| Önceki başlık :: Sonraki başlık |
| Yazar |
Mesaj |
seboistim_35 Sebil-i Sübyan


Kayıt: Sep 13, 2007 Mesajlar: 94
|
Tarih: Sal Eyl 18, 2007 6:59 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #21 |
|
| deep_inside demiş ki: |
| ne mi görmek isterdim,hmm şebo'yu görmek isterdim heralde,ne kadar uzağa gitsemde gittiğim her yerde benimlesin derdim:) |
ewet biricik aşkım benim ölmeden önce bana hoşkalllll hoşçakall derdii _________________ kimi zevk peşinde kimi sefa içinde ahmaklar bilmezler azrail hepimizin peşinde |
|
| Başa dön |
|
 |
Sponsor Linkler
|
Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz ! |
: # |
|
|
|
| Başa dön |
|
 |
catblood Geçerken Uğrayan


Kayıt: Sep 17, 2007 Mesajlar: 24 Nerden: Mars
|
Tarih: Sal Eyl 18, 2007 7:23 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #22 |
|
Şu an çok uzakta olan aşkımı... _________________ Kahrolsun Ö(SS)SYM=( |
|
| Başa dön |
|
 |
UnforgiveN Zehir Hafiye


Kayıt: Nov 24, 2004 Mesajlar: 414 Nerden: AngorA
|
Tarih: Sal Eyl 18, 2007 7:46 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #23 |
|
ölümümü seyretmek isterdim başka göz tarafından hele trafik kazası falan ise çok aksiyonlu olurdu  _________________ Ölüm gibi sonsuzlaşan imkansızlıklarım... |
|
| Başa dön |
|
 |
CursedBlacK Zehir Hafiye


Kayıt: Aug 08, 2007 Mesajlar: 227 Nerden: Her Yerden
|
Tarih: Çrş Eyl 19, 2007 8:53 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #24 |
|
Sesimin normal halinin brutal olmasını isterdim _________________ Karanlıkta Hiçbir LİDER'e ihtiyaç YOK ! |
|
| Başa dön |
|
 |
Anarchy_Atheism Dark Angel Trashzone

Kayıt: Jun 18, 2005 Mesajlar: 2699 Nerden: Izmir
|
Tarih: Çrş Eyl 19, 2007 3:41 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #25 |
|
| Don Doty abimizi görmek isterdim... |
|
| Başa dön |
|
 |
Giwz AmenquiveR

Kayıt: Jul 08, 2007 Mesajlar: 1751 Nerden: Asgaard
|
Tarih: Çrş Eyl 19, 2007 3:47 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #26 |
|
arkamdan kimsenin uzlmycgni bilmek isterdm..zaten bilsem..benden sonrasini gorebisem sokmusum hayata ne yasicam aq siktimin dunyasi....(crab crab crab) _________________ Yürüyen Kapris |
|
| Başa dön |
|
 |
catamaran Veled-i METAL


Kayıt: Aug 15, 2007 Mesajlar: 144 Nerden: Eskişehir
|
Tarih: Çrş Eyl 19, 2007 6:58 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #27 |
|
annemi ve en ykn arkadaşlarımı  _________________ ....ANGELS ALWAYS DESERVE TO DIE.... |
|
| Başa dön |
|
 |
devilation S.A.B.A

Kayıt: Dec 03, 2005 Mesajlar: 1998 Nerden: cehennem - ankara
|
|
| Başa dön |
|
 |
Meechysm Zehir Hafiye


Kayıt: Mar 22, 2007 Mesajlar: 297 Nerden: Sweetness Love'
|
Tarih: Pts Ekm 08, 2007 3:06 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #29 |
|
Bi fotoğraf. _________________ Angeli Too˘. |
|
| Başa dön |
|
 |
neith born to ride

Kayıt: Aug 07, 2006 Mesajlar: 441 Nerden: Dağ
|
Tarih: Pts Ekm 08, 2007 3:08 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #30 |
|
| yeni doğmuş bir bebeği.. |
|
| Başa dön |
|
 |
Meechysm Zehir Hafiye


Kayıt: Mar 22, 2007 Mesajlar: 297 Nerden: Sweetness Love'
|
Tarih: Pts Ekm 08, 2007 3:21 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #31 |
|
| neith demiş ki: |
| yeni doğmuş bir bebeği.. |
Lütfen affet , biraz düşündüm ve dayanamadım Söylermisin gayet ölmene dakikalar kalmış..Kafanda canlandır:
-Fuat nasılsın abi..
+Ölüyorum lan nasıl olayım!
-Ha pardon abi haklısın laf olsun diye söyledim
+Cok laf yapma lan git bana bi koşu yeni doğmuş bir bebek bul getir bari ölmeden önce görem bi..
-Peki abi.
Bebekleri cok mu seviyorsun hani ordan şeettriym dedimde  _________________ Angeli Too˘. |
|
| Başa dön |
|
 |
neith born to ride

