Metal TR.NET METALTR INSTAGRAM    
  Giriş veya Kayıt Ol
Menü
 Site
tree-T.gif Ana Sayfa
 Forum
 Haber Gönder
 Haber Arşivi
tree-T.gif Etkinlik Takvimi
tree-T.gif Site Kadrosu
 Extra
 Hosting
 En İyi 10
 İnteraktif
petitrond.gif Demo & Mp3 Arşivi
petitrond.gif Video İzleme
petitrond.gif Fotoğraf Galerisi
 Destek
 Destekleyenler
 Linkekle
 Bizi Öner!
 
INSTAGRAM
 
İçerik
. Yerli Gruplar
. Yabancı Gruplar
. Biyografiler
. Albümler
. Albüm Kritikleri
. Röportajlar
. Köşe Yazıları
. Köşe Yazıları Arşiv
. Dergiler
. Etkinlikler
· Gitar & TAB
 
Albüm Kritikleri
· KORN - The path of totality
· Hypocrisy-A Taste of Extreme Divinity (2009)
· Cyntia - Endless World (2012)
· Tiamat - The Scarred People
· Moonspell Alpha Noir-Omega White.
· Ghost - Opus Eponymous
· Testament - Dark Roots of Earth
· Lamb of God - Resolution
· Volbeat Live From Beyond Hell/Above Heaven
· Pentagram - MMXII
 
METALTR INSTAGRAM
 
Kısa Haberler

[ Haber Arşivi ]
 
Son 10 Haber
· Moonspell yeni albüm öncesi yeni tekli ‘Cross Your Heart’
[ 0 yorum - 116 okuma ]
· Alter Bridge yeni albüm Scales Are Falling
[ 0 yorum - 983 okuma ]
· Black Veil Brides yeni single'ları ''Certainty''
[ 0 yorum - 666 okuma ]
· Gibson imzalı Tony Iommi belgeseli yayında
[ 0 yorum - 828 okuma ]
· Pentagram’ın bir albümü ilk kez plak formatında çıktı
[ 0 yorum - 1365 okuma ]
· MEGADETH, yeni sinema belgeseli Megadeth: Behind The Mask
[ 0 yorum - 1037 okuma ]
· Brezilyalı gitarist Kiko Loureiro, sinema dünyasına ilk adımını attı
[ 0 yorum - 803 okuma ]
· Poppy yeni şarkısı Guardian’ı paylaştı
[ 0 yorum - 2501 okuma ]
· Whitesnake gitaristi yeni bir şarkı yayınladı 'You Can Give'
[ 0 yorum - 2774 okuma ]
· Avenged Sevenfold yeni şarkısı Magic
[ 0 yorum - 3505 okuma ]

[ Devamı Haberler Bölümünde ]
 
Fotoğraf Galerisi

B Noktası



B Noktası



B Noktası



Heretic Soul @ Waldb ...



Heretic Soul



Heretic Soul



Heretic Soul @ Rock ...



Anoreksi Promo 2011



Anoreksi Promo 2011



Anoreksi Promo 2011


[ Fotoğraf Galerisi ]
 
Rastgele Biyografi


Cavil
 
MetalTR Arama
 
Üyelik
 
Üye Olun
Kayıp Şifre

Güvenlik Kodu: Güvenlik Kodu
Güvenlik Kodunu Girin:
 
Üyelik:
Bugün: 0
Dün: 0
Bekleyen Üyelik(ler): 0
Toplam Üye: 42,805
En Son Üye: legionsoftheblacklig

Şu An Bağlı:
Misafir(ler): 10,983
Üye(ler): 0
Toplam: 10,983
 
Forumlardan
Last 10 Forum Messages

MOONSPELL yeni albümü Far From God hakkında
Son mesaj atan; KopuK

Kamelot yeni albümü Asylum 2026
Son mesaj atan; KopuK

Can Bonomo
Son mesaj atan; KopuK

Eskiler nerde arkadaşım )
Son mesaj atan; manyamimi

İsa Özkocaman
Son mesaj atan; KopuK

MENTRA
Son mesaj atan; KopuK

Metal müzik grubuna ruhsat kazandırmak için metafizik yöntem
Son mesaj atan; elvistuna

