| Önceki başlık :: Sonraki başlık |
| Yazar |
Mesaj |
bw_ven Sebil-i Sübyan


Kayıt: Jun 22, 2006 Mesajlar: 53
|
Tarih: Sal Eyl 26, 2006 5:03 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #21 |
|
Fransadan böyle grup çıkarmış demek biraz şaşırtıcı adamlar ii müzik yapıolar (: son albüm 4/4lük paso dinlerim ..gojiraaaaaaaaaaaaaaa =)
to sirius klibi de şahane olmuş ((: mutlaka dinlenmli izlenmeli  |
|
| Başa dön |
|
 |
Sponsor Linkler
|
Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz ! |
: # |
|
|
|
| Başa dön |
|
 |
Roswell47 Veled-i METAL


Kayıt: Jun 27, 2005 Mesajlar: 199 Nerden: Uzay
|
Tarih: Sal Eyl 26, 2006 10:50 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #22 |
|
yazmaycaktım, milletin Gojira yı abartıp herkesin dilinde olmasını istemiyordum ama dayanamıyorum. From Mars To Sirius albümü hayatımın albümü oldu diyebilirm iki yıldır. Terra Incognita ve The Link albümleri de çok kaliteli. yalnız son albümdeki kalite son zamanlarda çıkan hiçbir albümde yok neredeyse. _________________ Four hundred thousand years ago
They came from outer space
And gave us life here
and we are just taking everything for granted
I don't think we should do this now... |
|
| Başa dön |
|
 |
PROPHETESS Zehir Hafiye


Kayıt: Dec 30, 2005 Mesajlar: 336 Nerden: ankara
|
Tarih: Pts Ekm 09, 2006 10:33 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #23 |
|
sen kalk fransız ol,swedish gibi çal daha iyi sole iyi mi..
to sirius la yık bizi..
kliplerde dağda elinde baltayla inenlerden olma..kalk devir bizi.. _________________ not a human being.. |
|
| Başa dön |
|
 |
PROPHETESS Zehir Hafiye


Kayıt: Dec 30, 2005 Mesajlar: 336 Nerden: ankara
|
Tarih: Cmt Ekm 21, 2006 11:18 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #24 |
|
hayvanlar..heleki 2001 albumundeki love sarkısı..
gojira..godzilla..fransız..death experimental death.love... _________________ not a human being.. |
|
| Başa dön |
|
 |
dtm95 Geçerken Uğrayan


Kayıt: Jan 02, 2006 Mesajlar: 41
|
Tarih: Pzr Ekm 22, 2006 5:02 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #25 |
|
ya daha yeni yeni dinliyorum from mars to siriusu çok gaz ve güzel bi albüm ama daha alışamadım yeni dinlediimden heralde:D... _________________ take...Take all you need
And i'll compensate your greed
With broken hearts
Sell...I'll sell your memories
For 15 pounds per year
But just the good days...
Ama iyi bi hatıra yoksa...ki yok:D |
|
| Başa dön |
|
 |
anethedoom Sebil-i Sübyan


Kayıt: May 26, 2005 Mesajlar: 76 Nerden: cuar
|
Tarih: Pzr Ekm 22, 2006 5:54 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #26 |
|
hazmı zor bi albüm haklısın farklı tarzlara alışkın bünyeler için cok daha zor ve ağır bir album gibi gelebilir ama sabırla dinle bağımlısı olcaksın _________________ lanet israil!! |
|
| Başa dön |
|
 |
darkmark Geçerken Uğrayan


Kayıt: Oct 15, 2006 Mesajlar: 42 Nerden: eskişehir
|
Tarih: Pzr Ekm 22, 2006 8:02 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #27 |
|
fransızlardan death çi haa düşünsem aklıma gelmezdi ama bu adamlar aşmış yaw bi fransız bu kadar haywan olamaz acaba fransızca söleselerdi nasıl olurdu çok merak ediyorum komik olcağı kesinde..  |
|
| Başa dön |
|
 |
PROPHETESS Zehir Hafiye


Kayıt: Dec 30, 2005 Mesajlar: 336 Nerden: ankara
|
Tarih: Pts Ekm 23, 2006 2:57 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #28 |
|
işin komik tarafı fransızlar ingiliceyi berbat bi aksanla konusur..bu adamların clean vocalini de dinliyorum kelimeler gayet aksansız..hayvan deme de dur....hani yani 301.maddeye gore..cık cık cık _________________ not a human being.. |
|
| Başa dön |
|
 |
PROPHETESS Zehir Hafiye


Kayıt: Dec 30, 2005 Mesajlar: 336 Nerden: ankara
|
Tarih: Çrş Ekm 25, 2006 12:31 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #29 |
|
NOW I can see the whales..
delircem biraz daa dinlersem bu grubu..nası bişiler..
flying whales.. _________________ not a human being.. |
|
| Başa dön |
|
 |
GlooM Güven Ceylan Photography

