| Önceki başlık :: Sonraki başlık |
| Yazar |
Mesaj |
desiderius Kataklysm

Kayıt: Aug 29, 2005 Mesajlar: 1128 Nerden: ankara - eskişehir
|
Tarih: Prş Eyl 11, 2008 11:18 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #441 |
|
Üstteki arkadaş neden sürekli bu başlıkta bu soruları sorup aldığın cevaplardan tatmin olmayıp tekrar tekrar soruyorsun.
Ayrıca önce sen kendi görüşünü bize bir açıkla bakalım neden öyle? bende senin açıklamanı çok merak ediyorum! _________________ Disconnectus Erectus |
|
| Başa dön |
|
 |
Sponsor Linkler
|
Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz ! |
: # |
|
|
|
| Başa dön |
|
 |
The69EyeS Headbang Hayvanı

Kayıt: Dec 11, 2004 Mesajlar: 718 Nerden: Aşiyan
|
Tarih: Cum Eyl 12, 2008 11:59 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #442 |
|
Bence her kafa olduğunda plak başa sarıyor ve aynı şeyleri tekrar tekrar konuşuyor. Tamamda bizim kafamız güzel değil ve aynı şeyleri tekrar tekrar konuşmaktan yada konuşanları dinlemekten bayıyom.
Güzel kafayla değilde ayık kafayla tekrar diyorsa
bkz : b*kunda boncuk aramak. _________________ Hayat, heyecandan ibarettir. |
|
| Başa dön |
|
 |
SlAy3R4DooM Veled-i METAL


Kayıt: Aug 14, 2005 Mesajlar: 159 Nerden: Kilyos Sahili
|
Tarih: Pts Eyl 29, 2008 7:39 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #443 |
|
Underthreat - Deathmosphere '06
Battlesword - Failing in Triumph '03
Eventide - Diaries from the Gallows '06
Insomnium - Since the Day It All Came Down '04
bir sürü saçma mdm albümünü ezip geçen albümler bunlar. _________________ never and ever! |
|
| Başa dön |
|
 |
GrindOrDie Serial Cocksucker

Kayıt: Mar 16, 2008 Mesajlar: 253 Nerden: istanbul
|
Tarih: Sal Ekm 07, 2008 9:03 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #444 |
|
hmm..
Mors incipium est (yanlış yazmış olabilirim)
bu grup örnek verilebilir! _________________ Blondemess..I can still smell your wifes pussy sting on my gun. |
|
| Başa dön |
|
 |
antiquesh OrionTurk

Kayıt: Aug 25, 2007 Mesajlar: 1507 Nerden: Istanbul
|
Tarih: Sal Ekm 07, 2008 9:10 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #445 |
|
| antiquesh demiş ki: |
| disarmonia mundi ve in flames.. |
soilwork'uda ekliyorum.. |
|
| Başa dön |
|
 |
GrindOrDie Serial Cocksucker

Kayıt: Mar 16, 2008 Mesajlar: 253 Nerden: istanbul
|
Tarih: Cum Ekm 10, 2008 7:00 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #446 |
|
arch enemy'yide ekleyin tam olsun. _________________ Blondemess..I can still smell your wifes pussy sting on my gun. |
|
| Başa dön |
|
 |
lethe_ff Geçerken Uğrayan


Kayıt: Mar 06, 2007 Mesajlar: 39 Nerden: İstanbul
|
Tarih: Cmt Ekm 25, 2008 6:32 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #447 |
|
Dark Tranquillity. Hayatımın gruplarının başında yer alıyor. Canlı kanlı izlemekte rüya gibiydi Uni Rock Fest'te. _________________ £€TH€ |
|
| Başa dön |
|
 |
burningangel Veled-i METAL


Kayıt: Sep 02, 2009 Mesajlar: 109 Nerden: Izmir
|
Tarih: Prş Eyl 03, 2009 4:52 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #448 |
|
ARCH ENEMY _________________ I will be your god !
|
|
| Başa dön |
|
 |
black_saviour Geçerken Uğrayan


Kayıt: Jun 25, 2008 Mesajlar: 26 Nerden: Ankara
|
Tarih: Çrş Eyl 09, 2009 1:18 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #449 |
|
dt diorm ben _________________ Stay Death! Stay Brutal!
Rock'n'Troll |
|
| Başa dön |
|
 |
sound Sound Of Hannibal

