| Önceki başlık :: Sonraki başlık |
| Yazar |
Mesaj |
ElaiFe Zehir Hafiye


Kayıt: May 29, 2008 Mesajlar: 205
|
Tarih: Pzr Ağu 24, 2008 6:53 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #481 |
|
için fesat lan git çişini et  |
|
| Başa dön |
|
 |
Sponsor Linkler
|
Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz ! |
: # |
|
|
|
| Başa dön |
|
 |
YamukPirenses The Trusted Menajer

Kayıt: Apr 23, 2006 Mesajlar: 1123 Nerden: İzmir
|
Tarih: Pzr Ağu 24, 2008 11:25 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #482 |
|
Alexander Supertramp:
abi sırtlan dancuğu gören var mı hiç aranızda
Η у l f п і г г:
onu da mı sktin abi ?
Η у l f п і г г:
Alexander Supertramp:
hahhahhahahhaha eskiden sırt...
Samara :
acvsbdnfghascvsbdnfghjkascsvbdnfmghjkascsdfghjasvbdnfgj
Alexander Supertramp:
Η у l f п і г г:
nerde buldun ak
Η у l f п і г г:
 _________________
www.myspace.com/thetrustedband |
|
| Başa dön |
|
 |
DeViLseeD Hayvansal Forum

Kayıt: Jul 25, 2007 Mesajlar: 1191 Nerden: no :23 kat :3
|
Tarih: Pts Ağu 25, 2008 7:21 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #483 |
|
[a=#000000][c=3]!!_§Cø®PîØñ§_!! [/c][/a]:
bu ayaklara gecmek sana yakismiyo beni elestirmeden aaii yap okey
hakan:
yok elsetirmek değil dalga gecmek bubiraz
hakan:
benim bu yonumu biliosun kankam olsa tanımam veririm ayarı
[a=#000000][c=3]!!_§Cø®PîØñ§_!! [/c][/a]:
elestrmanin anamini bilmiyosn demek
hakan:
yaratıcı sayısız kufurlerle karsılıgını alacagını bile bile got olani dersen dayanamıyabilirm tabi
hakan:
sana attıgım sarkıları dinliomusn hic
[a=#000000][c=3]!!_§Cø®PîØñ§_!! [/c][/a]:
marifet kuetmekte degil yaratmakta Allaha mahsustur sna bi hikaye anlatiyim kul ellerini topraga yaratmak icin dalldirmis Allah demiski ne yapiyosun kullum kendi topraginla yarat
"02 - lugburz.mp3" dosyasının aktarımı tamamlandı.
hakan:
ne diyosunya
[a=#000000][c=3]!!_§Cø®PîØñ§_!! [/c][/a]:
hakan:
el salla
bu adamla baş edemiyoruma artık koyucam buraya  _________________ ıssız |
|
| Başa dön |
|
 |
porcupine Opeth FAN

Kayıt: Dec 06, 2005 Mesajlar: 497 Nerden: Ankara
|
Tarih: Sal Ağu 26, 2008 12:04 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #484 |
|
porçuk diye ses gelmez küregi bastırırsın Hurş diye ses gelir  _________________ false love turn to pure hate.. |
|
| Başa dön |
|
 |
Ballistic Veled-i METAL


Kayıt: Oct 09, 2008 Mesajlar: 172 Nerden: Maveraünnehir
|
Tarih: Pts Ekm 13, 2008 9:19 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #485 |
|
yyyyyy:
devam etsene götlük etme !
yyyyyy:
eoven
yyyyyy:
eyven
xxxxxx:
ne?
xxxxxx:
motor nasıl olunur?
xxxxxx:
nerden biliyim ben hiç motor olmadım :F
yyyyyy:
hiçç miii
yyyyyy:
dfdssadf
xxxxxx:
hiç :F
x: ben
y: o  |
|
| Başa dön |
|
 |
Dekolte_Kefen MetalTR Radyo DJ

Kayıt: Jan 05, 2006 Mesajlar: 418 Nerden: AYDIN
|
Tarih: Sal Ekm 14, 2008 12:59 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #486 |
|
motor nasıl olunur diye kendine soruyon sonrada kendin cvp veriyon? _________________
 |
|
| Başa dön |
|
 |
Ballistic Veled-i METAL


Kayıt: Oct 09, 2008 Mesajlar: 172 Nerden: Maveraünnehir
|
Tarih: Sal Ekm 14, 2008 7:12 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #487 |
|
Konuşmanın başında y kişisi o gün motor sınavına girdiğini söylemişti, olayı çarptırınca ben, motorluk kurallarını anlatmaya kalktım  |
|
| Başa dön |
|
 |
R-ainmaker Disturbed FAN

