| Önceki başlık :: Sonraki başlık |
| Yazar |
Mesaj |
blackbone Forum Hayvanı


Kayıt: Mar 18, 2005 Mesajlar: 3396 Nerden: kuyunun en dibinden
|
Tarih: Cmt Oca 28, 2006 12:15 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #41 |
|
| the_crying_ort demiş ki: |
sölemem gülersiniz ama ben normal bira içmiorum%8 alkollü içtiğim için belki de o kadar içiyo olabilmem normaldir.. |
1 tane de kafa oluyor ayakta duramıyor _________________ Ben karanlık kadar aydınlığım... |
|
| Başa dön |
|
 |
Sponsor Linkler
|
Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz ! |
: # |
|
|
|
| Başa dön |
|
 |
hirsch Pantera FAN

Kayıt: Jul 22, 2005 Mesajlar: 263
|
Tarih: Cmt Oca 28, 2006 12:43 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #42 |
|
yuzde 8 alkollulerden 2 tane yeter.... fazlası kalbe zarar  _________________ Geçmiş günü beyhude yere yad etme,
Bir gelmemiş an içinde feryad etme,
Geçmiş gelecek masal bunlar hep
Eğlenmene bak ömrünü berbat etme.
Ömer Hayyam |
|
| Başa dön |
|
 |
blackbone Forum Hayvanı


Kayıt: Mar 18, 2005 Mesajlar: 3396 Nerden: kuyunun en dibinden
|
Tarih: Cmt Oca 28, 2006 12:51 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #43 |
|
O %8 ALKOLLÜDEN BİR ARA çok içtim yane sayısını bilmiyorum artık o kadar
sonra yattığım yerden kalkamadım valla _________________ Ben karanlık kadar aydınlığım... |
|
| Başa dön |
|
 |
hirsch Pantera FAN

Kayıt: Jul 22, 2005 Mesajlar: 263
|
Tarih: Cmt Oca 28, 2006 12:52 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #44 |
|
İstenmeyen veletler icin dusuk alkollu bira iciniz...
 _________________ Geçmiş günü beyhude yere yad etme,
Bir gelmemiş an içinde feryad etme,
Geçmiş gelecek masal bunlar hep
Eğlenmene bak ömrünü berbat etme.
Ömer Hayyam |
|
| Başa dön |
|
 |
the_crying_ort Draconian Fan

Kayıt: May 03, 2005 Mesajlar: 957
|
Tarih: Cmt Oca 28, 2006 12:55 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #45 |
|
| hirsch demiş ki: |
İstenmeyen veletler icin dusuk alkollu bira iciniz...
 |
ehuehe..tamam abi  |
|
| Başa dön |
|
 |
blackbone Forum Hayvanı


Kayıt: Mar 18, 2005 Mesajlar: 3396 Nerden: kuyunun en dibinden
|
Tarih: Cmt Oca 28, 2006 1:01 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #46 |
|
| hirsch demiş ki: |
İstenmeyen veletler icin dusuk alkollu bira iciniz...
 |
hatta hiç içmesek daaa ii _________________ Ben karanlık kadar aydınlığım... |
|
| Başa dön |
|
 |
hirsch Pantera FAN

Kayıt: Jul 22, 2005 Mesajlar: 263
|
Tarih: Cmt Oca 28, 2006 7:16 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #47 |
|
| blackbone demiş ki: |
| hirsch demiş ki: |
İstenmeyen veletler icin dusuk alkollu bira iciniz...
 |
hatta hiç içmesek daaa ii |
daha iyi olmaz kardesim .... daha iyi olmaz....  _________________ Geçmiş günü beyhude yere yad etme,
Bir gelmemiş an içinde feryad etme,
Geçmiş gelecek masal bunlar hep
Eğlenmene bak ömrünü berbat etme.
Ömer Hayyam |
|
| Başa dön |
|
 |
deephuman

Kayıt: Nov 23, 2005 Mesajlar: 3258 Nerden: Bakırköy
|
Tarih: Cmt Oca 28, 2006 7:21 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #48 |
|
| hirsch demiş ki: |
İstenmeyen veletler icin dusuk alkollu bira iciniz...
 |
budur  _________________ Biz de öldük, ama her şeye rağmen bu yeryüzünde şarkılar söyledik. Teşekkürler dünya.. |
|
| Başa dön |
|
 |
Soguk_Beden Forum Hayvanı


Kayıt: Jul 22, 2005 Mesajlar: 1664 Nerden: arka kapıdan.....
|
Tarih: Prş Şub 09, 2006 12:35 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #49 |
|
için a.q işdee
:::+Ç _________________ XXXBizLer AnneLerin Sokakta ÇocukLarına Büyüyünce BöyLe oLma Diye Gösterdiği Büyük ÇocukLarız.XXX |
|
| Başa dön |
|
 |
courtyard_22 Zehir Hafiye


