| Önceki başlık :: Sonraki başlık |
| Yazar |
Mesaj |
Legion swampchiLd

Kayıt: Oct 20, 2004 Mesajlar: 928
|
Tarih: Çrş Nis 06, 2005 2:54 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #81 |
|
| piyasa oldukları gerçeğini gözardı edemessin yani! ama hergrup bi şelikde para kazanmak zorunda neyse. . |
|
| Başa dön |
|
 |
Sponsor Linkler
|
Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz ! |
: # |
|
|
|
| Başa dön |
|
 |
HuMaN Zehir Hafiye


Kayıt: Nov 30, 2004 Mesajlar: 317
|
Tarih: Çrş Nis 06, 2005 2:54 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #82 |
|
| bölelerinin üstüne kuş sışsın emi... |
|
| Başa dön |
|
 |
Legion swampchiLd

Kayıt: Oct 20, 2004 Mesajlar: 928
|
Tarih: Çrş Nis 06, 2005 3:00 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #83 |
|
| kaybol git bi ya! senin üstüne sçsın. . |
|
| Başa dön |
|
 |
DeadAnGeL Zehir Hafiye


Kayıt: Dec 12, 2004 Mesajlar: 466 Nerden: land of gloom and darkness
|
Tarih: Çrş Nis 06, 2005 3:03 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #84 |
|
hahahhah bodoma laf yokk!!!!!!!!!!!!!!bodoma laf edenın ustune kus sıcsın _________________ LET ME ALONE ,THAT I MAY FIND A LITTLE comfort before I go whence I SHALL NOT RETURN, TO THE LAND OF GLOOM AND DEEP DARKNESS, THE LAND OF GLOOM AND CHAOS.WHERE LIGHT IS AS DARKNESS |
|
| Başa dön |
|
 |
Legion swampchiLd

Kayıt: Oct 20, 2004 Mesajlar: 928
|
Tarih: Çrş Nis 06, 2005 3:06 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #85 |
|
| ewt bencede +1 |
|
| Başa dön |
|
 |
illnino Forum Hayvanı


Kayıt: Dec 02, 2004 Mesajlar: 3728 Nerden: istanbul
|
Tarih: Prş Nis 07, 2005 9:35 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #86 |
|
la legion paso deiştirion amacın bütün bodom şarkılarını yazdırmak dimi:) en gaz parça
hate crew deathroll we children of decadence _________________ ................. |
|
| Başa dön |
|
 |
Nordavind Veled-i METAL


Kayıt: Mar 28, 2005 Mesajlar: 138 Nerden: From a galaxy far, far away..
|
Tarih: Prş Nis 07, 2005 10:53 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #87 |
|
lake bodom
bodom after midnight
everytime i die
follow the reaper
mask of sanity
sirasiz bicimde. |
|
| Başa dön |
|
 |
Legion swampchiLd

Kayıt: Oct 20, 2004 Mesajlar: 928
|
Tarih: Prş Nis 07, 2005 4:51 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #88 |
|
tormentor abim emretti bende yaptım icabında  |
|
| Başa dön |
|
 |
klonax Geçerken Uğrayan


Kayıt: Apr 07, 2005 Mesajlar: 3 Nerden: From the twilight of the past
|
Tarih: Prş Nis 07, 2005 5:28 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #89 |
|
en gaz Trashed, Lost & Strungout _________________ A field of crystal tears,the downfall of heaven
Snow softly falls,frozen tears from above
This bitter loss...An angel's funeral...
[img]http://www.agathodaimon.org/images/logom.jpg[/img:b8c9520 |
|
| Başa dön |
|
 |
Karadul Forum Hayvanı


Kayıt: Mar 18, 2005 Mesajlar: 1408 Nerden: İstanbul
|
Tarih: Prş Nis 07, 2005 6:24 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #90 |
|
Everytime I Die kesinlikle _________________ -Bütün Kadınlar Şeytandır- |
|
| Başa dön |
|
 |
DeadAnGeL Zehir Hafiye


Kayıt: Dec 12, 2004 Mesajlar: 466 Nerden: land of gloom and darkness
|
Tarih: Prş Nis 07, 2005 7:06 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #91 |
|
benceeee chıldren of decadance:) _________________ LET ME ALONE ,THAT I MAY FIND A LITTLE comfort before I go whence I SHALL NOT RETURN, TO THE LAND OF GLOOM AND DEEP DARKNESS, THE LAND OF GLOOM AND CHAOS.WHERE LIGHT IS AS DARKNESS |
|
| Başa dön |
|
 |
DeadAnGeL Zehir Hafiye


Kayıt: Dec 12, 2004 Mesajlar: 466 Nerden: land of gloom and darkness
|
Tarih: Prş Nis 07, 2005 7:08 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #92 |
|
benceeee chıldren of decadance:) _________________ LET ME ALONE ,THAT I MAY FIND A LITTLE comfort before I go whence I SHALL NOT RETURN, TO THE LAND OF GLOOM AND DEEP DARKNESS, THE LAND OF GLOOM AND CHAOS.WHERE LIGHT IS AS DARKNESS |
|
| Başa dön |
|
 |
Karadul Forum Hayvanı


Kayıt: Mar 18, 2005 Mesajlar: 1408 Nerden: İstanbul
|
Tarih: Cmt Nis 09, 2005 8:49 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #93 |
|
valla bence gaz beni hiç bunalıma sokmuyo bu parçayı dinledikçe kendimi sevgi pıtırcığı gibi hissediyorum _________________ -Bütün Kadınlar Şeytandır- |
|
| Başa dön |
|
 |
Legion swampchiLd

Kayıt: Oct 20, 2004 Mesajlar: 928
|
Tarih: Cmt Nis 09, 2005 10:35 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #94 |
|
| bodom beach terror davul solosu falan girişdeki nasıl ama ? ! aha gaz işde |
|
| Başa dön |
|
 |
hasanbalcik Zehir Hafiye


Kayıt: Jan 14, 2005 Mesajlar: 429
|
Tarih: Cmt Nis 09, 2005 10:42 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #95 |
|
| evet legion.dehşet birşey.az önce dinledim.davul bomba... |
|
| Başa dön |
|
 |
Legion swampchiLd

Kayıt: Oct 20, 2004 Mesajlar: 928
|
Tarih: Cmt Nis 09, 2005 11:04 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #96 |
|
| öyle tabi ya bide tuska da vanlı performanslarını görüceksiniz off ooffff!! bi gelmediler arkdaş yaa ühühüh |
|
| Başa dön |
|
 |
Legion swampchiLd

Kayıt: Oct 20, 2004 Mesajlar: 928
|
Tarih: Pzr Nis 10, 2005 10:18 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #97 |
|
nah getiririz . çok zor gibi . . .  |
|
| Başa dön |
|
 |
hasanbalcik Zehir Hafiye


Kayıt: Jan 14, 2005 Mesajlar: 429
|
Tarih: Pzr Nis 10, 2005 10:19 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #98 |
|
| inşallah getirtirsiniz... |
|
| Başa dön |
|
 |
Legion swampchiLd

Kayıt: Oct 20, 2004 Mesajlar: 928
|
Tarih: Pzr Nis 10, 2005 10:21 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #99 |
|
demesi kolay dimiiii. bişe işe yarayın ülen  |
|
| Başa dön |
|
 |
prophecy Geçerken Uğrayan


Kayıt: Mar 13, 2005 Mesajlar: 33 Nerden: daðdan indim þehre
|
Tarih: Pts Nis 11, 2005 6:46 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #100 |
|
angels don't kill _________________ whisper my name when you dream!.. |
|
| Başa dön |
|
 |
|