Kayıt: Oct 27, 2007 Mesajlar: 1397 Nerden: North
|
Tarih: Cum Ekm 24, 2008 12:47 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #488 |
|
Little_Burak:Lan oğlum harun yahyaya niye laf atıyorsun
Little_Burak:O türkiyedeki herkezden zeki lan
Little_Burak:senin gibiler yüzünden ülke batacak lan it
Little_Burak:konuşsana şerefsiz
R-ainmaker:Seni görüp hala evrim teorisini kötülediği için
Little_Burak:ne demek bu
Arıza arkadas _________________ My Life İs Metal |
|
| Başa dön |
|
 |
Skullchukka Kozmik Tesadüf

Kayıt: Sep 25, 2005 Mesajlar: 2869 Nerden: Japonya / Hollanda
|
Tarih: Prş Arl 11, 2008 10:13 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #489 |
|
† Castitatis Lilium †:
cnbce de şey var
† Castitatis Lilium †:
geçen yaz ne yaptıgını biliyorum
Ebru:
anlamadım
† Castitatis Lilium †:
asdfpfsaıuhasfıuhfasuasfh
† Castitatis Lilium †:
filmin ismi o canım arkadaşım benim
† Castitatis Lilium †:
Geçen Yaz Ne Yaptığını Biliyorum
† Castitatis Lilium †:
asdouhhsdaıusadhfıduh
Ebru:
sarfoş insana böyle şeyler söylenmez
Ebru:
† Castitatis Lilium †:
dashsdaııusdahıuadshasduıhdsa _________________ At which speed must I live to be able to see you again...?
Higurashi & Umineko Türkçe Altyazıları - Furude Project |
|
| Başa dön |
|
 |
deephuman

Kayıt: Nov 23, 2005 Mesajlar: 3258 Nerden: Bakırköy
|
Tarih: Prş Arl 11, 2008 10:17 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #490 |
|
| Skullchukka demiş ki: |
† Castitatis Lilium †:
cnbce de şey var
† Castitatis Lilium †:
geçen yaz ne yaptıgını biliyorum
Ebru:
anlamadım
† Castitatis Lilium †:
asdfpfsaıuhasfıuhfasuasfh
† Castitatis Lilium †:
filmin ismi o canım arkadaşım benim
† Castitatis Lilium †:
Geçen Yaz Ne Yaptığını Biliyorum
† Castitatis Lilium †:
asdouhhsdaıusadhfıduh
Ebru:
sarfoş insana böyle şeyler söylenmez
Ebru:
† Castitatis Lilium †:
dashsdaııusdahıuadshasduıhdsa |
:V _________________ Biz de öldük, ama her şeye rağmen bu yeryüzünde şarkılar söyledik. Teşekkürler dünya.. |
|
| Başa dön |
|
 |
exsaddam Forum Hayvanı