Yeni Evanescence albümü Sanctuary
Son mesaj atan; KopuK

Orbit Culture
Son mesaj atan; blastrula

Faun pagan folk ve Orta Çağ müziği
Son mesaj atan; blastrula


[ Metal TR.NET ]
 
Köşe Yazıları
 
metaltr.net :: Başlığı Görüntüle - Gojira
 
 SSSSSS   AramaArama   Üye ListesiÜye Listesi   Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları Üye ListesiCan Sıkıntısı Giderici!   
 ProfilProfil   Özel mesajlarınızı kontrol etmek için login olunÖzel mesajlarınızı kontrol etmek için login olun     GirişGiriş 
GünlüklerGünlükler    Günlük Kontrol PaneliGünlük Kontrol Paneli    GünlüğümGünlüğüm

Gojira
Sayfa Önceki  1, 2, 3, 4  Sonraki
 
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    metaltr.net Forum Ana Sayfası -> Metal Grupları
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
bw_ven
Sebil-i Sübyan
Sebil-i Sübyan


Kayıt: Jun 22, 2006
Mesajlar: 53


MesajTarih: Sal Eyl 26, 2006 5:03 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #21   

Fransadan böyle grup çıkarmış demek biraz şaşırtıcı adamlar ii müzik yapıolar (: son albüm 4/4lük paso dinlerim ..gojiraaaaaaaaaaaaaaa =)
to sirius klibi de şahane olmuş ((: mutlaka dinlenmli izlenmeli Razz
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
Sponsor Linkler







Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari    Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz !
: #   


Başa dön
Roswell47
Veled-i METAL
Veled-i METAL


Kayıt: Jun 27, 2005
Mesajlar: 199
Nerden: Uzay

MesajTarih: Sal Eyl 26, 2006 10:50 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #22   

yazmaycaktım, milletin Gojira yı abartıp herkesin dilinde olmasını istemiyordum ama dayanamıyorum. From Mars To Sirius albümü hayatımın albümü oldu diyebilirm iki yıldır. Terra Incognita ve The Link albümleri de çok kaliteli. yalnız son albümdeki kalite son zamanlarda çıkan hiçbir albümde yok neredeyse.
_________________
Four hundred thousand years ago
They came from outer space
And gave us life here
and we are just taking everything for granted
I don't think we should do this now...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder MSN Messenger
PROPHETESS
Zehir Hafiye
Zehir Hafiye


Kayıt: Dec 30, 2005
Mesajlar: 336
Nerden: ankara

MesajTarih: Pts Ekm 09, 2006 10:33 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #23   

sen kalk fransız ol,swedish gibi çal daha iyi sole iyi mi..
to sirius la yık bizi..
kliplerde dağda elinde baltayla inenlerden olma..kalk devir bizi..
_________________
not a human being..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
PROPHETESS
Zehir Hafiye
Zehir Hafiye


Kayıt: Dec 30, 2005
Mesajlar: 336
Nerden: ankara

MesajTarih: Cmt Ekm 21, 2006 11:18 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #24   

hayvanlar..heleki 2001 albumundeki love sarkısı..
gojira..godzilla..fransız..death experimental death.love...
_________________
not a human being..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
dtm95
Geçerken Uğrayan
Geçerken Uğrayan


Kayıt: Jan 02, 2006
Mesajlar: 41


MesajTarih: Pzr Ekm 22, 2006 5:02 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #25   

ya daha yeni yeni dinliyorum from mars to siriusu çok gaz ve güzel bi albüm ama daha alışamadım yeni dinlediimden heralde:D...
_________________
take...Take all you need
And i'll compensate your greed
With broken hearts
Sell...I'll sell your memories
For 15 pounds per year
But just the good days...


