| Önceki başlık :: Sonraki başlık |
| Yazar |
Mesaj |
comfortinBRUTALiTY Forum Hayvanı


Kayıt: Jul 25, 2006 Mesajlar: 1560
|
Tarih: Pzr Mar 09, 2008 11:43 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #21 |
|
| NepthyS demiş ki: |
| unutacağımız için sevineceğimiz şey aslında hiç unutmak istemediklerimizdir. |
diyosun..  |
|
| Başa dön |
|
 |
Sponsor Linkler
|
Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz ! |
: # |
|
|
|
| Başa dön |
|
 |
delilah Küpeli Kurabiye Canavarı

Kayıt: Dec 05, 2004 Mesajlar: 1754 Nerden: Vulcan
|
Tarih: Pts Mar 10, 2008 1:02 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #22 |
|
| Rainbowglow demiş ki: |
| Söylenmez. |
söylenmeez deyip noktayı koyuvermişsin ehuehueh süpersin  |
|
| Başa dön |
|
 |
Todes_Engel _NamarhaK_

Kayıt: Feb 27, 2005 Mesajlar: 1292
|
Tarih: Pts Mar 10, 2008 11:31 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #23 |
|
Yanlış insanları,yanlışları _________________ ]\[a]v[aR]-[a]{
Amduscias |
|
| Başa dön |
|
 |
metalized Veled-i METAL


Kayıt: Jun 18, 2005 Mesajlar: 150 Nerden: Türkiye
|
Tarih: Sal Mar 25, 2008 4:56 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #24 |
|
okumayı _________________ İmparatorlar cigaralarından babacasına çektikleri dumanı üflerken, Adam Mickiewicz'in şair ruhu dumana asılıp, 100 yıllık müzesinden kalkarak, kilisenin istavrozuna kondu… Ağır ablalar esrarı daha kallavi götürmek için zıvanalar hazırlamaktaydı… |
|
| Başa dön |
|
 |
martial Veled-i METAL


Kayıt: May 31, 2005 Mesajlar: 198 Nerden: Konya
|
Tarih: Sal Mar 25, 2008 9:01 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #25 |
|
Her halde okulu olsa gerek  |
|
| Başa dön |
|
 |
kin Veled-i METAL


Kayıt: Sep 04, 2004 Mesajlar: 193 Nerden: istanbul
|
Tarih: Sal Mar 25, 2008 9:19 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #26 |
|
| şu ana kadar yaptıklarımdan pişmanlık duymadım o yüzden sallamıyorum |
|
| Başa dön |
|
 |
balerinsbdn Geçerken Uğrayan


Kayıt: Sep 18, 2007 Mesajlar: 12 Nerden: ist
|
Tarih: Prş Nis 03, 2008 2:06 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #27 |
|
sewgilimi _________________ ThiNk youRe a LittLe bit cLoser to cHangingLe Me[i][b][quote][code][list][list=][img][/img][url] |
|
| Başa dön |
|
 |
bindokuzyuz84 Forum Hayvanı


Kayıt: Aug 12, 2006 Mesajlar: 3046 Nerden: anKARA
|
Tarih: Prş Nis 03, 2008 5:04 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #28 |
|
hmmm..
gecenin etkisiyle kalan diş ağrım olabilir (: _________________ ..Notalarına yaklaş aşkın ! |
|
| Başa dön |
|
 |
MethaL Forum İnsanı

Kayıt: Jun 28, 2005 Mesajlar: 4764 Nerden: İstanbuL
|
Tarih: Prş Nis 03, 2008 10:11 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #29 |
|
2005 senesindeki Ağustos ve Eylül aylarını unutmaya fazlasıyla ihtiyacım var.. Mümkün müdür ? _________________ Nefrete Sevgiden Daha Çok Güvenirim Dedi ŞeYTaN..ÇÜNKÜ NEFRETİN SAHTESİ OLMAZ..! |
|
| Başa dön |
|
 |
melancholyangel Zehir Hafiye


Kayıt: Oct 23, 2006 Mesajlar: 480 Nerden: istanbul/ankara/izmir
|
Tarih: Prş Nis 03, 2008 10:37 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #30 |
|
yanlışlarımı.... _________________ inan diyorum ah bir periyim ben..
ve ömrüm gözlerimden akıyor ''ıslak''
kanıyorum diyorum ulan kanıyorum..
ben bir insanım ve hayallerim diyorum... |
|
| Başa dön |
|
 |
jamesalanhetfield Schizophren

