Metal TR.NET METALTR INSTAGRAM    
  Giriş veya Kayıt Ol
Menü
 Site
tree-T.gif Ana Sayfa
 Forum
 Haber Gönder
 Haber Arşivi
tree-T.gif Etkinlik Takvimi
tree-T.gif Site Kadrosu
 Extra
 Hosting
 En İyi 10
 İnteraktif
petitrond.gif Demo & Mp3 Arşivi
petitrond.gif Video İzleme
petitrond.gif Fotoğraf Galerisi
 Destek
 Destekleyenler
 Linkekle
 Bizi Öner!
 
INSTAGRAM
 
İçerik
. Yerli Gruplar
. Yabancı Gruplar
. Biyografiler
. Albümler
. Albüm Kritikleri
. Röportajlar
. Köşe Yazıları
. Köşe Yazıları Arşiv
. Dergiler
. Etkinlikler
· Gitar & TAB
 
Albüm Kritikleri
· KORN - The path of totality
· Hypocrisy-A Taste of Extreme Divinity (2009)
· Cyntia - Endless World (2012)
· Tiamat - The Scarred People
· Moonspell Alpha Noir-Omega White.
· Ghost - Opus Eponymous
· Testament - Dark Roots of Earth
· Lamb of God - Resolution
· Volbeat Live From Beyond Hell/Above Heaven
· Pentagram - MMXII
 
METALTR INSTAGRAM
 
Kısa Haberler

[ Haber Arşivi ]
 
Son 10 Haber
· Moonspell yeni albüm öncesi yeni tekli ‘Cross Your Heart’
[ 0 yorum - 121 okuma ]
· Alter Bridge yeni albüm Scales Are Falling
[ 0 yorum - 989 okuma ]
· Black Veil Brides yeni single'ları ''Certainty''
[ 0 yorum - 673 okuma ]
· Gibson imzalı Tony Iommi belgeseli yayında
[ 0 yorum - 838 okuma ]
· Pentagram’ın bir albümü ilk kez plak formatında çıktı
[ 0 yorum - 1380 okuma ]
· MEGADETH, yeni sinema belgeseli Megadeth: Behind The Mask
[ 0 yorum - 1047 okuma ]
· Brezilyalı gitarist Kiko Loureiro, sinema dünyasına ilk adımını attı
[ 0 yorum - 813 okuma ]
· Poppy yeni şarkısı Guardian’ı paylaştı
[ 0 yorum - 2506 okuma ]
· Whitesnake gitaristi yeni bir şarkı yayınladı 'You Can Give'
[ 0 yorum - 2781 okuma ]
· Avenged Sevenfold yeni şarkısı Magic
[ 0 yorum - 3512 okuma ]

[ Devamı Haberler Bölümünde ]
 
Fotoğraf Galerisi

B Noktası



B Noktası



B Noktası



Heretic Soul @ Waldb ...



Heretic Soul



Heretic Soul



Heretic Soul @ Rock ...



Anoreksi Promo 2011



Anoreksi Promo 2011



Anoreksi Promo 2011


[ Fotoğraf Galerisi ]
 
Rastgele Biyografi


Gates Of Eternity
 
MetalTR Arama
 
Üyelik
 
Üye Olun
Kayıp Şifre

Güvenlik Kodu: Güvenlik Kodu
Güvenlik Kodunu Girin:
 
Üyelik:
Bugün: 0
Dün: 0
Bekleyen Üyelik(ler): 0
Toplam Üye: 42,805
En Son Üye: legionsoftheblacklig

Şu An Bağlı:
Misafir(ler): 10,561
Üye(ler): 0
Toplam: 10,561
 
Forumlardan
Last 10 Forum Messages

MOONSPELL yeni albümü Far From God hakkında
Son mesaj atan; KopuK

Kamelot yeni albümü Asylum 2026
Son mesaj atan; KopuK

Can Bonomo
Son mesaj atan; KopuK

Eskiler nerde arkadaşım )
Son mesaj atan; manyamimi

İsa Özkocaman
Son mesaj atan; KopuK

MENTRA
Son mesaj atan; KopuK

Metal müzik grubuna ruhsat kazandırmak için metafizik yöntem
Son mesaj atan; elvistuna

