| Önceki başlık :: Sonraki başlık |
| Yazar |
Mesaj |
exsaddam Forum Hayvanı


Kayıt: Apr 18, 2005 Mesajlar: 15385 Nerden: Ankara
|
Tarih: Prş Tem 03, 2008 9:05 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #1001 |
|
eğer barkod diyorsanda yer tut kardeşim.biz işten çıkıp gelene kadar 1 kişilik yer kalmıyor
organize olalım şu barkod işinde o zamn _________________ http://exsaddam.mybrute.com
 |
|
| Başa dön |
|
 |
Sponsor Linkler
|
Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz ! |
: # |
|
|
|
| Başa dön |
|
 |
Borlach Evidence

Kayıt: Nov 09, 2006 Mesajlar: 2898 Nerden: Ankara
|
Tarih: Prş Tem 03, 2008 9:11 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #1002 |
|
Tamam tamam
Ben genelde akşamüstü orda oluyorum zaten,yerimden kalkmam olur biter
Yine de hepimizin uygun olduğu bi gün organize edelim,akşam sefası yapalım  |
|
| Başa dön |
|
 |
exsaddam Forum Hayvanı


Kayıt: Apr 18, 2005 Mesajlar: 15385 Nerden: Ankara
|
Tarih: Cum Tem 04, 2008 10:13 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #1003 |
|
bugün baya doluydu bizde kalabalıktık.keyifin kalabalık halini özlemişim. _________________ http://exsaddam.mybrute.com
 |
|
| Başa dön |
|
 |
SMITD Unutulan Adam

Kayıt: Sep 02, 2005 Mesajlar: 2420 Nerden: Ankara ve Diğerleri
|
Tarih: Cum Tem 18, 2008 9:43 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #1004 |
|
Yarın yolumuz düşecek.En son bıraktığımdan bu yana ne gibi değişiklikler var görelim. _________________ SMITD HER HAKKI SAKLIDIR
Kirâmen kâtib-în
Fem
Work |
|
| Başa dön |
|
 |
exsaddam Forum Hayvanı


Kayıt: Apr 18, 2005 Mesajlar: 15385 Nerden: Ankara
|
Tarih: Cum Tem 18, 2008 10:49 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #1005 |
|
ben işten çıkınca gelcem , sakın beklemeden kalkmayın küserim .) _________________ http://exsaddam.mybrute.com
 |
|
| Başa dön |
|
 |
SMITD Unutulan Adam

Kayıt: Sep 02, 2005 Mesajlar: 2420 Nerden: Ankara ve Diğerleri
|
Tarih: Cmt Tem 19, 2008 7:36 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #1006 |
|
Uzun bir aradan sonra yeniden görüşebilmek güzeldi. _________________ SMITD HER HAKKI SAKLIDIR
Kirâmen kâtib-în
Fem
Work |
|
| Başa dön |
|
 |
exsaddam Forum Hayvanı


Kayıt: Apr 18, 2005 Mesajlar: 15385 Nerden: Ankara
|
|
| Başa dön |
|
 |
Ave_Satanas Zehir Hafiye


Kayıt: Jun 04, 2007 Mesajlar: 466 Nerden: Sodom&Gomorrah
|
Tarih: Pzr Tem 20, 2008 12:09 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #1008 |
|
Kıskandırmayınız efendim
Zira 5 ay 4 gün 14 saattir gidemiyorum... _________________ Ave S6th6n6s
"Acı çekmenin,tekelinizde olduğunu mu sanıyorsunuz?"
"Merciful,Angel of Death! How you love your precious guilt?" |
|
| Başa dön |
|
 |
SMITD Unutulan Adam

Kayıt: Sep 02, 2005 Mesajlar: 2420 Nerden: Ankara ve Diğerleri
|
Tarih: Pzr Tem 20, 2008 12:21 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #1009 |
|
| exsaddam demiş ki: |
uzun zamandır bu kadar KEYİF almamıştım , iyi güldük  |
Çok güldük en çokta Metallica -Satyricon kısmı
Dünya 'dan bir daha bu kadar çok uzakta kalmıyacağım ,unutkanlık yapıyor. _________________ SMITD HER HAKKI SAKLIDIR
Kirâmen kâtib-în
Fem
Work |
|
| Başa dön |
|
 |
exsaddam Forum Hayvanı


Kayıt: Apr 18, 2005 Mesajlar: 15385 Nerden: Ankara
|
Tarih: Sal Tem 22, 2008 8:58 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #1010 |
|
bugün elenktirikler kesikti muhabbetin ortasında 'ne zaman gelecek bu elektrikler'dememle elektriklerin gelmesi bende ; bir fenomenlik olduğu kanısı uyandırdı.sayısal oynayacağım bu hafta  _________________ http://exsaddam.mybrute.com
 |
|
| Başa dön |
|
 |
kult_ov_azazel Zehir Hafiye