Kayıt: Nov 26, 2004 Mesajlar: 1490 Nerden: Skopje
|
Tarih: Cum Nis 04, 2008 12:01 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #31 |
|
ne gerek var unutmaya.pişman değilim ki birşeyler öğretmiş oldu yaşadıklarım en azından.
ama acelem olmasından dolayı dövmediğim adamları unutmak isterimiçimde kalır çünkü |
|
| Başa dön |
|
 |
Kataklysm desiderius

Kayıt: Apr 12, 2005 Mesajlar: 4091 Nerden: Gobi Çölü
|
Tarih: Cum Nis 04, 2008 3:34 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #32 |
|
tüm geçmişimi kaybettiğim için mutlu olurdum ... ne unuttuğumu bilmeden nasıl mutlu olunur ki olsun yinede olurdum Büyük bir şanstır belkide bazen hayata reset atmak gerek _________________ http://www.huunhuurtu.com/ |
|
| Başa dön |
|
 |
bindokuzyuz84 Forum Hayvanı


Kayıt: Aug 12, 2006 Mesajlar: 3046 Nerden: anKARA
|
Tarih: Pzr Nis 27, 2008 10:18 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #33 |
|
" hadi ordan mk.. unutucakmış haha ha hihihi " diyişleri..  _________________ ..Notalarına yaklaş aşkın ! |
|
| Başa dön |
|
 |
bloodyangel_666 Salome

Kayıt: Nov 06, 2007 Mesajlar: 492 Nerden: ruhumun karanlığından (aydın - izmir)
|
Tarih: Pzr Nis 27, 2008 10:20 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #34 |
|
beni üzen her kim varsa hepsini unutmak isterdim _________________ DARK ANGEL IN THE FOREST |
|
| Başa dön |
|
 |
emina Sitenin Delisi

Kayıt: Mar 19, 2007 Mesajlar: 291 Nerden: İsTaNBuL
|
Tarih: Pts Nis 28, 2008 11:09 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #35 |
|
NepthyS
unutacağımız için sevineceğimiz şey aslında hiç unutmak istemediklerimizdir.
süperdi bu ya... son nokta bu söz bence!!!! _________________ ﱢﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢَ There is no EsCaPe now , now mercy no more .... ﱢﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢَ |
|
| Başa dön |
|
 |
devilation S.A.B.A

Kayıt: Dec 03, 2005 Mesajlar: 1998 Nerden: cehennem - ankara
|
|
| Başa dön |
|
 |
devilation S.A.B.A

Kayıt: Dec 03, 2005 Mesajlar: 1998 Nerden: cehennem - ankara
|
|
| Başa dön |
|
 |
brutallic1 Geçerken Uğrayan


Kayıt: Aug 14, 2007 Mesajlar: 34
|
Tarih: Sal Nis 29, 2008 12:38 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #38 |
|
| gercek son nokta yanlış olan herşey guzeldir |
|
| Başa dön |
|
 |
puppetcursed Sebil-i Sübyan


Kayıt: Apr 23, 2008 Mesajlar: 73 Nerden: 7 kat yerin dibinden
|
Tarih: Sal Nis 29, 2008 12:48 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #39 |
|
yanlık arkadaşlıklar + babamı _________________ Stemmen Fra Taarnet |
|
| Başa dön |
|
 |
radser Laneth Lucifer

Kayıt: Feb 03, 2006 Mesajlar: 678 Nerden: Sakarya
|
Tarih: Sal Nis 29, 2008 11:48 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #40 |
|
bir insan unutmuş olması gereken birşeyi unuttuğuna nasıl sevinebilir?
şayet unutması gereken şeyi hatırladığı için sevinmiş olmazmı?
birini öldürdüm ama unuttum çok mutluyum artık=) _________________ Kendimi başkaları,başkalarını kendim için kurban etmeyeceğime varoluş aşkım üzerine andiçerim...
www.soulflytr.com | Soulfly Türkiye Fan Sitesi |
|
| Başa dön |
|
 |
|