| Önceki başlık :: Sonraki başlık |
| Yazar |
Mesaj |
porcupine Opeth FAN

Kayıt: Dec 06, 2005 Mesajlar: 497 Nerden: Ankara
|
Tarih: Cum Ağu 29, 2008 1:06 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #61 |
|
death note animelerin en iyisidir. bence _________________ false love turn to pure hate.. |
|
| Başa dön |
|
 |
Sponsor Linkler
|
Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz ! |
: # |
|
|
|
| Başa dön |
|
 |
_MeT_ ShiniGami

Kayıt: Jul 05, 2005 Mesajlar: 1914 Nerden: Lubnatsİ =)
|
Tarih: Prş Eyl 04, 2008 5:42 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #62 |
|
Bleach izlemeyin be olum yani harbi boku çıktıu yok ichigoyu kılıcı kurtarır yok içindeki holow kurtarır o kurtarır bu kurtarır dayak yer yer yer yer en sonunda gaza gelir alayına tek çekere ama çok sağlam karakterler var animede ama ichigo onlar arasında değil  _________________
Kahpe kızı avlamak.. |
|
| Başa dön |
|
 |
Skullchukka Kozmik Tesadüf

Kayıt: Sep 25, 2005 Mesajlar: 2869 Nerden: Japonya / Hollanda
|
Tarih: Prş Eyl 04, 2008 11:11 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #63 |
|
Bende genelde (niyeyse) mainstream'e karşı bir soğuma oluyor. Müzikte de benzer bir durum söz konusu belki de.. Bleach falan çok baydı özel bir şey bulamıyorum animede son izlediğim bölümlerde..
Ama bakınız elfen lied higurashi. Tamam öyle 200 tane seri izledim değil ama özgünler (gibi?-kesinlikle vardır daha o tarz seriler) ama her karakterinde her bölümünde kendimden bir parça buluyorum bu animelerde  _________________ At which speed must I live to be able to see you again...?
Higurashi & Umineko Türkçe Altyazıları - Furude Project |
|
| Başa dön |
|
 |
desiderius Kataklysm

Kayıt: Aug 29, 2005 Mesajlar: 1128 Nerden: ankara - eskişehir
|
Tarih: Prş Eyl 04, 2008 11:19 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #64 |
|
NE bu bleach çılgınlığı yahu. Anime pek izlemem ama izleyen çokça insan var etrafımda. Hatta eski ev arkadaşımın bölümü animasyondu İzlemek kolayda yapımları pek bir zor yahu. _________________ Disconnectus Erectus |
|
| Başa dön |
|
 |
duslemselboyut Forum Hayvanı


Kayıt: Jan 28, 2005 Mesajlar: 1726 Nerden: diye sorarlar adama
|
Tarih: Cum Eyl 05, 2008 11:49 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #65 |
|
death note un tam 2 sezonuna baslamısken Elfen Lied geldı ve beraberınde full metal alcehmıst lost vampıre The Chronicles of Riddick Dark Fury bır kac serı daha suan 5 ıncı bolum bıttı Elfen Lied ın o muzık nedır oyle nasıl melodı ınsanın tuylerı urperıyor adeta.encok alcehmıstten cekınıyorum 51 bolum gozumde dag gıbı buyuyor neyse bende elfen e yenıden doneyım _________________ www.cemgoksen.net |
|
| Başa dön |
|
 |
Skullchukka Kozmik Tesadüf

Kayıt: Sep 25, 2005 Mesajlar: 2869 Nerden: Japonya / Hollanda
|
|
| Başa dön |
|
 |
duslemselboyut Forum Hayvanı


Kayıt: Jan 28, 2005 Mesajlar: 1726 Nerden: diye sorarlar adama
|
Tarih: Cum Eyl 12, 2008 2:10 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #67 |
|
elfen bitti baya oldu bitelide unuttum burayı
artık eşfen lied diyorum başka bıse demıyorum kac kısıye onerdım sayısını bılmıyorum.bır anıme ıcın bundasn daha guzel,kımı zaman humanıst kımı zaman sadist ve mazoşist,kimi zaman komik bır senaryo düşünemiyorum.
müzikse hala kulaklarımda çalıyor insanın japonca öğrenesi geliyor.full metale başlamı düşüyorum geçen gün ilk bölümğ izledim simyacı falan filan oda saracak gibi du bakalım.
death note ta ıkıncı sezon bırıncı bolumde kaldık ama neyse.
death note un başka bolumlerıde varmıs (ek bolumler falan hatta ozel bır adıda varda unuttum suan)onlarda geldımı tamamdır _________________ www.cemgoksen.net |
|
| Başa dön |
|
 |
_MeT_ ShiniGami

