| Önceki başlık :: Sonraki başlık |
| Yazar |
Mesaj |
neith born to ride

Kayıt: Aug 07, 2006 Mesajlar: 441 Nerden: Dağ
|
Tarih: Prş May 03, 2007 9:20 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #81 |
|
sonucu beklerim.aslında kötü geçen çoğu sınavımdan iyi not alıyorum bu aralar kötü geçen her sınavın sonucu illa ki kötü olacak diye bişey olmadığından hiç umutsuzluğa da kapılmıyorum  |
|
| Başa dön |
|
 |
Sponsor Linkler
|
Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz ! |
: # |
|
|
|
| Başa dön |
|
 |
zikkimmm Geçerken Uğrayan


Kayıt: May 02, 2007 Mesajlar: 39 Nerden: istanbul
|
Tarih: Cum May 04, 2007 12:07 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #82 |
|
çok çalışmak mı hahahaha hiç ole bi sınavım olmadı genelde calışmam:D _________________ mümkünün mecbur oldugu zamanlar |
|
| Başa dön |
|
 |
sonofthesun Veled-i METAL


Kayıt: Jan 14, 2007 Mesajlar: 172 Nerden: k.maraş
|
Tarih: Cum May 04, 2007 4:39 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #83 |
|
imkansız çunku hiçbir sınava çalışmam _________________ son of the sun |
|
| Başa dön |
|
 |
ShadoWMessiaH Forum Hayvanı


Kayıt: Mar 31, 2007 Mesajlar: 878 Nerden: İzmir
|
Tarih: Cum May 04, 2007 9:33 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #84 |
|
benim hareketlerden çok korkuolar nedensen
önce bi an duraksarım böyle tam 90 bekliom bi bakıom aq gelmiş 45 önce bir duraksarım sonra bir daha düşünürüm sonra bi daha en son artık ihtimalsizse 45 alabilreceğim sınav kaadımı fln isterim  |
|
| Başa dön |
|
 |
mizantropist Veled-i METAL


Kayıt: Apr 24, 2007 Mesajlar: 116 Nerden: istanbul
|
Tarih: Cmt May 05, 2007 12:40 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #85 |
|
| MethaL demiş ki: |
| ben çalıştıgım zaman sorular hep benim çalışmadığım yerden çıkardı.. Ben buna sinir olurdum kötü not almama degil. |
aynı durumda şuan ben varım lanet olsun böyle işe beaeaea  |
|
| Başa dön |
|
 |
jackson_2006 Veled-i METAL


Kayıt: Nov 07, 2006 Mesajlar: 117 Nerden: HeLL
|
Tarih: Cmt May 05, 2007 1:52 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #86 |
|
En iyisi calısmamak. Calıssanda kalıyon calısmasanda her turlu _________________ I asked to yellow flower
Have you got father mother
Flower said that dervish father
Mother father topraktır!!! AHHANDA OLAYA GEL amk
|
|
| Başa dön |
|
 |
NeFtiS Düş ve Düşüş

Kayıt: Jun 05, 2006 Mesajlar: 1948 Nerden: elysion
|
Tarih: Pts May 07, 2007 3:14 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #87 |
|
bide iyi geçtiğini sanıp aslında kötü geçmiş olması var..o daha iğrenç,dumur oluyosun sonuçlar gelince _________________ Bugüne dek alçalmadım,düşmedim,sarsılmadım. |
|
| Başa dön |
|
 |
untouchadles Haggard FAN

Kayıt: Dec 19, 2006 Mesajlar: 627 Nerden: Istanbul
|
Tarih: Pts May 07, 2007 3:22 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #88 |
|
alıştım artık hocaların bu ipn.liğine _________________ amen!! |
|
| Başa dön |
|
 |
Rainbowglow Hearts Of Iron

Kayıt: Apr 24, 2007 Mesajlar: 1442 Nerden: Eskişehir
|
Tarih: Çrş May 16, 2007 1:42 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #89 |
|
| Bütün desteklediğim değerlerin ipini koparırım. Fişi çeker gider uyurum. Uyurum. Uyurum |
|
| Başa dön |
|
 |
heartless Geçerken Uğrayan


Kayıt: Jun 26, 2006 Mesajlar: 19
|
Tarih: Çrş May 16, 2007 3:27 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #90 |
|
benim nedense hep trsi oluo aq kötü gecio bi bkıorum 90 ahah sasıo insan bide sınıfta öğrenci sıfatıı tasııdığım hiç blli olmuo derslerde uyuuyorum fln mllet iice sinir oluo bana:D _________________ JiJi ŞeYtAn |
|
| Başa dön |
|
 |
ruhban Zehir Hafiye


Kayıt: Jan 29, 2005 Mesajlar: 302 Nerden: sakarya
|
Tarih: Prş May 31, 2007 8:21 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #91 |
|
sınav kağıdını verdikten sonra bütün günüm hocaya küfür etmekle geçerdi herhalde.. _________________ Akın var Güneşe akın,Güneşi zaptedeceğiz,Güneşin zaptı yakın..!! |
|
| Başa dön |
|
 |
bindokuzyuz84 Forum Hayvanı


