| Önceki başlık :: Sonraki başlık |
| Yazar |
Mesaj |
PROPHETESS Zehir Hafiye


Kayıt: Dec 30, 2005 Mesajlar: 336 Nerden: ankara
|
Tarih: Çrş Şub 08, 2006 12:39 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #41 |
|
roots bloody roots super bi şarkıdır ki zaten dinleğim ender hardcore şarkılarindan.. _________________ not a human being.. |
|
| Başa dön |
|
 |
Sponsor Linkler
|
Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz ! |
: # |
|
|
|
| Başa dön |
|
 |
Deathroll Geçerken Uğrayan


Kayıt: Dec 13, 2005 Mesajlar: 11 Nerden: Burning Legion
|
Tarih: Çrş Şub 08, 2006 1:01 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #42 |
|
hehhe valla hardcore ilginc bi tur yav, pek dinlemedim en fazla 4-5 sarki dinlemisimdir sonrasini istemedim, ama dinledigim kadari yetti sanirim biraz on yargimda olabilir ama genel olarak hoslanmadim diyebilirim
benim icin melodi degisimi ve vokal cok onemli, degisik ensturmanlarda cok onemli, mesela dream theater - the dance of eternity acayip 1 sarki tam beni anlatiyor tabi en kral tolga candar - ah bir atas ver eheh _________________ Surrender now
You cant beat death at his ruthless game
Make your bow
Hang your head in shame |
|
| Başa dön |
|
 |
Hellcruiser ISAF

Kayıt: Sep 14, 2005 Mesajlar: 1186 Nerden: ...
|
Tarih: Çrş Şub 08, 2006 1:54 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #43 |
|
| eX-LoMBaRDo demiş ki: |
PROPHETESS sen bi açıl bacım istersen.Bi uzaklaş. Numetal,hardcore ve punk a bu 3 metal türü die bahsetmişsin NE ALAKA? O kdr komikse burda sölemenin alemi ne? Sen sıkılınca aç gülmek için, gereksiz laf kalabalığı yapma! Ayrıca mdb nası hardcore topic ine bulaştırdın,bu da ayrı bi başarı tabi..
Deathroll bahsettiğin operacı pavarotti cahil kalma die sölüorm.
ŞUraya girince bıd bıd konuşmayın. sevmiyorsanız ya da bilmiorsanız konuşmayın! Eleştri yapacaksanızda azıcık yapıcı olun. |
Ehuhehue, ağzından bal dalıyo valla Bostaph!!! Pardon Lombardo!!!
Ayrıca Roots'un o versiyonunu dinlememiş olan varsa şiddetle taviye edilir! (vokalde, Derrick Green zibidisi olmasına rağmen...)
http://www.oriolajuan.com/
Cahil kalmayın diye sunuyorum...!  _________________ eliminate all the feelings... |
|
| Başa dön |
|
 |
Deathroll Geçerken Uğrayan


Kayıt: Dec 13, 2005 Mesajlar: 11 Nerden: Burning Legion
|
Tarih: Çrş Şub 08, 2006 2:32 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #44 |
|
dedigim gibi pek hasir nesir oldugum bi muzk turu degil, bundan dolayi hangi grup kiminle duet yapmis beni pek sallamiyor, ve onun pavarotti olduguna lakin 1 kac bilgim vardi ama simdi yanlis cikar falan biri sallamistir rezil olmayalim diye yazmamistim ehhe
neyse artik 1 zaman gelecek ve bunyenizin hardcore kaldirmadigi zamani anladiginizda degiseceksiniz o zaman artik ne dinlersiniz bilemem insan omrunun sonuna kadar bi turle gidemez ehhee sahsen bende artik headbang yapamayacak duruma geldigimde ya klasik muzik dinler yada takim elbiselerimle dream theater konserlerine giderim  _________________ Surrender now
You cant beat death at his ruthless game
Make your bow
Hang your head in shame |
|
| Başa dön |
|
 |
erkekjetter Zehir Hafiye


Kayıt: Jul 17, 2005 Mesajlar: 382 Nerden: bilmem
|
Tarih: Çrş Şub 08, 2006 4:33 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #45 |
|
zevk meselesi nedeni olur mu şimdi _________________ wtf??? |
|
| Başa dön |
|
 |
PROPHETESS Zehir Hafiye