Yeni Evanescence albümü Sanctuary
Son mesaj atan; KopuK

Orbit Culture
Son mesaj atan; blastrula

Faun pagan folk ve Orta Çağ müziği
Son mesaj atan; blastrula


[ Metal TR.NET ]
 
Köşe Yazıları
 
metaltr.net :: Başlığı Görüntüle - Orphaned Land
 
 SSSSSS   AramaArama   Üye ListesiÜye Listesi   Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları Üye ListesiCan Sıkıntısı Giderici!   
 ProfilProfil   Özel mesajlarınızı kontrol etmek için login olunÖzel mesajlarınızı kontrol etmek için login olun     GirişGiriş 
GünlüklerGünlükler    Günlük Kontrol PaneliGünlük Kontrol Paneli    GünlüğümGünlüğüm

Orphaned Land
Sayfa Önceki  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Sonraki
 
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    metaltr.net Forum Ana Sayfası -> Metal Grupları
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
deLimsi
Geçerken Uğrayan
Geçerken Uğrayan


Kayıt: Feb 03, 2005
Mesajlar: 31
Nerden: sürüngenler sehrinden

MesajTarih: Cmt Şub 05, 2005 9:33 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #21   

gayet eglenceliydi konser,cok eglendik.
dansöz falan derken costuk.
estarabimde halay-headbang karisimi bir hareket bulduk.
ortam gayet sevgi doluydu.sevgi dolduk falan Smile
bir daha olsa yine giderim,bir daha daha giderim.
her ne kadar halo dies'i calmasalar da..o kadar da bagirindim ..
_________________
--tasidigin umutlar seni daha derine gömebilir--
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
Sponsor Linkler







Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari    Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz !
: #   


Başa dön
loreia
Geçerken Uğrayan
Geçerken Uğrayan


Kayıt: Nov 17, 2004
Mesajlar: 11


MesajTarih: Sal Şub 08, 2005 12:40 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #22   

ii müzik yapıolar ve çok böyle cana yakın flnlar:) rtn de ve şu son 29 ocak konserinde çok iilerdi.. umarım bi daa canlı dinneme şansımıs olur onnarıSmile
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder MSN Messenger
in_flames



Kayıt: Feb 02, 2005
Mesajlar: -1


MesajTarih: Çrş Şub 09, 2005 12:10 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #23   

valla ole bi muzik yapiolrki azim acik kaliyor ilk basta Israil falan ne anlarlar muzikten demistim ama sonra sarkilarini indirdikce Orpahned Land 'e tutlamaya basladim..Muziklerini sevmemin bi sebebi de bizim ortadogu insalarinin ne yapabilecegini gostermektir bu amerikalilar muzik bizden sorulur gibi davraniolr bu grup agzalrinin payini verio bence..Metalle arabeski dogru surust karistirabilin tek grup (belkide sadece bunlar karistirmistir ilk)...Tek ozeti ile supe bi grup insallah parayi falan bulurlar ve insllahta gotleri kalkmaz...
_________________
Sell me the infection,
it is only for the weak
No need for sympathy,
The misery that is me
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
Madrigal
Geçerken Uğrayan
Geçerken Uğrayan


Kayıt: Nov 19, 2004
Mesajlar: 36
Nerden: Hellsinkey

MesajTarih: Pts Şub 21, 2005 1:38 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #24   

Ne kadar metal dinlersen dinle,göbek atmadan,oynamadan durulamayacak süper müzisyenlerden kurulu İsrailli grup.Bu kadarmı iyi kullanılır orta doğu enstrümanları ve ezgileri yahu.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
prophecy
Geçerken Uğrayan
Geçerken Uğrayan


Kayıt: Mar 13, 2005
Mesajlar: 33
Nerden: daðdan indim þehre

MesajTarih: Pts Mar 14, 2005 2:04 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #25   

tek kelımyle mukemmeller desteklenmesi gereken bir grup hele whisper my name when you dream insanı bastan cıkarıyo kafa yapar valla
_________________
whisper my name when you dream!..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder MSN Messenger
hasanbalcik
Zehir Hafiye
Zehir Hafiye