Kayıt: Feb 01, 2008 Mesajlar: 381 Nerden: Hønefoss/Norway
|
Tarih: Sal Tem 22, 2008 9:15 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #1011 |
|
| exsaddam demiş ki: |
bugün elenktirikler kesikti muhabbetin ortasında 'ne zaman gelecek bu elektrikler'dememle elektriklerin gelmesi bende ; bir fenomenlik olduğu kanısı uyandırdı.sayısal oynayacağım bu hafta  |
ehehehe keyifte elektrk var mıydı (: |
|
| Başa dön |
|
 |
exsaddam Forum Hayvanı


Kayıt: Apr 18, 2005 Mesajlar: 15385 Nerden: Ankara
|
Tarih: Sal Tem 22, 2008 9:37 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #1012 |
|
dgşsogdsf yoktuda müzük kutusuda yoktu.bir soru sordum.metallica başladı.konseremi gitsem ne  _________________ http://exsaddam.mybrute.com
 |
|
| Başa dön |
|
 |
Todes_Engel _NamarhaK_

Kayıt: Feb 27, 2005 Mesajlar: 1292
|
Tarih: Cum Tem 25, 2008 6:56 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #1013 |
|
Müziği evinizde dinleyin,sadece içmeye gidin artık keyife =)...Müzik en önemli şey ama keyifte bu önem kazanmıyor artık sanırım,uzun süredir uğramıyorum,bilemiyorum ama herkes şikayetçi buraya bakıldığına göre =). _________________ ]\[a]v[aR]-[a]{
Amduscias |
|
| Başa dön |
|
 |
exsaddam Forum Hayvanı


Kayıt: Apr 18, 2005 Mesajlar: 15385 Nerden: Ankara
|
Tarih: Pts Tem 28, 2008 7:38 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #1014 |
|
barmen cd çek diyip duruyordu , dayadım metalcore ları kimse şarkı atmazsa onları dinliyoruz.daha keyifli oldu şimdi keyif  _________________ http://exsaddam.mybrute.com
 |
|
| Başa dön |
|
 |
kult_ov_azazel Zehir Hafiye


Kayıt: Feb 01, 2008 Mesajlar: 381 Nerden: Hønefoss/Norway
|
Tarih: Pts Tem 28, 2008 7:45 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #1015 |
|
barkod yedi bitrdi keyifin piyasasını .)))))))))) _________________ Skald Av Satans Sol |
|
| Başa dön |
|
 |
exsaddam Forum Hayvanı


Kayıt: Apr 18, 2005 Mesajlar: 15385 Nerden: Ankara
|
|
| Başa dön |
|
 |
kult_ov_azazel Zehir Hafiye


Kayıt: Feb 01, 2008 Mesajlar: 381 Nerden: Hønefoss/Norway
|
Tarih: Pts Tem 28, 2008 8:32 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #1017 |
|
keyifn duası kabul olsaydı gökten müşteri yağardı .)) ıdudsskfhfs vala bi ben bi sen kurtarıyoz keyifi batmaktan .) her hafta en az bi kez uğruyorum.
bu arada haklısn kış aylarında fulluyoz keyifi ona birşey demiorm ama yazın daha cazib bi hale getrmeleri lazım .)
barkod 4.-5. barboi elemanı arıyor çalıştırcak 3e çıkmış çalışan sayısı keyifte ali abi eminm adaşını işten çıkarmayı düşünüyodur .)) _________________ Skald Av Satans Sol |
|
| Başa dön |
|
 |
exsaddam Forum Hayvanı


Kayıt: Apr 18, 2005 Mesajlar: 15385 Nerden: Ankara
|
Tarih: Pts Tem 28, 2008 9:00 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #1018 |
|
yok ya ben geçen hafta 6 gün ordaydım bi pazartesi boştu heralde yine geliyo millet.şu klimayı yapsalar bişeyler olacak ama.hele bi merve dönsün daha çok reklam yaparız  _________________ http://exsaddam.mybrute.com
 |
|
| Başa dön |
|
 |
herPesS- Forum Hayvanı


Kayıt: Dec 15, 2005 Mesajlar: 1308
|
Tarih: Cum Ağu 15, 2008 4:26 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #1019 |
|
hahhhahahahahıshıdfbdeıfkn az kaldi az geliyorum=P fransada keyf bar actim, her yerde bira 5-6 euro, ben 1eurodan bira satiyorum=P musterileri headbang testinden gecirip iceri aliyoruz=P
ay cok fena ozledim!  _________________ breathe is just a clock.ticky. |
|
| Başa dön |
|
 |
exsaddam Forum Hayvanı


Kayıt: Apr 18, 2005 Mesajlar: 15385 Nerden: Ankara
|
|
| Başa dön |
|
 |
|