Kayıt: May 20, 2005 Mesajlar: 474 Nerden: bende bilmiyom kayboldum
|
Tarih: Prş Şub 09, 2006 10:49 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #50 |
|
9 ama zorlarsam 10 da yaparım ortamda tuvalet yoksa 2 taneden fazla içmem _________________ Giderken bu amaçsız yolda
Beklentim olmadan ilerliyorum
Bitmiyor bu yol ne kadar ilerlesem de
Yorulmuş bedenim bırakmıyor ruhumu
Bırakınca bitecek bu yol ölümümle |
|
| Başa dön |
|
 |
blackrazor_89 Zehir Hafiye


Kayıt: Sep 12, 2005 Mesajlar: 205 Nerden: ist
|
Tarih: Prş Şub 09, 2006 6:57 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #51 |
|
| para olduğu kadar içerim,, hatta para varsa vodkayla karıştırır içerim,, sonra da önüme gelen kürde sataşıyom amına koyim!! |
|
| Başa dön |
|
 |
Corpse Gutter Ballet

Kayıt: Oct 01, 2005 Mesajlar: 6193
|
Tarih: Cmt Şub 11, 2006 3:31 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #52 |
|
1 tane  _________________ Ömrümde tek bir zevkim var,boks. |
|
| Başa dön |
|
 |
redeath333 Slipknot FAN

Kayıt: Oct 22, 2004 Mesajlar: 4538 Nerden: İZmir
|
Tarih: Cmt Şub 11, 2006 4:05 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #53 |
|
| köpüklü olsun yeter , |
|
| Başa dön |
|
 |
deprofundis Veled-i METAL


Kayıt: Jun 15, 2005 Mesajlar: 181 Nerden: karanlýk,yýkýk dökük ve yalnýz bir þehir:ankara
|
Tarih: Cmt Şub 11, 2006 4:10 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #54 |
|
altıydı sanırım!daha fazlasını içtiysem de hatırlamam imkansız.altıncı da uçmuştum zaten:)
efes dark'ın üstüne bira da tanımam!gerçi parasızlıktan artık skol içiyoz ama.. _________________ canticum graduum de profundis clamavi ad te domine |
|
| Başa dön |
|
 |
Lysis Geçerken Uğrayan


Kayıt: Nov 06, 2006 Mesajlar: 33 Nerden: ankara
|
Tarih: Cmt Ksm 25, 2006 1:30 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #55 |
|
bir bira icip kalkalim diye mekana girilir..ama bu uzar uzar uzar... daha sonra lan kesmedi birtane daha icelim kalkalim denir....ilerleyen saatlerde sallanarak kalkilir.. _________________ mezarliklar kendini vazgecilmez sanan insanlarla dolu.. |
|
| Başa dön |
|
 |
wood_elves Zehir Hafiye


Kayıt: Jun 09, 2005 Mesajlar: 450 Nerden: Kuyutorman
|
Tarih: Cmt Ksm 25, 2006 7:46 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #56 |
|
rekor denemesi: 13 bira+2tekila+bi vodka...  param olsaydı daha da içerdim  _________________ Fatal Mind - Guitar
http://www.myspace.com/mysteriatr
 |
|
| Başa dön |
|
 |
Powerslave Forum Hayvanı


Kayıt: Jan 21, 2005 Mesajlar: 1003 Nerden: Somewhere In Time
|
Tarih: Cmt Ksm 25, 2006 8:10 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #57 |
|
bı keresınde arkadasın doum gununde 5 bıra + bı sıseye yakın kopek olduren sarap ve yarım sıse vıskı ıcmıstım sallanıodum ama kafa yerındeydı olece dısarı cıkıp dolasmıstık hıc bu kadar rahat yuruduumu hatırlamıorum heral mıllet kokudan falan onumusden cekılıodu ehheh _________________ In My Last Hour I'm a Slave to the Power of Death |
|
| Başa dön |
|
 |
WastingMyHate Bloodline

Kayıt: Jun 03, 2006 Mesajlar: 2176 Nerden: Istanbul...
|
Tarih: Cmt Ksm 25, 2006 8:13 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #58 |
|
5 diye hatırlıyorum ama 4'te olabilir  _________________ The Broadcast like their prayers went unanswered and ignored
god, like the rest of the world, just watched in silence |
|
| Başa dön |
|
 |
herPesS- Forum Hayvanı


Kayıt: Dec 15, 2005 Mesajlar: 1308
|
Tarih: Cmt Ksm 25, 2006 9:01 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #59 |
|
| drop17 demiş ki: |
en fazla 4 içtim zaten bi kız için yeterli bence
 |
nıhahaha. ''bir kız için''. ıyı guldum. _________________ breathe is just a clock.ticky. |
|
| Başa dön |
|
 |
herPesS- Forum Hayvanı


Kayıt: Dec 15, 2005 Mesajlar: 1308
|
Tarih: Cmt Ksm 25, 2006 9:03 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #60 |
|
ben baya cok içiyorum. bir suru tane. baya metalcıyım sanırım. _________________ breathe is just a clock.ticky. |
|
| Başa dön |
|
 |
|