden: bass player

MesajTarih: Pts Oca 09, 2006 4:44 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #9   

satana olayı gerçekten çok güzel anltmışsın..her harfine katılıyorum dediklerinin..

piyasanın leşi çıkmış, bırakın insanların alıp almamasını da müziğinize bakın derim ben de..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
Kataklysm
desiderius


Kayıt: Apr 12, 2005
Mesajlar: 4091
Nerden: Gobi Çölü

MesajTarih: Pts Oca 09, 2006 8:50 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #10   

ben kendi adıma elimden geleni yapıyorum
_________________
http://www.huunhuurtu.com/
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder MSN Messenger
funeral_moon
Adytum


Kayıt: Nov 22, 2004
Mesajlar: 173


MesajTarih: Pts Oca 09, 2006 9:05 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #11   

bir demonun bir emegin bedavaya dagıtılması diye bir dusunceyi kabul etmiyorum.. ne bu patates mi.. en azından insanlar zar zor toparlayıp da buldugu kayıt parasını cıkarmak ya da belki yeni basımlar icin para toparlamak icin makul fiyat koyup satmalılar demoları.. bizim de demomuz satıldı 100 adet satıldı kimse bana gelip de bu ne ya oha benim haftalıgım 1.5 lira demedi.. isteyen ve dinlemek isteyen merak eden alır.. bedavaya dagıtılacaksa bos cd dagıtılsın isteyen uzerine istedigini ceksin.. saygılar..
_________________
ADYTUM - RHYTHM GUITARS

adytum.turkey@gmail.com
www.myspace.com/theadytum
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
TheExit



Kayıt: Aug 05, 2005
Mesajlar: -4
Nerden: bass player

MesajTarih: Pts Oca 09, 2006 10:50 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #12   

demonun amacı grubun tanıtımıdır,reklamdır

konuyu saptırmak istemiyorum fakat, televizyonda gördüğün reklam için firmalar bak biz emek verdik ver satın al,ver bakalım parayı diyorlar mı??

tabiki ortada bir emek var, grubun zar zor topladığı parayı bir şekilde çıkartması lazım, buna katılıyorum, fakat demo satışı ile olmaz bu iş.Piyasa buna elverişli değil, burda tartışmak manasız,istediğimiz gibi tartışalım, yine durum aynı olacak..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
funeral_moon
Adytum


Kayıt: Nov 22, 2004
Mesajlar: 173


MesajTarih: Pts Oca 09, 2006 10:58 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #13   

demo satısından bu parayı toparlayamayacaksın da konserden nasıl toparlayacaksın , var mı boyle bir sey.. hangi konserde gruplar para alıyor.. neden bahsediyorsun?.. amacın para olmadıgını fakat bedavaya patates gibi dagıtılmaması gerektigini ustune basa basa soyluyorum..
_________________
ADYTUM - RHYTHM GUITARS

adytum.turkey@gmail.com
www.myspace.com/theadytum
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
funeral_moon
Adytum


Kayıt: Nov 22, 2004
Mesajlar: 173


MesajTarih: Sal Oca 10, 2006 1:34 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #14   

goruyorsun degil mi isteyince seviyeli muhabbet de edilebiliyormus.. senin fikrin sana .. bandrol tabi ki olayın farklı bir yuzu ancak ne alaka dunyanın ender ulkesi falan demoyu parayla satan.. olur mu arkadasım.. insanlar az da olsa emeginin karsılıgını almak istemez mi.. hem merak etme en azından basım paranı karsılıyor.. bosver kaydı falan..
_________________
ADYTUM - RHYTHM GUITARS

adytum.turkey@gmail.com
www.myspace.com/theadytum
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
TheExit



Kayıt: Aug 05, 2005
Mesajlar: -4
Nerden: bass player

MesajTarih: Sal Oca 10, 2006 2:04 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #15   

bu ülkede müzik yapıyorsan, hele hele metal gibi az dinleyicisi olan bir müziği yapıyorsan bazı şeylere katlanacaksın( bunu çok iyi biliyorum, metal yapıyorum, ve uşakta yaşıyorum, 300'ü geçmez burda metal dinleyicisi)
bireysel olacak ama birşey anlatmak istiyorum,

bende marbloro içmesini biliyorum, arkadaş toplantılarında vodkamı açmak istiyorum, fakat ben yapmıyorum, maltepe içiyorum, ve sadece meze olsun diye bi bira alıyorum,
metal müzik yapıyorum, ve birşeylere katlanmak zorundayım,yada saçlarımı yana tarayıp, müziği bırakacağım, ve hayatıma bakacağım...