Kayıt: Aug 01, 2005 Mesajlar: 3976 Nerden: İstanbul-İzmir-Ankara
|
Tarih: Çrş Eyl 09, 2009 2:30 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #450 |
|
mors principium est diyorum bende bi dinleyin kesinlikle hak vereceksiniz bana.. _________________ <a href="http://about.me/cagrisarap">Kimdir? Nedir?</a>
<a href="http://sarapdunyasi.wordpress.com">Şarap mı dedin?</a> |
|
| Başa dön |
|
 |
MegaMaiden Sebil-i Sübyan


Kayıt: Apr 08, 2010 Mesajlar: 57 Nerden: Bursa
|
Tarih: Cum Nis 09, 2010 6:44 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #451 |
|
COB ve Dark Tranquillity _________________ Uyarı Reklam yasaktır. |
|
| Başa dön |
|
 |
dreamscape Geçerken Uğrayan


Kayıt: Apr 14, 2009 Mesajlar: 41 Nerden: İstanbul
|
Tarih: Prş Hzr 17, 2010 8:35 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #452 |
|
amon amarth,ensiferum,inflames,cob _________________ Uyarı: Imzaya resim koymak yasaktır. |
|
| Başa dön |
|
 |
Taypan Gore-Grind

Kayıt: Jul 16, 2007 Mesajlar: 2195 Nerden: Kadıköy
|
Tarih: Prş Hzr 17, 2010 9:01 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #453 |
|
| death'in melodiğimi olurmuş bee |
|
| Başa dön |
|
 |
dreamscape Geçerken Uğrayan


Kayıt: Apr 14, 2009 Mesajlar: 41 Nerden: İstanbul
|
Tarih: Prş Hzr 17, 2010 1:12 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #454 |
|
| Taypan demiş ki: |
| death'in melodiğimi olurmuş bee |
olur tabi niye olmasin |
|
| Başa dön |
|
 |
metalwarriorsbydn Veled-i METAL


Kayıt: Jan 30, 2008 Mesajlar: 147
|
Tarih: Prş Hzr 17, 2010 2:11 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #455 |
|
| dreamscape demiş ki: |
| Taypan demiş ki: |
| death'in melodiğimi olurmuş bee |
olur tabi niye olmasin |
Amon Amarth. _________________ Ben emekli Kerem im
Aslım dijital olmuş
http://bit.ly/kdsVC1 |
|
| Başa dön |
|
 |
Taypan Gore-Grind

Kayıt: Jul 16, 2007 Mesajlar: 2195 Nerden: Kadıköy
|
Tarih: Prş Hzr 17, 2010 2:20 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #456 |
|
  |
|
| Başa dön |
|
 |
dreamscape Geçerken Uğrayan


Kayıt: Apr 14, 2009 Mesajlar: 41 Nerden: İstanbul
|
Tarih: Prş Hzr 17, 2010 4:47 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #457 |
|
 _________________ Uyarı: Imzaya resim koymak yasaktır. |
|
| Başa dön |
|
 |
DeadNight Geçerken Uğrayan


Kayıt: Jun 21, 2010 Mesajlar: 7 Nerden: Bursa
|
Tarih: Pts Hzr 21, 2010 7:35 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #458 |
|
Dark Tranquillity derim başka bir şey demem. _________________ Two kinds of music; METAL or bullshit ! |
|
| Başa dön |
|
 |
fenrizulv femme poète

Kayıt: Aug 14, 2006 Mesajlar: 496 Nerden: Prisonnier des yeux bridés
|
Tarih: Çrş Tem 14, 2010 8:19 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #459 |
|
Norther _________________ 'Her şeyin başına dönelim mümkünse yaradılışın,
çünkü ben sana adını sormayı unuttum..' |
|
| Başa dön |
|
 |
DeathPierceMe Geçerken Uğrayan


Kayıt: Jul 30, 2010 Mesajlar: 11 Nerden: HeLL
|
Tarih: Cum Tem 30, 2010 7:08 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #460 |
|
DT Forever ! _________________ Into The Throat
The Scalpel sLices
Warm bLood Sprays 0ut
The Gushing Entices |
|
| Başa dön |
|
 |
|