Kayıt: Dec 30, 2005 Mesajlar: 336 Nerden: ankara
|
Tarih: Prş Şub 09, 2006 1:34 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #46 |
|
oyle olsun bakalım..bi de him forumunda olur bu..him dinleyen romantik liseliler bu tarz yorumlar yapar..cahil yorumunu kastediyorum..sen dinlemedin de o yuzden bole diyorsun falan..
hardcore nie sevilmez forumu bu ve ben vocallerinden dolayı sevmiyorum diorum..buyrun nie sevilir forumu açın sizi okuyalım..mdb olayına gelince tavsiye amaçlıydı..dogru yolu bulun diye:)isteyn istedğini dinlesin..doom,thrash,black ama hardcore deil..tabi bana gore..sevenlere saygılar..
roots bloody roooooooooooooots... _________________ not a human being.. |
|
| Başa dön |
|
 |
VentoR Zehir Hafiye


Kayıt: Dec 05, 2004 Mesajlar: 381 Nerden: bandırma/izmit
|
Tarih: Prş Şub 09, 2006 1:57 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #47 |
|
sana yazılanlara bi bak istersen kimse sana niye sevmiyosun demiyo niye buna takıldınki bu kadar... _________________ antiAnathema |
|
| Başa dön |
|
 |
PROPHETESS Zehir Hafiye


Kayıt: Dec 30, 2005 Mesajlar: 336 Nerden: ankara
|
Tarih: Prş Şub 09, 2006 2:03 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #48 |
|
Yok takılmadım hocam yanlış anlama..sanırım ben anlatamadım bu kadar insan anlamadıgına göre..buyrun doom,black forumlarına siz anlatın biz anlayalım..iyi geceler..
saygılar.. _________________ not a human being.. |
|
| Başa dön |
|
 |
_SoDoM_ Sebil-i Sübyan


Kayıt: Jul 03, 2005 Mesajlar: 95 Nerden: German Nazi
|
Tarih: Prş Şub 09, 2006 12:36 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #49 |
|
| slipknot la hardcore un alakası yoktur alakasız seyler yazmayın suraya... |
|
| Başa dön |
|
 |
metalpower Zehir Hafiye


Kayıt: Dec 28, 2004 Mesajlar: 294 Nerden: Hangar 18
|
Tarih: Prş Şub 09, 2006 5:11 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #50 |
|
zuheaheahe prophets bacı o da ii
thrash dinleyin ama hardcore dinlemeyin _________________ Don't turn your back - looser - it's over! |
|
| Başa dön |
|
 |
exsaddam Forum Hayvanı


Kayıt: Apr 18, 2005 Mesajlar: 15385 Nerden: Ankara
|
Tarih: Prş Şub 09, 2006 5:17 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #51 |
|
hardcore=thrash+punk
suicidal tendencies imzası gözüne çarpmamış heralde. _________________ http://exsaddam.mybrute.com
 |
|
| Başa dön |
|
 |
immortal666 Veled-i METAL


Kayıt: Oct 14, 2004 Mesajlar: 136
|
Tarih: Cmt Şub 11, 2006 5:50 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #52 |
|
| bok gibi olduğu için herhald |
|
| Başa dön |
|
 |
voodo Geçerken Uğrayan


Kayıt: Apr 14, 2005 Mesajlar: 28
|
Tarih: Pts Şub 13, 2006 2:39 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #53 |
|
haha nerden çıkardın yav bunu hardcore neden sevilmezmiş! asdöasbdasdüas |
|
| Başa dön |
|
 |
SchismetaL Forum Hayvanı


Kayıt: Feb 10, 2006 Mesajlar: 1104 Nerden: İzmir
|
Tarih: Pts Şub 13, 2006 6:01 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #54 |
|
| hard core olmadan yaşanmaz! |
|
| Başa dön |
|
 |
execution Zehir Hafiye