şimdi '''bakın ben fedakarlık yaptım, para biriktirdim, verin bakayım benim şu demo parasını, marlboro içicem''' demek senin dediğin..
emeğin parası diyorsun da, ben demomdaki 4 şarkı için tam bir sene çalıştım, stüdyoda harcadığım vaktin hesabını çıkartacak olursak( bak manevi yorgunluğu ve zorluğu hesaba katmıorum) sadece vaktimin gitmesinin bedeli, yaklaşık 15 milyar falan demo başına!!!

bu apayrı bir konu...eğer demoda harcadığı emeğe karşılık insanlardan 1milyon lira bekliyen varsa, kednine bir çeki düzen versin, emeğine çok saygısız çünkü..

demo=reklam...bunun başka tanımı yok, maddi bir karşılık bekliyemezsin..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
funeral_moon
Adytum


Kayıt: Nov 22, 2004
Mesajlar: 173


MesajTarih: Sal Oca 10, 2006 2:22 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #16   

demonun reklam oldugu yerler dinleyiciler degil sirket sahipleri, yurtdısı baglantıların vs dir.. urununun reklam oldugu yer cagımızda internettir, 1 mp3 veririsin.. arzu eden keyfine gore alır ya da almaz.. ama o dinleyiciye ulastıgında reklam degil hedefinin gercek oldugu gercegidir.. iste bunun olusu da sana hazın en buyugunu verir.. insanların demoyu almak icin komik de olsa bi mebla odedigini bilmek - paranın cebine gireceginden degil - hosuna gider.. sonucta sen zaten insanların dinlemesi icin internete 1 parcanı vermissin.. gerisi dinleyiciye kalmıs.. maddi karsılık bekleseydik bu muzigi yapmazdık, neler yapılabilecegini az cok biliyorsunuzdur degil mi.. yani olayın ozu, demonun fiyatı deil 10 lira da olsa 1 lira da olsa insanın deger diye dusunerek cd yi almasıdır..
_________________
ADYTUM - RHYTHM GUITARS

adytum.turkey@gmail.com
www.myspace.com/theadytum
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
funeral_moon
Adytum


Kayıt: Nov 22, 2004
Mesajlar: 173


MesajTarih: Çrş Oca 11, 2006 10:07 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #17   

eee.. acık soyle demek istedigin birsey mi var yani..
_________________
ADYTUM - RHYTHM GUITARS

adytum.turkey@gmail.com
www.myspace.com/theadytum
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
funeral_moon
Adytum


Kayıt: Nov 22, 2004
Mesajlar: 173


MesajTarih: Çrş Oca 11, 2006 11:18 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #18   

[quote="Satana"]
Satana demiş ki:
iyi müzik yapın. ondan sonra herkes alır merak etmeyin.


keske bastan yazsaydın bu mesajı .. bu kadar mesaj attıgıma degmezmis.. topic e son yazım .. - SON -
_________________
ADYTUM - RHYTHM GUITARS

adytum.turkey@gmail.com
www.myspace.com/theadytum
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
funeral_moon
Adytum


Kayıt: Nov 22, 2004
Mesajlar: 173


MesajTarih: Çrş Oca 11, 2006 11:21 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #19   

yani bu mesajı ciddi ciddi grubumun muzikal performansını goz onunde bulundurarak yazdın ya.. o yuzden.. demek ki tartısmama - mesaj atmama -degmezmis diyorum..
_________________
ADYTUM - RHYTHM GUITARS

adytum.turkey@gmail.com
www.myspace.com/theadytum
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
funeral_moon
Adytum


Kayıt: Nov 22, 2004
Mesajlar: 173


MesajTarih: Çrş Oca 11, 2006 11:22 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #20   

-- SON --
_________________
ADYTUM - RHYTHM GUITARS

adytum.turkey@gmail.com
www.myspace.com/theadytum
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
Mesajları göster:   
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    metaltr.net Forum Ana Sayfası -> Yerli Metal Grupları Tüm saatler GMT +1 Saat
Sayfa 1, 2, 3  Sonraki
1. sayfa (Toplam 3 sayfa)


 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Türkçe Çeviri : Onur Turgay & Erdem Çorapçıoğlu
phpBB template by Spectre :: Ported for PHP-Nuke by nukemods.com
Forums ©
MetalTR.NET'de yayınlanan tercümeler, biyografiler, köşe yazıları, resimler ve sair materyaller izinsiz ve kaynak gösterilmeksizin kullanılamaz.
Copyright © 2004-2012 MetalTR.NET
| Yasal Uyarı



Sitemap - forumtags - Radar Müzik Haber - Yeni Müzik Haber - cybersecurity news Yüzdeyüz Müzik,Yüzdeyüz, Müzik
Web site engine code is Copyright © 2003 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Sayfa Üretimi: 0.33 Saniye
Untitled Document