Kayıt: Apr 18, 2005 Mesajlar: 15385 Nerden: Ankara
|
Tarih: Sal Arl 16, 2008 10:48 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #491 |
|
Rabırt de niro sen nelere kadirsin
·$4·@ Unleashed·0:
bak righteous kill al paçino rabırt de niro
·$4·@ Unleashed·0:
yeni seyrettim
·$4·@ Unleashed·0:
çok güzel tavsiyedir
¢αυѕα ѕυι:
türkçe meali ne onun
¢αυѕα ѕυι:
izledim gibi sanki
·$4·@ Unleashed·0:
bilmiyorum nasıl çevirdiklerini ama tasarlanmış cinayet gibi olması lazım
¢αυѕα ѕυι:
nese yarın alıyım o zaman
¢αυѕα ѕυι:
rabırdım
¢αυѕα ѕυι:
¢αυѕα ѕυι:
büyük hesaplaşmayı izledinmi sen
·$4·@ Unleashed·0:
hehe süper film
·$4·@ Unleashed·0:
hiç ipucu vermiyim
·$4·@ Unleashed·0:
sadece süper
¢αυѕα ѕυι:
ben izledim ya
¢αυѕα ѕυι:
bencede süper
¢αυѕα ѕυι:
ama sonu kötü
·$4·@ Unleashed·0:
bak ya
¢αυѕα ѕυι:
rabırdım
¢αυѕα ѕυι:
sonu bitirdi beni
¢αυѕα ѕυι:
nayır dedim cüneyt abi dedim el att dedim bu işe
·$4·@ Unleashed·0:
sonundaki üzülmen gereken rabırt diil al paçino
¢αυѕα ѕυι:
hayır ya
¢αυѕα ѕυι:
nası ya
¢αυѕα ѕυι:
·$4·@ Unleashed·0:
sen adamları karıştırdın
·$4·@ Unleashed·0:
benim dediğim film 2008
¢αυѕα ѕυι:
benımkide
¢αυѕα ѕυι:
·$4·@ Unleashed·0:
2004 de bir filmde daha ynamışlardı
·$4·@ Unleashed·0:
alla alla
¢αυѕα ѕυι:
dur koyım filmi bakım ya
·$4·@ Unleashed·0:
sonunda rabırta bişey olmuyoki
¢αυѕα ѕυι:
rabırt giidyodu ya
·$4·@ Unleashed·0:
o al paçino
·$4·@ Unleashed·0:
hehe
·$4·@ Unleashed·0:
karıştırmkışsın
¢αυѕα ѕυι:
dur acıyom
¢αυѕα ѕυι:
¢αυѕα ѕυι:
ya robert gidiyo işte
·$4·@ Unleashed·0:
bak ya nerye gidiyor
¢αυѕα ѕυι:
ölüyo
¢αυѕα ѕυι:
·$4·@ Unleashed·0:
al paç,no o
¢αυѕα ѕυι:
alpaçino
¢αυѕα ѕυι:
cakıo
¢αυѕα ѕυι:
ya hayır ya
¢αυѕα ѕυι:
·$4·@ Unleashed·0:
rabırt benli olan
¢αυѕα ѕυι:
tamam işte
¢αυѕα ѕυι:
o ölüyo zaten
¢αυѕα ѕυι:
·$4·@ Unleashed·0:
kafamı buluyosun benle
¢αυѕα ѕυι:
hayır ya
¢αυѕα ѕυι:
valla o
·$4·@ Unleashed·0:
yeni seyrettim
·$4·@ Unleashed·0:
yemem
·$4·@ Unleashed·0:
¢αυѕα ѕυι:
ya valla
¢αυѕα ѕυι:
büyük hesaplaşma
¢αυѕα ѕυι:
vcd olarak 3 cd
·$4·@ Unleashed·0:
ben indirdim
¢αυѕα ѕυι:
robert kacakcı
·$4·@ Unleashed·0:
cd olarak diilde
·$4·@ Unleashed·0:
ortak diillermi bunlar
¢αυѕα ѕυι:
paçino plis
·$4·@ Unleashed·0:
hayır be
·$4·@ Unleashed·0:
yaanlış film
¢αυѕα ѕυι:
¢αυѕα ѕυι:
o zaman örende gel
·$4·@ Unleashed·0:
sana aonun anlattım
¢αυѕα ѕυι:
·$4·@ Unleashed·0:
izleme artık
·$4·@ Unleashed·0:
sdogfgjoasıfaısddgs
¢αυѕα ѕυι:
¢αυѕα ѕυι:
ne
·$4·@ Unleashed·0:
sen başka film seyretmişsin
·$4·@ Unleashed·0:
·$4·@ Unleashed·0:
bunlar polis 2 side
·$4·@ Unleashed·0:
biri seri katil
¢αυѕα ѕυι:
ikiside pols
·$4·@ Unleashed·0:
evet
¢αυѕα ѕυι:
biri seri kati
¢αυѕα ѕυι:
l
·$4·@ Unleashed·0:
evet
¢αυѕα ѕυι:
nasıl oluyo o
¢αυѕα ѕυι:
·$4·@ Unleashed·0:
bırak ya
·$4·@ Unleashed·0:
·$4·@ Unleashed·0:
izleme sen artıj
·$4·@ Unleashed·0:
k
·$4·@ Unleashed·0:
¢αυѕα ѕυι:
¢αυѕα ѕυι:
ya asıl sen bırak
¢αυѕα ѕυι:
bak metaltr alemine götürme beni
¢αυѕα ѕυι:
·$4·@ Unleashed·0:
·$4·@ Unleashed·0:
yok log yapmam merak etme
¢αυѕα ѕυι:
ya
¢αυѕα ѕυι:
sen yanlıs indirmişsin
¢αυѕα ѕυι:
filmi
·$4·@ Unleashed·0:
akasfksjasklsfglas
¢αυѕα ѕυι:
ssus ya
·$4·@ Unleashed·0:
sadjksaslsfkafas
¢αυѕα ѕυι:
·$4·@ Unleashed·0:
hala yanlış diyo
·$4·@ Unleashed·0:
aldskjffhakasgfgas
¢αυѕα ѕυι:
bırah ya
¢αυѕα ѕυι:
hangi siteden aldıysan ona söle
¢αυѕα ѕυι:
·$4·@ Unleashed·0:
sana eski filmi kakalamışlar
·$4·@ Unleashed·0:
asosıfdogoıa
¢αυѕα ѕυι:
ya film eski olabilir
¢αυѕα ѕυι:
ben evde buldum zatende
·$4·@ Unleashed·0:
sakfjaskasjasfa
¢αυѕα ѕυι:
·$4·@ Unleashed·0:
bende onu diyorum işte
¢αυѕα ѕυι:
tamam da
¢αυѕα ѕυι:
sonc olarak
¢αυѕα ѕυι:
robert ölüyo abi
¢αυѕα ѕυι:
¢αυѕα ѕυι:
bu filmde
·$4·@ Unleashed·0:
o başka film işte
¢αυѕα ѕυι:
şkx<zşlkxlzkx<z,
¢αυѕα ѕυι:
ne o
·$4·@ Unleashed·0:
havaalanında
·$4·@ Unleashed·0:
tellerin dibinde öldürüyo dii
¢αυѕα ѕυι:
havalnında
¢αυѕα ѕυι:
hea
¢αυѕα ѕυι:
ucak gecerken
·$4·@ Unleashed·0:
evet o film 2004
·$4·@ Unleashed·0:
¢αυѕα ѕυι:
ya olabilir
¢αυѕα ѕυι:
biz şimdi
¢αυѕα ѕυι:
robert ölüyo diyoz
¢αυѕα ѕυι:
alla alla
¢αυѕα ѕυι:
¢αυѕα ѕυι:
film 2008 mi dedik
·$4·@ Unleashed·0:
kıvırma yemezler
¢αυѕα ѕυι:
¢αυѕα ѕυι:
ya bırah allanı sversn |
|
| Başa dön |
|
 |
causa-sui Forum Hayvanı


