Metal TR.NET METALTR INSTAGRAM    
  Giriş veya Kayıt Ol
Menü
 Site
tree-T.gif Ana Sayfa
 Forum
 Haber Gönder
 Haber Arşivi
tree-T.gif Etkinlik Takvimi
tree-T.gif Site Kadrosu
 Extra
 Hosting
 En İyi 10
 İnteraktif
petitrond.gif Demo & Mp3 Arşivi
petitrond.gif Video İzleme
petitrond.gif Fotoğraf Galerisi
 Destek
 Destekleyenler
 Linkekle
 Bizi Öner!
 
INSTAGRAM
 
İçerik
. Yerli Gruplar
. Yabancı Gruplar
. Biyografiler
. Albümler
. Albüm Kritikleri
. Röportajlar
. Köşe Yazıları
. Köşe Yazıları Arşiv
. Dergiler
. Etkinlikler
· Gitar & TAB
 
Albüm Kritikleri
· KORN - The path of totality
· Hypocrisy-A Taste of Extreme Divinity (2009)
· Cyntia - Endless World (2012)
· Tiamat - The Scarred People
· Moonspell Alpha Noir-Omega White.
· Ghost - Opus Eponymous
· Testament - Dark Roots of Earth
· Lamb of God - Resolution
· Volbeat Live From Beyond Hell/Above Heaven
· Pentagram - MMXII
 
METALTR INSTAGRAM
 
Kısa Haberler

[ Haber Arşivi ]
 
Son 10 Haber
· Moonspell yeni albüm öncesi yeni tekli ‘Cross Your Heart’
[ 0 yorum - 115 okuma ]
· Alter Bridge yeni albüm Scales Are Falling
[ 0 yorum - 981 okuma ]
· Black Veil Brides yeni single'ları ''Certainty''
[ 0 yorum - 663 okuma ]
· Gibson imzalı Tony Iommi belgeseli yayında
[ 0 yorum - 825 okuma ]
· Pentagram’ın bir albümü ilk kez plak formatında çıktı
[ 0 yorum - 1362 okuma ]
· MEGADETH, yeni sinema belgeseli Megadeth: Behind The Mask
[ 0 yorum - 1035 okuma ]
· Brezilyalı gitarist Kiko Loureiro, sinema dünyasına ilk adımını attı
[ 0 yorum - 801 okuma ]
· Poppy yeni şarkısı Guardian’ı paylaştı
[ 0 yorum - 2500 okuma ]
· Whitesnake gitaristi yeni bir şarkı yayınladı 'You Can Give'
[ 0 yorum - 2773 okuma ]
· Avenged Sevenfold yeni şarkısı Magic
[ 0 yorum - 3504 okuma ]

[ Devamı Haberler Bölümünde ]
 
Fotoğraf Galerisi

B Noktası



B Noktası



B Noktası



Heretic Soul @ Waldb ...



Heretic Soul



Heretic Soul



Heretic Soul @ Rock ...



Anoreksi Promo 2011



Anoreksi Promo 2011



Anoreksi Promo 2011


[ Fotoğraf Galerisi ]
 
Rastgele Biyografi


Horna
 
MetalTR Arama
 
Üyelik
 
Üye Olun
Kayıp Şifre

Güvenlik Kodu: Güvenlik Kodu
Güvenlik Kodunu Girin:
 
Üyelik:
Bugün: 0
Dün: 0
Bekleyen Üyelik(ler): 0
Toplam Üye: 42,805
En Son Üye: legionsoftheblacklig

Şu An Bağlı:
Misafir(ler): 9,762
Üye(ler): 0
Toplam: 9,762
 
Forumlardan
Last 10 Forum Messages

MOONSPELL yeni albümü Far From God hakkında
Son mesaj atan; KopuK

Kamelot yeni albümü Asylum 2026
Son mesaj atan; KopuK

Can Bonomo
Son mesaj atan; KopuK

Eskiler nerde arkadaşım )
Son mesaj atan; manyamimi

İsa Özkocaman
Son mesaj atan; KopuK

MENTRA
Son mesaj atan; KopuK

Metal müzik grubuna ruhsat kazandırmak için metafizik yöntem
Son mesaj atan; elvistuna

Yeni Evanescence albümü Sanctuary
Son mesaj atan; KopuK

Orbit Culture
Son mesaj atan; blastrula

Faun pagan folk ve Orta Çağ müziği
Son mesaj atan; blastrula


[ Metal TR.NET ]
 
Köşe Yazıları
 
metaltr.net :: Başlığı Görüntüle - HARDCORE neden pek sevilmez?
 