Ama iyi bi hatıra yoksa...ki yok:D
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
anethedoom
Sebil-i Sübyan
Sebil-i Sübyan


Kayıt: May 26, 2005
Mesajlar: 76
Nerden: cuar

MesajTarih: Pzr Ekm 22, 2006 5:54 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #26   

hazmı zor bi albüm haklısın farklı tarzlara alışkın bünyeler için cok daha zor ve ağır bir album gibi gelebilir ama sabırla dinle bağımlısı olcaksın
_________________
lanet israil!!
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
darkmark
Geçerken Uğrayan
Geçerken Uğrayan


Kayıt: Oct 15, 2006
Mesajlar: 42
Nerden: eskişehir

MesajTarih: Pzr Ekm 22, 2006 8:02 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #27   

fransızlardan death çi haa düşünsem aklıma gelmezdi Smile ama bu adamlar aşmış yaw bi fransız bu kadar haywan olamaz Cool acaba fransızca söleselerdi nasıl olurdu çok merak ediyorum Rolling Eyes komik olcağı kesinde.. Very Happy
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
PROPHETESS
Zehir Hafiye
Zehir Hafiye


Kayıt: Dec 30, 2005
Mesajlar: 336
Nerden: ankara

MesajTarih: Pts Ekm 23, 2006 2:57 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #28   

işin komik tarafı fransızlar ingiliceyi berbat bi aksanla konusur..bu adamların clean vocalini de dinliyorum kelimeler gayet aksansız..hayvan deme de dur....hani yani 301.maddeye gore..cık cık cıkVery Happy
_________________
not a human being..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
PROPHETESS
Zehir Hafiye
Zehir Hafiye


Kayıt: Dec 30, 2005
Mesajlar: 336
Nerden: ankara

MesajTarih: Çrş Ekm 25, 2006 12:31 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #29   

NOW I can see the whales..
delircem biraz daa dinlersem bu grubu..nası bişiler..
flying whales..
_________________
not a human being..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
GlooM
Güven Ceylan Photography


Kayıt: Apr 10, 2005
Mesajlar: 6088
Nerden: İstanbul

MesajTarih: Çrş Ekm 25, 2006 2:37 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #30   

Bağımlılık yapıyor... Dinleyen deliriyor Smile
_________________
[url=http://www.guvenceylan.net]
[url=http://www.kapakmagazin.com]
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger Myspace Profil Facebook Profil
inhofeld
 


Kayıt: May 25, 2005
Mesajlar: 1665
Nerden: Kutno

MesajTarih: Çrş Ekm 25, 2006 10:56 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #31   

prophetess yüzünden dinledim yok hiçbi etki yapmadı bende.hem tarzım değil hem de bende öle duygular yok
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
PROPHETESS
Zehir Hafiye
Zehir Hafiye


Kayıt: Dec 30, 2005
Mesajlar: 336
Nerden: ankara

MesajTarih: Çrş Ekm 25, 2006 3:04 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #32   

inhofeld demiş ki:
prophetess yüzünden dinledim yok hiçbi etki yapmadı bende.hem tarzım değil hem de bende öle duygular yok


sen butun albumleri dinle..mesela bi love ı dinle...bi to sirius u izle..
bi konser kayıtlarını gor bi takdir et.P
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
hatun_death
Zehir Hafiye
Zehir Hafiye


Kayıt: May 16, 2005
Mesajlar: 468


MesajTarih: Çrş Ekm 25, 2006 5:20 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #33   

We cannot face the fact that
We?re all scared now
Of mysteries of life
There is a mask that soon will fall
Before the strong embrace
Of love and might
Of light in the dark
I go for a quest



daha ne denir ki
_________________
Ölü Ruhun Gemisi...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder MSN Messenger
inhofeld
 


Kayıt: May 25, 2005
Mesajlar: 1665
Nerden: Kutno

MesajTarih: Çrş Ekm 25, 2006 11:41 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #34   

hatun_death demiş ki:
We cannot face the fact that
We?re all scared now
Of mysteries of life
There is a mask that soon will fall
Before the strong embrace
Of love and might
Of light in the dark
I go for a quest



daha ne denir ki


aman tanrım.


