| Önceki başlık :: Sonraki başlık |
| Yazar |
Mesaj |
deLimsi Geçerken Uğrayan


Kayıt: Feb 03, 2005 Mesajlar: 31 Nerden: sürüngenler sehrinden
|
Tarih: Cmt Şub 05, 2005 9:33 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #21 |
|
gayet eglenceliydi konser,cok eglendik.
dansöz falan derken costuk.
estarabimde halay-headbang karisimi bir hareket bulduk.
ortam gayet sevgi doluydu.sevgi dolduk falan
bir daha olsa yine giderim,bir daha daha giderim.
her ne kadar halo dies'i calmasalar da..o kadar da bagirindim .. _________________ --tasidigin umutlar seni daha derine gömebilir--
|
|
| Başa dön |
|
 |
Sponsor Linkler
|
Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz ! |
: # |
|
|
|
| Başa dön |
|
 |
loreia Geçerken Uğrayan


Kayıt: Nov 17, 2004 Mesajlar: 11
|
Tarih: Sal Şub 08, 2005 12:40 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #22 |
|
ii müzik yapıolar ve çok böyle cana yakın flnlar:) rtn de ve şu son 29 ocak konserinde çok iilerdi.. umarım bi daa canlı dinneme şansımıs olur onnarı |
|
| Başa dön |
|
 |
in_flames

Kayıt: Feb 02, 2005 Mesajlar: -1
|
Tarih: Çrş Şub 09, 2005 12:10 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #23 |
|
valla ole bi muzik yapiolrki azim acik kaliyor ilk basta Israil falan ne anlarlar muzikten demistim ama sonra sarkilarini indirdikce Orpahned Land 'e tutlamaya basladim..Muziklerini sevmemin bi sebebi de bizim ortadogu insalarinin ne yapabilecegini gostermektir bu amerikalilar muzik bizden sorulur gibi davraniolr bu grup agzalrinin payini verio bence..Metalle arabeski dogru surust karistirabilin tek grup (belkide sadece bunlar karistirmistir ilk)...Tek ozeti ile supe bi grup insallah parayi falan bulurlar ve insllahta gotleri kalkmaz... _________________ Sell me the infection,
it is only for the weak
No need for sympathy,
The misery that is me |
|
| Başa dön |
|
 |
Madrigal Geçerken Uğrayan


Kayıt: Nov 19, 2004 Mesajlar: 36 Nerden: Hellsinkey
|
Tarih: Pts Şub 21, 2005 1:38 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #24 |
|
| Ne kadar metal dinlersen dinle,göbek atmadan,oynamadan durulamayacak süper müzisyenlerden kurulu İsrailli grup.Bu kadarmı iyi kullanılır orta doğu enstrümanları ve ezgileri yahu. |
|
| Başa dön |
|
 |
prophecy Geçerken Uğrayan


Kayıt: Mar 13, 2005 Mesajlar: 33 Nerden: daðdan indim þehre
|
Tarih: Pts Mar 14, 2005 2:04 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #25 |
|
tek kelımyle mukemmeller desteklenmesi gereken bir grup hele whisper my name when you dream insanı bastan cıkarıyo kafa yapar valla _________________ whisper my name when you dream!.. |
|
| Başa dön |
|
 |
hasanbalcik Zehir Hafiye


Kayıt: Jan 14, 2005 Mesajlar: 429
|
Tarih: Cum Nis 01, 2005 10:14 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #26 |
|
| prophecy nin dediği gibi desteklenmesi gereken bir grup.like fire da insanı baştan çıkartıyor.bu gruba düğün müziği yapan diyenleri kınıyorum.dinlemeyen dinlemesin kardeşim.biraz saygı lütfen... |
|
| Başa dön |
|
 |
Karadul Forum Hayvanı


Kayıt: Mar 18, 2005 Mesajlar: 1408 Nerden: İstanbul
|
Tarih: Pzr Nis 03, 2005 8:30 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #27 |
|
valla annem çok beyendi (sonunda onun da bir gün metali seveceğini biliyodum geçen sene de pentagram'ı beyenmişti) _________________ -Bütün Kadınlar Şeytandır- |
|
| Başa dön |
|
 |
Nordavind Veled-i METAL


Kayıt: Mar 28, 2005 Mesajlar: 138 Nerden: From a galaxy far, far away..
|
Tarih: Sal Nis 05, 2005 12:27 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #28 |
|
kim ne derse desin orphaned land sevemeyecegim gruplar arasinda yer alir. yaptiklari muzige saygim vardir tabii, bir yere kadar, elemanlari ile de konusmuslugum oturmuslugum var. ve sevmiyorum.
daha dogrusu tamamen sevmiyorum, ve hic bir zamanda tamamen sevemicem gibi geliyor
hadi bakalim. |
|
| Başa dön |
|
 |
karockk Sebil-i Sübyan


Kayıt: Jan 06, 2006 Mesajlar: 84 Nerden: izmit
|
Tarih: Pts May 22, 2006 6:20 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #29 |
|
| adamlar haywan gibi erkin koray cower liyolar wala.... tawsiye ederim super bi grup... |
|
| Başa dön |
|
 |
therionist Geçerken Uğrayan