 SSSSSS   AramaArama   Üye ListesiÜye Listesi   Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları Üye ListesiCan Sıkıntısı Giderici!   
 ProfilProfil   Özel mesajlarınızı kontrol etmek için login olunÖzel mesajlarınızı kontrol etmek için login olun     GirişGiriş 
GünlüklerGünlükler    Günlük Kontrol PaneliGünlük Kontrol Paneli    GünlüğümGünlüğüm

HARDCORE neden pek sevilmez?
Sayfa Önceki  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Sonraki
 
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    metaltr.net Forum Ana Sayfası -> Metal Genel
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
PROPHETESS
Zehir Hafiye
Zehir Hafiye


Kayıt: Dec 30, 2005
Mesajlar: 336
Nerden: ankara

MesajTarih: Çrş Şub 08, 2006 12:39 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #41   

roots bloody roots super bi şarkıdır ki zaten dinleğim ender hardcore şarkılarindan..
_________________
not a human being..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
Sponsor Linkler







Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari    Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz !
: #   


Başa dön
Deathroll
Geçerken Uğrayan
Geçerken Uğrayan


Kayıt: Dec 13, 2005
Mesajlar: 11
Nerden: Burning Legion

MesajTarih: Çrş Şub 08, 2006 1:01 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #42   

hehhe valla hardcore ilginc bi tur yav, pek dinlemedim en fazla 4-5 sarki dinlemisimdir sonrasini istemedim, ama dinledigim kadari yetti sanirim biraz on yargimda olabilir ama genel olarak hoslanmadim diyebilirim
benim icin melodi degisimi ve vokal cok onemli, degisik ensturmanlarda cok onemli, mesela dream theater - the dance of eternity acayip 1 sarki tam beni anlatiyor Very Happy tabi en kral tolga candar - ah bir atas ver Very Happy eheh
_________________
Surrender now
You cant beat death at his ruthless game
Make your bow
Hang your head in shame
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder MSN Messenger
Hellcruiser
ISAF


Kayıt: Sep 14, 2005
Mesajlar: 1186
Nerden: ...

MesajTarih: Çrş Şub 08, 2006 1:54 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #43   

eX-LoMBaRDo demiş ki:
PROPHETESS sen bi açıl bacım istersen.Bi uzaklaş. Numetal,hardcore ve punk a bu 3 metal türü die bahsetmişsin NE ALAKA? O kdr komikse burda sölemenin alemi ne? Sen sıkılınca aç gülmek için, gereksiz laf kalabalığı yapma! Ayrıca mdb nası hardcore topic ine bulaştırdın,bu da ayrı bi başarı tabi..

Deathroll bahsettiğin operacı pavarotti cahil kalma die sölüorm. Wink

ŞUraya girince bıd bıd konuşmayın. sevmiyorsanız ya da bilmiorsanız konuşmayın! Eleştri yapacaksanızda azıcık yapıcı olun.

Ehuhehue, ağzından bal dalıyo valla Bostaph!!! Pardon Lombardo!!! Laughing
Ayrıca Roots'un o versiyonunu dinlememiş olan varsa şiddetle taviye edilir! (vokalde, Derrick Green zibidisi olmasına rağmen...)

http://www.oriolajuan.com/

Cahil kalmayın diye sunuyorum...! Laughing Laughing Laughing
_________________
eliminate all the feelings...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
Deathroll
Geçerken Uğrayan
Geçerken Uğrayan


Kayıt: Dec 13, 2005
Mesajlar: 11
Nerden: Burning Legion

MesajTarih: Çrş Şub 08, 2006 2:32 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #44   

dedigim gibi pek hasir nesir oldugum bi muzk turu degil, bundan dolayi hangi grup kiminle duet yapmis beni pek sallamiyor, ve onun pavarotti olduguna lakin 1 kac bilgim vardi ama simdi yanlis cikar falan biri sallamistir rezil olmayalim diye yazmamistim ehhe Very Happy
neyse artik 1 zaman gelecek ve bunyenizin hardcore kaldirmadigi zamani anladiginizda degiseceksiniz Smile o zaman artik ne dinlersiniz bilemem insan omrunun sonuna kadar bi turle gidemez ehhee sahsen bende artik headbang yapamayacak duruma geldigimde ya klasik muzik dinler yada takim elbiselerimle dream theater konserlerine giderim Smile
_________________
Surrender now
You cant beat death at his ruthless game
Make your bow
Hang your head in shame
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder MSN Messenger
erkekjetter
Zehir Hafiye
Zehir Hafiye