Kayıt: Feb 02, 2005 Mesajlar: 339 Nerden: istanbul
|
Tarih: Pts Şub 13, 2006 9:58 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #55 |
|
rapi olaya kattığı içindir bence _________________ BAKIRKÖY FOREVER
Gurkan (Sabhankra Bass)
www.myspace.com/sabhankra |
|
| Başa dön |
|
 |
trapian Geçerken Uğrayan


Kayıt: Feb 09, 2006 Mesajlar: 36
|
Tarih: Çrş Mar 01, 2006 4:01 am Mesaj konusu: :) |
Mesaj: #56 |
|
sonuçta müzik göreceli birşeydir ben hardcore seviyorum,goth ve black sevmiyorum.ama sevmemenin ötesinde türlere veya gruplara bok atan insanlar bence ne adam gibi bir müzik dinleyicisidir nede emeğe saygısı olan biridir.
Hardcore bu ülkede başından beri çok yanlış anlaşıldı.Korn,Slipknot gibi gruplara hardcore denildi ki gerçek hardcore un bu gruplarla yakından uzaktan alakası yoktur.Hardcore yapısında protest bir yapı barındırır,politik eleştiriler,çevredeki olumsuzluklar hardcore un genel söz yapısıdır.müziğe gelirsek gerçek hardcore da sert ve teknik riffler,baskın basslar ve teknik davullar vardır.
hardcore un ülkemizde sevilmeme yada tutulmama nedeni bizim sorunlu ve bohem türk gençlerinin daha çok emo ve gothic müziğe yönelmesi olabilir.Sözüm meclisten dışarı burda sdce gördüklerimi yazdım. _________________ burn my eyes |
|
| Başa dön |
|
 |
_DEATH___ Karabulut

Kayıt: Jun 10, 2005 Mesajlar: 1001 Nerden: istanbul"un en yüksek yerinden
|
Tarih: Çrş Mar 01, 2006 9:25 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #57 |
|
çünkü türkiye özentiden ibaret, çok bildiğini zanneden, züppe metalcilerle dolu bir ülke...
bu insanların boş işlerden başka birde oraya buraya laf atmaları beni cidden sinir ediyo...
hardcore"a laf edenlerin nedense geneli korn"la slipknot"la metal dinlemeye başlayan elemanlardır...
hangisi drowning pool dinlemiştir?...
neyse herkes bildiğini okusun...
anlayana sivri sinek saz anlamayana bateri gitar az... |
|
| Başa dön |
|
 |
Corpse Gutter Ballet

Kayıt: Oct 01, 2005 Mesajlar: 6193
|
Tarih: Çrş Mar 01, 2006 12:54 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #58 |
|
nie radical sağlam yapıodu bak onnarı severim  _________________ Ömrümde tek bir zevkim var,boks. |
|
| Başa dön |
|
 |
PROPHETESS Zehir Hafiye


Kayıt: Dec 30, 2005 Mesajlar: 336 Nerden: ankara
|
Tarih: Çrş Mar 01, 2006 1:32 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #59 |
|
| _DEATH___ demiş ki: |
çünkü türkiye özentiden ibaret, çok bildiğini zanneden, züppe metalcilerle dolu bir ülke...
bu insanların boş işlerden başka birde oraya buraya laf atmaları beni cidden sinir ediyo...
hardcore"a laf edenlerin nedense geneli korn"la slipknot"la metal dinlemeye başlayan elemanlardır...
hangisi drowning pool dinlemiştir?...
neyse herkes bildiğini okusun...
anlayana sivri sinek saz anlamayana bateri gitar az... |
sana aynen katılıyorum..
ama yine de hardcore için orjinal bi cd almam..ama dinlerim.. |
|
| Başa dön |
|
 |
trapian Geçerken Uğrayan


Kayıt: Feb 09, 2006 Mesajlar: 36
|
Tarih: Çrş Mar 01, 2006 8:04 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #60 |
|
_DEATH___ drowning pool demisin ama bağlantıyı anlamadım
bide orji albüm almam demişsin,ben yıllardır hardcore dinliorum bende hiç orji albüm almadım,bu konu daha çok korsancılıkla ilgili bu topikte tartışılcak birşey değil. _________________ burn my eyes |
|
| Başa dön |
|
 |
|