Kayıt: Aug 07, 2006 Mesajlar: 441 Nerden: Dağ
|
Tarih: Pts Ekm 08, 2007 3:41 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #32 |
|
hayır, bende o kadar aşırı bir sevgi yok bebeklere karşı.aslında glen benton'ı görmek isteyen arkadaş var onla bu yorumu yapsan belki daha yerinde olurdu isteğim sadece benim yerime geleni görmek.bilmiyorum megalomanlık mı dersiniz ne dersiniz herkesten,herşeyden daha hayat doludur yeni doğan bir bebek,daha umut dolu.ben ölürken,aklımda yaptığım şeylerden dolayı pişmanlık varken,belki ona duyduğum umut beni rahatlatır diye...
edit: peeeh, çok şiirsel yazmışım  |
|
| Başa dön |
|
 |
relisys Forum Hayvanı


Kayıt: Apr 04, 2007 Mesajlar: 964 Nerden: istanbuL
|
Tarih: Pts Ekm 08, 2007 7:38 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #33 |
|
son bi kez istanbul bogazına bakıp ölmek yeter bana sanırsam... _________________ Evet ben bir serserinin ve yılışık dilencinin biriyim (...)
Serseri ve dilenci olmak sadece serseri ve dilenci olmak değildir.
Toplum düzeninin dışında kalmaktır.
|
|
| Başa dön |
|
 |
relisys Forum Hayvanı


Kayıt: Apr 04, 2007 Mesajlar: 964 Nerden: istanbuL
|
Tarih: Pts Ekm 08, 2007 7:40 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #34 |
|
son bi kez istanbul bogazına bakıp ölmek yeter bana sanırsam... _________________ Evet ben bir serserinin ve yılışık dilencinin biriyim (...)
Serseri ve dilenci olmak sadece serseri ve dilenci olmak değildir.
Toplum düzeninin dışında kalmaktır.
|
|
| Başa dön |
|
 |
nimrodel Geçerken Uğrayan


Kayıt: Oct 19, 2007 Mesajlar: 30 Nerden: valhalla
|
Tarih: Cmt Ekm 27, 2007 9:19 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #35 |
|
yanan bir ev yada kan içindeki kendi benliğim  |
|
| Başa dön |
|
 |
Skjaldmaer ss...

Kayıt: Jun 07, 2007 Mesajlar: 1520
|
Tarih: Cmt Ekm 27, 2007 9:26 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #36 |
|
ölmiycem ben  _________________ boris olshansky |
|
| Başa dön |
|
 |
Cliffhanger Drink Em'All

Kayıt: Oct 14, 2004 Mesajlar: 768 Nerden: Republic Of Thrash Metal Turkey/Thrash City-OldSchool Mah.
|
Tarih: Cmt Ekm 27, 2007 9:31 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #37 |
|
kendi cenazemi izleyip ne kadar sevenim oldugunu görmeyi isterdim.ya da sevmeyenlerimi. _________________ Cliffhanger On A Bloody Sunday
Be violent.Feel the fire of thrash burning your soul.Not your body!
If you run out of ideas, remember: life sucks, goverment sucks, you reject this fucking place, you despise this fucking race. |
|
| Başa dön |
|
 |
4TMXX DoPEsTar

Kayıt: Sep 28, 2006 Mesajlar: 758 Nerden: barcelona...
|
Tarih: Cum Ksm 02, 2007 2:20 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #38 |
|
o vakitten sonra göreceğim kişinin ben taaa yüzüne işiiiyimmm istemezz hiçbişiii _________________ yes to Racism!!! |
|
| Başa dön |
|
 |
Taniquetil Epitaph

Kayıt: Mar 25, 2007 Mesajlar: 2874
|
Tarih: Cum Ksm 02, 2007 3:50 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #39 |
|
| Anarchy_Atheism demiş ki: |
| Don Doty abimizi görmek isterdim... |
Ah bir Dark Angel geçti buralardan değil mi?
Kevin Heybourne diyorum, hala Heavy Metal aşkıylan onları ararken (: _________________ MAKE A CHANGE... KILL YOURSELF! |
|
| Başa dön |
|
 |
MoonlanD Ramms+ein Fan

Kayıt: Aug 12, 2006 Mesajlar: 1878
|
Tarih: Cum Ksm 02, 2007 3:55 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #40 |
|
Gormek degilde, Yapmak istedigim birsey var oda bu Dunyayi yok etmek en azindan benden sonra gelen Dunyanin cilesini cekmez  _________________ Düşmandan yüz çevirmek korkaklıktır. Benim ikbalim yücedir. Talihsizlik ise düşmanın nasibidir.. |
|
| Başa dön |
|
 |
|