Kayıt: Jul 17, 2005
Mesajlar: 382
Nerden: bilmem

MesajTarih: Çrş Şub 08, 2006 4:33 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #45   

zevk meselesi nedeni olur mu şimdi
_________________
wtf???
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder MSN Messenger
PROPHETESS
Zehir Hafiye
Zehir Hafiye


Kayıt: Dec 30, 2005
Mesajlar: 336
Nerden: ankara

MesajTarih: Prş Şub 09, 2006 1:34 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #46   

oyle olsun bakalım..bi de him forumunda olur bu..him dinleyen romantik liseliler bu tarz yorumlar yapar..cahil yorumunu kastediyorum..sen dinlemedin de o yuzden bole diyorsun falan..

hardcore nie sevilmez forumu bu ve ben vocallerinden dolayı sevmiyorum diorum..buyrun nie sevilir forumu açın sizi okuyalım..mdb olayına gelince tavsiye amaçlıydı..dogru yolu bulun diye:)isteyn istedğini dinlesin..doom,thrash,black ama hardcore deil..tabi bana gore..sevenlere saygılar..

roots bloody roooooooooooooots...
_________________
not a human being..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
VentoR
Zehir Hafiye
Zehir Hafiye


Kayıt: Dec 05, 2004
Mesajlar: 381
Nerden: bandırma/izmit

MesajTarih: Prş Şub 09, 2006 1:57 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #47   

sana yazılanlara bi bak istersen kimse sana niye sevmiyosun demiyo niye buna takıldınki bu kadar...
_________________
antiAnathema
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder MSN Messenger
PROPHETESS
Zehir Hafiye
Zehir Hafiye


Kayıt: Dec 30, 2005
Mesajlar: 336
Nerden: ankara

MesajTarih: Prş Şub 09, 2006 2:03 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #48   

Yok takılmadım hocam yanlış anlama..sanırım ben anlatamadım bu kadar insan anlamadıgına göre..buyrun doom,black forumlarına siz anlatın biz anlayalım..iyi geceler..
saygılar..
_________________
not a human being..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
_SoDoM_
Sebil-i Sübyan
Sebil-i Sübyan


Kayıt: Jul 03, 2005
Mesajlar: 95
Nerden: German Nazi

MesajTarih: Prş Şub 09, 2006 12:36 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #49   

slipknot la hardcore un alakası yoktur alakasız seyler yazmayın suraya...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
metalpower
Zehir Hafiye
Zehir Hafiye


Kayıt: Dec 28, 2004
Mesajlar: 294
Nerden: Hangar 18

MesajTarih: Prş Şub 09, 2006 5:11 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #50   

zuheaheahe prophets bacı o da ii
thrash dinleyin ama hardcore dinlemeyin
_________________
Don't turn your back - looser - it's over!
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder MSN Messenger
exsaddam
Forum Hayvanı
Forum Hayvanı


Kayıt: Apr 18, 2005
Mesajlar: 15385
Nerden: Ankara

MesajTarih: Prş Şub 09, 2006 5:17 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #51   

hardcore=thrash+punk
suicidal tendencies imzası gözüne çarpmamış heralde.
_________________
http://exsaddam.mybrute.com

Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger Myspace Profil Facebook Profil
immortal666
Veled-i METAL
Veled-i METAL


Kayıt: Oct 14, 2004
Mesajlar: 136


MesajTarih: Cmt Şub 11, 2006 5:50 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #52   

bok gibi olduğu için herhald
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
voodo
Geçerken Uğrayan
Geçerken Uğrayan


Kayıt: Apr 14, 2005
Mesajlar: 28


MesajTarih: Pts Şub 13, 2006 2:39 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #53   

haha nerden çıkardın yav bunu Very Happy hardcore neden sevilmezmiş! asdöasbdasdüas
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
SchismetaL
Forum Hayvanı
Forum Hayvanı


Kayıt: Feb 10, 2006
Mesajlar: 1104
Nerden: İzmir

MesajTarih: Pts Şub 13, 2006 6:01 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #54   

hard core olmadan yaşanmaz!
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
execution
Zehir Hafiye
Zehir Hafiye


Kayıt: Feb 02, 2005
Mesajlar: 339
Nerden: istanbul

MesajTarih: Pts Şub 13, 2006 9:58 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #55   

rapi olaya kattığı içindir bence
_________________
BAKIRKÖY FOREVER
Gurkan (Sabhankra Bass)

www.myspace.com/sabhankra
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
trapian
Geçerken Uğrayan
Geçerken Uğrayan