Kayıt: Apr 10, 2005 Mesajlar: 6088 Nerden: İstanbul
|
Tarih: Çrş Ekm 25, 2006 2:37 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #30 |
|
Bağımlılık yapıyor... Dinleyen deliriyor  _________________ [url=http://www.guvenceylan.net]
[url=http://www.kapakmagazin.com] |
|
| Başa dön |
|
 |
inhofeld

Kayıt: May 25, 2005 Mesajlar: 1665 Nerden: Kutno
|
Tarih: Çrş Ekm 25, 2006 10:56 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #31 |
|
| prophetess yüzünden dinledim yok hiçbi etki yapmadı bende.hem tarzım değil hem de bende öle duygular yok |
|
| Başa dön |
|
 |
PROPHETESS Zehir Hafiye


Kayıt: Dec 30, 2005 Mesajlar: 336 Nerden: ankara
|
Tarih: Çrş Ekm 25, 2006 3:04 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #32 |
|
| inhofeld demiş ki: |
| prophetess yüzünden dinledim yok hiçbi etki yapmadı bende.hem tarzım değil hem de bende öle duygular yok |
sen butun albumleri dinle..mesela bi love ı dinle...bi to sirius u izle..
bi konser kayıtlarını gor bi takdir et.P |
|
| Başa dön |
|
 |
hatun_death Zehir Hafiye


Kayıt: May 16, 2005 Mesajlar: 468
|
Tarih: Çrş Ekm 25, 2006 5:20 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #33 |
|
We cannot face the fact that
We?re all scared now
Of mysteries of life
There is a mask that soon will fall
Before the strong embrace
Of love and might
Of light in the dark
I go for a quest
daha ne denir ki _________________ Ölü Ruhun Gemisi... |
|
| Başa dön |
|
 |
inhofeld

Kayıt: May 25, 2005 Mesajlar: 1665 Nerden: Kutno
|
Tarih: Çrş Ekm 25, 2006 11:41 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #34 |
|
| hatun_death demiş ki: |
We cannot face the fact that
We?re all scared now
Of mysteries of life
There is a mask that soon will fall
Before the strong embrace
Of love and might
Of light in the dark
I go for a quest
daha ne denir ki |
aman tanrım.
--------------------------------------------------------------------------------
prophetess dostum hepsini indiriorum teknik iyi de ben ruh yok dediğim gibi.ayrıca bu tarzda dinlemiyorum neyse millet bu kadat ballandırmış hepsini dinleyim bari. |
|
| Başa dön |
|
 |
black_sugar Forum Hayvanı


Kayıt: Jul 26, 2005 Mesajlar: 688
|
Tarih: Prş Ekm 26, 2006 10:48 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #35 |
|
dinlemeli _________________ We are the champions my friends,
And well keep on fighting;
Till the end
En son black_sugar tarafından Pts Ağu 13, 2007 12:37 pm tarihinde değiştirildi, toplamda 2 kere değiştirildi |
|
| Başa dön |
|
 |
anethedoom Sebil-i Sübyan


Kayıt: May 26, 2005 Mesajlar: 76 Nerden: cuar
|
Tarih: Sal Ksm 21, 2006 5:12 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #36 |
|
tarza yabancı olanlar sevmeye bilir demiştik _________________ lanet israil!! |
|
| Başa dön |
|
 |
zenc Geçerken Uğrayan


Kayıt: Jan 23, 2006 Mesajlar: 36 Nerden: İzmir-kocaeli
|
Tarih: Pts Ksm 27, 2006 4:57 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #37 |
|
işte fransanın medar-ı iftarı. fransanın en iyi metal grubu. sahnede tam bir ölüm makinası oluyorlar ve stüdyo ortamından da farksız calıyolar hani. _________________ www.brutaly.com/blog downloadın yeni adresi |
|
| Başa dön |
|
 |
zaGore MetalTR Radyo DJ

Kayıt: Aug 03, 2005 Mesajlar: 258 Nerden: ßursa City
|
Tarih: Pzr Şub 04, 2007 5:22 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #38 |
|
of of Gojira death thrash severlere kesinlikle tavsiye ederim,From Mars To Sirius albümü harika bi albüm... _________________ ......................................... |
|
| Başa dön |
|
 |
Kataklysm desiderius

Kayıt: Apr 12, 2005 Mesajlar: 4091 Nerden: Gobi Çölü
|
Tarih: Pts Şub 05, 2007 8:34 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #39 |
|
içinde bulunduğumuz şubat ayında Dallasta bir konser veriyorlar ve bu konserin DVD si çıkıcakmış
.. haberiniz olsun ... _________________ http://www.huunhuurtu.com/ |
|
| Başa dön |
|
 |
Dyster Sebil-i Sübyan


Kayıt: Feb 09, 2007 Mesajlar: 87 Nerden: Kauto
|
Tarih: Cmt Şub 10, 2007 12:48 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #40 |
|
thrash namına dinlediğim pek az gruptan biridir.. _________________ Og om du nøn gang lukter kristenmanns blod, oppi fjellet. Ja, hent øksa og kutt dem ned!.. |
|
| Başa dön |
|
 |
|