Kayıt: Jul 05, 2005 Mesajlar: 1914 Nerden: Lubnatsİ =)
|
Tarih: Cum Eyl 12, 2008 6:24 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #68 |
|
Full metal alchemist ten hiç korkmam ben 1 haftada 4 defa tekrar yapmıştım animesini izle ondan sonra filminide izle kesin duslemselboyut oda bi harikadır yani lan skulçük sanada bi ara hatırlat 8-9 tane komedi anim serisi veriyim rahat et a.q.  _________________
Kahpe kızı avlamak.. |
|
| Başa dön |
|
 |
duslemselboyut Forum Hayvanı


Kayıt: Jan 28, 2005 Mesajlar: 1726 Nerden: diye sorarlar adama
|
Tarih: Cum Eyl 12, 2008 7:07 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #69 |
|
fılmıde var veren arkadaşta en son fılmı ızle demıstıde işte hem bolumler uzun hem bolum sayısı fazla olunca cekınıyorum halada oyle
elfen hem sure kısa hemde bolum sayısı azdı elfen yaaaa bır numara
lilium um benım _________________ www.cemgoksen.net |
|
| Başa dön |
|
 |
_MeT_ ShiniGami

Kayıt: Jul 05, 2005 Mesajlar: 1914 Nerden: Lubnatsİ =)
|
Tarih: Cum Eyl 12, 2008 7:36 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #70 |
|
| duslemselboyut demiş ki: |
fılmıde var veren arkadaşta en son fılmı ızle demıstıde işte hem bolumler uzun hem bolum sayısı fazla olunca cekınıyorum halada oyle
elfen hem sure kısa hemde bolum sayısı azdı elfen yaaaa bır numara
lilium um benım |
ula buna uzun diyosunuz Naruto izliyorum ben ne bok yiyim 500 ü gçeicek adi herifler  _________________
Kahpe kızı avlamak.. |
|
| Başa dön |
|
 |
duslemselboyut Forum Hayvanı


Kayıt: Jan 28, 2005 Mesajlar: 1726 Nerden: diye sorarlar adama
|
Tarih: Cum Eyl 12, 2008 11:33 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #71 |
|
| _MeT_ demiş ki: |
| duslemselboyut demiş ki: |
fılmıde var veren arkadaşta en son fılmı ızle demıstıde işte hem bolumler uzun hem bolum sayısı fazla olunca cekınıyorum halada oyle
elfen hem sure kısa hemde bolum sayısı azdı elfen yaaaa bır numara
lilium um benım |
ula buna uzun diyosunuz Naruto izliyorum ben ne bok yiyim 500 ü gçeicek adi herifler  |
alcehmistten sonraki hedefımde o zaten baya bi boş zaman gerekıyor ya
okulda acılıyor gerçi kışta gelıyor yorganın ıcınde uzanıp dısarda yagmur varken anıme ızlemesı ne dehset olur beaaaaaaa helede pazar gunlerı _________________ www.cemgoksen.net |
|
| Başa dön |
|
 |
Skullchukka Kozmik Tesadüf

Kayıt: Sep 25, 2005 Mesajlar: 2869 Nerden: Japonya / Hollanda
|
|
| Başa dön |
|
 |
_MeT_ ShiniGami

Kayıt: Jul 05, 2005 Mesajlar: 1914 Nerden: Lubnatsİ =)
|
Tarih: Cmt Eyl 13, 2008 10:22 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #73 |
|
| Skullchukka demiş ki: |
Lilium benimdir Bknz msn nicki O castitatis lilium olan Skulçük
Ya naruto'ya ben de başlamayı düşünüyorum da napmış bu abiler o kadar bölümü ne ara izlicem ben FMA indirmişti arkadaş alacaktım ondan harddiski patladı Şimdi beklicez.. |
One Piece de takılın olum dehşet oluyo  _________________
Kahpe kızı avlamak.. |
|
| Başa dön |
|
 |
_MeT_ ShiniGami

Kayıt: Jul 05, 2005 Mesajlar: 1914 Nerden: Lubnatsİ =)
|
Tarih: Cmt Eyl 13, 2008 10:22 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #74 |
|
ama en önemlisi şu Code Geass a başlayın ötesi yok diyorum size anlamıyosunuz  _________________
Kahpe kızı avlamak.. |
|
| Başa dön |
|
 |
duslemselboyut Forum Hayvanı


Kayıt: Jan 28, 2005 Mesajlar: 1726 Nerden: diye sorarlar adama
|
Tarih: Çrş Eyl 17, 2008 12:13 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #75 |
|
benden duymus olmayın ama hamburgerın ıcıne sıkılan beyaz şeyle alakalı bir site var ve e dergi bolumunde anime dergiside var guncel _________________ www.cemgoksen.net |
|
| Başa dön |
|
 |
nynaeve Zehir Hafiye


Kayıt: Dec 22, 2007 Mesajlar: 466 Nerden: Yggdrasil
|
Tarih: Cmt Eyl 20, 2008 9:19 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #76 |
|
| Skullchukka demiş ki: |
Lilium benimdir Bknz msn nicki O castitatis lilium olan Skulçük
Ya naruto'ya ben de başlamayı düşünüyorum da napmış bu abiler o kadar bölümü ne ara izlicem ben FMA indirmişti arkadaş alacaktım ondan harddiski patladı Şimdi beklicez.. |
naruto bitmez hayatı yer çürütür başlamaya korkuyorum  |
|
| Başa dön |
|
 |
Skullchukka Kozmik Tesadüf