Kayıt: Feb 09, 2006
Mesajlar: 36


MesajTarih: Çrş Mar 01, 2006 4:01 am    Mesaj konusu: :) Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #56   

sonuçta müzik göreceli birşeydir ben hardcore seviyorum,goth ve black sevmiyorum.ama sevmemenin ötesinde türlere veya gruplara bok atan insanlar bence ne adam gibi bir müzik dinleyicisidir nede emeğe saygısı olan biridir.
Hardcore bu ülkede başından beri çok yanlış anlaşıldı.Korn,Slipknot gibi gruplara hardcore denildi ki gerçek hardcore un bu gruplarla yakından uzaktan alakası yoktur.Hardcore yapısında protest bir yapı barındırır,politik eleştiriler,çevredeki olumsuzluklar hardcore un genel söz yapısıdır.müziğe gelirsek gerçek hardcore da sert ve teknik riffler,baskın basslar ve teknik davullar vardır.
hardcore un ülkemizde sevilmeme yada tutulmama nedeni bizim sorunlu ve bohem türk gençlerinin daha çok emo ve gothic müziğe yönelmesi olabilir.Sözüm meclisten dışarı burda sdce gördüklerimi yazdım.
_________________
burn my eyes
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
_DEATH___
Karabulut


Kayıt: Jun 10, 2005
Mesajlar: 1001
Nerden: istanbul"un en yüksek yerinden

MesajTarih: Çrş Mar 01, 2006 9:25 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #57   

çünkü türkiye özentiden ibaret, çok bildiğini zanneden, züppe metalcilerle dolu bir ülke...

bu insanların boş işlerden başka birde oraya buraya laf atmaları beni cidden sinir ediyo...

hardcore"a laf edenlerin nedense geneli korn"la slipknot"la metal dinlemeye başlayan elemanlardır...

hangisi drowning pool dinlemiştir?...

neyse herkes bildiğini okusun...

anlayana sivri sinek saz anlamayana bateri gitar az...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder AIM Adresi Yahoo Messenger MSN Messenger
Corpse
Gutter Ballet


Kayıt: Oct 01, 2005
Mesajlar: 6193


MesajTarih: Çrş Mar 01, 2006 12:54 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #58   

nie radical sağlam yapıodu bak onnarı severim Smile
_________________
Ömrümde tek bir zevkim var,boks.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
PROPHETESS
Zehir Hafiye
Zehir Hafiye


Kayıt: Dec 30, 2005
Mesajlar: 336
Nerden: ankara

MesajTarih: Çrş Mar 01, 2006 1:32 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #59   

_DEATH___ demiş ki:
çünkü türkiye özentiden ibaret, çok bildiğini zanneden, züppe metalcilerle dolu bir ülke...

bu insanların boş işlerden başka birde oraya buraya laf atmaları beni cidden sinir ediyo...

hardcore"a laf edenlerin nedense geneli korn"la slipknot"la metal dinlemeye başlayan elemanlardır...

hangisi drowning pool dinlemiştir?...

neyse herkes bildiğini okusun...

anlayana sivri sinek saz anlamayana bateri gitar az...





sana aynen katılıyorum..
ama yine de hardcore için orjinal bi cd almam..ama dinlerim..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
trapian
Geçerken Uğrayan
Geçerken Uğrayan


Kayıt: Feb 09, 2006
Mesajlar: 36


MesajTarih: Çrş Mar 01, 2006 8:04 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #60   

_DEATH___ drowning pool demisin ama bağlantıyı anlamadımSmile
bide orji albüm almam demişsin,ben yıllardır hardcore dinliorum bende hiç orji albüm almadım,bu konu daha çok korsancılıkla ilgili bu topikte tartışılcak birşey değil.
_________________
burn my eyes
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
Mesajları göster:   
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    metaltr.net Forum Ana Sayfası -> Metal Genel Tüm saatler GMT +1 Saat
Sayfa Önceki  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Sonraki
3. sayfa (Toplam 10 sayfa)


 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Türkçe Çeviri : Onur Turgay & Erdem Çorapçıoğlu
phpBB template by Spectre :: Ported for PHP-Nuke by nukemods.com
Forums ©
MetalTR.NET'de yayınlanan tercümeler, biyografiler, köşe yazıları, resimler ve sair materyaller izinsiz ve kaynak gösterilmeksizin kullanılamaz.
Copyright © 2004-2012 MetalTR.NET
| Yasal Uyarı



Sitemap - forumtags - Radar Müzik Haber - Yeni Müzik Haber - cybersecurity news Yüzdeyüz Müzik,Yüzdeyüz, Müzik
Web site engine code is Copyright © 2003 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Sayfa Üretimi: 0.74 Saniye
Untitled Document