Kayıt: Jan 14, 2005
Mesajlar: 429


MesajTarih: Cum Nis 01, 2005 10:14 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #26   

prophecy nin dediği gibi desteklenmesi gereken bir grup.like fire da insanı baştan çıkartıyor.bu gruba düğün müziği yapan diyenleri kınıyorum.dinlemeyen dinlemesin kardeşim.biraz saygı lütfen...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder MSN Messenger
Karadul
Forum Hayvanı
Forum Hayvanı


Kayıt: Mar 18, 2005
Mesajlar: 1408
Nerden: İstanbul

MesajTarih: Pzr Nis 03, 2005 8:30 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #27   

valla annem çok beyendi (sonunda onun da bir gün metali seveceğini biliyodum geçen sene de pentagram'ı beyenmişti)
_________________
-Bütün Kadınlar Şeytandır-
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder MSN Messenger
Nordavind
Veled-i METAL
Veled-i METAL


Kayıt: Mar 28, 2005
Mesajlar: 138
Nerden: From a galaxy far, far away..

MesajTarih: Sal Nis 05, 2005 12:27 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #28   

kim ne derse desin orphaned land sevemeyecegim gruplar arasinda yer alir. yaptiklari muzige saygim vardir tabii, bir yere kadar, elemanlari ile de konusmuslugum oturmuslugum var. ve sevmiyorum.
daha dogrusu tamamen sevmiyorum, ve hic bir zamanda tamamen sevemicem gibi geliyor
hadi bakalim.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder AIM Adresi Yahoo Messenger MSN Messenger
karockk
Sebil-i Sübyan
Sebil-i Sübyan


Kayıt: Jan 06, 2006
Mesajlar: 84
Nerden: izmit

MesajTarih: Pts May 22, 2006 6:20 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #29   

adamlar haywan gibi erkin koray cower liyolar wala.... tawsiye ederim super bi grup...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder MSN Messenger
therionist
Geçerken Uğrayan
Geçerken Uğrayan


Kayıt: May 22, 2005
Mesajlar: 12


MesajTarih: Sal May 23, 2006 4:10 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #30   

nora el nora ile gec kesfettigim müthis grup.dinlerken tüylerim tiken tiken oluyor:)
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
oheplacivertgiyerdi
Metallica FAN


Kayıt: Sep 10, 2005
Mesajlar: 1473
Nerden: izmiT/istanbuL

MesajTarih: Sal May 23, 2006 10:01 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #31   

israil içnide sevdim tek şey bu adamlar...
_________________
is life over? this life's over! or has it only just begun?
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
gor
"gazlı metalci"


Kayıt: Apr 23, 2006
Mesajlar: 792
Nerden: istanbul

MesajTarih: Sal May 23, 2006 10:38 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #32   

darbukatörünün kendisini perküsyoncu karizmasına sahip görmesi ve bizimki gibi 3. dünya ülkesi gücetapanlarını götürmeye çalışması takdire şayan.
_________________
fuck you i wont do what you told me!
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder AIM Adresi Yahoo Messenger MSN Messenger
Powerslave
Forum Hayvanı
Forum Hayvanı


Kayıt: Jan 21, 2005
Mesajlar: 1003
Nerden: Somewhere In Time

MesajTarih: Çrş May 24, 2006 1:19 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #33   

hos bı grup 3 ay oldu dınlemeye baslayalı bence arap ve turk esgılerını gusel senteslemısler metal muzıge
_________________
In My Last Hour I'm a Slave to the Power of Death
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
oheplacivertgiyerdi
Metallica FAN


Kayıt: Sep 10, 2005
Mesajlar: 1473
Nerden: izmiT/istanbuL

MesajTarih: Pts May 29, 2006 8:58 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #34   

mabool nasıl bir albümdür öle tamm nora el nora ocean land ii falan bilioruz ama 3 gündür albümü ağzım açık dinliorum hele bir parça varr the storm still rages inside die inşallah doğru yazmışımdır... Very Happy
_________________
is life over? this life's over! or has it only just begun?
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
Corpse
Gutter Ballet