Kayıt: Aug 12, 2006 Mesajlar: 3046 Nerden: anKARA
|
Tarih: Prş May 31, 2007 4:32 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #92 |
|
- hacı nassıı qeçti..!!
- bok qibi ya senin...??
- aynen mk .
- olumm amerika da oLsak vaaarya bu çaLışmayLa kesin qeçerdik..
- hazırLadıım kopyaLara yanıom bende mk (yaşanmış ve keşke bidaaha yaşansa dediğim bi anı olarak yerini aLmıştr) _________________ ..Notalarına yaklaş aşkın ! |
|
| Başa dön |
|
 |
cucuko Zehir Hafiye


Kayıt: Feb 26, 2007 Mesajlar: 222 Nerden: bursa
|
Tarih: Prş May 31, 2007 4:34 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #93 |
|
hic bi sınawa cok calısmadm kötü gectiginde de üzülmedm ama öss kötü gecerse kötü olcak  _________________ ill fight the heathens......................................... |
|
| Başa dön |
|
 |
bindokuzyuz84 Forum Hayvanı


Kayıt: Aug 12, 2006 Mesajlar: 3046 Nerden: anKARA
|
Tarih: Prş May 31, 2007 4:38 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #94 |
|
| cucuko demiş ki: |
hic bi sınawa cok calısmadm kötü gectiginde de üzülmedm ama öss kötü gecerse kötü olcak  |
ama kötü qeçmesi için de herşeyi yapıyosun... hadi bizim için, metaL için biraz daha çaLış.. qöreLim seni..
- sınav sonucu nu da asarız siteye inş  _________________ ..Notalarına yaklaş aşkın ! |
|
| Başa dön |
|
 |
surrander Zehir Hafiye


Kayıt: May 14, 2007 Mesajlar: 219 Nerden: eskişehir
|
Tarih: Prş May 31, 2007 9:53 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #95 |
|
ben o hocanın da sınawda sorulan sorularında taaaaaaa..... _________________ love fool person in doom tricks |
|
| Başa dön |
|
 |
cucuko Zehir Hafiye


Kayıt: Feb 26, 2007 Mesajlar: 222 Nerden: bursa
|
Tarih: Prş May 31, 2007 9:57 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #96 |
|
| surrander demiş ki: |
| ben o hocanın da sınawda sorulan sorularında taaaaaaa..... |
+1  _________________ ill fight the heathens......................................... |
|
| Başa dön |
|
 |
4TMXX DoPEsTar

Kayıt: Sep 28, 2006 Mesajlar: 758 Nerden: barcelona...
|
Tarih: Cum Hzr 01, 2007 5:24 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #97 |
|
| bindokuzyuz84 demiş ki: |
| cucuko demiş ki: |
hic bi sınawa cok calısmadm kötü gectiginde de üzülmedm ama öss kötü gecerse kötü olcak  |
ama kötü qeçmesi için de herşeyi yapıyosun... hadi bizim için, metaL için biraz daha çaLış.. qöreLim seni..
- sınav sonucu nu da asarız siteye inş  |
bak bu ii fikir harbiden,sinav sonucunu copy-paste yap siteye  _________________ yes to Racism!!! |
|
| Başa dön |
|
 |
rebelangel Sebil-i Sübyan


Kayıt: May 09, 2007 Mesajlar: 67
|
Tarih: Cmt Hzr 02, 2007 2:34 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #98 |
|
söverim.alışkınım zaten:D _________________ DARK İS THE SUNLİGHT OR İ'M BLİND FOREVER! |
|
| Başa dön |
|
 |
AbeL Forum Hayvanı


Kayıt: Dec 30, 2005 Mesajlar: 583
|
Tarih: Cmt Hzr 02, 2007 2:43 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #99 |
|
Son sınavlarım pazartesi başlıyor. Ne gerek vardı şimdi böyle bi topice  _________________ Yaşam yok, Işık yok, Aşk yok, Düşüşümdür karanlığa varolan tek gerçek |
|
| Başa dön |
|
 |
cucuko Zehir Hafiye


Kayıt: Feb 26, 2007 Mesajlar: 222 Nerden: bursa
|
Tarih: Pzr Hzr 03, 2007 1:43 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #100 |
|
| 4TMXX demiş ki: |
| bindokuzyuz84 demiş ki: |
| cucuko demiş ki: |
hic bi sınawa cok calısmadm kötü gectiginde de üzülmedm ama öss kötü gecerse kötü olcak  |
ama kötü qeçmesi için de herşeyi yapıyosun... hadi bizim için, metaL için biraz daha çaLış.. qöreLim seni..
- sınav sonucu nu da asarız siteye inş  |
bak bu ii fikir harbiden,sinav sonucunu copy-paste yap siteye  |
alla alla yaaa nie yaaa dalga mı gecceniz sonuclarımla deşifre etmem kendimin sonuclarını öööle forumlara flm ben hıhhhh  _________________ ill fight the heathens......................................... |
|
| Başa dön |
|
 |
|