Kayıt: Jun 06, 2006 Mesajlar: 560 Nerden: kocaeli-eskişehir
|
Tarih: Sal Arl 16, 2008 10:51 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #492 |
|
abi sonuc olarak o film de robert ölmemeliydi  _________________ İnsan ilişkilerini egoizm yönetiyor. |
|
| Başa dön |
|
 |
exsaddam Forum Hayvanı


Kayıt: Apr 18, 2005 Mesajlar: 15385 Nerden: Ankara
|
|
| Başa dön |
|
 |
deephuman

Kayıt: Nov 23, 2005 Mesajlar: 3258 Nerden: Bakırköy
|
Tarih: Çrş Arl 17, 2008 12:29 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #494 |
|
Ebru:
10 gibi kalkarsın
andrey:
yok daha erken
Ebru:
yani herhalde iyidir
andrey:
10 geç
Ebru:
hmm
andrey:
09
andrey:
=)
Ebru:
bi saat be
andrey:
gülmek istedim orda:D : D
Ebru:
andrey:
koptum ya
Ebru:
heeeeeeeeee
andrey:
=)))
Ebru:

andrey:
ahahaa
Ebru:
offf evet d :
andrey:
iyi denk geldi:D
Ebru:
vallahi ha
Ebru: _________________ Biz de öldük, ama her şeye rağmen bu yeryüzünde şarkılar söyledik. Teşekkürler dünya.. |
|
| Başa dön |
|
 |
sentenced_1303 Forum Hayvanı


Kayıt: Aug 04, 2005 Mesajlar: 636 Nerden: Eskişehir
|
Tarih: Çrş Arl 17, 2008 12:34 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #495 |
|
Şaşkın=) _________________ R.I.P Miika Tenkula (1974-2009) |
|
| Başa dön |
|
 |
deephuman

Kayıt: Nov 23, 2005 Mesajlar: 3258 Nerden: Bakırköy
|
Tarih: Çrş Arl 17, 2008 12:38 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #496 |
|
| sentenced_1303 demiş ki: |
| Şaşkın=) |
yeap 09 yani =)
 _________________ Biz de öldük, ama her şeye rağmen bu yeryüzünde şarkılar söyledik. Teşekkürler dünya.. |
|
| Başa dön |
|
 |
Skullchukka Kozmik Tesadüf

Kayıt: Sep 25, 2005 Mesajlar: 2869 Nerden: Japonya / Hollanda
|
|
| Başa dön |
|
 |
Skullchukka Kozmik Tesadüf

Kayıt: Sep 25, 2005 Mesajlar: 2869 Nerden: Japonya / Hollanda
|
|
| Başa dön |
|
 |
dawnofthedead Dead Soul

Kayıt: Jun 07, 2008 Mesajlar: 1304 Nerden: cehennem
|
Tarih: Çrş Oca 07, 2009 10:23 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #499 |
|
benki açlıktan yarı baygın halde yardımseverliğin sınırlarını zorlarken bumuydu karşılığı açlık insana neler yaptırıyor  _________________ belki de en güzeli böyle... |
|
| Başa dön |
|
 |
dawnofthedead Dead Soul

Kayıt: Jun 07, 2008 Mesajlar: 1304 Nerden: cehennem
|
Tarih: Çrş Oca 07, 2009 10:29 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #500 |
|
yok kardeşim yok bir daha insanlara yardım eden uğur top olsun tamamen yardımseverlik amacı var orda bunu okuyan her insan anlayabilir  _________________ belki de en güzeli böyle... |
|
| Başa dön |
|
 |
|