--------------------------------------------------------------------------------

prophetess dostum hepsini indiriorum teknik iyi de ben ruh yok dediğim gibi.ayrıca bu tarzda dinlemiyorum neyse millet bu kadat ballandırmış hepsini dinleyim bari.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
black_sugar
Forum Hayvanı
Forum Hayvanı


Kayıt: Jul 26, 2005
Mesajlar: 688


MesajTarih: Prş Ekm 26, 2006 10:48 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #35   

Exclamation dinlemeli
_________________
We are the champions my friends,
And well keep on fighting;
Till the end


En son black_sugar tarafından Pts Ağu 13, 2007 12:37 pm tarihinde değiştirildi, toplamda 2 kere değiştirildi
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
anethedoom
Sebil-i Sübyan
Sebil-i Sübyan


Kayıt: May 26, 2005
Mesajlar: 76
Nerden: cuar

MesajTarih: Sal Ksm 21, 2006 5:12 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #36   

tarza yabancı olanlar sevmeye bilir demiştik
_________________
lanet israil!!
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
zenc
Geçerken Uğrayan
Geçerken Uğrayan


Kayıt: Jan 23, 2006
Mesajlar: 36
Nerden: İzmir-kocaeli

MesajTarih: Pts Ksm 27, 2006 4:57 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #37   

işte fransanın medar-ı iftarı. fransanın en iyi metal grubu. sahnede tam bir ölüm makinası oluyorlar ve stüdyo ortamından da farksız calıyolar hani.
_________________
www.brutaly.com/blog downloadın yeni adresi
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
zaGore
MetalTR Radyo DJ


Kayıt: Aug 03, 2005
Mesajlar: 258
Nerden: ßursa City

MesajTarih: Pzr Şub 04, 2007 5:22 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #38   

of of Gojira death thrash severlere kesinlikle tavsiye ederim,From Mars To Sirius albümü harika bi albüm...
_________________
.........................................
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et AIM Adresi MSN Messenger Facebook Profil
Kataklysm
desiderius


Kayıt: Apr 12, 2005
Mesajlar: 4091
Nerden: Gobi Çölü

MesajTarih: Pts Şub 05, 2007 8:34 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #39   

içinde bulunduğumuz şubat ayında Dallasta bir konser veriyorlar ve bu konserin DVD si çıkıcakmış
.. haberiniz olsun ...
_________________
http://www.huunhuurtu.com/
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder MSN Messenger
Dyster
Sebil-i Sübyan
Sebil-i Sübyan


Kayıt: Feb 09, 2007
Mesajlar: 87
Nerden: Kauto

MesajTarih: Cmt Şub 10, 2007 12:48 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #40   

thrash namına dinlediğim pek az gruptan biridir..
_________________
Og om du nøn gang lukter kristenmanns blod, oppi fjellet. Ja, hent øksa og kutt dem ned!..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder MSN Messenger
Mesajları göster:   
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    metaltr.net Forum Ana Sayfası -> Metal Grupları Tüm saatler GMT +1 Saat
Sayfa Önceki  1, 2, 3, 4  Sonraki
2. sayfa (Toplam 4 sayfa)


 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Türkçe Çeviri : Onur Turgay & Erdem Çorapçıoğlu
phpBB template by Spectre :: Ported for PHP-Nuke by nukemods.com
Forums ©
MetalTR.NET'de yayınlanan tercümeler, biyografiler, köşe yazıları, resimler ve sair materyaller izinsiz ve kaynak gösterilmeksizin kullanılamaz.
Copyright © 2004-2012 MetalTR.NET
| Yasal Uyarı



Sitemap - forumtags - Radar Müzik Haber - Yeni Müzik Haber - cybersecurity news Yüzdeyüz Müzik,Yüzdeyüz, Müzik
Web site engine code is Copyright © 2003 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Sayfa Üretimi: 0.42 Saniye
Untitled Document