Kayıt: May 22, 2005 Mesajlar: 12
|
Tarih: Sal May 23, 2006 4:10 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #30 |
|
| nora el nora ile gec kesfettigim müthis grup.dinlerken tüylerim tiken tiken oluyor:) |
|
| Başa dön |
|
 |
oheplacivertgiyerdi Metallica FAN

Kayıt: Sep 10, 2005 Mesajlar: 1473 Nerden: izmiT/istanbuL
|
Tarih: Sal May 23, 2006 10:01 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #31 |
|
israil içnide sevdim tek şey bu adamlar... _________________ is life over? this life's over! or has it only just begun? |
|
| Başa dön |
|
 |
gor "gazlı metalci"

Kayıt: Apr 23, 2006 Mesajlar: 792 Nerden: istanbul
|
Tarih: Sal May 23, 2006 10:38 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #32 |
|
darbukatörünün kendisini perküsyoncu karizmasına sahip görmesi ve bizimki gibi 3. dünya ülkesi gücetapanlarını götürmeye çalışması takdire şayan. _________________ fuck you i wont do what you told me! |
|
| Başa dön |
|
 |
Powerslave Forum Hayvanı


Kayıt: Jan 21, 2005 Mesajlar: 1003 Nerden: Somewhere In Time
|
Tarih: Çrş May 24, 2006 1:19 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #33 |
|
hos bı grup 3 ay oldu dınlemeye baslayalı bence arap ve turk esgılerını gusel senteslemısler metal muzıge _________________ In My Last Hour I'm a Slave to the Power of Death |
|
| Başa dön |
|
 |
oheplacivertgiyerdi Metallica FAN

Kayıt: Sep 10, 2005 Mesajlar: 1473 Nerden: izmiT/istanbuL
|
Tarih: Pts May 29, 2006 8:58 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #34 |
|
mabool nasıl bir albümdür öle tamm nora el nora ocean land ii falan bilioruz ama 3 gündür albümü ağzım açık dinliorum hele bir parça varr the storm still rages inside die inşallah doğru yazmışımdır...  _________________ is life over? this life's over! or has it only just begun? |
|
| Başa dön |
|
 |
Corpse Gutter Ballet

Kayıt: Oct 01, 2005 Mesajlar: 6193
|
Tarih: Çrş Hzr 07, 2006 6:03 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #35 |
|
ya ben bu grubun sounduna hastayım insani alip goturuyo..hele wocali we etnik ezgileri cok ii bence..
yeni dinlemeye başladim gerçi ama nora el nora şarkıları bana gore en guzelleri..we muhteşem _________________ Ömrümde tek bir zevkim var,boks. |
|
| Başa dön |
|
 |
_FIXXXER_ Zehir Hafiye


Kayıt: Oct 05, 2005 Mesajlar: 244 Nerden: Türkiye Cumhuriyeti
|
Tarih: Çrş Hzr 07, 2006 6:08 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #36 |
|
cok kral adamlar acayip iyi muzik yapıyolar ya. A Neverending Way, Flawless Belief, Like Fire To Water, Find Yourself Discover God ve Ocean Land sarkılarına hastayımdır. diger sarkılarınıda ayrı ayrı severim ama bunlar favorimdir yani. cok iyiler... _________________ www.myspace.com/soulvein |
|
| Başa dön |
|
 |
gogo Geçerken Uğrayan


Kayıt: Nov 19, 2005 Mesajlar: 4 Nerden: İzmir
|
Tarih: Cum Hzr 09, 2006 12:51 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #37 |
|
insan hem türk hemde metalci olunca bu grubu çok seviyo..özellikle mabool albümü harika olmuş...sık sık türkiyeye geliyolar ama ben dinlemeye başladığımdan beri hiç gelmediler:) _________________ I |
|
| Başa dön |
|
 |
Celtic_Spirit Zehir Hafiye


Kayıt: Jun 03, 2006 Mesajlar: 288 Nerden: Mother North
|
Tarih: Cum Hzr 09, 2006 12:10 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #38 |
|
Kanun, darbuka falan çok iyi uyuyor, gayet başarılı bir grup. Find Yourself, Discover God şarkısına hastayım. _________________ United We Stand, Together We Walk... |
|
| Başa dön |
|
 |
darkness_ishtar Sebil-i Sübyan


Kayıt: Jul 30, 2005 Mesajlar: 94
|
Tarih: Pts Hzr 19, 2006 1:08 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #39 |
|
sahara albumlerine hastayım.benim için yeri çok fazla olan bir grup metalle ilk tanıştığım gruplardandır. _________________ LETHE give me the drink of the fluid
That disintegrates
Ann lend me the sweet balm and blessing
Of Forgetfulness,empty and strong...... |
|
| Başa dön |
|
 |
bw_ven Sebil-i Sübyan


Kayıt: Jun 22, 2006 Mesajlar: 53
|
Tarih: Prş Hzr 22, 2006 7:34 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #40 |
|
sahara albmü gerçekten ii .. çok fazla sevmesem de şu var kii ben bu grupla hopluorum zıplıorum  |
|
| Başa dön |
|
 |
|