Kayıt: Sep 25, 2005 Mesajlar: 2869 Nerden: Japonya / Hollanda
|
Tarih: Pzr Eyl 21, 2008 8:31 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #77 |
|
Lovely Complex
Tür : Romantik - Komedi - Okul
Lovely Complex, bir kız ve bir erkek arasındaki bir aşk hikayesidir. Kız, Risa Koizumi, 172 cm. uzunluğundadır -ki ortalama bir Japon kızından çok daha uzun. Erkek, Atsushi Ootani de 156 cm.dir -ki bu da ortalama bir Japon erkeğine göre oldukça kısa bir uzunluktur. Bu yüzden, okulun komedi ikilisi olarak bilinirler çünkü benzer bir boy farkına sahip popüler bir komedi ikilisi vardır. Sonuç olarak insanlar onları "All Hanshin Kyojin" takımı olarak da çağırırlar.
Yaz okulu sırasında, (başka bir sınıftan) çok uzun bir öğrenci ortaya çıkar ve Risa anında ona aşık olur, fakat uzun olduğu için geçmişinde erkeklerle ilgili şansı hep kötü olmuştur. Atsushi'nin de hoşlandığı bir kız vardır, böylece Risa ve Atsushi, kendi farklılıklarını bir kenara koyup birbirlerine, hoşlandıkları kişiyi elde etmede yardımcı olmaya karar verirler. Fakat birbirlerini daha iyi tanımaya başlamalarının üzerine Risa'nın, Atsushi için hisleri çiçeklenmeye başlar ve buradan itibaren aşk hayatı çok daha karmaşık bir hale gelir.
Lovely Complex hakkındaki dikkate değer bir gerçek de, neredeyse tüm karakterlerin standart Japonca yerine Kansai-ben, Japonca'nın Kansai lehçesini konuşmalarıdır (hikaye Kansai bölgesinde geçer). Anime gösterilerinde bir veya iki karakterin Kansai-ben konuşması yaygındır fakat tüm karakterlerin konuşması sıradışı bir durumdur.
Alıntıdır
Lise günlerini özlediyseniz (ya da hala lisedeyseniz? ), biraz rahatlayıp kafanızı fazla yormadan eğlenmek istiyorsanız bu anime işini gerçekten yapıyor. Pek çok bölümde gülmekten karnıma ağrılar girdiğini söylemem gereksiz heralde
Skullchukka notu : 10/10 _________________ At which speed must I live to be able to see you again...?
Higurashi & Umineko Türkçe Altyazıları - Furude Project |
|
| Başa dön |
|
 |
Skullchukka Kozmik Tesadüf

Kayıt: Sep 25, 2005 Mesajlar: 2869 Nerden: Japonya / Hollanda
|
|
| Başa dön |
|
 |
Skullchukka Kozmik Tesadüf

Kayıt: Sep 25, 2005 Mesajlar: 2869 Nerden: Japonya / Hollanda
|
Tarih: Prş Ekm 30, 2008 10:00 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #79 |
|
Cosplay
Final Fantasy - Tifa
Cosplay nedir?
Cosplay ingilizce costume ve play kelimelerinin birleşiminden oluşan bir kelimedir. En yalın haliyle beğendiğiniz bir anime, manga, oyun, film karakterinin haline bürünmektir.
Her ne kadar Türkiye'de çok yaygın olmasa da, bütün dünyada özellikle Japonya'da cosplay çok popülerdir.
Pek çok kişi kendi kostümünü, aksesuarını hatta peruğunu hazırlamaktan zevk duyar. Ancak nakış işlerinde pek bir yeteneksizseniz internetten sipariş edebileceğiniz yüzlerce site de mevcuttur.
Cosplay bir hobidir, beğendiğiniz bir karaktere bürünme düşüncesi -kısa süreliğine bile olsa- heyecan vericidir, hayalgücünüzü geliştirir, yaratıcılığınızı arttırır, sosyalleşmenizde etkisi vardır ve en önemlisi - ZEVKLİDİR.
Final Fantasy - Rikku
Naruto
Higurashi No Naku Koro Ni - Rika
Elfen Lied - Lucy
Death Note - L
Bleach - Nell (Büyük Hali)
Death Note - Misa Misa _________________ At which speed must I live to be able to see you again...?
Higurashi & Umineko Türkçe Altyazıları - Furude Project |
|
| Başa dön |
|
 |
porcupine Opeth FAN

Kayıt: Dec 06, 2005 Mesajlar: 497 Nerden: Ankara
|
Tarih: Cmt Ksm 01, 2008 4:36 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #80 |
|
L süper olmuş  _________________ false love turn to pure hate.. |
|
| Başa dön |
|
 |
|