Kayıt: Oct 01, 2005
Mesajlar: 6193


MesajTarih: Çrş Hzr 07, 2006 6:03 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #35   

ya ben bu grubun sounduna hastayım insani alip goturuyo..hele wocali we etnik ezgileri cok ii bence..
yeni dinlemeye başladim gerçi ama nora el nora şarkıları bana gore en guzelleri..we muhteşem
_________________
Ömrümde tek bir zevkim var,boks.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
_FIXXXER_
Zehir Hafiye
Zehir Hafiye


Kayıt: Oct 05, 2005
Mesajlar: 244
Nerden: Türkiye Cumhuriyeti

MesajTarih: Çrş Hzr 07, 2006 6:08 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #36   

cok kral adamlar acayip iyi muzik yapıyolar ya. A Neverending Way, Flawless Belief, Like Fire To Water, Find Yourself Discover God ve Ocean Land sarkılarına hastayımdır. diger sarkılarınıda ayrı ayrı severim ama bunlar favorimdir yani. cok iyiler...
_________________
www.myspace.com/soulvein
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
gogo
Geçerken Uğrayan
Geçerken Uğrayan


Kayıt: Nov 19, 2005
Mesajlar: 4
Nerden: İzmir

MesajTarih: Cum Hzr 09, 2006 12:51 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #37   

insan hem türk hemde metalci olunca bu grubu çok seviyo..özellikle mabool albümü harika olmuş...sık sık türkiyeye geliyolar ama ben dinlemeye başladığımdan beri hiç gelmediler:)
_________________
I
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder MSN Messenger
Celtic_Spirit
Zehir Hafiye
Zehir Hafiye


Kayıt: Jun 03, 2006
Mesajlar: 288
Nerden: Mother North

MesajTarih: Cum Hzr 09, 2006 12:10 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #38   

Kanun, darbuka falan çok iyi uyuyor, gayet başarılı bir grup. Find Yourself, Discover God şarkısına hastayım.
_________________
United We Stand, Together We Walk...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
darkness_ishtar
Sebil-i Sübyan
Sebil-i Sübyan


Kayıt: Jul 30, 2005
Mesajlar: 94


MesajTarih: Pts Hzr 19, 2006 1:08 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #39   

sahara albumlerine hastayım.benim için yeri çok fazla olan bir grup metalle ilk tanıştığım gruplardandır.
_________________
LETHE give me the drink of the fluid
That disintegrates
Ann lend me the sweet balm and blessing
Of Forgetfulness,empty and strong......
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
bw_ven
Sebil-i Sübyan
Sebil-i Sübyan


Kayıt: Jun 22, 2006
Mesajlar: 53


MesajTarih: Prş Hzr 22, 2006 7:34 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #40   

sahara albmü gerçekten ii .. çok fazla sevmesem de şu var kii ben bu grupla hopluorum zıplıorum Laughing
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
Mesajları göster:   
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    metaltr.net Forum Ana Sayfası -> Metal Grupları Tüm saatler GMT +1 Saat
Sayfa Önceki  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Sonraki
2. sayfa (Toplam 7 sayfa)


 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Türkçe Çeviri : Onur Turgay & Erdem Çorapçıoğlu
phpBB template by Spectre :: Ported for PHP-Nuke by nukemods.com
Forums ©
MetalTR.NET'de yayınlanan tercümeler, biyografiler, köşe yazıları, resimler ve sair materyaller izinsiz ve kaynak gösterilmeksizin kullanılamaz.
Copyright © 2004-2012 MetalTR.NET
| Yasal Uyarı



Sitemap - forumtags - Radar Müzik Haber - Yeni Müzik Haber - cybersecurity news Yüzdeyüz Müzik,Yüzdeyüz, Müzik
Web site engine code is Copyright © 2003 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Sayfa Üretimi: 0.97 Saniye
Untitled Document